Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by one of kind, Jul 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    1,644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @girl ja 1 keer per dag. Heb vaker cb digi gedaan en altijd
    En smiley gehad met ochtendurine

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    ik heb is gehoord weet niet of het klopt, maar dat je juist niet de ochtendurine moet doen maar daarna pas een keer.

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    annaatje: ik heb altijd 2x per dag getest met een goedkoop testje van sensitest. als die naar mijn idee posi was deed ik er eentje van clearbleu smiley erachteraan. ik vind 1x per dag te weinig. want ik heb wel een s'avonds een posi test gehad en in de ochtend niet meer.. dus als ik die dag maar 1x getest had had ik hem gemist.
    ik heb ook altijd gehoord dat je juist niet met ochtend urine moet testen en dat heb ik dus ook nooit gedaan.

hoop dat je je ei nog vind meis. ik duim in ieder geval voor je.

all: zo hier lekker gesport, moet alleen de volgende keer toch even iets van te voren eten.. gewoon een cracker ofzo... werd me toch even niet goed, allemaal vlekken voor me ogen enzo.. pff... zo maar even douchen en lekker ontbijten :)

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    @ Anna, och meis....begrijp helemaal hoe je je voelt!! Klote hè! Ook ik heb altijd sensi-testen gebruikt. Prima testjes en lekker goedkoop. Vandaar dat ik met deze testjes ook 's ochtends en 's avonds heb getest. Toch werd ik zenuwachtig vanaf de periode van de IUI's van het feit dat ik soms een knaltest had en soms niet. Oh en deze testjes mocht niet met ochtendurine, dus ook onhandig vond ik.
    Ik ben toen overgegaan op de CB met smiley's. Deze mogen wel 's ochtends en dat vond ik fijn. Als je de test uit die applicator haalt, zie je dan al wel een (licht) 2e streepje?

@ DA, altijd wat eten van te voren hoor! Ben zelf een keer flauwgevallen in de sportschool, en ben echt geen snelle flauwvaller. Had te weinig gegeten :D. Word je wakker en kijkt iedereen naar je :).

@ All, zucht....morgen pas een week na IUI. Ik haat die wachtweken :(. Zwangeren onder ons: hadden jullie na een week al kwaaltjes? Innesteling gevoeld??? En zo ja, hoe voelde dat...?
    Tell me all Lady's!! :p

5. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

Jul 6, 2011
    538
    0
    0
    @ panter, wat verschrikkelijk voor je! Had er zo op gehoopt dat het eindelijk zo zou zijn! dikke knuffel!

@ annaatje, ik zou ook even twee keer per dag testen, kan zijn dat je dan wel wat vindt... ik test zelf pas 's avonds rond 8 uur (is voor ons het makkelijkst om dan ook met donor af te spreken..)

@ darkangel, ik kan ook niet sporten zonder iets in mijn lijf, eet meestal cracker of plakje ontbijtkoek vooraf..

6. annaatje

annaatje Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    1,644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zkh in gent geeft aan dat het met ochtendurine moet
    Ga gewoon door heb nog 20 testen in mijn kast liggen hihi
    Die testhouder kun je toch blijven gebruiken lijkt mij
    Nou jah wacht eind vd week af en dan bel ik ff naar gent

7. iluna

iluna Actief lid

Jul 20, 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Panter, het kan toch niet waar zijn :( dikke knuffel voor je. Ik weet amper wat ik moet zeggen, worden schieten gewoon te kort. Heel veel sterkte erbij weer moed en geluk te verzamelen voor de volgende ronde.

@ anna, ik was ook altijd heel regelmatig - tot de iui begon, toen werden mijn cycli ineens 1 week korter of langer. Misschien ligt het aan de spanning?

@ girl, mooie echo en lieve kamer! :)

@ all, hier gaat het goed, buik wordt nu echt groot. Het is even wennen niet meer alles op het gewone tempo te kunnen. ;)
    Volgende week hebben wij weer een echo bij de Gyn om naar ons bandietje te kijken en te meten of het hoofdje nu meer op een lijn ligt met de groei van het lijfje en hoe zijn/haar armpje eruit ziet. Bestwel spannend....
    Gelukkig meteen erna naar de Haptonoom om naast alle getallen en curves ook gevoelsmatig weer contact te maken.
    Heeft iemand van jullie ooit haptonomische zwangerschapsbegleiding gedaan? Is echt een aanrader!

