Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Het was het oestradiol:p

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    spannend anna!!! duim voor je dat het gaat lukken!!!

wondertje zo dan heb je ook al snel de iui!!! spannend
    hopelijk zijn de waardes allemaal goed.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Vandaag was cd 11 morgen dus waarschijnlijk pregnyl iui op cd 14 dan;)

4. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat is pregnyl precies...

5. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ annaatje ,
    Was zeker die man met een gekleurd doekje op zijn hoofd ?
    Die heeft alles gedaan bij ons , ook de punctie !! Zo'n lieve man !! Maakt altijd grapjes enzo dat je je op je gemak voelt ..

Voor het eerst op de wachtbank , ik duim !!! Hcg hcg hcg :D

@ OW ,
    Spannend weer !!

@ sweetlily,
    Wat een prachtige tekst , heb 'm gelijk van je gepikt , mooi voor een nieuwe tattoo :D hihi . Lief dat je een cadeau hebt voor je man !! Ik had de mijne een kaart gegeven na de tese , met daarop : Samen kunnen wij de wereld aan !! Ik ben trots op je ..
    Vond ie ook erg leuk.
    Ik duim nog steeds hoor !!!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Annaatje pregnyl is om een eisprong te laten zijn of ff uit te stellen als de hormoonwaarde in het bloed het toe laat.

7. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes jaaaa die had ik ook. Hij maakte inderdaad een paar grapjes hihi
    Legde alles ook goed uit. Het was er best druk. Vooral veel
    Vrouwen alleen. Heb net 2 uur liggen slapen.was supermoe van de laatste dagen wel/geen smiley
    Ik voel verder niks nu. Alleen nog steeds dat zeurderige gevoel linksonderin
    Denk zelf dat het te laat was maar we zullen zien

8. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ annaatje ,

Wat leuk dat jullie dezelfde hadden. Echt zo'n fijne man !
    Kan me voorstellen dat je moe bent , de reis is ook heftig .. Je kunt nu ook last hebben van de vloeistof waar de zaadjes in zitten. Dit geeft lichte krampjes. Heb ik iedere keer na de iui gehad .

@ all,
    Hier weer moeten stoppen met werken , schouder gaat niet goed.. Weet even niet meer wat ik er mee aan moet.. Ben bang.. Het ging goed en nu toch ineens erg achteruit. Vermoedelijk is het ontstoken :( ..

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ OW wat spannend en wat heerlijk snel al!! Dat is gewoon al over 3 dagen :) te gek zeg!! Voel je je verder goed?
    Brusjestijd...krijg er gewoon kriebels van in m'n buik...wat leuk meid!!

@panter hoe gaat het met je meid? Is het nog uit te houden in de nachtdienst? Heb je jezelf al een beetje de tijd gegeven om het een plekje te geven of nog niet?

@annaatje nu is het rustig aan en het grote wachten is begonnen! Ik denk niet dat ze je iui laten doorgaan als zij denken dat ze te laat zijn, lijkt mij. Nu is je ei gaan dwarrelen en dan komt het elkaar tegen, lijkt mij juist het perfecte moment eigenlijk...sterkte meid want nu begint t lange wachten maar wij zullen je door deze daagjes heen slepen!! Het zit erop super goed gedaan!!

@kipjes wat erg dat je schouder weer zoon pijn doet!! Kun je morgen wel direct langs dan in het zh? Ik hoop dat de ontsteking meevalt en dat ze het snel kunnen behandelen want pijn hebben is vreselijk...sterkte!!! Ik duim voor een snelle en goede afloop!

@All hier net wakker en nu nog even tv'tje kijken en dan zo weer lekker slapen :) Weltrusten allemaal en heerlijke dromen toegewenst en dat deze dromen voor ons allemaal mogen uitkomen!!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!

Liefs x

10. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    he bah, kipjes! Wat weer een tegenslag dan. Ik hoop vreselijk voor je dat het snel over is en dan eindelijk eens geen klachten meer gaat geven!! Heel veel beterschap en een dikke knuffel!!

11. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Kipjes..wat kut.. Hou je taai!denk aan je!je krijgt ook wel veel tegelijk td verduren hoor!! Sweet Lilly super leuk cadeau,in muljeim krijg je 2 coldpacks hoor das voldoende!is het nu morgen?trek je het nog?mijn duimen draaien!en bedankt bood je lieve berichtje...alle Meiden bedankt!dat helpt ontzettend..zat er echt doorheen en was streefd zo bang..net de pregnyl gezet..nu klaar met spuiten en vrijdag om half elf de punctie..waren vandaag 4 follikels groot genoeg..beetje een teleurstelling mast moet er maar op vertrouwen dat dr 'S echt voor optimale kansen gaat en niet voor niets niet nog een dagje langer door had laten prikken..dat hoopte ik namelijk Bayley en zonnestraal en Bob ook nog heel erg bedankt voor jullie lieve woorden. Anaatjr zo spannend..ik duim..wonder jij ook bijna!panter hoe gaat het met jou?zonnestraal...aan wachten toch?trek je het nog?wanneer testen?Bob mooi verhaal v Tom Tom!!ik nu slapen!zoen

12. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @bob
    Dank je .. Nee ik heb volgende week donderdag pas een afspraak met de arts, voor de eerste nacontrole na de operatie. Maak me echt zorgen.

@sweetlily ,
    Dank je wel !

