Kipjes!! Tp ging goed, niks gevoeld ..echt raar hoe snel die Emmy erin zit,soort zakelijke afhandeling haha... Beetje buikkrampjes av en toe...en verder zo onwerkelijk en probeer niet teveel hoop te hebben...en nog 3 l water drinken en vrijdag echo of alles goed is...hoest met jou?? Xxx
@liev wat spannend je hebt een emmy aan board!!! Gefeliciteerd!! Hoe voel je je??? @sweet lilly...YAHOO!!!!! wat een geweldig nieuws!! De positieve reacties vliegen hier in het rond...jeetje 8 buisjes!! Oh wat een super nieuws!! ga er heerlijk van genieten vrouwtje!! @OW en annaatje en ook zonnestraal de duimen blijven hier gekruisd dames...positive thinking!!! Er moet en kan nog veel meer HCG bij!! @ hier blij dat ik naar huis toe mag...ben zo moe en heb zo'n baaldag vandaag...lekker emo en labiel...bah! Ik ga zo comfort food halen en lekker met een chickfilm en mn mannetje heerlijk op de bank hangen...morgen weer een dag Maar super nieuws hier!!! Heerlijk geeft zelfs deze emo trut weer een boost Dikke knuffels voor jullie allemaal!!! Liefs
Fijn dat het goed ging. En wat snel idd he ? Ik vond het ook heel onwerkelijk. Wat fijn dat ze nog een echo doen erna ! Dat hebben wij niet gehad. Ik duim voor een goed resultaat ! Met mij gaat het beter , alweer iets beter in mijn v el. Ik ben even niet met zwanger worden bezig en probeer me te richten op het herstel van mijn schouder. Hopelijk doet de rust me goed en herstelt mijn lichaam beter zodat we de volgende poging meer kans hebben. Nu op naar 22 september voor het gesprek in Gent.
28 september hebben we gesprek in Dusseldorf. Krijg dan prikinstructies en echo en kan dan in principe volgende cyclus beginnen! Begin oktober weer ongi en dan starten. Zo spannend en nog zo onwerkelijk!! Ben echt zo mega blij!! Ga vanaaf met m'n mams boodschappen doen (man kan nog niet mee...) en neem veel taart en andere lekkere dingen mee!! We gaan het vieren!! Ben zo gelukkig!!
Wauw van harte gefeliciteerd!!!!! Wat geweldig zeg gelukkig niet voor niks. Hopelijk komt de droom nog vroeger dan december uit
@kipjes vorige week woensdag iui gehad Weet jij trouwens of die man met dat grappige mutsje Hihi ook weet dat t donorzaad is
@ annaatje , Dan kun je nu nog geen ongi krampen hebben , je moet nog ruim een week tot je nod dus dat zou wel erg vroeg zijn. Misschien is het iets anders , ik duim !!! Ja die man zou dat moeten weten , je dossier is altijd aanwezig als je voor IUI komt. Je moest ook je paspoort of id laten zien toch ? Dan checken ze dat met de gegevens in je dossier. Dus dat kan hij meteen zien dat jullie KID doen.
hmmm, wilde ik even afstand nemen zie ik het VET GOEIE NIEUWS van Sweet Lily!!! :WHAAAAAAAAAAAAAAAAA, WOEIIIIIIIIII!!!!!!! WAT EEN FEEST!!!! Jij bent heel snel zwanger, dat voel ik meid . Geniet ervan, eet maar lekker veel taart!!! Liev, ik ga duimen voor een plakbeeb!!! Oh meid wat hoop ik dit voor jou....!!! *duimduimduimduimduim*. Annaatje, kan ook innesteling zijn, want volgens mij zit jij een week na de IUI. Zegt niks wijffie die krampjes, houdt moed!!!!! *duimduimduim*. Lieve dames, jullie zijn lief....bedankt voor jullie steun berichtjes. Doet me goed!!! Nou ik dus ongesteld :x, wat ik al aanvoelde hoor. Had echt niks aan klachten, wist gewoon ongesteld te worden. Tsja en als het op IUI aankomt, komt het vooral aan op timing. En de 4e IUI had ik 's nachts m'n eisprong en de volgende pas om 13.30u !!!! de IUI. En nu deze laatste IUI ook 's nachts de eisprong en pas om 11.15u de IUI. En tuurlijk, eitje blijft 12 uur vruchtbaar.....maar ik lees OVERAL op internet dat het beter is eerst de IUI en vlak daarna de eisprong. Of net een verse eisprong. Niet dat er zoals bij mij 10 uur tussenzit. Dus daar ga ik deze maand veel strikter op letten. Niet dat het alleen daaraan ligt, dat begrijp ik ook. Maar ik wil die stress gewoon niet meer..... Verder voel ik me K*T en Zonnemannetje ook.....maar dat duurt vaak niet lang en dan zijn we er weer .
sweet lilly wat super meid!!! 8 rietjes. daar zit zeker een wondertje voor jullie bij. zonnestraal bah wat klote. hele dikke knuffel meid!!! katek denk dat de hematoom dan wel weg is hoor. bij de 20 weken echo heb ik het ook is gevraagd en er zat niks meer. maar ik had maar een beetje bruin verlies niet zoveel bloedingen als jou. maar spannend al snel de echo!!! anna en wondertje duim voor jullie!!! liev wat super een emmy on board!!! goed vasthouden!!!
