Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik duim ook dat alles goed is OW!!

2. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    ik wil graag iets aan mn mannetje geven vóór of ná de operatie vrijdag. Jullie ideeen?? Kan t niet bedenken...

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sweetlily klinkt gek maar ik had jupiler bier gekocht voor hem
    Hij had al een paar maanden geen bier op vanwege tese
    Operatie/afvallen en ik vond dat die t verdiend had

4. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @annaatje; haha ja dat is dan super! Man heeft nog wel af en toe een biertje gedronken. Wel gestopt met roken trouwens, dus dat is al heel wat! Maar ga geen pakje sigaretten kopen hoor...beetje zonde haha... Zal er nog wel ff over denken. Heb alleen niet meer zolang de tijd. Eigenlijk alleen morgen nog want donderdag gaan we al naar Mulheim

5. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Sweet Lilly...de avond van te voren proosten met jip en Janneke champagne in hotel in bed!verder had ik een symbolisch cadeautje gekocht van een bootje met twee peddels onder het mom van 'we moeten roeien met de riemen die we hebben'.en had kaartje geschreven! O wat spannend hè...leef met je mee!! Ook kusje voof de rest! Ik merk dat ik wat vermoeid fn emotioneel belast raak doof het prikken,vind de cetroide heel vervelend om te doen en ben dan bang dat ik een bloedvat raak..met weer gezet durf over half uur pas td slapen!zie ook op tegen punctie..sorry voor mijn geklaag!ik ben gewoon erg bang!liefs

6. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Wondertje ..hoop dat de waardes goed zijn!wanneer hoor je iets? Duim voor je! Annaatje morgen Gent toch???spannend!!! Iedereen slaap lekker!!x x x

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vraag,gisteravond voelde ik soort plopje en opeens was mn pijn weg
    En even later haalde ik slijmpropje eruit.sorry voor t onsmakelijke woord
    Net dus toch ff cb gedaan en nu geen smiley meer
    Alleen gistermiddag
    Ben je dan te laat voor de inseminatie of is het zo dat na smiley
    Je die dag en dag erna vruchtbaar bent

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    annaatje: ik zit hier met mijn beschuitje jou verhaaltje te lezen man! bedankt he! :D nee geintje hoor..

maar ik zou t niet weten, ik heb sowieso nog nooit mijn eisprong gevoelt wanneer krijg je inseminatie? vandaag toch?

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik weet het niet Annaatje.
    Ik hoop nooit een slijmpropje daarbij maar ja.

Hier dadelijk ook naar Brussel vertrekken met mijn kleine man.
    Mijn ouders weten van niks en telkens als we naar zh moeten willen ze iets afspreken enz gisteren zegt mijn moeder dus ook.
    Oh kom morgen ff langs pffffffff en dan maar direct een smoesje bedenken ik vond er ook geen.

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Eet smakelijk dark angel hihi

@ons wondertje ik herken het.mijn ouders wonen om de hoek en mn ma
    weet precies wanneer ik moet werken. We hebben nu.het volgende bedacht
    Mn auto ff ergens anders zetten hihi dan denken ze dat ik ben werken
    Ze weten van gent enzo maar ik wil niet dat ze weten wanneer inseminatie is
    Wil dat beetje verrassing laten zijn

11. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jah eind van de middag is inseminatie
    Maar volgens mij leeft eicel na eisprong nog 24 uur

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    annaatje dan was dat je eisprong wel gisteren. ik voelde het namelijk ook heel goed. ik had gigantische pijn en dan opeens is de pijn weg en is er niks meer aan de hand.

maar je hebt wel laat je iui. ik had dan vanmorgen aangeraden.
    maargoed hoop dat het goed komt. en anders laat je ff een echo vooraf maken?? dat kan daar toch ook gewoon as je dat vraagt??

ze kunnen zien of ie gesprongen is of niet en ook of hij allang is gesprongen. succes vandaag.

wondertje jij ook succes vandaag!!! moeilijk is dat he een smoes bedenken.