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    zonnestraal spannend meid!!! ik heb de laatste keer een bloeding gehad dat was me enigste hoop, want voelde van alles maar dat had ik ook in de maanden dat het niet lukte dus ik kan niet zeggen ik voelde wat toen ik zwanger was.

iluna spannend zeg weer een echo.
    hopelijk ziet alles er goed uit van jullie bandietje!!!

9. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    annaatje: ben benieuwd wat gent zegt dan... idd even afwachten nog en gewoon doortesten.:)

iluna: hé meid, schiet al op he bijna 28 weken!! spannend volgende week weer!:)

zo ik heb er hier maar een pyama dag van gemaakt haha, lekker gedouched en pyaam aan! heerlijk :D

10. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    1,700
    361
    83
    @Panter, jeetje wat erg! Ik wil je even een dikke knuffel geven!

@Girl, wat een mooie echo en een gezellig mooi kamertje :D

@Anna, ik heb altijd begrepen dat je een ovu-test het beste rond de klok van 10:00 kon doen. Dit omdat LH namelijk pas later op de dag goed waarneembaar in je urine.
    Ik deed ze ongeveer rond 09:00, misschien kun je eens proberen wat de test doet als je hem later doet dan 06:00.

@Iluna, wow wat ga je snel :D Dat wordt weer spannend volgende week.
    Wat doen ze precies bij de haptonoom, ik ken het woord maar heb me er niet in verdiept.

11. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    @ net een heel stuk tekst getypt en hopsa , site vast pfff

@ DA, lekker pyamadag

@iluna, spannend weer een echo. Aan het genieten van de grote buik ?

@ annaatje ,
    Gent wilt echt dat je 1x per dag met ochtendurine test. Heb t ook vaak gevraagd en vaker getest. Ze gebruiken echt alleen de test van de ochtend. Maar ik heb altijd een positest gehad in de ochtend dacht ik ..

Als je twijfelt , gewoon bellen hoor ! Misschien kun je ff een echo laten maken om te kijken of je ei al geweest is?

12. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    1,700
    361
    83
    @Kipjes, ja klopt Gent wil graag met ochtendurine. Over het tijdstip hebben ze mij toen verteld rond 09:00 ik hoef ook nooit vroeger als dat op te staan.

13. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    @ bailey,

Klopt ja , ik deed het altijd voor ik naar me werk ging , en dan in het weekend rond dezelfde tijd..

14. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

Oct 27, 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    het is alweer even geleden dat ik heb geschreven. Heb jullie wel gevolgd hoor!! Is alleen erg lastig bij te houden en ik had tijdelijk geen computer dus vandaar geen reactie van mijn kant. Nu ff wat ik zo weet (ik ben echt een megazeef vandaag...);

Panter; oh neeeee...meid wat kl*te!!!! Dit mag toch gewoon niet...Ik hoop zo vreselijk dat er heel snel een mooie plakbeeb voor jullie komt!!! Knuffel!!

@Annaatje; he shit, nog steeds geen ei? Wat rot he, denk je snel te kunnen beginnen en dan kun je je ei maar niet vinden. Dikke knuffel meis en zet 'm op, hij komt vast snel!

@Iluna; zo, dat gaat echt snel he...en weer echo van jullie bandietje, spannend hoor. Maar ook weer leuk toch? Even weer kijken naar jullie kindje... Haptonomie klinkt leuk, wat doe je dan precies?

@Girl; meid wat een mooie echo en een superlief kamertje! Lijkt me heerlijk om dat in te mogen richten. Geniet je nog een beetje van alles?

@Zonnestraal; tja..de tijd zal voorbij kruipen in die wachtweken. Kon je maar vast vooruit kijken he.. Succes nog ff!

