@annaatje; nee we zijn met z'n drieen. Mijn moeder is ook mee, vind ik ook fijn hoor! Zit ik niet in mijn eentje te wachten morgen...
Sweet Lilly!om 10 uur in DD zijn half elf punctie!jij helemaal alleen???je loopt daar zo het centrum in om nog wat afleiding te zoeken!zet em op jullie! Zoen. Rest bedankt voor alle lieve reacties!!! Iluna bedankt voor je pb!!lief!!!ze heeft hem nu ontvangen hoor!! Kus voor allen
Liev en Sweet lilly heeeeeeeeeeeel veel succes morgen!!! Ik duim voor jullie allebei. Hier daarstraks telefoon om 23:30 gaat de pregnyl erin en zaterdag om 12:20 de iui De oestradiol moest tussen 200 en 250 zitten zoiets en was 280 ideaal volgens de persoon wat belde
wondertje wat super dat het goed was!!! spannend zeg zaterdag al de iui. duim voor je!!! sweet lilly jij ook succes morgen!!!
Oh en Liev: jij ook heel veel sterkte morgen meis!! Morgen wordt er een eitje gepuncteerd en das zometeen jullie kindje!! Denk ook aan jou! Knuffel.
ja hoor alles goed... spannend dagje morgen voor vele!! SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DENK AAN JULLIE!
@liev sweetlily succes vandaag meiden Ik ga de hele dag aan jullie denken @kipjes dat is wel lekker ff een weekendje weg Waar ga je heen. Met mij oke,voel niks bijzonders @ ons wonder zaterdag al joepieeee dat is al bijna @all ik ga zo werken to half 2 en dan vanmiddag heb ik Relaxmiddag gepland op de bank hihi
Sweet lilly en liev heeeeeeeeeeeeeel veel succes lieve meiden!!! Annaatje lekker relaxen vanmiddag lekker
@Annaatje; theine vrije thee mag wel hoor, groene thee, rooibos etc. Het staat er wel op. Ik drink ook geen koffie meer (cafeine vrije dan maar).. maar een beetje cafeine/theine is echt niet heel slecht. Voor de posi test dronk ik gewoon alles behalve alcohol. @Kipjes; beterschap meid! @Panter; knuffel meid! @Wendy&Richard; gefeliciteeeeeeerd! Heel veel geluk! @Sweet Lilly; ik duim me rot en hoop zo dat ze wat gaan vinden! @Liev; Hoop dat de punctie zonder al te veel pijn is verlopen! En ik duim voor een mooie oogst! @OW; jij ook veel succes meid! Ik weet nog wel dat op de dag van de pesa er op de Liefde Is.. kalender stond; Liefde is... een goede oogst.. apart! We hebben 14 rietjes geoogst die dag! Gister even een dippie.. ben best een hormonster de laatste paar dagen (chagrijnig en prikkelbaar) en was gister zo boos op manlief dat ik even bang was dat ons beebje er niet meer zou zijn.. voelde mijn borsten wat minder en die waren ook weer wat dunner zeg maar. Maargoed, vandaag is alles weer als tevoren, dus denk wel dat het goed zit. Ben dan zo bang dat beebje denkt: laat maar.. Nog 1,5 week tot de echo. Hoop zo dat het nog bij ons is!!!
Katek die hormonen zijn niet fijn heh. Maar vaak word het nog erger dus bereid jezelf en je man maar voor Zal niet direct iets met je beebje gebeuren hoor al had ik die angst dan ook!
Pfff nog erger? Lijkt wel of ik nergens meer normaal op kan reageren. Straks loopt ie nog weg! En zo'n beebje wil toch niet zo'n heks als moeder? :S wheee.. Vervelend hoor die prikkelbaarheid. Bah. Vind ik toch wel het minste tot nu toe.
Is idd niet fijn hoor. Vaak is het na de bevalling toch wel snel weg Als je hormonen weer wat normaler zijn.
KateK, och wijffie toch....je hormonen doen goed z'n werk!! En je beebje blijft plakken!! Maar ik weet bijna zeker mocht ik ooit zwanger raken, ook onzeker/bang zal zijn olp sommige momenten. Liev, hopelijk valt de punctie mee. Veel of weinig eitjes, 1 goed eitje zit er vast tussen!! Sweet Lilly, ik denk aan jullie!!! Ohhhhwwww, hoop zo dat ze mooie zaadjes zullen vinden!! OW, jij morgen weer hè, spannend!!! Sterkte ook! Anna, hoe voel je je????? Voel je al iets? Krampjes gehad van de IUI? (had ik de 1e keer namelijk). Panter, wijffie...hele dikke knuffel!! Nou dames, 3 dagen voor NOD. Heb steken gehad dag 6 na IUI, duurde een paar uur. Verder heb ik af en toe krampen, lijken ongesteldheidskrampjes, maar dan wel lichter. En soms helemaal nergens last van. Soms boob-pijn, soms helemaal niet. Maw, kan alle kanten op. En ben zo bang dat het weeeeeeeeeerrr niet gelukt is .
Zonnestraal ik hoop echt dat het wel gelukt is!!! Moet je ook utrogestan gebruiken of geheel in natuurlijke cyclus.
Zonnestraal, klinkt wel goed hoor! Ik vond die krampjes ook niet op echte ongesteldheidskrampen lijken. Inderdaad lichter ofzo en niet dat het samentrekt maar meer drukt ofzo. Ik weet ook niet meer hoe het met mijn boobs zat. Maar nu is het de ene dag ook erger dan de andere dag, dus dat zegt ook niks. Hoeveel dagen na de IUI werd je de vorige keren ongi? Je gebruikt nu toch verder ook geen hormonen meer? Meid, ik hoop het zo voor je. Ga je echt wachten tot de testdag?
Nee dat spul niet nee. Ben begonnen in geheel eigen cyclus. Vanaf de 4e IUI begonnen met Puregon. En deze IUI puregon en (gedwongen) Pregnyl. (m'n follikel was heeeeeeel mooi groot , maar kreeg geen + ovu-test. Moest toen Pregnyl spuiten).
De vorige keer werd ik precies 14 dagen na IUI al ongesteld. Dit was met Puregon. Die keren daarvoor soms pas 16 dagen na IUI, zonder hormoon. Ergens wil ik wachten tot NOD, maar misschien ook wel morgenavond. (mijn man wil morgenavond, op onze trouwdag . Maar ik wil onze trouwdag niet verpesten, vandaar 's avonds ).
das ook wel mooi idd op de trouwdag! Zelfs al zou je het idd savonds doen dan zou je wel een streepje kunnen zien. Pff spannend meid!!!!!!!!!! Whaaaaaa!!!