Thanks OW ga ik het morgen halen...al zou het alleen voor m'n gemoedsrust zijn hihi..heeft het sowieso een functie en voldoende eiwitten voor innesteling ook belangrijk denk ik ..of kan teveel weer slecht zijn..sorry ik echt heel neurotisch de laatste 2 weken x x x
Anaatje niet gelijk stressen meis! Kan heel goed innesteling zijn ( vaak 6-10 dagen na tp/ei) Kop op meis...is het niet gelukt dan is dat zwaar kut, maar tot die tijd moet je hoop houden en vertrouwen in je lichaam!
@Panter: probeer alles eerst even rustig een plekje te geven. Je hoeft niet meteen nu door te gaan voor een volgende poging. Neem je tijd en volg je hart. Hele dikke knuffel lieverd. @Liev: heftig! Hoop dat het geen overstimulatie wordt. Tot wanneer kan dat eigenlijk? @annaatje: kan idd innestelingsbloed zijn!
Panter; dikke knuffel voor jou meid.. ik hoop dat je over een tijdje en goede keuze kunt maken. Knuf! Anaatje; nog niet gaan stressen meid! Meiden; foto = vriendjes worden!
kan innesteling zijn is precies 7 dagen later. had ik ook. hou hoop!! panter jeetje meid!!! hopelijk doet de rust jullie goed en wil je er toch voor gaan zodra je er weer klaar voor bent. doe wat goed voelt voor jullie. dikke knuffel!!!!
@Panter jeetje meis, het is ook niet niets en ik heb nu makkelijk kletsen. Hier op het forum kom je over als een super 33-er die goed nadenkt en weloverwogen keuzes maakt, en natuurlijk ook als een super lieve meid!! Ik kan alleen maar zeggen volg je verstand en gevoel meid en veel sterkte met de beslissingen nemen die er nu op je padje liggen...een dikke knuf voor jouw meid en komt tijd, komt raad! @Annaatje meis het kan een innesteling zijn dus hou vol!! Positive Thinking!!! @Liev meisje neem je rust en je tijd en lekker jezelf en je plakbeebje goed vertroetelen!!! @All thanks voor de super lieve reacties!!! Straks schrijf ik meer mezelf nu eerst uit bed hijsen Liefs
goeiemorgen... panter: jeetje meid, kan me voorstellen dat je er zoooo klaar mee bent.. geef t de tijd en misschien denk je er over een jaartje weer anders over...
@all thanks lieve meiden maar ik herken deze klachten die ik nu heb En t zn echt menstruatieklachten. @kipjes hoeveel keer heb jij iui gedaan in eigen cyclus @pantertje ik snap je helemaal. Ik pas bezig met 1 poging En jij al meerdere en snap dat wachten lang duurt.iedere keer Weer die teleurstelling. Ik heb ook besloten hier minder te zn. Want ben er teveel Mee bezig en daardoor verlies ik andere belangrijke dingen Uit t oog. Liefs en dikke knuff allemaal
@ panter , Ik begrijp je helemaal ! Ik ben het ook spuugzat. Maar ben bang dat als ik nu stop, later niet weer in die molen wil.. Sterkte schattie , knuff @ annaatje , Ik heb 6 x IUI in eigen cyclus gedaan, en daarna 2 x met follikelmetingen en pregnyl. @all, Arts gezien vanwege mijn schouder. Hij merkt duidelijk dat ik pijn heb bij alle bewegingen , maar weet niet wat het is. Dus maar weer 6 weken aan de ontstekingsremmers en daarna terug.. Hij luisterde niet eens naar wat ik te zeggen had !!! Grrrr weer 6 weken met pijn lopen !! Ga een second opinion aanv ragen , ben het zooo zat !! Loop nu ruim een jaar met pijn.. Kan niet meer.. Normaal zou ik het wel aankunnen, maar vanwege alles in de mmm en dat ik niet lekker in me velletje zit kan ik het even niet hebben. Loop de hele ochtend alweer te janken.. Houd het dan nooit op ?? Sorry hoor.. Moest t ff kwijt..
Lieve meiden, wat een verdriet weer hier! Panter meid, neem rustig de tijd en probeer dicht bij jezelf te blijven. Inderdaad; komt tijd, komt raad. Hoe moeilijk het ook is...Dikke knuffel! Kipjes; wat shit weer met je schouder! Ik hoop heel erg voor je dat de ontstekingsremmers in ieder geval de pijn voor nu wegnemen. En idd een second opinion aanvragen. Misschien dat die iets voor je kan doen... sterkte meissie!! Liev; houd moed meid! Probeer je eerst op dit wondertje te richten en hoop dat het blijft plakken! Ga nog niet teveel bezig met 'stel dat'... Knuffel! verder weet ik het even niet meiden, sorry! Ik zit zelf, ondanks de goede uitslag, ook helemaal niet lekker in mijn vel. Ben vreselijk moe, hoofdpijn, zere nek en schouders. Kan amper rechtop zitten. Denk dat het vooral spanning is wat er nu uit komt. We hebben hier natuurlijk bijna 7 maand naartoe geleefd, DE UITSLAG. Het was zo'n enorm iets voor ons dat ik blijkbaar toch erg veel spanning heb opgebouwd. Morgen moet ik helaas ook weer aan het werk...Vanavond maar vroeg naar bedje en maar zien of ik het ga redden allemaal... Sorry meiden, klinkt heel rot dat ik ondanks de goede uitslag zo slecht in mijn vel zit. Vind eigenlijk dat ik het recht niet heb om te klagen... Sorry! Knuf voor jullie allemaal...
