Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zonnestraal; las je berichtje net bij de foto, dank je :D
    Tja, wat gaat er door je heen.. lastig te omschrijven. Echt het wonder gevoel ofzo, emotioneel, blij dat het allemaal goed is gegaan en goed gaat. Het leeft echt he als je het ziet bewegen.. Trots, verliefd.. nu al :) Ik dacht altijd; ik krijg eerst een meisje en ik ben ook wel een meisjes moeder zeg maar. Maar op die foto met de beentjes zie je een dingetje tussen de beentjes zitten, dus ik dacht; het piemeltje en ik was ook helemaal gelukkig bij het idee van een jongen. Maar de vk zei dat bij meisjes het geslachtsorgaan niet te onderscheiden is met 10 wk.. dus we moeten nog even wachten. Het kan me eigenlijk niet schelen, als het maar een beebje is! :D zo trots. Hoop dat iedereen het ook gauw mag ervaren. Dit is echt iets wat iedere vrouw met een kinderwens zou moeten mogen meemaken. Echt.

Ik hoop echt voor je dat deze IUI DE poging is van jullie beebje!!!

Hoe zit dat trouwens met die bezuiningingen van het Kabinet? Hebben ze ook iets genoemd over ivf/icsi vergoedingen? weet iemand dat?

2. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ kateK: mooie foto's! Lijkt idd net of je een jongetje krijgt, ben benieuwd of het een hem of haar is. Maar een jongetje zou hier niet verkeerd zijn, toch? Is OW's zoontje niet meer alleen tussen alle meiden.

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    katek mooie echo foto's!!!! mooi om te zien he!!!

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Dank jullie wel meiden :D

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Katek wat mooi!! En wat groeit je buik ook al mooi zeg!

6. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier zn vandaag de rode duivels doorgekomen
    Dag 36. Wil nu weer korte cyclus hoor hihi
    Had t verwacht want had al 1 week bruinverlies elke dag
    Zit nu heerlijk aan een mac flurry. Had ik wel verdiend
    Wel megabuikpijn

Heb verder ff niks terug gelezen want komende tijd
    Ben ik hier minder. Merk aan mezelf al dat ik er dan veel minder
    Mee bezig ben. Dikke knuff en denk aan jullie

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Lieve Anna, niet leuk!!! Gewoon shit :(. Hele dikke knuffel!!! Denk aan je.

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :( anna :(
    Bah wat een klote duivels toch ook.. :(
    Ik denk ook aan je..

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat zn julllie toch lief!
    Ben allang blij want 36 dagen vind ik weer veels te lang moeten wachten
    Heb vandaag weer voorraadje cb digi ovu test gekocht :)
    komende tijd heb ik het lekker druk dus dan gaat tijd lekker snel

Oh jah wonder ,iui 2 toch en......

@zonnestraal succes weer meid

10. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    hoi dames,
    sorry, ben nog steeds niet helemaal bij gelezen. Annaatje, balen dat de duivels er weer zijn! ga voor je duimen deze maand!
    Voor de overige dames, sorry weet niet hoever jullie zijn en waar jullie mee bezig zijn!

hier vandaag bij uroloog geweest. Uroloog heeft gekeken en gevoeld bij me vriend. Dit was allemaal goed, vriendlief heeft gelukkig alles keurig zitten. Dit was voor mij en me vriend wel een hele opluchting. Nu zijn we door gestuurd naar gynaecologie waar we a.s. maandag terecht kunnen. Inmiddels is er ook bloed geprikt op hormonen, ook daar krijgen we maandag uitslag van. Nu weer wachten tot maandag en hopelijk horen we dan weer iets meer. Vandaag stiekem toch weer wat hoop gekregen. Nu zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte. Ik zal proberen alles bij te lezen maar het is zoveel dat het nog wel even gaat duren;)
    Dames succes allemaal!

liefs

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kirsten, gekkie je gaat toch niet het hele topic lezen joh! Haak gewoon in vanaf hier. dan krijg je vanzelf mee wie weermee bezig is.
    Wat fijn dat het lichamelijke onderzoek vooralsnog geen problemen aan het licht bracht. Wie weet is het wel makkelijk op te lossen met PESA/MESa!

Annaatje wat balen meis!! Ik zou wel ff overleggen met die week bruinverlies al. kan zijn dat je progesteron te laag is...dan ga je ook al snel bloeden of bruinverliezen. ooit vaker gehad?
    Knuffel, en op naar de volgende poging meis. Het zal vanzelf eens een keer lukken!

