liev: oh 1 bevruchting ''maar''.. maar je hebt er 1, en je hebt er ook maar 1 nodig! positief denken meid! als deze maar 1 blijft plakken! dan is t geen maar meer! dan is t een babywondertje... kop op meid!
@ liev, Klote meis , maar wel posiitief blijven he !! Er is er maar 1 nodig uiteindelijk ! Ken heel veel mensen waarbij het de eerste keer lukt dus er is hoop ! Dikke dikke knuffel voor jou !
@Sweet Lilly; och die arme man van je.. pff pittig hoor. Ik hoop dat hij snel wat opknapt! Ik duim voor je meissie! @DA; wow super dat je je ei hebt gevonden zo snel!!! @Liev; wat super 10 eicellen!!!!!!!!! Oh sjit, lees net dat je er maar 1 bij hebt die bevrucht is.. maar meid, ook die kan blijven plakken natuurlijk!!!!!) We blijven positief! @Bob; ik ben enorm chaggie. Verder redelijk zere boobs maar niet enorm pijnlijk. Misselijkheid is ook al een stuk minder. Vind het allemaal weer spannend dat het weer veranderd. Heb ook al weer wat meer energie. Hoop zo dat de echo over 1,5 wk goed is. Jij mag al bijna weer zag ik! @Zonnestraal; hmmm.. blijft spannend. Je hebt dus niet getest?
@liev je hebt idd maar 1 goede nodig. We duimen allemaal Voor jullie hier! @sweetlily gelukkig dat je wat positiever bent meid.nu hopen op een Goede tese uitslag @zonnestraal heb niet echt ergens last van. Alleen nog steeds af en toe Zon zeurderig gevoel linksonder en wat me opviel is dat Als ik naar het toilet ben geweest er wat slijm op mn toiletpapierke zit.sorry weer voor het onsmakelijke nieuws hihi maar verder heb ik nergens last van @meiden die zwanger zn geworden door iui Wat waren jullie klachten na iui en wanneer
annaatje: ik ben iui-d poging 3 zwanger geweest, maar zou zo echt niet meer weten wat mijn klachten waren. de rede dat ik toen ging testen was omdat ik al 2 dagen aan t kotsen was, en misselijk was de hele tijd. kwam er toen wachter dat ik al een dag over tijd was.. (hoezo was absoluut niet bezig met de wachtdagen) ik heb sowieso als ik ongi moet worden enzo last van mijn (.)(.) dus ik kan je niet helpen
liev bah wat balen dat er maar 1 bevrucht is. hopelijk is het een goeie die lekker blijft zitten. maar snap je gevoel je wilt graag wat achter de hand hebben dat je meer kansen hebt dan maar 1tje. maar geef niet op positief blijven!!! katek hoe gaat het met jou?? alweer bijna 9 weken!!! was jij toch van de hematoom?? is dat nu al weg gegaan?? dat je geen bloedverlies meer hebt??lekker rustig aan doen!! kipjes hoe is het bij jou?? wanneer heb je weer tp?? weet ff niet meer waar iedereen mee bezig is. wondertje succes vandaag!!! hoop dat ie blijft zitten 9 maanden lang!!! zonnestraal kan ook heel goed wel een zwangerschap zijn hoor!!! ongi en zwanger lijken kwa pijn heel veel op elkaar. duim nog ff voor je!!!! da fijn dat je zo'n korte cyclus hebt!!! beter zo dan heel lang moeten wachten tot je er moe van wordt of ie nog wel komt. hier weinig nieuws!! alles gaat goed hier. kamertje is helemaal af nu en kinderwagen ook al binnen gisteren nog de lamp voor het kamertje ontvangen!! dus helemaal happy!!
Hallo lieve dames, Ook ik wil me graag bij de club aansluiten. Mijn verhaal hebben jullie op het topic hier al kunnen lezen. Het bericht is gisteren nog maar binnen gekomen, ik voel nog weinig heftige emoties. Ben al weer aan het kijken hoe nu verder, maar realiseer me heel goed dat ons nog een emotionele weg te wachten staat. Heeft iemand hier in dit topic ervaring met het universitair ziekenhuis Antwerpen? En voor de rest zoek ik veel informatie op internet en hopelijk vind ik hier op het forum ook nog meer details en informatie. Lieve groetjes, Juf80
juf80 welkom hier, voor nu is t prettig dat je er nog zo rustig onder bent, houd er wel rekening mee dat die emoties waarschijnlijk nog wel komen gaan. all: ikke is mijn tattoo is klaar en heb hem gezien,.. en waaaw wat issie mooi!!!
@juf helaas ook welkom hier. kort mn verhaal,juni 2009 gestopt,jaar later azoospermie man,tese gehad in gent,niks gevonden helaas,ik hsg gehad gelukkig goed en heb net mn eerste iui-d gehad.... Het is zo fijn om hier te schrijven.stuk voor stuk allemaal superlieve meiden Hoe is je partner eronder Knufff
haha heb wel een foto, zal hem in een prive album zetten voor jullie . eind volgende maand word die gezet..
