Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ons wonder spannend
    Waar liep jij ook alweer,gent ned dd

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nog wat anders Brussel:D

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zie steeds een bob voorbij komen?? ben er nog niet achter wie je bent!!! ben wel benieuwd!!

wondertje super!!! ik duim voor je dat het gaat lukken!!!

kipjes voor je lichaam dus wel ff goed een stop tussendoor. kun je ff lekker aan andere dingen denken!!!

4. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Helaas welkom hier juf80! Je kunt hier echt met al je vragen ed terecht, je mag je hart hier luchten. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje... Heel veel sterkte met het verwerken van dit slechte nieuws!! Je mag me altijd pb-en of je vragen en onzekerheden hier droppen! Ze zijn echt lief hier... :) Hoe is je man eronder?

@Liev; meid, ik snap heel goed dat je hier vreselijk van baalt!!! Echt heel k*t dat je niks achter de hand hebt als je niet direct zwanger raakt, maar probeer je eerst op deze poging te richten. Ontspan! Als het niet lukt met deze emmy, kijk daarna dan pas verder. Stress is niet goed nu meid...Knuffel!!!

@all; ik weet even niet meer wie wat had geschreven enzo...Ben er even niet helemaal bij. Ben nog steeds wel gespannen voor de uitslag...
    @Iemand die vroeg hoe man het cadeautje vond; hij vond hem geweldig. Hij heeft er zelf ook aan gedacht om een tattoo te laten zetten met deze tekst :D Die tekst is echt belangrijk geworden voor ons, ook na onze crisis.
    Man slaapt aardig goed 's nachts, kan alleen niet de rust vinden om gewoon een paar dagen te blijven zitten. Hij wil wat doen, maar wordt wel geconfronteerd met de pijn die dat oplevert...:( Hij heeft nu meer pijn dan dag 1, maar dat is logisch. Met pijnstillers is het goed te doen. We gaan zo lekker douchen en dan de pleister eraf halen. Kijken hoe het er daaronder uitziet..;)

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @zonnestraal heb je al klachten...
    Wanneer kon je testen

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Liev ik vind het zo erg voor jullie.
    Zoveel goede eicellen en dan maar 1 bevrucht:(
    Hele dikke knuffel!

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Hello Lady's, goodmorning!!

@ Anna, morgen is mijn NOD. Ik heb veel krampen a la ongesteld worden. Dus ik ben nu al verdrietig!! Verder namelijk niks, nada noppes. Alleen klachten die passen bij ongesteld worden :x. (en een jeukende tepel nu ik dit schrijf, hahahahahahaha!!!)

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zonnestraal ik hoop toch!
    Ik dacht ook echt ongi te worden bij S hoor!
    Ook krampen en alle klachten van de ongi.

9. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Lief OW, nou dan blijf ik ook hopen!!! :D

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zonnestraal bij de tp dat ik geen hoop had en niks anders dan anders voelde was het ook gelukt bij mij. het enigste wat ik had was bruinverlies een week voor nod dat gaf me als enigste hoop.

maar je hoeft echht niks anders te voelen hoor.
    duim voor je!!! heb je nog niet getest dan??

11. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Nee durf niet te testen. Morgen of overmorgen ;).

12. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ liev, zonnestraal en ons wondertje, ik duim voor jullie!

@ all, ik ga hier voorlopig alleen af en toe meelezen aangezien het emotioneel toch allemaal zijn weerslag begint te krijgen... weekendje weg geweest en kunnen ontspannen, maar heb dan toch gemerkt dat emoties en verdriet nog heel hoog zitten... heb het er ook met mijn man over gehad dat ik het niet erg vind dat deze maand zo rommelig verlopen is en dat we het even nemen zoals het komt, maar eerst inderdaad aan onszelf gaan werken en even terugkomen tot elkaar en de liefde waarom we getrouwd zijn weer wat meer de kans geven... kreeg van mijn moeder het advies om die tijd te nemen, we hebben nog tijd genoeg om aan onze kinderwens te werken (ben pas 26)... dus neem ook even afstand, maar blijf jullie toch een beetje volgen...
    heel veel succes voor iedereen!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ach monatoetje dikke knuffel meid!
    Neem je tijd wat je nodig hebt.
    We zullen je zeker missen hier.

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @monatoetje begrijpelijk meid.denk dat we dit allemaal wel kennen deze momenten. Liefs

@all echt erg maar ik zit hier nu met een grote bak paprika chips hihi
    Had ik zo zin en heb t wel verdiend al zeg ik het zelf :)

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kiyeko hoe is het met jouw... Volgens mij hebben we na t trouwen
    Niks meer gehoord

16. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @monatoetje; Knuffel meis!! Erg begrijpelijk, neem je tijd en je bent hier altijd weer welkom!

@Annaatje; geniet van je bak chips hihi :D

17. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @zonnestraal vandaag testen toch.spannend

Ik mag zo gaan werken tot 19uur. Ik wil eigenlijk liever slapen vandaag :)
    Ik heb trouwens echt een ongesteldheidsgevoel.dag 26 nu maar als ik t bereken zou t rond dag 34 moeten komen

Fijne dag allemaal

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @monatoetje...heel sterkte meid!! Neem je tijd en lekker genieten van elkaar!
    Je gezelligheid zal hier wel gemist worden :D
    Sterkte en een dikke knuffel!

@zonnestraal vandaag testen? Of morgen? Spannend!!

@All...hier laaien de kriebels al aardig op voor woensdag (3e echo)...heb vandaag een pesthumeur en ben lekker labiel...vanochtend huilen om niets...heb het zo druk op het werk, groeit me echt boven mn pet op dit moment...kan nog niets zeggen op het werk want mijn contract loopt af de 28ste sept. (is wel al getekend maar wil geen enkel risico lopen) dus krijg steeds meer in mijn schoenen geschoven en steeds meer deadlines en als je dan niet lekker in je hum zit dan is dat zo lastig en beetje veel op dit moment..bah...:(

@all goedemorgen en een dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs

19. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ben 3 kwartier bezig geweest met bijlezen, maar heb nu geen tijd meer voor reactie :p
    Kletskousen!
    Kom snel weer meepraten hoor, maar moest zoveel bijlezen dat het nu etenstijd is haha.

Dikke knuff voor allemaal!

20. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Even kort: gisterenavond negatieve test. Vandaag word ik ongesteld, dat voel ik aan alles. Voel me even heel erg K*T!!!!!!! Vannacht de nachtdienst in, dus ik begraaf me ff een paar dagen.....

Deel Deze Pagina