Iluna gelukkig dat het weer rustig is daarbinnen bij je. Nog ff blijven zitten hoor beebje!!! Hier net de uitslagen van de schildklier en die waren volledig normaal dus daar hoef ik me al geen zorgen om te maken
@OW lekker meid!! Weer een zorg minder Hier had mijn lieve mannetje heerlijk gekookt dus ik kon heerlijk op de bank ploffen en daarna aanschuiven Hij mag blijven hahaha Nou lieve meiden fijne avond en hou deze positieve flow erin!!! Dikke hug!! Liefs
monatoetje: doe maar lekker rustig aan meid, we zien je vanzelf wel weer terug!   bob: spannend morgen echo!! en als je contract getekend is dan is t toch rond? kijk wel uit dat je niet teveel hooi op je vork neemt he..   zonnestraal: nee he, een negatieve test, daar zaten we niet op te wachten....   onswondertje: leuk dat je volgende week een midweekje weg gaat! is ook erg goed voor de afleiding.   liev: jeeej een emmy on board, spannend!!!   sweetlilly: jaaa 8 rietjes!! wat goed!!!   kipjes: hey meid, fijn dat je alweer wat beter in je vel zit, hoe gaat t nu met je schouder? is t normaal dat je daar zo lang last van hebt?   sweetlilly: oh dat is al lekker snel!!! volgende cyclus al beginnen joh!   zonnestraal:balen dat je ongi er is... pfff is niet leuk he...knuffel meid!   iluna: oh idd maar wat rustiger aan doen met die harde buiken ja,.. beebje moet nog even blijven zitten hoor. all: hier een lange dag gewerkt, van 8.30 tot 18.30 vanmorgen dacht ik een blaasontsteking te hebben (nog nooit gehad) plassen deed me zeer, stond van onder in de fik bloed bij urine, pijn onderin mijn buik, en heb binnen een half uur wel 5 x moeten plassen en t was echt drupdrup maar nu bijna nergens meer last van...
wondertje fijn dat de schildklier helemaal goed is. en wat lekker ff een midweekje weg. heerlijk!!! iluna hier gaat het goed!! bij jullie?? las dat je veel harde buiken gehad?? maar lekker rustig aan doen!!! katek hier gaat alles goed!!!! bij jullie?? dus het is al mooi zichtbaar??
Hey dames, wat is het ineens rustig!! Bob; ben benieuwd naar je echo meid! Girl; ja hier alles goed voel de ene keer meer dan de andere keer wat het wel spannend maakt. Nog een weekje doorbikkelen tot de 10 weken echo!!! DA; wel even in de gaten houden.. moest je ook veel en vaker plassen?? Kan ook een nierbekken ontsteking worden als je er mee blijft rondlopen. Misschien morgen toch even een plasje naar de huisarts brengen om te laten checken voor de zekerheid., OW; super dat de onderzoeksresultaten goed zijn!!!
@ OW, oh goed zeg dat jouw schildklier het goed doet. Idd weer een zorg minder en goede kansen dat je snel zwanger mag raken! @ Bob & Girl ja hoor - ik heb geluisterd, werk nu wat minder en ga tussendoor liggen. Hoe was de echo Bob, heb je een mooi plaatje van jullie kleintje? @ KateK, we hebben alle spullen voor de babykamer al in huis. Alleen wonen wij nogal klein, en gebruiken de baby kamer tot die tijd nog. De eerste maanden komt de kleine gewoon in een hangwieg bij ons op de slaapkamer. Als ons bandietje in zijn eigen kamer intrekt laat ik zeker een foto zien. poeh, sinds deze week en dat gerommel voel ik me echt 'erg' zwanger. De buik begint aardig in de weg te zitten, en het voelt erg 'vol' van binnen. Maar goed, het hoort erbij en ik hoop dat hier snel nog meer meiden komen die mee puffen en zuchten. Hoe is het met kipjes, heb je weer wat energie kunnen tanken? En beterschap voor DA - lekker veel drinken en/of cranberry sap of tabletten werken bij mij uitstekend. Heb deze zwangerschap ook een keer een blaasontsteking gehad, die ik op die manier zonder antibiotika binnen 2,5 dag weggedronken heb.