@Liev...ik begrijp je baalmoment maar 1 is altijd nog veeel beter dan geen 1...en deze ene blijft plakken dat moet gewoon meid!! Positief blijven meid, niet de hoop verliezen jullie zijn al zo ver gekomen!! In ieder geval een dikke knuf!! @zonnestraal spannend, wanneer ga je testen?? @OW was vandaag de grote iui dag?? Spannend ik duim voor een plakbrusje!! @katek lekker sjaggie hahaha...lekker zwanger dus Ja het gaat ineens opschieten...het eind van je 1e trimester komt in zicht...heerlijk gevoel vind ik dat...morgen 8 weekjes, en over 4 dagen de echo...en voor jou komt de echo ook steeds dichterbij heerlijk! @DA wat gaaf een tattoo, hier ook een tattoo freakje, heb er aardig wat en vind ze prachtig al moet het wel vrouwelijk blijven...gaaf hoor!! Stoere chick @juf helaas welkom en klets gezellig mee, ze zijn hier allemaal super lief en behulpzaam...hoe voel je je verder ondanks dit heftige nieuws? @panter hoe gaat het nu met je meid? @ kiyeko zal waarschijnlijk aan het genieten zijn van een huwelijksreis...ik hoop dat ze een positest had een echt mooi kado op je trouwdag @All als ik iemand vergeten solly...don't take it personel Hier voel ik me gelukkig ietsje beter...door veel slapen gaat het iets beter...al zul je mij niet horen klagen, ben nog steeds dankbaar iedere dag... Liefs en een dikke knuffel
@ DA , Leuk een nieuwe tattoo !! Ik wil ook een nieuwe !! @onswonder, Had je vandaag de IUI ? @ annaatje, Hoe voelt het op de wachtbank ? @ liev, Hoe is het nu ? @ sweetlily, Hoe is het met je mannetje ? Al wat beter ? En hoe vond hij je cadeau ? @ juf80 Welkom hier.. Je hebt inderdaad nog een lange zware weg te gaan. Veel van ons hebben dit achter de rug en sommigen zitten er nog middenin. Voel je vrij alles met ons te delen en om vragen te stellen ! We proberen elkaar zo veel mogelijk te steunen. Ik zelf vind het heerlijk om hier alles van me af te schrijven. Alleen deze meiden weten hoe wij ons echt voelen !! Heel veel sterkte en nogmaals welkom. Over antwerpen kan ik je niets vertellen , wij doen nu ivf in het Uz in Gent. @ girl, Je schiet al aardig op dus met alle spullen Ik zal rond half oktober pas weer een tp hebben.. Eerst de 22e een gesprek in Gent en dan volgende cyclus weer starten.. Maar rust is nu wel even goed hoor.. Eerst even de stress van afgelopen periode verwerken en mijn lichaam weer op de rit krijgen..
@kipjes ik vind de wachtbank niet leuk Heb geen klachten.heb meer een gevoel van wanneer Komt mn menstruatie Ik vind nog steeds raar dat toen ze me belde vh ziekenhuis zei de assistente: Pregnyl zetten en morgenmiddag iui Maar ik gebruik geen pregnyl? Ze praatte zo snel... Niet iedereen hoeft toch pregnyl Moet ik ook gent weer bellen op eerste menstruatiedag
@ annaatje , De wachtbank is idd ook niet leuk.. Maar we willen er altijd graag op omdat er dan weer een nieuwe kans is hihi. Ze heeft zich vergist , ik heb de eerste 6 IUI ook geen pregnyl gebruikt. En anders had ze het sowieso mis. Want als je dan pregnyl zou gebruiken , dan zou je niet de volgende dag de IUI hebben , maar de dag erna pas. De pregnyl regelt dan je eisprong zeg maar. Niet druk om maken hoor !! Soms hebben ze het druk. Bij ons hebben ze ook vaak medicijnen gegeven voor de man enzo, waren ze ''vergeten'' dat we kid doen.. Maar vind dat nooit zo erg omdat het een fijn ziekenhuis is.. Volgende keer gewoon doorvragen hoor als het niet duidelijk is.. Of terugbellen.. Ja , mocht je menstruatie door komen dan moet je ze op de eerste menstruatiedag even bellen. Maar ik duim dat je mag bellen voor een echo !!
De iui is alweer achter de rug netjes op tijd om 12:20 uur Mocht 10 minuutjes blijven liggen. Daarna naar huis gereden met S. Daarna zijn we nog materiaal voor ons verbouwing gaan halen. Dus druk bezig en genoeg afleiding dan
toen ik pregnyl moest spuiten bij de iui kreeg ik een uur na de injectie de iui al voelde voor mij echt als een verloren poging