Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Liev; jeetje meid.. vind het al knap dat je op de fiets bent gestapt! Ik zou echt even relaxed doen, misschien wat lopen/wandelen maar meer niet denk ik. En 3 liter drinken? pfff.. waar laat je het? Ik red nauwelijks 2 liter.. (eerder 1,5) wel gek dat de ziekenhuizen allemaal wat anders zeggen. Die tp kan echt goedkomen hoor! Ook al ben je hartstikke ziek, zwak en misselijk, zwanger worden kun je zelfs DAN! (ken iemand die dat had incl uitdrogingsverschijnselen en 40 graden koorts) Het wondertje blijft echt wel plakken als het goed deelt en alles hoor. Daar hoef je echt niet mega rustig voor te doen. Ik zou alleen een beetje om te veel stress denken want dat is minder gezond natuurlijk. Probeer lekker tv series te kijken, boekjes te lezen, internetten, bijslapen etc. Het gaat helemaal goed komen meid.

Bob; wow :D gefeliciteerd met je practiche echo! Heb je je beebje Bob op de foto meegekregen??

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Liev wel echt rusten als je bang bent voor overstimulatie hoor.
    Maar laat ik zo zeggen wat jij nu hebt gedaan kon ik absoluut niet;)

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey meiden..

had vanmorgen plasje weggebracht.. maar kwam niks uit het is nu op kweek gezet.. en morgen nog een keer bellen.. klachten zijn zo goed als weg... maar goed.. waarom gister dan wat veegjes bloed na t plassen?? en pijn...

heb wel bijgelezen maar weet even niet meer welke naam bij wat hoort hahaha

dus.......

fijn van goede echo!!!!

super van tp.. balen dat je niet je eigen zegje erover had van wel of geen tp.. dat t zo snel ging.. maar nu goed broeden en warmhouden en komt vast goed!

uhm.......oh ja er was een buikfoto geplaatst van iemand maar als ik ga kijken zie ik geen foto?

sorry voor als ik iemand vergeet maar heb over de dag een beetje mee gelezen

big hugs for everybody!!!

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    heb even teru gekeken.. haha bob was van de echo katek van de foto..en liev van de tp... zo ben der weer.. haha

maar jeetje liev dat je opgenomen bent geweest zeg, dat was even schrikken zeker.. kan me wel voorstellen dat je er even over na wou denken of je wel een tp wilde.. jammer dat ze je die kans niet gegeven hebben....

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    DA ik hoop dan dat ze wel erachter komen waar de pijn vandaan komt?

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ons wondertje: die pijn is weg.. plassen is nog klein beetje vervelend maar heb geen klachten meer...... dus zal wel niks zijn..

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Gelukkig dat je geen pijn meer hebt:)

8. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bob wat super dat alles goed is met beebje!!!

katek ik kan ook geen foto's kijken :(

liev als het echt niet vertrouwd was om tp te doen dan doet dr s dat echt niet. ik zat ook met lichte overstimulatie en ik kon echt niet zitten of veel lopen. lag bijna de hele dag op de bank.
    dus echt rustig aan doen als je twijfelt met overstimulatie.
    ik moest ook veel drinken en had ook 3 liter water op in 1 dag.

da hopelijk kunnen ze iets vinden voor het bloed na het plassen.
    maar ff wachten op uitslag dan.

9. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi meiden,

Liev wat maak je het spannend meis. Komt wel goed hoor,. je word niet zwanger met je gedachten. Je emmie denkt heus niet: Oh ze denkt negatief dus nu moet ik maar wegwezen.
    Relax...het is oké.

DA beterschap meis!

Katek, ik kan je babybuik ook niet bewonderen :(
    Jammer!

Hier geen nieuws, heel druk met werken en mijn kop in het zand steken. Ik lees alles mee hoor, maar reageren lukt niet altijd. Maar volg jullie wel trouw!! Wil wel op de hoogte blijven van wat er met jullie lieve meiden allemaal gebeurd.

knuffel!

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Bob, begon je naam eerst met een P?
    Fijn dat de echo goed was, genieten zeg! wat een wonder, en wat ontzettend fijn voor jullie!

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter hey lieve meid.
    Ga je deze maand wel weer een poging doen of houdt je het toch maar ff bij een rustmaand?
    xxx

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik ga er ws helemaal mee stoppen. Ben er echt zat van.
    Mijn leven staat al jaren alleen in het teken van de kinderwens. En steeds krijg ik een gekaansteker en daarna een miskraam. Ben er ff zat van. geen idee of we een poging doen nog. ( dan moet lief me meesleuren naar het ZH denk ik...)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat vind ik dat triest om te horen:(
    Ik weet dat je de beste beslissing zult nemen maar ff je gedachten op rust laten komen doet misschien ook goed.
    Dat je weer lekker fris kunt denken.
    Dikke kus!

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Thanks meis!
    Mij geet het wel rust ergens hoor...afsluiten en doorgaan met ademnhalen.
    Wie weet bedenk ik me nog wel, ik ben nog jong. ( haha zegt de bijna 33 jarige muts)
    maar goed...ben er gewoon even goed zat van...wie weet waait het weer over.
    Misschien word de wind ook wel harder en dan kap ik ermee.
    We wachten af!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik weet zeer zeker dat je de beste keuze voor jullie zult maken.
    Het is gewoon dat ik je zo graag een wondertje wens en ik het zo afschuwelijk vind dat het je 2 keer is afgenomen:(

16. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all heb niet alles gelezen maar doe ik morgen ff
    Hier bruinverlies al op dag 28..
    Dag 21 iui gehad
    Dus denk dat t hem niet gaat worden...

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Of een innesteling ;)

18. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Lieve meiden!!bedankt voor jullie fijne reacties!!zaterdag in m'n bloed was ook niet te zien dat ik overstimulatie had, dus ws was ik gewoon gammel en ziek van spanning...en nu op de een of andere manier echt gefreakt bang voor overstimulatie..heel raar denk dat de hormonen mijn angsten erg versterken ofzo..want als ik afleiding hen voel ik me gewoon goed en kom ook niet aan in gewicht....kreeg wel advies v 3 liter drinken en vrijdag extra echo ..of zou dat allemaal uit voorzorg zijn! Ik heb net al melk gedronken, 2 eieren gegeten, yoghurt gehad, kaas en kipfilet op brood voor alle eiwitten..zou dat niet voldoende zijn OW??anders koop ik morgen ook nog dat spul,waar kun je dat kopen eigenlijk?? Nou...nu lekker relaxen met manliev op de bank en rustig worden... Pantertje..werd er verdrietig van dat je misschien wil stoppen maar begrijp het ook heel goed!!ellende deze mmm...benieuwd wat de tijd je zal brengen!! Nogmaals bedankt voor alle lieve reacties...x

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bij de apotheker kun je dat halen meid.
    Het kan nooit kwaad iig om het te gebruiken.

20. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Annaatje lees het nu pas...ik neig dan ook eerder naar innesteling...afwachten wachten wachten..HET sleutelwoord in de mmm...zucht!! Maar ik heb nog hoop voor je!!x

Deel Deze Pagina