Hallo lieverds, Ik was er even niet, moest even afstand nemen. M'n man en ik zaten even in een behoorlijke dip. Wat is dit toch K*T en Klote!!! Bah!! Ben zo verdrietig!! Elke mislukte IUI hakt er steeds meer in . Dus kun je nagaan hoe ik me voel. En dan die hormonen, dan denk ik waarom eigenlijk die klote-zooi spuiten, helpt toch niet!! Afgesproken met m'n man, ik onderga de IUI's t/m de 9e IUI verstandelijk. (protocol ziekenhuis). Natuurlijk met ergens de hoop dat het lukt met een IUI, maar ik ga er echt niet meer vanuit. We hadden 6 rietjes. We hebben er dus nog eentje over. We hebben al contact gezocht met DD. We willen een andere donor, aangezien deze huidige donor qua zaadjes in het minimale zit. Dat is goedgekeurd. Dus na de 6e mislukte poging (ga ik vanuit) waarschijnlijk een maand rust en dan de 7,8,9e poging met zaad van een andere donor. En daarna IVF, waar ik eerlijk gezegd nu al best wel veel mee bezig ben. Soort van voorgevoel dat ik daaraan moet geloven helaas....... Ik denk wel aan jullie lieve schatten!! Liev, OW, Annaatje....m'n duimen draaien overuren!! Sweet Lily, natuurlijk moet je ff ontstressen!! Heel begrijpelijk. Je loopt continue op je tenen. Die spanning kennen wij meiden hier heel goed. Neem de tijd en meld je 's een paar dagen ziek om bij te tanken. Zometeen komt de ICSI, dan moet je helemaal fit zijn!! Bob, naar je lichaam luisteren. Heel goed!!! Nu heb je de zorg niet alleen voor jezelf, maar ook voor kleine Bobje. Lief Pantertje, ik begrijp je helemaal. Jij hebt ook nog 's een MK en VMK te verwerken. Ik vind dat zo vreselijk. Zo veel moeite, en dan ben je zwanger van een wondertje. Waarom dan ook een wondertje weer van je/jullie afnemen??? Zo vreselijk oneerlijk!! Tranen in m'n ogen als ik dit schrijf.... DA, hoest wijffie??? Ik doe met je mee.....ben ook op dieet. Nieuweling, ben ff je naam kwijt.....welkom hier!! (helaas eigenlijk). Als je vragen hebt, mag je me altijd een PB'tje sturen. Oh en wie had buikfoto's ook alweer??? Kon er even niet naar kijken toen ik ongesteld werd....maar nu wil ik graag baby-buikje bewonderen .
katek leuk hoor zo'n beginnend buikje!!!! welkom kristin heel veel sterkte in deze tijd!!!!! blijf wel met elkaar praten is echt goed voor jullie allebei!!!
Oh Kate ja, wil ik zien!! Heb vriendschapsverzoek gedaan . Hoe is het met jou girl?? Ook toevallig foto's?? Voel je je verder goed???
Oh en Bob....?? Jij hebt je echo gehad toch?? Mogen we die zien...? Wat heerlijk voor je om je beebje te hebben gezien!! En dat alles goed gaat!
zonnestraal lief dat je vraagt!! hier gaat het super goed!!! ja heb nog ff foto geplaatst in me album van vorige week. hoe gaat het met jou nu meis??? lees net dat je na de 6de iui donor wissel gaat doen?? hebben wij ook een keer gedaan. had bij de laatste iui een andere donor en die van de ivf was dezelfde van de laatste iui. hopelijk lukt het dan wel met iui. bob mogen we de echo zien??? ben wel benieuwd!!!
Hoi dames Hier weeg ego berichtje van mij! Probeer binnenkort even iedereen bij te lezen, iedereen die het kan gebruiken succes! Hier leven we nog steeds in een roes! Vandaag ouders op de hoogte gesteld was vrij emotioneel, maar wel fijn zodat we er met hun over kunnen praten! Ook vinden we het nog steeds onwerkelijk! Gezonde kerel en dan zoiets! Gelukkig kunnen we er beide tot op heden goed over praten en kunnen we samen huilen! Me vriend had iets gelezen over ph waarde van 5 en geen zaad dat dat meestal zo was als er een verstopping in de zaadleiders zit dus hoop is een beetje terug. Donderdag naar uroloog dus ben benieuwd. Gelukkig hebben we allebei nog vakantie dus dat scheelt enorm! Vind het ook zo fijn dat er hier lotgenoten zijn en dat ik hier alles van me af kan schrijven! Dikke knuf voor iedereen!!!!
welkom Kirsten; we weten hier hoe je je een beetje moet voelen. En je vriend, hoe gaat het?? stuur me een pb-tje als je vragen hebt!
