@cat De huisarts vond een 2e test niet nodig omdat er uit de eerste gewoon helemaal niks kwam. Ik ga er vanuit dat de uroloog dat nog een keer doet. Was eigenlijk wel blij dat huisarts ons gelijk doorstuurde. Is wachttijd van een week bij uroloog en het zaad kan je hier naar op 2 dagen in de week inleveren. Anders hadden we nog een week langer moeten wachten.. Spannende tijden nu allemaal! Hopelijk houd jij het wachten vol! Lijkt me zo frustrerend om zo lang te wachten!
@ Kirsten: laat het iig nog een keer onderzoeken want het kan echt verschillen. Wat het wachten betreft, ik realiseer me heel goed dat we in een eindeloos traject zitten. Zoals je hebt gezien zijn sommige meiden hier al heel lang bezig want het houdt helaas niet op bij het stellen van diagnose voor azoospermie. Maar ja, we moeten maar blij zijn dat het kan... (zo'n dooddoener, ik weet het) Ik ben heel erg beniewd wat er uit de onderzoeken bij de uroloog komt. Als het goed is laat hij ook bloed afnemen om de hormoonwaardes (FSH, testosteron, inhibine B) te bepalen en het DNA te onderzoeken (op bijvoorbeeld microdeleties op Yq). Zoniet, vraag daarnaar want het kan tot 3 maanden duren voor de uitslagen van het DNA binnen zijn! Bij Cat-man was in november bloed afgenomen en maart kwam de uitslag van het DNA...
@ zonnestraal: ik hoop dat de hsg meevalt, maar volgens mij waren er hier ook een paar meiden bij wie het toch wel pijnlijk was geweest.
Sorry meiden ben dr weer ffkes Ff afstand gedaan vh forum Morgen verwacht ik het,veel.bruinverlies al paar dagen Hsg heb ik ook gehad cat en ik heb geen pijn gehad,valt idd reuze mee Tot gauw weer enne denk zeker aan jullie allen
Hey dames, echo was super leuk! Omdat mijn bm achterover ligt heeft ze hem even vaginaal gedaan om iets dichterbij ons beebje te kunnen komen. Hij lag mooi te slapen met zijn ruggetje naar ons toe. Hart actie zag je. Ze heeft hem even wakker geschud en toen heeft hij gezwaaid en getrappeld. Echt zo bjzonder. Ook zijn hersentjes ontwikkelden mooi zei ze (door de visolie tabletten?). We zagen een stokje tussen de beentjes zitten, maar volgens haar kon dat ook een meisje zijn, daar is nu nog geen verschil in schijnt. We hebben een paar leuke fotootjes meegekregen. Zal binnenkort even eentje inscannen en in mijn album zetten. Ben zo blij! Had erna wel wat last van mijn buik. Hebben taart gehaald voor mijn ouders en daar nog even heen geweest na het bloedprikken. Nu pas met 20 weken een echo. In het ziekenhuis krijgen we de meest geavanceerde (GUO ofzo?) omdat ons ziekenhuis dat heeft geadviseerd. Verder geen echo's voor mij omdat daar geen medische reden voor is. Over 4 weken gaan we het hartje beluisteren. Ook leuk! Cat; welkom terug meid.. 6-8 maandjes is best heel snel! Spannend dan he, komt het ineens toch best dichtbij! Zonnestraal; ik duim voor een goede poging dit keer hoor!!! Anaatje; knuffel meid..
Goedemorgen meiden, @annaatje gatver!! Jeetje sterkte meis! En wij denken ook aan jou hoor, dikke knuffel voor jou!! @katek...WOW!! Wat gaaf zeg...wat leuk dat je al zoveel kon zien! Oh ik ben zo benieuwd dan naar onze echo 6 okt als ik dit hoor Wat een super goed nieuws...ahhh...en jullie beebje heeft gezwaaid...te lief zeg!! Wat een super goed nieuws! Ik heb iedere x na een binnenwaardse echo ook last van mn onderbuik dus daar hoef je je geen zorgen over te maken volgens de vk is dat normaal... Gaan jullie nog wel een pretechootje laten maken? Als bij ons alles er goed uit ziet met de 12 weken echo dan wil ik graag met 17 weken een pret echo en met 25 weken...dat is een pakket wat je kunt afnemen bij het pretecho bureau en dat vind ik toch wel heel erg gaaf Ik hou je album in de gaten meid...dit weekend gaan wij een nieuw kabeltje kopen voor de camera dus dan kan ik ons echo fotootje er ook opzetten Lekker genieten meid jullie hebben het zoooo verdient!! Ik ben vandaag buiten de deur veel klanten bezoeken en vanavond komt moeders voor moeders...heb me 3 weken geleden al aangemeld maar hoorde niets gister even gebeld en nu komen ze vanavond Ben benieuwd dame klonk super aardig door de telefoon... Fijne dag allemaal lieve meiden!! Liefs
katek wat super dat de echo goed is verlopen!!!! wat fijn dat hij het goed doet. weer helemaal gerustgesteld. ga je inderdaad nog pretecho's doen?? ik heb een geslachtsbepaling laten doen met 16+5 weken en ga 3 oktober(mijn man jarig )een 4d pretecho doen!! en dan heb ik nog met de 30 weken een groei echo. het is echt allemaal zo leuk!!!! geniet er lekker van meid!!! bob en jij krijgt straks ook een mooie echo!!!
