Ja ik weet nog dat we gingen trouwen vorig jaar en toen wisten we nog maar heel kort van de azoospermie van m'n man. En de Tese zat eraan te komen toen. Dus het was een hele mooie dag, maar helaas wel met een schaduw van verdriet...... Dus morgen willen we het goed doen, lekker genieten. De dag niet verpesten met misschien een - test. We gaan straks naar een vet mooi hotel in Zwolle (de koperen hoogte), daar waar ik ten huwelijk ben gevraagd . Ik heb 5000 Pregnyl gespoten, morgen precies 2 weken geleden. 13 dagen geleden dus .
Ah zonnestraal dat is dan al uit je bloed die pregnyl mooi mmmm over trouwdag en tese komt me bekend voor. Wij ook bij de eerste 8 mei tese ( negatief volgens hun toen wat niet helemaal klopte) en 12 mei trouwdag.
Och jeetje, was je man helemaal opgeknapt dan?? Geen last meer? Mooie dag gehad??? Het is een dag met vreugde en verdriet, maar wel heel intens. Vond je ook niet??
Ah bij ons was het eigenlijk de huwelijksverjaardag sorry. Waren toen ff denken 4 jaar getrouwd . Je trouwdag is geweldig maar ik hoop dat jullie allemaal mogen meemaken hoe het is om een kindje te mogen krijgen dat is nog zooooooooooooveel geweldiger
weer thuis... en voel me vreselijk! Man heeft pijn en in de auto zitten kotsen, bah bah bah.. Vind het zo vreselijk erg allemaal!! Voel me echt heel klote nu. Ik hoop zo dat er iets positiefs uitkomt, want als dit allemaal voor niks is.... pffff
Ach nee Sweet Dikke knuffel zeg! Komt het door de narcose dat hij zo misselijk werd en moest overgeven Ik vind het ook naar en raar dat jullie zolang moeten wachten op de uitslag in DD. Wij kregen de uitslag zo'n 2 a 3 uur later zoiets.
katek: oh das minder dat je zo prikkelbaar bent, mijn gok is dat als je een goeie echo gezien hebt, je wat meer ademruimte hebt. komt goed meid.   zonnestraal: spannend joh nog 3 dagen!!! ben zoooooooooooo nieuwschierig   sweetlilly: nou lekker je mannetje in de watte leggen, wel echt balen dat hij moest kotsen, hoop dat hij zich gauw wat beter voelt.   dames!! ik snap er de ballen niet meer van zit vandaag op cyclusdag 11 en gewoon vanmorgen een dikke posi ovulatie test! op dag 11 (!) vreemd!! gister was die al dat ik dacht van nou dat is een duidelijk streepje.. (gister begonnen met testen)
DA kortere cyclus deze keer Is goed mogelijk hoor. Bij de poging voor S en van S was mijn ei ook al op dag 10 rijp heb toen wel pregnyl gekregen om dag 12 de iui te hebben
het kotsen kwam waarschijnlijk van de morfine. Voelt zich nu al beter, probeert nu een beschuitje te eten. Ik voel me ook iets beter, na een enorme huilbui net... Denk toch alle spanning die eruit moet ofzo..
@zonnestraal ik voel niks . Heb nog steeds dezelfde pijn linksonderin Als wat ik had voor de eisprong.heb ook geen idee wat ik moet voelen na de iui Spannend meid voor jouw @sweetlily wat minder dat je mannetje moest overgeven Doe hem maar lekker verwennen.heb heel ochtend aan jullie gedacht Fijn weekend meiden
nee niks, maar hij voelde zich ook vreselijk beroerd. Voelde zich na het overgeven direct beter en heeft nu al 2 beschuitjes op. Knapt op dus... Gelukkig! Lekker op de bank nu..
sweetlilly: fijn dat het beter gaat nu met je mannetje.. vorige maand was mijn ovutest op dag 15 positief en nu dag 11.. is wel een verschil hoor.. maar goed.. ik test nog ff door.. en als t goed is moet die morgenavond of overmorgen vroeg al minder posi zijn...
Sweet schandalig dat ze hem zo naar huis lieten gaan dat gebeurd in Brussel niet hoor! Wij gingen ook pas 's avonds om 19 uur naar huis aangezien mijn man in elkaar gevallen was.
@darkangel t kan allemaal.kijk maar na mij Op dag 21 een smiley,normaal rond dag 15 a 18 Welke testen gebruik jij
@da oke sensitest heb ik in t begin weleens gehad maar bij Mij werkte die helaas niet Ik heb het koud brrrrr lijkt wel herfst hier
Ik deed bij de iui altijd sensitest en als die posi was, deed ik er een clearnet bleu achteraan voor t smiley effect, dus ik weet dat sensitest wel werkt voor mij