Grrr had een heel stuk getypt en nu ben ik alles kwijt.. even kijken of ik het nog weet: Zonnestraal; goed dat jullie nu knopen hebben doorgehakt en eventueel voor een andere donor of ivf gaan. Ik hoop echter dat jullie dat niet nodig gaan hebben!! Girl; dank je voor je compliment, zal zo jouw foto's ook even bewonderen! Bob; ben ook wel benieuwd naar je echo! Ego; kon vandaag de vaginale capsule er bijna niet inkrijgen dus heb hem halverwege laten zitten, kan dat kwaad voor een keer?
Nana, komt voor jullie ook dichtbij de tese. Maandje nog maar, spannend! We gaan met z'n allen duimen hier!! Kate MOOOOOIIIII buikje . Mooie testjes ook trouwens! Nu foto's van girl bekijken . Anna hoe gaat het met je? Denk aan je! En OW en Liev? Denk ook aan jullie. Even kort van stof, ben aan het werk.....
katek, halverwege is ook prima hoor. Het medicijn word door de wand van je schede opgenomen. Het is alleen wat lastiger voor jezelf als ie niet diep genoeg zit want dan voelt je hem mss zitten. Maar kan geen kwaad verder, dat weet ik wel. ( en dat zonder dat ik die dingen ooit zelf heb gebruikt...heb het ergens op een ander forum gelezen dat het geen kwaad kon. het ivf forum)
Katek dat was mijn eerste zwangerschapssymptoom toen hihih. Daar ben ik op aan het wachten maar of dat komt.......
katek het kan geen kwaad. als het er maar niet gelijk allemaal uitloopt. graag gedaan meis!!! zonnestraal dank je voor de reacties!!! bij jullie komt het ook zeker dat je een mooi kamertje mag inrichten!!!! niet opgeven hoor!!! bij de een lukt het snel en bij anderen helaas weer wat langer. heb ook 6 iui's gehad hiervoor en toen bij de 3de tp pas zwanger.
He meiden! Wat is het hier rustig... @kirsten: helaas welkom hier... Er zal inderdaad heel veel op je af komen! Zorg dat je met elkaar blijft praten. Blij dat je hier je ei kwijt kunt! Als je vragen oid hebt, je mag me altijd pb-en! @de rest volg ik ff niet.. sorry meiden! Ik probeer morgen bij te lezen en te reageren. Knuffel voor jullie!
Hoi dames As donderdag gaan wij naar de uroloog voor de eerste keer.. Wat kunnen we daar verwachten en gingen ze bij jullie gelijk onderzoeken doen? Stel dat het bv een verstopping is wat zijn dan de kansen op zwangerschap en kan het dan nog op de natuurlijke weg? Bedankt alvast voor jullie antwoorden!
Kirsten bij mijn man heeft de uroloog gevoeld aan de ballen, of die wel groot genoeg waren. daarna nog een zaadtest gedaan, een echo van de balzak om te kijken of er spataderen in zaten. Mijn man zijn ene testikel is te klein, de andere was nog redelijk normaal, er kwam niks uit de zaadtest en de echo dus zijn we doorgestuurd voor een TESE operatie. Bij de uroloog in het ZH wat de TESE deed hebben ze nogmaals een echo van de balzak gedaan en bloed afgenomen voor hormonen-, chromosomen-, en DNA onderzoek. Na 3 maanden volgde de uitslag. Hormoon FSH was verhoogd maar verder was alles goed, groen licht voor de TESE operatie. daarbij halen ze een stukje uit de zaadbal om te kijken of daar wel zaadjes zitten. Wij kregen 2 uur na de operatie de uitslag, lief was onvruchtbaar. Daarna zijn we op de wachtlijst KID gekomen, en na een 1.5 jaar gestart met de behandelingen. IUI met donorzaad. liefs
Oh ja bij verstopping kan het niet op de natuurlijek weg. Ze zullen dan d.m.v pesa/mesa zaadcellen uit de bal halen en dan volgt meestal het ivf traject.
Panter; na pesa/mesa volgt ook icsi omdat ze al het zaad invriezen. Geen ivf dus zover ik weet! Wij hebben ook mesa icsi gehad namelijk. En mijn vriend heeft nog een rectale echo gehad. Om te kijken naar de prostaat etc. Succes Kirsten! Hey meiden, ik reageer ff snel. Manlief heeft arretjes cake gemaakt (met vla ipv ei) dus ik ga ff smikkelen
Het lukt me niet jullie allemaal bijtehouden (weereens...) maar wilde wel kort een dikke knuffel hierlaten voor Panter, kipjes, Anna en iedereen die het ff moeilijk heeft. Die MMM is ook echt slopend - volgens mij niet te begrijpen als je er zelf niet ingezeten hebt. http://2.bp.blogspot.com/_RSpNluqStVU/TT5l22cuFuI/AAAAAAAAA4I/UfXL1ipetcw/s1600/cutekoalas.jpg