@all; nog 5 dagen tot de tese!!! Oh ik vind het nu toch echt heel spannend worden hoor!! En we zitten midden in een enorme verbouwing, de hele benedenverdieping is leeg, dus we hebben nu maar even de slaapkamer ingericht als woonkamer. Dan heeft manlief in ieder geval wel een plekje om te herstellen. Lekker op de bank... 28 september moet ik weer naar DD, nu voor echo en prikinstructie als er zaad gevonden is en anders wordt dat de intake voor KID. Ik hoop natuurlijk zooooo vreselijk op het eerste. We zouden dan misschien in oktober al kunnen beginnen. Zo spannend!!!
    Maar eerst de tese maar eens...nog een paar daagjes..!

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    sweetlilly ik geniet er zeker van!!! geen rare dingen verder dus. gelukkig!! :)

spannend zeg nog een paar daagjes en dan weet je heel snel meer. hoop dat er een goeie uitslag komt.
    maar je hebt mooi wat te doen in huis dan denk je er ook niet te veel over na he?? vond ik tenminste als je veel te doen hebt.

bailey hoe is het met jou?? en met de kleine??
    al snel een gesprek voor een brusje zie ik!! spannend!!!

kipjes hoe is het met jou??

16. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    @ sweetlily,
    Wat spannend zeg !!! Ik duim hoor !!

@girl,
    Hier gaat het wel.. Nog steeds niet lekker in mijjn vel maar al iets beter. Schouder gaat nog niet goed dus maak me wel een beetje zorgen. Morgen weer voor het eerst werken na de operatie en ivf, dus dat is spannend. Maar onder de mensen zijn zal me goed doen hoop ik :D

17. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Sweet lilly wat spannend zeg!!!
    Ik duim alvast voor je

18. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

Jan 13, 2010
    1,700
    361
    83
    @Girl, met mij en de kleine is alles goed volop genieten met ons meisje :D
    Ja we willen graag eind dit jaar begin volgend jaar weer starten voor een tweede kindje, in oktober hebben we hierover een gesprek dus dat wordt weer spannend :$

@Sweetlilly, alvast heel veel succes ik duim voor een positieve TESE!

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Jeetje wat een hoop bladzijdes erbij :$:$

Ik ga proberen op iedereen te reageren...

@panter jeetje wat kl*te zeg!!! Echt verschrikkelijk :(!! een dikke digitale *knuffel*
    Ik denk aan je!!

@annaatje al je eitje gevonden meis?? Echt zo erg balen!! Hij komt echt wel hoor meis, dat moet gewoon, ik ga keihard voor je duimen!!

@girl wat een fantastische babykamer!! GE-WEL-DIG!! Ik wou dat ik ook alvast mocht beginnen :) Super lief en leuk!! En heerlijk een goede echo!!

@bailey gaaf oktober al...snel!! Ik hoop dat alles jullie voor de wind gaat...snel een brusje!!

@zonnestraal...spannend he!! Ik hoop het zo voor je...kon je maar even in je buik gluren :D Hou moed meid!! Mijn duimen staan gekruist voor je!!

@sweet lilly spannend!!! Nog een paar daagjes...ik ga zo voor je duimen voor goed zaad dat zou zulk geweldig nieuws zijn...ik leef met je mee!!

@iluna leuk zeg weer een echo!! Heerlijk wat een gevoel moet dat zijn...*zucht* was ik maar al zover hihihi...ik zit nog in de onzekere fase...pfff...wordt af en toe zo moe van mijzelf :)

@DA wij hadden een ook een bankhang weekend...voelde me niet topfit (nog steeds maar de arbeid roept weer vandaag) dus ik heb alleen maar op de bank gelegen en geslapen :D Heerlijk ik hoop dat je ervan hebt genoten!

@All sorry als ik iemand vergeten ben...niet expres...hebben jullie wel een lekker weekend gehad??
    We hadden wel super weer!! Dat was een laatste pesterijtje over hoe de zomer er uit HAD kunnen zien :D

Nou meiden ik ga weer aan de slag...pfffff....al zou ik nu veeeeel liever in mijn bed liggen:) ben zo enrom moe...

Nou meiden tot snel!!

Liefs Pien

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    1,644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee ei nog niet
    Had gent ff gebeld en moet straks ff trg belle