Spannend annaatje!hier echo gehad.18 blaasjes daarvan 7 van 12 mm of groter!ws vrijdag zaterdag of maandag punctie!ego mail moet werken!liefs
hele drukke week achter de rug, heb pas nu tijd om te reageren. @ panter: ontzettend kl*te. Ik leef met je mee, had zo gehoopt dat het deze keer raak zou zijn. Heb je trouwens echt een pakje sigaretten gekocht? Zou dat als ex-roker niet durven, veel te bang dat ik niet meer zou kunnen stoppen. @ ons wonder: waren de uitslagen van S in orde? En hoe gaat het nu met jou? Voel je je weer een beetje beter? @ girl: wat een mooie echo en een prachtig kamertje! @ kipjes: vandaag weer begonnen met werken? @ liev: spannend! @ sweet lilly: alvast heel veel succes met de TESE, ga heel hard voor je duimen @ annaatje: ik hoop voor je dat het snel duidelijk wordt. @ DA: hoeveel ben je afgevallen? Bij mij is er 2 kilo af! @ Iluna: leuk en spannend de echo, wat is haptonomische zwangerschapsbegeleiding precies? en ook voor alle andere dames, veel liefs!
Wow liev wat een goed nieuws!!! Ben benieuwd...spannend!! Balen @annaatje...ik had zo gehoopt dat je je eitje had gevonden maar hopelijk komt er nu toch schot in met echo en/ of bloedprikken!! Ik duim voor je!! @ OW en wanneer mocht jij nu weer voor het brusje?? Hou het anders allemaal niet bij Gaaf allemaal en redelijk positief nieuws!!
Even over de haptonomische zwangerschapsbegleiding: Je gaat er samen naar toe, er vind een intake plaats en vrij snel erna begin je met oefeningen. Het heeft alles te maken met gevoel, het voelen van het kindje, contact maken met het kind, met elkaar, omgaan met pijn ect. Een concreet voorbeeld is: mijn man plaats na een inleidende oefening zijn hand op mijn buik, waarna onze kleine van binnen tegen zijn hand aan komt liggen. Verplaatst hij zijn hand, volgt kleintje. En als ons bandietje heel onrustig is 's avonds werkt het andersom en lijkt de kleine hierdoor wat meer tot rust te komen. En mijn buik (en rest van het lijf) ontspannt erdoor. Verder krijgen wij tips over hoe om te gaan met pijn (van harde buiken tot aan bevalling) en hoe je er samen het beste doorheen komt. Ik heb er na de schrik van de echo, de zorgen erna veel aan gehad om naast al het medische meten en weten de kleine weer goed te kunnen voelen en gewoon blij te zijn. In totaal gaan wij er 6 keer naar toe, en het wordt vanuit de aanvullende verzekering vergoed. @ kipjes, ik geniet van de buik en de schopjes. Al zijn sommige opmerkingen van mensen echt verwarrend. In een dag tijd krijg zowel te horen dat ik heel dik geworden ben (28 wk en in totaal 6 kg aangekomen ) met een enorme buik en nog geen twee uur later vind weer iemand mijn buik te klein? Iedereen vindt er gewoon wat van en volgens mij heeft het weinig te maken met mij..... dus laat ze maar kletsen. Hoe is het met jou, kun je je een beetje opladen voor de volgende ronde? Ik hoop zo dat het dan eindelijk raak is! @ bailey, wow dus jullie gaan ook binnenkort voor een tweede wonder..... wat leuk! @ wondertje, hoe gaat het met je mannetje? Ik hoop dat jullie nu in rustiger vaarwater komen en niet meer naar het ZH moeten. En mijn duimpjes draaien voor sweet lilly en de tese en hopelijk een positieve test voor zonnestraal. oh ja, en vele mooie en goed bevruchte eitjes vor Liev natuurlijk! DA, zo' pyjama dag klinkt goed, dat moet ik ook eens doen. Helaas is er altijd veel te veel wat moet gebeuren.
