@girl wat leuk een 4d pretecho! Jah t is pas poging 1 he maar nooit leuk idd Fijn weekend allemaal alvast
Kipjes, ik zou voor 2 TP gaan. Tegenwoordig zijn tweelingzwangerschappen niet meer zo risicovol als vroger. Dit omdat je extra controles krijgt en ze veel meer weten dan vroeger. En een goede emmie weg gooien dat zou ik niet kunnen persoonlijk. Dan maar iets meer risico, maar met extra controle. liefs
Goedemorgen lieve dames, Sorry voor de late reactie maar ben woensdag buiten de deur geweest vanwege klant bezoeken en gister heb ik even een dagje rust genomen Mvm is langs geweest, vandaag worden voor het eerst de flessen geleverd...kon kiezen uit een armband of ketting en heb de ketting gekozen en deze alweer weggegeven omdat het niet mijn soort sieraden waren...maar daarvoor deed ik toch niet mee...was wel een gezellige en vriendelijke dame en het magazine zwanger was super om lekker uitgebreid door te bladderen gister op de bank in de loungestand... Nou meiden ik ga proberen iedereen wat terug te schrijven @kipjes jeetje wat een goed nieuws gewoon 2 tp doen...wel helemaal super!! Jeetje ineens gaat het bij vele zo hard met tp's, iui's etc. super goed nieuws ben helemaal blij voor jou en kipjesman!! @girl wat een super leuk kadootje om aan je man te geven, wie weet steel ik wel jou ideetje Niet voor zn verjaardag maar er is vast nog wel andere gelegenheid om een 3d echo kado te doen...dubbel op plezier @zonnestraal vandaag is de dag!!! Succes meis en mijn duimen staan alweer in de kruismodus!!! Toi, toi, toi meid!! Op naar een plakbeebje!! @bailey welkom terug meid, gezellig weer meekletsen!! @liev, wanneer ga en mag je tetsen?? @OW waar ben je nou en hoe gaat het met je?? Ben benieuwd meid!! @dreamer hoe is het met jou? @annaatje wat shit zeg!!! Een ontzettende dikke knuffel!!! @kirsten wat fijn dat er toch weer wat positiefs is voor jullie en hoop doet leven!! Ik ben ook blij dat het onderzoek meeviel...mannen en dit soort onderzoeken, dan zijn ze ineens helden op sokken hihihi... @panter jeetje toch weer een iui!!! Wat spannend!!! Ohw ik hoop zo erg dat dit een goed plakbeebje is en wordt!! Blijven zitten waar je zit kleine en je goed vast houden aan je mama....je bent zo vreselijk gewenst!!! Op naar goed nieuws!! Ikk duim voor je meid!!! Druk weekend heb ik voor de boeg dus mocht het vandaag niet lukken dan succes gewenst voor het weekend!!! @DA wat ben jij lekker bezig zeg We hebben een sportfanaat in ons midden...man bodypump dat je nog KAN lopen hihihi...dat wordt je afgebeuld hahahaa...super goed!! En als je je goed voelt dat zegt meer dan een weegschaal!! @katek hahahahaa...je hormonenverhaal...zooooo herkenbaar!! Vorige week ging ik uit mn stekker om helemaal niets, toen heb ik mezelf voor de deur bij ons huis in de auto huilend opgesloten met de autodeuren op slot hahahaha....vond mezelf achteraf ook een heerlijke muts...maar no worries meis die kleine plakbeeb van jullie kan zo'n hormonenstorm echt wel verdragen hoor En gewoon lekker kijken naar de 3-d echo's het zijn extra mogelijkheden om jullie kleine beeb weer te bewonderen!! Prachtige echo foto's trouwens en je zou toch echt denken dat het een klein manneke is.... spannend!!! @als ik iemand vergeten ben sorry ik heb me best gedaan En we halen het wel weer in hahahaa Hier een super goede dag, en nog steeds zijn de waspeentjes top Op het werk zijn iets minder blij ermee en hebben ze gevraagd of ik wil overstappen op augurken om dat die minder lawaai maken hahahaha...verder nog wel giga moe maar het is te doen...nou ik ga weer even aan het werk... Fijn weekend allemaal alvast toegewenst, ik heb een druk weekend voor de boeg dus weining tijd om alles bij te houden maar maandag ben ik weer helemaal van de partij!! Liefs
bob hij heeft wel gewoon een leuk kado voor z'n verjaardag maar de echo vind ik juist leuk om op zijn verjaardag te doen. maar het is inderdaad een leuk kado een echo extra speciale dag heb je dan. maar heerlijk toch ff lekker een paar daagjes lekker aan jezelf denken!!! dus je maakt al lekker veel lawaai op je werk hihi bij mij op het werk weten ze gelijk dat ik erben want moet gigantisch vaak naar de wc en hun moet je alwee? haha nou meiden fijn weekend!!! ik heb sinds vandaag weekend en ga lekker leuke dingen doen. morgen is manlief ook lekker vrij dus lekker samen leuke dingen doen.