Net thuis vh werken. Morgen mag ik weer tot 20uur Nu lekker luieren en tv kijken @kipjes jah ik moest idd paspoort laten zien Oke ik dacht juist dat de inbrenger het ook niet wist Ik heb het buisje ook meegekregen naar huis waar de zaadjes inzaten Raar idee he.. Fijne avond ik ga gtst kijken en daarna ford boyard of zoiets
YESSSSSS, ZO BLIJ VOOR SWEET LILY.......dit is heel super om te horen. maar ik begin nu ''magisch te denken'': jij zaad, liev zaad, ik niet?????? OOOOOHHHH, ik hoop zo dat het ook voor mij mag gelden. Ik heb zelf een heel slecht voorgevoel zo van ''het zal bij ons vast niet goed gaan''.
oh nana, ik hoop zo vreselijk dat er bij jullie ook zaad gevonden wordt!! Blijf positief meid, je ziet dat het mogelijk is! Ik duim voor je!! xx @zonnestraal; he bah...echt shit hoor!! Hoop zo dat je snel zwanger mag zijn... @annaatje; lekker chillen meid! En ik duim voor innestelingskrampjes EN GEEN ONGI!!
Zonnestraal ik denk aan jou hoor, vind het echt zoo kut voor je!!!elke keer die hoop en dan weer zo'n enorme teleurstelling...zo akelig!!!ben er ook bang voor!!zet em op hè??!!!gewoon even alles kopen en doen waar je zin in hebt, helpt altijd een beetje!! Liefs. Sweetlilly...ongelovelijk hè..wat lacht het leven je dan ineens weer toe hè??!!zo'n wereld van verschil ineens zo'n positieve uitslag!!! Rest komt nog..dit is vanaf mobiel...is kut!!!xxx
Goedemorgen lieve dames... Vandaag is het een goede dag geloof ik...lijf werkt mee en voel me weer mezelf Morgen 3e echo...ben super zenuwachtig....als alles maar goed is...het moet je geruststellen zo'n echo maar de dagen er naar toe...pffff....zenuwpeesje!! Geniet er lekker van allemaal! Liefs
@Sweet: gefeliciteerd! Nu op naar de ICSI! @Zonnestraal: balen meis. Hoop dat de volgende IUI beter gepland kan worden. Ga je nu met fm's en pregnyl je cyclus plannen? @Ons wonder: duim duim!
Sweet Lilly; gefeliciteerd met de 8 rietjes!! Wat een fantastisch nieuws! Nu kun je 8 pogingen doen zeg maar. Lekker man! Lekker van genieten en heel gelukkig zijn meid! TOP! Liev; je kan echt wel plassen enzo hoor! Bob; de baaldagen zijn bij jou ook gekomen lees ik? Hihi.. Bij mij is het nu weer gemengd met moeheid.. pff. Spannend he.. ik ben ook zenuwachtig hoor voor volgende week.. Anaatje; geef de hoop nog niet op meid, kan idd ook iets anders zijn!!! Zonnestraal; sjit! Dikke knuffel voor jou en je mannetje meid! Girl; hoe voel jij je meid?? Nana; ook voor jou hopen we op goed nieuws! We zitten nu in zo'n lekkere zaadjes vind-flow dat het ook bij jullie moet gaan lukken!!!! Hier alles ok! Vandaag 9 weken en vanmorgen even gewogen: 71,9 kg, dus al een paar gram gegroeid Buikje is lekker opgezet (kan het bijna niet meer verbergen voor de buitenwereld) en ben weer enorm moe.
poeh wat is er weer veel geschreven hier. Excuus alvast voor wie ik allemaal vergeet... Gefeliciteerd Sweet lilly, wat een geweldig resultaat. En nu op naar de volgende stap! En heel veel draaiende duimen voor de dames op de wachtbank, wondertje, anna en liev. Hoop dat er snel mooie fotos van vet positieve zs testen te zien zijn hier! En een dikke knuffel voor zonnestraal. Misschien is het echt een idee om bij de volgende poging iets eerder de IUI te laten doen, zo dat de zwemmertjes al onderweg zijn als het eitje gaat springen? En hoe gaat het met de mede bolle buikjes, girl, bob (leuke nick trouwens KateK en aapje? Alles goed bij en met jullie? Ik had een wat spannend weekend, te veel harde buiken in rust en even leek het op een valse en veel te vroege start. Nu gelukkig weer een zachte en rustige buik. Maar het was echt een teken het wat rustiger aan te doen - en me niet zo gek te laten maken door de Gyn... wat makkelijker gezegd is dan gedaan...
@iluna en katek rustig aan doen hoor...ik weet dat het makkelijk praten is maar harde buiken zijn toch een teken van je lijf om iets rustiger aan te doen... Hier nog geen echte bolle buik hoor, alleen 's avonds dan blaast tie wat op...morgen 3e echo en vk intake...ben erg zenuwachtig... Ja de nick...helaas was het nodig om mijn naam te veranderen, bob is de werktitel van de kleine beeb in mn buik...baby on board Thanks! Verder voel ik me vandaag weer een beetje mens maar de dagen hiervoor schoten de hormonen weer van links en rechts...ben alleen echt extreem moe en met een drukke veeleisende baan is dat echt wel eens to much...maar we gaan gewoon door...en eerst maar eens kijken morgen of ons beebje gegroeid is en of alles er goed uitziet Liefs
Iluna; gaat bij jou ook alweer snel meid! Idd maar rustig aan doen waar je kan! Hoe voel je je verder? Heb je de babykamer etc al klaar? Bob; lastig he als je werk veeleisend en druk is. Gelukkig heb ik een aantal maanden geleden een nieuwe baan gekregen die in deze situatie erg gunstig is. Ik hoef veel minder te hollen en heb veel minder stress. Ook geen kans op lichamelijk letsel enzo meer. Alsof het zo moest zijn dat ik nu pas zwanger werd. Had het in die andere baan echt niet heel lang getrokken. Ik hoop morgen op een mooie echo meid!