Hier alles goed, nerveus of straks mijn ovutest positief is. Zo ja dan kan ik morgen met lief IUI laten doen, zo nee dan moet ik het weekend met schoonmoeder.
    Man is te zeilen vanaf zaterdag t/m vrijdag.

liefs

12. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @panter knuffeltje terug. Progesteron is in nederland 1 keer getest
    En was toen 40. De ene maand heb ik wel bruinverlies en
    Een andere maand niks. Vorige maand had ik 27 dagen en nu
    36,een heel verschil. De uitschieter vh jaar hihi
    Lig nu lekker op bed. Erge rugpijn en buikpijn. Grote bloedstolsels bahhhh!
    Hoop dat je snel je eitje vind

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    hey dames...

heb wel bijgelezen, maar ben zoooo moehoe! eergister weze bodypumpen, en ben er eigenlijk nog niet van hersteld...:D haha heb me nog steeds zo'n spierpijn dat iedere beweging me zeer doet, dus sportavondje vanavond maar overgeslagen.. net lekker in een heet bad gelegen.. hopelijk helpt t een beetje.

afvallen... weegschaal is even mijn vijand... sport me rot maar val niet meer af dan alleen die 2 kilo.. dus voorlopig alleen lekker sporten en niet wegen...

annaatje: oh balen zeg dat je ongi bent geworden.. ik heb dat ook soms dat ik al een weer van te voren bruinverlies heb.. en soms een paar dagen... zoooo irri vind ik dat.

voor de rest, dikke knuffel meiden.. sorry voor mijn weinig reageren, ben gewoon echt kapot, en moe, terwijl ik me tegelijkertijd ook vrij goed voel... vreemdjes he.... :D tja... ik=raar.

nou fijne avond meiden!

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh ik heb trouwens nog 2 dichte pakjes kruidvat testen die 2 voor 5 euro.. als ik ga wachten tot ik ze zelf weer kan gebruiken zijn ze over de datum heen.. dus kan ik er hier iemand blij mee maken?

15. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ all,
    Vandaag op gesprek geweest. Gaan de tp in eigen cyclus doen, met alleen pregnyl. Na mijn menstruatie gaan we weer starten.
    De embryo"s zijn per 2 ingevroren dus worden ook zo ontdooid. Omdat weer opnieuw invriezen de kwaliteit kan verslechteren mogen we er ook 2 terugplaatsen. Wat zouden jullie doen ?? 2 klinkt goed omdat de kans groter is , maar wel meer kans op een tweeling..

@ annaatje ,
    Klote meid !!! Dikke knuffel

@ katek,
    Mooie echo !! En ik zou proberen je minder druk te maken meis, denk dat stress niet goed voor je is. Komt vast helemaal goed met jullie beebje !! Eerder had je er geen v ertrouwen in en zie waar je al bent. Probeer van je zwangerschap te genieten, je hebt er zolang op moeten wachten, het is je gegund. Knuffie !!!

@ de rest weet ik ff niet meer..

16. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ Da ,

Dikke knuffel voor jou !!

@ Ow ,
    Hoe is het ??

17. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes ik zou er 2 laten terugplaatsen.
    Ik zou zo blij zn met een tweeling. Alleen dan heb je denk
    Ook meer kans op miskraam of niet...
    Zou je een tweeling willen
    Zelfs een drieling is welkom bij mij hahahaha
    Toch snel weer gegaan dat je weer kunt starten
    Was het er weer druk in het ziekenhuis
    Knufff

18. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ annaatje ,
    Ik zou wel een tweeling willen , als ik maar zwanger wordt hihi :D
    Maar ik geloof dat je dan meer kans hebt op complicaties tijdens de zwangerschap..
    Dus ik twijfel..

Het was heel rustig en waren zo aan de beurt. We hadden de laatste afspraak. Op de weg was het een drama !! Waren 2 ongelukken gebeurd dus dikke vette file pff..
    Heb jij gent al gebeld om je menstruatie door te geven ?
    Ik kan het ieder moment worden , dus lopen we een beetje gelijjk :D

19. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @kipjes ik doe gent smse, mijn naam ,datum en dag 1 menstruatie
    Daar krijg ik verder geen antwoord op terug.
    Maar als ik smiley heb dan bel ik liever maar dan kan je
    Ook hun smse en dan hoor je voor 16uur hoelaat je de volgende dag mag.
    Na 6 keer ,nemen hun dan contact met je op voor een gesprek als het dan nog
    Niet gelukt is. Want je moet dan opnieuw strootjes bestellen.
    Ik loop op de zaken vooruit hihi maar vind t wel prettig om te weten
    Maybe zien we elkaar nog een keer! Hihi

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes wat fijn dat je al zo snel kunt voor een tp.
    ik zou in jou sitiuatie denk ik wel 2 tpen omdat anders die andere weggegooid wordt en dat zou erg jammer zijn voor wat je er allemaal voor moet doen.
    en ik snap je gevoel ook wel met de complicaties bij tweelingen maar daar moet je niet aan denken want niet iedereen is hetzelfde. als je zelf al geen probleem met een tweeling hebt dan zou ik het gewoon doen. ik zei ook altijd liever 2 tegelijk dan helemaal niks hebben.

annaatje dikke knuffel als je ongi komt is het altijd nog weer een extra teleurstelling.hopelijk gaat het snel bij jullie lukken.

Deel Deze Pagina