@ cat, Jep , vandaag weer begonnen, mijn werkdagje zit er weer op. Het is wel zwaarder dan ik dacht dus viel tegen , blehhh @ iluna, Wat fijn meis , en de zwangerschapsbegeleiding klinkt als heel fijn , intiem en rustgevend ! Top ! Die opmerkingen van mensen zijn vaak echt stom gewoon , ze zeggen maar wat. Schoonzus kreeg 2 maanden na de bevalling de vraag: ben je alweer zwanger ?? Want je hebt een buikje.. Dan denk je toch echt : hallooooooo!???? Op welke planeet leef jij hahaha Ze was 25 kilo aangekomen dus dat is er niet zomaar af. Maaar lekker niks aantrekken van die menssen hoor en lekker samen genieten. Er is niets mooier dan een zwangere vrouw vind ik !! Prachtig
@iluna...grappig wij zijn er nu naar aan het kijken...ik vind het super mooi als je je man/ vriend erbij kan betrekken en mijn vriend zou dit zo te gek vinden...ik hou er wel van...toch eens kijken of ze dit ook doen bij ons in de buurt...heb het ook een x op tv gezien..erg mooi de band die je met je kindje kan opbouwen en de rust die het je geeft... Bedankt voor de goede tip!! Liefs Pien
Gent gebeld Morgenvroeg bloed daar prikken en echo Mocht ook in nederland maar dat wou ik niet Das weer zon geregel Maar heb iets gehoord van vroedvrouw wat ik niet wist Ik heb nog 2 pakkette van clearblue en test weleens met de oude Testhouder maar dat mag niet zei ze in belgie Stel je hebt 7 testen en 1 houder dan mag je alleen die Testen met de houder uit die verpakking doen Daar kan t mee te maken hebben apart he,ik wist dat niet Toch doe ik morgenvroeg nog ff cb test
Annaat je wel erg fijn echo en bloedprikken. Ik ben blij dat Brussel dat elke poging bij mij doet toch wat meer zekerheid hoe en wat
Anaatje, ik hoop dat je je ei nog vind meis!! Ik haak van de week weer in meiden, zit in de nachtdienst en kan moeilijk nadenken op het moment. lees wel mee, maar reageren doe ik weer inhoudelijk als ik weer helder ben! liefs
@Girl; ja ik ben blij dat we het druk hebben.. Inderdaad erg veel afleiding en voor we het weten is het al zover! Kijk er wel heel erg naar uit... @Annaatje; oke, ben benieuwd wat er uit komt dan. Hoop vreselijk dat je je ei snel vind en toch gewoon snel kunt beginnen!! @Kipjes; vermoeiend om weer te werken he...Succes!! @Panter; knuf!! @Haptonomie; klinkt geweldig. Zoiets wil ik ook heel graag doen. Samen met partner, lijkt me voor hem ook geweldig om mee te maken! Echt contact met het kindje wat in jouw buik zit... super toch? Zo mooi... @Iluna; geniet gewoon lekker van je buik en de schopjes! Trek je niks aan van anderen, je verdient het gewoon om nu te genieten!! Anderen hebben altijd en overal commentaar... @All; dank jullie voor de duimpjes en de succesjes!! Doet me goed.. Nog wel ff een vraagje voor de dames waarbij het resultaat van de tese negatief was; hoe lang duurde het voor jullie de uitslag hadden? In dd zegt men dat het tot 2 weken!! na de tese kan duren voor je uitslag hebt. Als het goed is zul je snel iets horen en als ze dus niet direct iets vinden kan het zo lang duren. ERG!!! Hoe kan ik nou 2 weken wachten...??? :x Hoop zo dat we snel duidelijkheid hebben... Ben vandaag ongi geworden, blegh... Hoop dat dit een van de laatste keren is!!
annaatje hopelijk ben je niet te laat.spannend!!! kipjes jammer dat het werken zwaar valt. hopelijk wordt het snel beter!! en hoe staat het met de ivf?? waar zit je nu ongeveer?? sorry als het ergens stond maar vergeet veel. iluna iedereen zegt van alles. hier zegt de een nu groei je hard en ik vind dat ik nog een redelijk buikje heb niet de dik en niet te dun. maar netjes 6 kilo in 28 weken!! ik ben nu 6 kilo aangekomen. en woensdag 22 weken. valt ook nog erg mee.
