Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Lieve Panter, dat begrijp ik heel goed. Dat je weet dat ik wel aan je denk. Hele dikke knuffel voor jou!!

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieve panter dat kan ik me heeeeeeeeeel goed voorstellen:(
    Hele dikke knuffel meid!

Zonnestraal wat spannend zeg hihi.
    Moet je zelf testen of ook bloedafname?

Ik krijg straks telefoon denkelijk zaterdag iui precies op dag 14 van de cyclus.

3. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Zelf testen ;). Durf alleen niet zo goed. Weet precies hoe K*T ik me voel als ik ongesteld word.

Wauw, zaterdag waarschijnlijk al de IUI. Spannend zeg!! :D

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik persoonlijk had ( wat ik absoluut niet hoop, ik hoop voor je dat hij knalpositief is!) liever een negatieve test voordat ik ongi werd.
    Als ik onverwacht het roze/ rood zag was ik nog verdrietiger:( idd

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Panter, begrijpelijk meid. We zien je vanzelf weer verschijnen knuff

6. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Daarom ga ik nog niet testen OW. Ik wacht echt tot NOD-dag, hoe moeilijk dat wachten ook is....

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    meiden, even een kort berichtje. We gaan trouwen!!!!! mei 2013 gaan we trouwen, oh wat duurt het nog lang...

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Proficiat wendy fijn dat het weer goed tussen jullie gaat!
    En jullie zelfs gaan trouwen:D
    Mei is een mooie maand om te trouwen:D

9. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @Iluna: wat een eigenwjsje al haha. Wel balen dat je weer onzekerheid hebt...! Fijn dat haptonomie helpt..

@panter: begrijpelijk meis. Neem je tijd om alles te verwerken! Dikke knuffel!

@Wendy: wauw!! Trouwen is zoooo mooi! En de voorbereidingen zijn ook geweldig om te doen. Geniet ervan!

@all: we gaan zo weg richting Mulheim. Ben nogal gejaagd, ga er maar vanuit dat het komt van spanning. T komt nu echt dicterbij, nog 1 nachtje slapen...spannend!! Heb de laptop mee en een hotel met wifi dus ben vanaaf ook nog wel ff op t forum. Tot later!

xx

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet lilly pas goed op onderweg!
    Kan me voorstellen dat je hypernerveus bent was ik idd ook toen:D
    Ik duim iig voor goed nieuws!

11. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ohhhhh sweet lily, kan me die zenuwen weer zo voor me halen!! Ik denk aan je, ook aan Lily-man.

@ Wendy&richard, aangenaam ik ben zonnestraal :). Van harte met jullie verloving. Trouwen is geweldig!! ik ben aankomende zaterdag (10-09-11) precies een jaar getrouwd :D.

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    sweet lilly succes alvast!!!

zonnestraal nog 4 daagjes hoop op goed nieuws!!!!

panter doe het lekker rustig aan meid!!! we zien je wel weer verschijnen!!!

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @wendy gefeliciteerd trouwen is leuk!

@zonnestraal heb je al klachtjes...

14. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    hallo lieve meiden,

@pantertje..dikke knuff..snap je helemaal..sterkte!!en als we wat voor je kunnen doen dan laten weten...wat kun je betrokken bij elkaar zijn op zo'n forum he..bijzonder is dat

@zonnestraal...ongelovelijk spannend...hoop het zo voor je! ik duim zo hard ik kan

@sweet lilly..ooo wat spannend...exact 2 maanden (8weekjes maar) geleden zaten wij nu in een hotel in mulheim..lijkt zo lang geleden..maar weet zo goed wat jullie meemaken..ik duim voor jullie...wij zitten een paar km verderop morgen in DD voor de punctie..ik straal geluk naar jullie toe morgen!

@kipjes..wat eng van je schouder...idd gewoon eerder bellen..weet je of het normaal is dat je nog pijn hebt? wat klote..door zoiets kun je je zooo ongelukkig gaan voelen..denk denk denk aan jou!

@wendy..gefeliciteerd..geweldig..hoe trek jij het momenteel?

@annaatje..hou jij je nog wat rustig of vet hyper van opwinding en alles? ben benieuwd...

@iluna..wat vreselijk om zo in spanning te moeten blijven zitten of er misschien nog meer aan de hand is met jullie kleine frummeltje!!hoop zo van niet!!fijn dat je hapto hebt en dat dat een beetje helpt..ennuh je mag mn vriendin nog steeds mailen hoor, vandaag nog gesproken ze vroeg nog naar jou!ik loop ook bij een haptotherapeut om gevoel en verstand weer in balans te krijgen...bijzondere ervaringen..heel fijn!