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen,

Nog vandaag en morgen werken en dan eindelijk vrij...pffff...heb nog nooit zo erg naar het weekend toegeleefd...

@annaatje heel veel succes vandaag!! Het gaat gewoon lukken!! Succes meid!!

@OW spannend!! Jullie ook heel veel succes en mijn duimen staan gekruist!! En wat lastig om smoesje te moeten verzinnen maar ja als jullie dadelijk goed nieuws hebben dan weet je waar je het voor doet!!

@liev ahhh meis...niet bang zijn het komt goed, ik geloof in je!! En het komt allemaal goed hoor....*knuffel*

@sweet lilly alweer een dagje dichterbij...gaaf hoor!! En donderdag al vertrekken, wow wat gaaf...succes jullie!!

@All goedemorgen lieve dames

Liefs Bob

14. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Ons wonder: succes in Brussel!

@ Annaatje: succes in Gent!

@ Sweet lilly: Ik had idd ook gezorgd voor alcohol, daarnaast had ik een grote stapel tijdschriften gekocht; autoboekjes zoals Top Gear en autoweek en wat woonmagazines (we gaan verhuizen dus we zijn iedeetjes aan het op doen voor het nieuwe huis).

15. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ DA: jij bent goed bezig zeg, zie nu pas in je banner dat er al twee kilo af zijn! Geweldig meid!

16. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    hee lieve meiden

annaatje en wondertje was spannend..vandaag beide naar gent..misschien zien jullie elkaar wel!! toi toi toi

Bob91..ook wennen aan je naam..wat raar zeg van die vrienden..echt moeilijke situatie!

cat..hoe staat het er bij jou voor?

sweet lilly...hoeveel nachtjes nog? oo wat spannend..en..gelukt met cadeautje?

DA..je ontbijt binnen weten te houden? hihi

@all..net weer meting gehad in ziekenhuis...viel beetje tegen...zijn nu 4 sowieso groot genoeg voor punctie en zijn 5 die nu ongeveer 13 mm zijn en misschien met een dag extra stimuleren ook nog gepuncteerd kunnen worden..nu afwachten wat DD zegt...hoop ondanks het prikken (zit er wat doorheen) toch nog op een dag extra en op meer eicellen en kansen....pff...want zie nog zo'n poging als dit niet op korte termijn weer zitten..

@prikken...mn buik is nu echt beurs en gevoelig en nu ook steeds bloed na het prikken..vind het steeds enger worden..bang om in bloedvaatjes te prikken...vooral de cetroide vind ik echt KUT! die gaat heel stoterig en langere naald..en steeds bij het klaarmaken vliegt er een beetje uit de naald ipv dat ik er 1 druppeltje op het puntje krijg..ben dan bang dat het wat te weinig is wat ik inspuit...

misschien word ik wel extra negatief en angstig door die hormonen ofzo..

kusje voor jullie allemaal en sorry voor de dames zonder persoonlijke noot..kan het niet allemaal bijhouden
    xxx

17. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ annaatje ,
    Niet zo druk maken hoor ! ze hebben je gister gezien voor de echo dus ze weten wel wat ze doen. Als het te laat was geweest hadden ze de inseminatie echt niet gedaan !

De inseminatie is altijd de dag na de positieve test , en die had je gister. Ik denk dat de timing prima is hoor ! Je ei leeft nog ff dus dat moet goedkomen.
    En ze doen alleen inseminaties tussen 2 en 4 , de tp's en puncties zijn in de ochtend , vandaar dat je 's middags wordt verwacht.

Succes straks !!

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ thanks lieve kipjes!!!!
    we vertrekken zo om 12 uur

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Spannend!!! toi, toi, toi!!! succes meid!!!

20. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ liev moest wondertje ook naar gent vandaag.... kan t ff niet meer bijhouden. ik vond het er gisteren erg rustig.

@ sweet lily bijna is t zover! je zult zien dat na de tese je allebei opgelucht zult voelen. tenminste dat hadden wij ook al was het slecht nieuws

Deel Deze Pagina