@sweetlily spannend. Ga ook duimen @all denk zelf dat ik eitje gemist heb maar wel blij dat ik Ziekenhuis gebeld heb want dan weet je hoe en wat Wordt t toch nog oktober haha lig lekker op bank,zo gtst weer kijken! Ik laat t jullie morgen weten Fijne avond
@ Sweet lily: ik volg jou op de voet vanaf nu!! Vind het zo spannend voor je (en voor je man). M'n duimen draaien. Wij hadden vorig jaar okt de Tese in DD ook. En het kan zomaar 2 weken duren. Bij ons zelfs nog langer . Ze hadden 6 biopten afgenomen. Na de Tese kreeg ik een voorgevoel van....hmmm, bad feeling. Anyway, ik weet zeker dat ze hun stinkende best gedaan hebben. Na 2 weken kregen we uitslag van 2 biopten. Negatief . Ze wilde die biopten extra kweken en daarom duurde het zo lang. Na deze uitslag wist ik het al, voelde het...ze zouden niks vinden . Mijn man niet, die was zo positief. (zo sneu was dat). Mondjesmaat kregen we alle uitslagen binnen van alle biopten. Helaas niks nada noppes. ZENUWSLOPENDE tijden!!! Dat weet ik nog heel goed. Zo niet goed voor een mens die spanning. Wat ik wel weet, zodra ze WEL iets vinden....dan zullen ze niet 2 weken wachten om je op de hoogte te stellen. Dan hoor je dat zodra ze wat vinden. Zo dames, sorry lang verhaal. @ Kipjes, valt niet mee hè weer werken!! @ Anna, gevoelsmatig deed ik ook altijd zo'n nieuw ding van CB als ik een nieuwe verpakking ging gebruiken. Hopelijk snel duidelijk voor je. Knuffel. @ Iluna, maar lijkt me geweldig haptonomische zwangerschapsbegeleiding, thanks voor de tip!! @ Panter, ik denk aan je!! Dat je dat maar ff weet.... @ Pientje, kun je je bed niet meenemen naar je werk?? Liefs Zonnetje ps. wachtweken sucks......blehhhhhh :x.
ooooh neeeeee....shit! Dat duurt echt lang...weet niet of ik dat wel ga trekken hoor... Hoe zijn jullie die tijd doorgekomen? Wel aan het werk geweest enzo? Jeetje, weet echt ff niet hoe ik dat moet gaan doen dan. Oh..hoop gewoon zoooooo dat er wat gevonden wordt en we maandag direct meer weten.. bah bah bah!!
annaatje: nog geen ei? hoe kan dat nou? hopleijk laten ze je even komen om alles te checken, weet je ook waar je aan toe bent.   liev: zooow 18 blaasjes toe maar als er nu ook nog overal een mooi eitje inzit zou fijn zijn he. spannend hoor punctie in t vooruit zicht!   cat: hier ook 2 !!!   iluna: fijn dat die haptonomische zwangerschapsbegeleiding (jeetje wat een woord (!) ) je goed doet!   kipjes: jeetje wat een botte vraag naar je schoonzusje toe zeg.. dat vraag je toch niet idd als je 25 kilo aankomt dat is er echt niet binnen 2 maanden weer allemaal af hoor.   annaatje: oh fijn dat ze je laten komen, ben benieuwd morgen dan, hoop op een mooi groot mega knal ei voor je. ik wist ook niet dat je de houder niet vaker mag gebruiken eigenlijk. nou niet meer doen dan!   sweetlilly: oh wat raar dat die uitslag van de tese zo lang moet duren.. ze kunnen dat toch meteen doorbellen ofzo.. oh lees nu dat ze t op kweek zetten.. mmmmm snap niks van tese.. haha.. zo hier vanavond weer gesport, was wel ff lekker.. zo douchen en dan vind ik het wel genoeg voor vandaag hoor, morgen lekker dagje vrij!