@wondertje..bijna iui..spannend!! auto alweer verstopt? hihi

@cat..jullie bijna afspraak..echt mega spannend..

@rest..sorry als ik iemand vergeten ben...

@DA sorry nog steeds geen pb terug..word wat opgeslokt door al dit gebeuren..dnek wel vaak aan je..je pb maakte veel indruk op mij!

@all...morgen om half 11 de punctie..hoop stiekum op meer dan 4 eitjes...heb wel weer hoop...4 kunnen ook 4 goede zijn en meer eitjes hoeft niet per definitie beter te zijn...

gebeld door de anesthesist..toch wel weer wat bang nu voor narcose..voor hartstilstand oid of een allergische reactie..en ook voor infuus..men...waarop ben ik zo'n medisch bangig miepje..hihi

gister de pregnyl laten zetten door een vriendin..men...dat is een pijnlijke zeg! vandaag ook wat misselijk, sinds de hormonen weinig eetlust en 's avonds heb ik het steeds warm (mn hoofd en nek) en verder wat rillirig..zal toch geen koorts zijn..hoort dat bij de hormonen? vandaag ook echt bij het staan en zitten een wta gevoelige buik van binnen...

morgen gaan mannetjeliev mee en ook een vriendin..dat vind ik wel heel fijn! en morgen rond deze tijd is alles alweer achter de rug!

nou ik ga eten maken en broodjes smeren voor morgen!

dikke zoen voor allen

iemand anders ook dit soort bijwerkingen vd hormonen gehad (gister natuurlijk ook 3 spuiten gehad, gonal-f, cetrotide en pregnyl 5000)

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    iluna: haha nu al een eigewijsje dus hahaha;), en beetje vreemd antwoord van de arts op jou vraag, heb je idd niks aan nee...:(

cat: oh leuk een stapweekend!:)

panter: meid doe maar lekker rustig aan, en we zien je vanzelf wel weer terug.

onswondertje: ik heb t juist andersom, ik word liever gewoon ongi dan wéér naar zo'n negatieve test te moeten staren.:)

zonnestraal: spannend hoor! k duim voor je.

wendy: gefeliciteerd! super leuk!:)

liev: jeetje mega reactie! doe maar rustig aan joh pb me maar een keertje, maakt niet uit!:) vond je de pregnyl pijnlijk ja, ik vind die alleen pijn doen als iemand anders hem bij me zet, doe ik t zelf voel ik er niks van. heb zelfs in t ziekenhuis gevraagd toen ze hem bij me wouden zetten of ik t astjeblieft zelf mocht doen.:cool:
    oh morgen punctie, kei spannend! en bang zijn is normaal hoor, ik scheet hem 7 kleuren stront voor de punctie:D, maar komt goed meid!

zo hier weer gesport, zo even wat eten..en dan lekker niks meer doen! :)

16. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    nou meiden, we zitten lekker in ons hotelletje. We zijn beide nog best rustig. Valt tot nu toe mee!! Betaling en papiergebeuren is bijna allemaal al geregeld, dus morgen zo m'n mannetje afleveren en dan gaat het gebeuren! Spannend!! Ben zo vreselijk benieuwd hoe het allemaal zal gaan...Zo nog ff gtst kijken op rtl gemist haha..

Tot later meiden!! xx

17. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @sweet lily ik herken t weer. In mei zaten wij ook in t hotel
    Zn jullie met zn 2e. Ik had schoonma en schoonzus bij
    Was erg fijn vond ik.
    Succes morgen!

@kipjes hoe is t vandaag met je schouder

18. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    waaah aardbeving hier! :$

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ sweetlily,
    Sterkte morgen , ik denk aan jullie ! En duim me suf !

@liev,
    Ook heel veel sterkte morgen , denk aan je en duim !! Op een goede oogst ! :D

@ annaatje ,
    De pijn word niet minder. Nog even een paar dagen volhouden en dan kan de arts er naar kijken. Geloof wel dat het normaal is om een terugval te krijgen. Morgen eerst even lekker een weekendje weg , relaxen !
    Hoe voel jij je ?

@panter ,
    Begrijpelijk meis, neem je tijd en hopelijk tot snel. Dikke knuffel xx

@ all, ik kan het niet meer bijhouden hoor hihi. Reageer bijna alleen op de reacties op de laatste pagina haha , zal wat beter mijn best doen..

20. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Dank!! Jullie zijn lief...!

Lieve liev; ik zal aan je denken morgen. Je bent dichtbij haha.. hoe laat moet je er zijn? Knuffel!!

@DA; alles goed dan..??? Lijkt me eng om mee te maken...

Deel Deze Pagina