@katek; wat super van je echo! Wat genieten om naar je kleintje te kunnen kijken. En ben zoooooo blij voor je dat het wel allemaal goed is! Nu genieten meid! @Girl; 24 weken al! Wat ga je snel zeg!! 4d echo lijkt me ook wel mooi hoor. Dan krijg je echt al een goed beeld van je kindje. Alles nog steeds goed met jou en jullie meisje? @Bob; jij gaat ook zeker een goede echo krijgen! Succes met werken vandaag! En waspeentjes..?? Hoe kom je daar nou bij? haha, zo grappig.. Als ik jullie zo zie kletsen hoop ik zo dat ik snel mag volgens. Ben er nu weer meer mee bezig hoe het zal zijn om zwanger te zijn. Zal wel komen doordat het binnen bereik ligt... @Liev; ik hoop zo vreselijk dat jij ook zwanger bent!! Het is je zo gegund..Dikke knuffel! @Da; gaat al beter met me hoor. Dank je! Nu is het met jou minder... Meid het duurt ook allemaal zo vreselijk lang! Voor jou ligt het niet binnen je bereik, alles is ver weg. Kan me zo goed voorstellen hoe moeilijk dat moet zijn... Hele dikke knuffel meid!! @Panter; nog geen ei volgens ovu? Wat kan je lijf toch vreemd doen ineens he.. Zou het ook van spanning kunnen komen? Hoe is het verder met je? Leek niet zo goed een paar dagen geleden, gaan jullie wel verder voor een kindje? Meid ik geef je een hele dikke knuffel!! Vind het zo rot voor je...... @Cat; dussss...dan gaat het sneller dan gepland! Wauw, super toch? Ben ook wel benieuwd naar second opinion.. spannend allemaal! @zonnestraal; zo dat gaat snel! En nu hopen dat je niet ongi gaat worden!! Knuf.. @annaatje; he nee!! Bah wat weer shit zeg! Knuffel voor jou.. @all; Met mij gaat het weer beter. Ben weer lekker in huis aan het klussen, heb weer wat meer energie en zit goed in m'n vel. Ben weer helemaal blij! Heb zin in volgende maand, maar zie er ook wel als een berg tegenop. Het spuiten, de punctie, het misschien niet zwanger zijn na een terugplaatsing. Vreselijk lijkt me dat! Weer die teleurstelling en de pijn..Terwijl het nu net even wat beter gaat.. Nou, ik laat het maar gewoon over me heen komen. De 28e moeten we naar DD voor prikinstructie en echo. Ik leef daar eerst maar naartoe nu..
KateK, WAUW!! Wat lijkt me dat bijzonder om te zien. Een beeb in je eigen buik. Na zoveel moeite en daardoor nog meer welkom. En nog bijzonderder (raar woord ). Let me know als echo in je album zit. Wat een opluchting voor je, nu lekker genieten! Bob, je bent lief. Moest lachen om je dansje. Je krijgt me wel weer positief, jouw positiviteit helpt . Ben benieuwd naar jouw echo met miniBobje. Liev, duim duim duim! Denk aan je!! Anna, duim nog steeds voor je!! OW, duim duim duim!! Hoest met je? Girl wat vliegt de tijd hè, 24 weken. Geweldig!! Sweet Lily, fijn dat je er weer bent, lekker in je velletje. Even genieten van deze overwinning . Geen + ovutest vanmorgen. Moet dus vanavond toch aan de Pregnyl (wat ik al dacht). En dan a.s. Vrijdag al de IUI. Voel erg veel gerommel in m'n buik, heb er last van. Moe ook, ben altijd zo moe van die hormonen. Hopelijk deze maand niet voor niks .
sweetlilly met mij en ons meisje gaat het goed!!! ja het gaat echt hard nu. de tijd vliegt voorbij. ja bij de 4d echo krijg je al een heel beeld van je kindje hoe ze eruit komt te zien, lijkt mij ook heel mooi om te zien wat fijn dat het weer beter met je gaat!!! nou nog lekker ff genieten nu je nog niet naar dd hoeft. dan ben je lekker uitgerust als je erheen moet en kun je ervoor gaan!! (snap je gevoel zeker met als het weer niet gaat lukken, maar niet aan denken nu) zonnestraal ja de tijd vliegt!!! meiden hoop dat jullie het allemaal snel mogen beleven!!! wat fijn dat je vrijdag je iui hebt!!! hopelijk gaat dit keer hem worden!!! met de pregnyl weet je wel dat je kwa timing goed zit ipv dat je twijfelt of je te vroeg of te laat je iui hebt gehad. panter,kipjes,ow,anna,liev en cat hoe is het met jullie meiden?? sorry als ik er wat ben vergeten!