Iluna; wat leuk een hang wiegje!! Ik ben zelf ook aan het nadenken geslagen en ik vind het schommel wiegje van de Zwitsal reclame zo mooi die je in het begin ziet.. <3.. moet binnen kort maar eens even zoeken waar ze het verkopen en vraag me ook af hoe lang dat handig is zo'n schommel wiegje.
haha stelt eigenlijk nog geen drol voor maar het steekt wel al meer uit dan eerst.. hihi. Volgende week na de echo maar shoppen!! (kan mijn jasjes maat 38/m niet eens meer aan!!!! heb toevallig nog een restant van mijn zusje liggen maat 40, dus die draag ik nu haha. Om mijn billen/benen niet gegroeid.)
oke.. ben ook wel een beetje trots.. wel jammer dat ik het nog moet verbergen! Ik ga ff in mijn MvM kan plassen en dan even gestrekt op de bank.. tot vanavond meissies!
@katek...mooi buikje hoor!!trots op zijn!!wauwie!!! @OW..gelukkig schildklier waardes goed!! @bob, hoe was de echo?? @ annaatje en OW...houden jullie het wachten nog vol? wanneer testen?? @kieyko..still alive?? @laloutje...lang niet gezien hier...hoe gaat het met jou? @nana1980..hou je het wachten nog vol? 3-4 weken nog?spannend spannend.. @DA..shit.scherm niet open kan niet terug lezen...wat spook jij uit?? rest kan ik even niet bedenken.. Hier heavy daagjes gehad..zaterdag opgenomen geweest op spoedeisende hulp, dacht overstimulatie en was erg benauwd..leek allemaal goed, alleen hb wat laag..ws soort hyperventilatie van alle spanning ofzo...toen nog even de vraag of TP door kon gaan, dr S deed echo, zag geen reden waarom niet en hop..ons embryootje zat er al in voordat ik kon beslissen of ik het wel aandurfde..dus vertrouw er maar op dat het allemaal goed is dat dr S anders echt niet een TP had gedaan...maandag was de TP, maandag en dinsdag lichte ongi pijntjes in buik..en vandaag soms ook wat steekjes...verder 3 liter vocht per dag drinken en steeds wegen en vrijdag een controle echo...heel vervelend..ik ben steeds erg angstig dat ik overstimulatie krijg...alles voelt anders in mn buik en borsten door alle hormonen en punctie en vind het dan allemaal zo moeilijk inschatten..ben steeds benauwd..denk toch wat psychisch..steeds op bank gelegen en sinds vandaag maar weer es op de fiets naar een vriendin...heb ook veel negatieve gedachten zoals ' ik zal wel niet ontspannen genoeg zijn en daarom blijft ons wondertje niet plakken' en dat doort dingen...herkennen jullie dit? zou dit allemaal wat door de hormonen en alle spanning kunnen komen? en jullie nog geruststellende dingen voor mij dat ik niet zo bang hoef te zijn voor overstimulatie??? hoop het.... dikke zoen..oww wat is dit spannend..ik hoooooooooooop zo dat dit wondertje blijft..dit is de enige en ben zooooooooooo bang voor weer een teleurstelling!!xx
Liev overstimulatie voel je niet in je borsten dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. In je buik tja je moet vooral goed op gewicht letten. Wat ik je echt kan aanraden is protifar halen! Daar zitten eiwitten in als die op pijl zijn dan heeft de overstimulatie ook weiniger/ geen kans. Over veel drinken tja de meningen zijn erover verdeeld mijn zh vind dit absoluut niet goed. Aangezien al het vocht je buikholte in loopt en niet in je bloedvaten. Houdt je iig goed rustig. Ik heb hele ernstige overstimulatie gehad. Maar dan merk je dat je heeeeeeeeeel anders en raar bent. Alles doet pijn. Je kunt niet lopen ( rechtop) niet goed zitten niet liggen. Uhm eigenlijk niks. Let goed op die symptomen.
Hi lieve meiden, De echo was helemaal top!!! Baby Bob was goed gegroeid bijna 2cm en we hebben het hartje horen en zien kloppen!! Wat een geweldige ervaring was dit!! Heerlijk!! Ga nog even verder genieten meiden en schrijf morgen wel wat meer en reageer ik even op de rest @liev hou vast dat beebje!! En lekker goed voor jezelf zorgen!! Dikke knuffels voor jullie allemaal! Liefs x