hoi dames, ik wil het hier ook even van me afschrijven. Na 3 maanden proberen zij me vriend of hij zich anders een keer moest laten testen. Van de week bij huisarts geweest en die vond dat goed. Vandaag uitslag gekregen van me vriend, ze hebben niks maar dan ook niks kunnen vinden. We zijn doorverwezen naar uroloog en daar mogen we volgende week heen. Wat kunnen we verwachten? Is onze kinderwens nu gewoon klaar? Hoe kan ik me vriend het beste steunen? Hopelijk kan iemand ons advies geven!
@Kipjes; wat klote zeg van je schouder.. bah! Idd een decond-opinion vragen meid! @SweetLil; nee joh, natuurlijk mag je je nu even ontladen. Ben je mal? Het is toch niet zo gek dat nu ineens de spanning wegvalt en je je doodmoe voelt. Meid, ik herken het, en ik denk dat de anderen dat ook zo hebben gehad. Dikke knuffel lieverd! @Kirsten; helaas welkom meid. Erg rot he wanneer je dit nieuws krijgt. Bij de uroloog wordt je vriend onderzocht. Waarschijnlijk gaat hij voelen of de zaadleiders zijn aangesloten en vaak krijgen ze ook een rectale echo (via de anus) om te kijken naar de prostaat enzo. Daarnaast zal er bloed worden geprikt (volgende week of een andere keer) waar ze gaan kijken naar de hormoon waardes enzo van het bloed van je vriend. Waarschijnlijk gaan ze ook kijken naar afwijkingen op het dna (chromosomen). Het is zeker nog wel mogelijk om samen kinderen te krijgen. In sommige gevallen kunnen ze met een tese/pesa of mesa behandeling toch zaadjes uit de (bij)bal halen. Dat is bij sommige van ons ook zo gegaan. Bij anderen vinden ze zelfs dan geen zaad en gaan de meeste stellen over op donor zaad. Eerst volgende week maar eens afwachten meid. Je kunt hier in iedergeval altijd je hart luchten en je verhaal kwijt. Wij hebben voor dezelfde problemen gestaan.
Sweet lily, alle stress kom er nu uit meis. Dat had ik ook, ik viel na de tese ook in een gat. neem je rust en huil, wees gefrustreerd, voel het geluk van de zaadjes vinden en de twijfels die dit ook met zich meeneemt. Vind jezelf weer terug in alle stress en gaan met die banaan! Knuffel!
@kirsten helaas ook welkom hier @all net al wat bloedverlies bij t afvegen dag 30 nu. Verwacht t over een paar dagen nu. inseminatie gehad op dag 21. Op naar ronde 2 @ons wonder voel jij al iets Fijn weekend meiden
Pffffffff Annaatje wat shit zeg Ik denk echt dat het niks is hier hoor. Maar het is dag 6 na iui dus ff afwachten. Ik wacht weer of ( hoe raar het ook klinkt) het hierbinnen smaller word ja of nee
Welkom Kristin en ontzettend veel sterkte toegewenst de komende tijd voor jouw en je partner... @annaatje en nu? Is het veel of is het alleen bruin verlies? Ik hoop het alsnog voor je meid!! Oh wat rot is dit toch!! @hier thuis gebleven van het werk, werd me allemaal een beetje veel. Ben giga moe en voel me grieperig dus vandaag even pas op de plaats en uitrusten op de bank...even goed naar m'n lijf luisteren en flink wat rust inbouwen... Dikke knuffel voor jullie allemaal vanaf de bank Liefs
Bruinverlies met rood heb ik altijd Maar blijf positief hoor! Dokter in gent zei ook Je moet niet teleurgesteld zn als het de eerste keer niet lukt een normaal vruchtbaar paar kan er ook 1 jaar over doen het is echt met iui ook een kwestie van goede timing,en alles Moet goed zn natuurlijk Fijn weekend en ik hoop wondertje dat jij zwanger bent
Anaatje, je zit nu toch op cd30 en hebt op cd 21 IUI gehad? Dan is het echt veel te vroeg voor je ongi hoor. Ik gok op innestelingsbloeding. die komt als ie komt tussen de 6-10 dagen na je ei