Lieve allemaal, Ik ben een tijdje afwezig geweest ivm omstandigheden in de fam Wil er verder niet teveel over uitwijken..... (niets met ons of de kleine meid) Gelukkig nu alles weer de goede kant op. Ga van de week proberen alles een beetje te volgen ben de draad helemaal kwijt hier Knuffel voor allemaal
Snel bericht,werken!! Hier nog zoooo spannend..wachtdag 10..al paar dagen vlagen van menstruatie krampen wat doorstraalt naar benen, verder snipverkouden en wat gammel...toch elke keer wc papiertje spierwit ...o ik hoop het zo!!!!OW en Anna!!! Hoe gaat het??? Dikke zoen voor allemaal...later meer!!!!
bailey even een dikke knuffel!!! liev spannend!!! toen het gelukt was bij mij was ik ook snipverkouden!!! ik duim nog hard voor je!! en die 2 keer ervoor dat ik een lichte test had was ik ook verkouden maar was snel afgelopen omdat het snel misging voor nod.
@ KateK: Geweldig dat alles goed is, grappig dat ze jullie kindje even wakker moesten maken. Ik had ook wat last na de inwendige echo. @ Girl: da's nog eens een leuk verjaardagscadeautje voor je man. Lijkt me heel bijzonder als je ziet hoe je kindje eruit ziet. @ Sweet lilly: ik snap heel goed dat je er tegen op ziet, maar idd eerst maar eens volgende week afwachten. @ zonnestraal: morgen IUI, spannend! @ bailey: welkom terug! @ Liev: duimen draaien voor je! @ all: laatste uitslagen van de onderzoeken binnen die in opdracht van Brussel zijn uitgevoerd. Bij de hormoonwaardes valt mijn cortisol buiten de referentiewaarden. Huisarts kon niet vertellen hoe het zat met verlaagd cortisol, volgende week donderdag belafspraak met gyn. Als het iets ernstigs is, zullen ze toch wel eerder bellen?
cat jah dat is het zeker jah!! je krijgt dus met de belafspraak te horen wat dat inhoud een verlaagd cortisol?? weet niet of ze eerder zullen bellen.maar wel succes in iedergeval!!
@Bob; ik zal me eens inlezen in die pretecho's..lijkt me wel heel leuk en heb je weer wat om naar uit te kijken he? Als het eenmaal zover is wil je je beebje zovaak mogelijk zien eigenlijk. Ben nu ook weer wat onzeker. Gister beetje ruzie gehad met manlief en ik was helemaal hysterisch geworden, schreeuwen, huilen. Eigenlijk was er niks aan de hand maar de hormonen maakten me echt woest ofzo. Heel apart. Manlief schrok ervan. Erna was ik hard aan het huilen want ik was bang dat ons beebje hierdoor dood zou gaan. Ik had zoveel boosheid in mijn lijf dat dat toch nooit goed zou zijn voor ons beebje.. ben nu zo bang dat het hartje is gestopt.. Ben normaal altijd ze relaxed en heb best relaxed werk. Wil het liefst even een echootje laten maken om te kijken of beebje het nog doet.. man wat onzeker wordt je er dan ineens weer van.. vreselijk.. Hoe was MvM? @Zonnestraal; ik duim voor een super IUI morgen meid! @Girl; jij ook lekker aan de 4d echo;s ik zal ook eens kijken wat hier kan. @Bailey; welkom terug meid.. knuf!
Cat, tuurlijk bellen ze dan eerder!! Staat er niks op internet hierover? En cortisonen is ook een medicijn. Dus denk dat als het nodig is dat je dat gewoon als medicijn krijgt?!?! KateK, wat een prachtig lief beebje!! Heel mooi. Wat gaat er door je heen als je dit ziet in je buikje na al die moeite?!?!? Liev, duim duim duim!!! Spannend hè! Wanneer ga je testen???? OW en Anna? Hoe gaat het met jullie??? Denk aan jullie! DA hoe is het met jou wijffie? Ik ben 2 kilo kwijt....met Sonja Bakker bezig . Hoe gaat het met jouw afvalrace? Panter, hoest nu met je? Morgen de IUI, nummer 6. Het gaat zo snel dat ik amper ben bijgekomen van IUI 5. (had altijd van die lange cyclussen en door die hormonen super kort!) Ja ja, moet positief blijven I know . Moeilijk vind ik dat . Heb geloof ik ook een emo-bui door die Pregnyl....en moe van dat spul.....!