@ liev,
    Wat lief ! Ja we hebben een hoop dingen achter elkaar helaas. Maar komt ook wel weer goed.
    Wat ben je hard gegaan zeg , vrijdag al de punctie. Spannend hoor , ik duim voor een goede oogst ! Zie je er erg tegen op, de punctie enzo ?

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes het zit je niet mee meid. Hopelijk is het niet ontstoken
    een hele dikke knuffel voor jouw

@all ik ben 2 dagen vrij geweest ivm naar t zkh
    Nu nog 2 dagen werken tot half 2 en dan heerlijk weekend

Er werd mij verteld dat ik wel beetje op mn eten moet letten
    Bij alles wat ik gisteren at dacht ik: mag dit?
    Ik ben een echte theeleut en dat is niet goed
    Met cola drinken ben ik al bijna gestopt...
    Oh jah darkangel 2 kilo er al af,kei knap!

@sweetlily bijna de dag. Vandaag vertrekken jullie toch naar dd

Werkse allemaal en tot straks meiden

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    kipjes: oh das balen van je schouder zeg, krijg je er antibiotica voor?

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes oh shit wat balen zeg van je schouder.
    maar kun je niet bellen dat je nu juist zo'n pijn hebt?? misschien mag je wel komen. je kunt er beter op tijd bij zijn dan dat je er straks weer langer mee zit.

16. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat balen, kipjes :( Beterschap, ik hoop dat de pijn snel minder wordt.

En ook duimpjes voor Liev - hou nog even vol! En wie weet is het geluk aan jullie kant en heb je zelfs aan een mooi, bevrucht eitje voldoende...

@ anna: hcg^10 ;)

Hier een wat teleurstellende echo gehad, waar we niets wijzer uit geworden zijn. Ons ukkie werkte ook niet mee (wat ik maar al te goed kan begrijpen)
    Ukkie heeft alle ledematen laten zien, behalve het stompje :D Ik moest echt grinniken, iedere keer dat ze probeerden het onderarmpje goed in beeld te krijgen kwam er de andere hand of een voetje ertussen. Alsof hij/zij wilde laten zien 'kijk, die doen het wel goed'!
    Ons kleintje groeit goed. Alleen het hoofdje loopt nog steeds voor op het lijfje, wat de arts niet helemaal lekker zit.
    Op mijn vraag of dat iets te betekenen heeft zegt ze 'hoeft niet maar kan wel' - goh, daar heb je wat aan. :( Online heb ik zelfs gelezen dat bij kindjes het hoofd 3 of 4 weken voor lag wat groei betreft en achteraf bleek helemaal niets aan de hand. Daar hou ik het nu maar bij. Gelukkig hebben we erna nog Haptonomie gedaan, waardoor ik weer wat meer vertrouwen gekregen heb.

17. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Annaatje: sterkte op het wachtbankje meid, duim voor je!
    (p.s. ik ben ook enorme theeleut, als je zwanger bent moet je uitkijken met thee waar cafeine in zit. er bestaat trouwens ook speciale thee voor tijdens de zwangerschap).

@ Liev: moed houden hoor!

@ Iluna: vervelend zeg die onzekerheid. Wel fijn dat de haptonomie weer een beetje rust brengt.

@ Kipjes: maar hopen dat je schouder snel in orde komt

@ Dark angel: ja, bij mij was er vorige week 2 kilo af maar deze week ga ik dat niet halen hoor (stapweekend voor de boeg :D).

@ sweet lilly: wat een prachtig cadeau! Heel veel succes morgen en sterkte met het wachten!

@ Ons wonder: over twee weeekjes ben je niet meer de enige die in Brussel loopt. Begin nu beetje zenuwachtig te worden voor wat hij over de uitslagen zal zeggen. Wordt je schildklier ook in Brussel nagekeken of in lokaal zkh? Hoe gaat het eigenlijk met je kleine man?

@ bailey: spannend joh, oktober is ook weer snel!

Voor iedereen dikke knuffel en veel liefs!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kipjes jeetje zeg je krijgt wel veel op je bordje:(
    Laat het maar goed nakijken hoor!!

Annaatje op je eten letten zou niet precies weten wat hoor?

Cat ja spannend jullie ook naar Brussel:D
    Spannend.

De schildklierwaarde word in Brussel nagekeken zo'n top zh!
    Ik vroeg het aan de telefoon en was geen enkel probleem.
    Heel fijn!

19. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    @ Annaatje, nou eindelijk zitten ze erin die zaadjes :D. Nu op het wachtbankje. Spannend!!! M'n duimen draaien!!
    Letten op eten??? Heb ik nooit gehoord van m'n VK. Waarop letten dan?

@ Iluna, wat een onzekerheid zeg!! Das niet leuk :(. Gelukkig veel aan de haptonomie.

@ Kipjes, strekte met je schouder, hopelijk snel minder pijn!! Issie ontstoken??

@ Liev, ik denk aan je hoor! Hoe gaat het nu met je? Morgen dus de punctie al????

@ OW, wauw jij schiet ook al op voor een brusje!!! :D Wanneer IUI?

Hier geen nieuws, vannacht krampen....dacht nu al ongesteld?!?! Heel raar. Nu krampen weg en nergens last van :(. Zit nu 4 dagen voor NOD.

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Haaai dames,

Allemaal een dikke knuffel!

Ik kan het even niet opbrengen om met baby's, IUI, eisprongen e.d bezig te zijn. Duik even een poosje onder mijn steen, kom vanzelf weer terug als ik me beter voel.

liefs

Deel Deze Pagina