Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Sensitest werkte bij mij ook niet. Ik had testen van zwanger&kids. Die werden wel positief.

@koud; ja inderdaad...brrrrrr!!! Hier lekker in pyjama op de bank met een straalkachel erbij aan, aangezien we in onze geïmproviseerde huiskamer zitten haha. Maar das wel lekker warm! Filmpje erbij en m'n supermoeder komt straks lekker eten brengen, dus even niks doen hier, heerlijk!

@OW; ja ik vond het eerlijk gezegd ook schandalig. Vond het echt niet prettig om hem zo mee te nemen. Lijkbleek en draaide nog met z'n ogen van de narcose. Kan zich er ook weinig van herinneren. Hij begint nu pas weer een beetje mens te worden. Viel me echt heel erg tegen! Ben blij dat ie nu weer 'normaler' wordt, anders was ik echt anti-tese geworden haha.

Z'n zaakje begint te groeien nu, wordt dik, en het lijkt alsof er vocht langs de pleister loopt... Als de vochtplek in z'n onderbroek groter wordt halen we de pleister eraf om even te bekijken (mag eigenlijk pas zondag..) Heb vette gaasjes en steriele gaasjes meegenomen van m'n werk, dus zou het eventueel zo zelf weer kunnen verbinden. Toch handig! :D

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ff snel met mobiel: och arme Sweet-Lily-man! Maar goed dat hij zo'n lieve zorgzame vrouw heeft! Blij dat het een stukje beter gaat. Bij mijn man ging het ook zo. Lijkwit en beroerd van de pijn. Denk ook heel vaak terug aan de tese-tijd nu ik jullie zo volg. Voel me zo betrokken bij jullie! Nu ik lees dat het in Brussel anders kan gaan weet ik dat DD kundig is. Heel kundig, maar minder menselijk helaas.

Ben blij dat de tese achter de rug is voor jullie. Nu duim duim duim voor goed nieuws!!

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jeetje sweet dat is echt niet normaal.
    Zou zeker een klacht indienen!

Ik heb het idee dat mijn ei al bezig is??????
    Dat is niet de bedoeling:(

4. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @OW; je hebt morgen iui toch? Is het dan te vroeg als je ei nu springt? Dacht dat dat mooi op tijd was dan...?

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nee als het nu springt dan is het te vroeg.
    Ei is maar 12 uur vruchtbaar.
    Ik vind ook niet veel info of pregnyl nu uitsteld ja of nee de ene zegt ja de andere nee.
    Ach ja niet gek maken we zien het wel.
    Ben wat meer nuchter nu:p

6. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    shit....hele berichtje weg...dan nu een korte..

weer terug uit DD..heb de punctie overleefd en waren 10 eicellen gevonden ipv 4!!wooww...zo onwerkelijk..wat een cadeau zeg..morgen bellen of er bevruchtingen hebben plaats gevonden..zo spannend allemaal..nu opgeblazen buikje, zolang ik stil zit niks aan de hand..anders wel wat gevoelig..vlak voor de punctie wilde ik het liefste weer in de auto stappen en dacht ik dat ik toch maar voor adoptie zou gaan...maar het viel allemaal mee haha...

sweet lilly..zo herkenbaar..mijn man viel flauw vw snelle weggaan uit ziekenhuis en wel 4 dagen bezorgd nog geweest..werd ook dik...als het echt TE dik wordt dan naar ziekenhuis, kan bloeding zijn..aan een stuk door koelen koelen koelen!!!!en om de zoveel uur ibuprofen..hopelijk slapen jullie wat vannacht..
    heeft de dokter helemaal niks gezegd? bij ons had ie een piepklein stukje al bekeken...(hadden dr. S, kleine man, heel vriendelijk)..waren er nog meer nederlanders voor zelfde ingreep?? nu duimen duimen duimen...

at all bedankt voor alle lieve berichtjes...

nou mn vorige was veel leuker..maar moet nu echt manliev aandacht geven!!

dikke zoen...hoop en bidden op bevruchtingen morgen..vond het allemaal wel heftig hoor!!

xxx

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik vind het abnormaal sweet en Liev hoe daar word omgegaan met jullie mannen!
    Dan is Brussel toch echt veeeeeeeeeeeeel beter!
    Hij moest echt nog 2 uur daar blijven na zijn in elkaar zakken voordat we mochten vertrekken.
    Wat een verschil.

Liev wat een geweldig nieuws met zoveel eicellen:D
    Komt gelukkig vaker voor dat het er meer zijn als wat men eerst dacht.
    Hopelijk bevruchten ze goed en hebben jullie nog genoeg cryootjes voor een brusje;)
    Gaan er ff vanuit hopend dat direct raak zal zijn;):D

8. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Liev: yahoooo!!!! Wat goed zeg!! Blij dat je dat achter de rug hebt he... heerlijk hoor! En ik duim heeeeeeeeel hard met je mee dat er goede bevruchtingen zijn. Idd ook voor een brusje hihi :D
    Vind het ook wel vreemd hoor, dat ze onze mannen zo snel al naar huis laten gaan... Heb verder geen nederlanders gezien. Had ik ook niet echt oog voor, had het even te druk met mezelf :D Koelen komt ook in orde, hebben nog 3 coldpacks meegekregen uit Mulheim. Nu dus 4 om af te wisselen haha..moet genoeg zijn ;)

9. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @ow: Wat fijn dat je daar nu de rust in hebt gevonden zeg! Ik hoop vreselijk dat je nog op tijd bent meid!

wij gaan nu lekker naar bedje toe. Hoop dat we een beetje kunnen slapen... Het lekken van de wond valt mee, het blijft nu droog. Zal wel goed gaan dan... weltrusten meiden!

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    Ff snel ,

Liev , wat een top oogst !! Wij hadden er 11 , waarvan 10 bruikbaar , 10 bevrucht en 7 top emmy's , ik hoop dat jij er nog meer over houd !!! En natuurlijk dat het gelijk raak is !! Duim duim duimmmmm

@sweetlily,
    Wat vreselijk , en ook nog steeds die onzekerheid , bahhh
    Sterkte voor je mannetje en dikke knuffel voor jou !! Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid.

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Even een kort berichtje...

@liev wat een super punctie!! Ik hoop dat ze alle 10 bruikbaar zijn!! Geweldig nieuws zeg, lekker van genieten!!

@sweet Lilly wat heftig dat het voor je man zo tegen viel, het is ook niet niets...ik hoop dat jullie ondanks de omstandigheden een goede nachtrust hebben gehad...beterschap!! Nu keihard duimen voor een super uitslag!!

@OW hoe is t in Brussel vergaan? Lees via mijn tel en dat is verschrikkelijk..

@katek hoe gaat het met je?? Hier ontzettend misselijk en enorme zere boobs...voel me steeds een soort van grieperig maar wat niet door zet...heb ook heel weinig energie...

@zonnestraal heerlijk een weekendje weg!! Geniet ervan!! Ik hoop dat jullie heerlijk genieten en jullie huwelijksaanzoek nog een x herbeleven...gefeliciteerd nog!!

@All omdat ik schrijf en lees via de tel, erg onhandig dus even geen lange berichtjes en geen zin (sorry) om op alles te reageren...

Ik schuif snel weer aan lieve meiden!!

Liefs en maak er een mooi weekend van!
    Bob

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    liev: wow goed zeg, hoe voel je je vandaag?

all: goeiemorgen

13. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ook goedemorgen

Ik ga niet sporten vanochtend. Lig heerlijk in bed nog :)

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    wat klote dat het zo is gegaan met jullie mannen liev en sweet lilly.
    helemaal niet herkenbaar van hun. toen ik punctie had mocht ik pas weg als ik gegeten had en alles goed ging. eentje wie toen erg ziek was van narcose mocht echt niet naar huis. dus vind het erg vreemd allemaal.

maar heel veel sterkte meiden hopelijk krijgen jullie een goeie uitslag.

wondertje hopelijk ben je gewoon optijd morgen.

15. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    nou, we hebben een echte boerennacht gemaakt hoor! 11 uur geslapen!!! :$:D Manlief is vannacht wat vaker wakker geweest, maar heeft verder ook goed geslapen. Super! Hij heeft iets meer pijn nu, maar denkt dat het met een pijnstiller prima te doen is (neemt ie na ontbijt pas, dus nog ff afwachten..) Ben weer een beetje positiever dan gisteren, nu nog een positieve uitslag...

16. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Liev; hoe is het meid?

OW: vandaag iui toch?? Spannend!

Annaatje; heerlijk! Lekker in bed genieten van t druilerige weer haha ;)

Bob; he bah, hoop dat je je snel weer topfit voelt en lekker kunt genieten van je zwangerschap!! *Knuf*

Kipjes; hoe is het met jou??

17. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Heeft iemand eigenlijk al eens iets van Kiyeko gehoord? Ze is ondertussen getrouwd, en misschien zwanger..??

Kiyeko meid, waar ben je en hoe is het met je??

18. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Erg vedrietig...maar 1 bevruchting...maandag tp...een kindje lijkt ineens weer zo ver weg!straks worden we nooit papa en mama x

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Liev, jammer dat er maar 1 bevruchting is. Maar je hebt er ook maar 1 nodig meis.
    Als ie van goede kwalitiet is dan kan het zomaar zijn dat ie pakt en je over 9 maanden een baby hebt.
    Don't give up hope!!!!!
    Knuffel meis, ik ga keihard voor je duimen!

20. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Liev: Och wijffie toch, wat erg voor jullie!! Al die moeite, dan wil je toch wel wat meer bevruchtingen!!! :(
    Maar zoals Panter zegt, je hebt er eentje nodig!! We gaan met z'n alle heel hart duimen hier!! Hele dikke knuffel!!!

Sweet Lily: 1 dag na de Tese. Blij dat je mannetje zich weer iets beter voelt. Ene spanning weg (de Tese zelf) en nu de volgende spanning!! M'n handen doen zeer van het duimen (ook voor alle andere dames hier).

OW: Succes vandaag voor Brusje :D.

Anna: hoe voel je je? Al dingetjes gevoeld????

Bob: Hoop dat je je snel beter voelt meis!

Hier weinig nieuws. Weinig kwaaltjes. Gisteren ENORME krampen, dus w.s. ongesteld?!?!?! Alleen is 3 dagen te vroeg. Was er wel gelijk een beetje down van. Nu hele lichte krampjes. Geen menstruatie. Maar dat zal maandag wel komen :(. Hoop van niet!! Wat duren 2 weken lang zeg.....

Deel Deze Pagina