Girl, heeeeeeeel leuk kado!! Heel speciaal!! Bob, hahaha!! Word zo vrolijk van jou!! Blij dat je lekker in je vel zit. Kipjes, 2 TP zou ik doen. Oh een 2-ling, lijkt me juist geweldig!! Panter, is jouw IUI al geweest dan? Nou 2 miljoen goedbewegende zwemmertjes zitten erin. We waren heel ontspannen en zelfs veel gelachen. M'n man heeft het deze keer ingespoten....wie weet ! Nu weer op de wachtbank.....gaat zo snel!! Straks werken om 16u, ik vind dat wel fijn. Even afleiding....
Bob, je moet niet teveel wortels eten hoor!! Daar zit veel vitamine A in en dat mag je maar minimaal hebben in je zwangerschap. Door een teveel aan vit A tijdens de zwangerschap kan je verminkingen krijgen aan het aangezicht bij de baby. daarom mag je ook niet zoveel leverproducten. Hier nog steeds geen ei. heb ZH gebeld. Moet het dit weekend aankijken en volgende week zowieso bellen. Komt er een ei het weekend dat krijg ik IUI. Maar er komt zowieso een gesprek, want mijn cyclussen gaan erg onregelmatig worden ( tussen de 37 en 27 dagen) Misschien mag ik dan toch eens starten met bijv clomid oid. Heb nu weer een cyclus van 5.5 weken. liefs
@zonnestraal...wat gaaf!!! Nu hopen dat er een plakbeebje tussen zit...heerlijk dat deze x helemaal anders was de vorige x...dat geeft hoop en een super goed gevoel. Heerlijk ervan genieten en ik zal heel hard voor je duimen. En na IUI hoelang moet je dan officieel op de wachtbank? Is dat 10dpo? of langer? Geniet ervan!! @girl ja het is een super idee om een leuke gebeurtenis nog een extra mooi tintje mee te geven...vind het erg gaaf en heel lief!! Nou ik ga nog even knallen tot 16u en dan heerlijk naar huis en genieten... Liefs
@panter oh echt Ik kon het nergens terug vinden op internet...jeetje schrik me rot...bedankt voor de tip!! Dan toch maar aan de augurken... @all ik heb kaarten gewonnen voor de zwanger en kids beurs in harderberg via het forum en nu zit ik met 2 kaartjes want wij kunnen helaas niet zelf...ik dacht ik vraag het hier of iemand anders de 2 kaarten wil hebben voor volgend weeekend en ik vraag het ook even op het andere forum wie het eerst komt wie het eerst maalt...stuur even een pb-tje dan geef ik het door aan Lotte en dan kun je je naam, adres gegevens en mailadres naar haar doorsturen...dan krijg je vanzelf bericht en de kaartjes...veel plezier!! Liefs
Net thuis van midweekje weg en net met middagurine was de test negatief dus denk dat mijn voorgevoel gelijk krijgt.
Bob, niet teveel schrikken hoor! Kan nu niet veel kwaad...maar als je wekenlang 2 kilo wortels per week weg kauwt is het toch wat teveel. Komkommer is denk ik lekkerder dan augurken...anders krijg je zo'n maagzuur. OW, neee wat rot meis!! knuffel!!
@panter...nee de dosis valt mee hoor...ik koop een 1,5 kilo zak en daar doe ik 4 dagen mee...dus ik stap wel over naar komkommer hahaha....ik kreeg ook al op mn kop omdat ik teveel jus 'd orange drink...2 pakken dus 3 liter per dag Ik eet en drink wel veel gezonde dingen, fruit, groente (liefst allemaal ongekookt) melk, vezels en af en toe pure chcolade (heerlijk) dus met mijn schijf van vijf zit het wel goed maar ja ik sla dr nu een beetje in door denk ik hahahaha....ik flip door op gezondvoedsel... Hiervoor at ik nooit waspeen of dronk ik zelden jus d'orange dus het zullen de hormonen wel zijn hihihi...maar wel super bedankt voor de tip!! Ik kan er in ieder geval rekening mee houden @OW oh, nee!!! Ik hoop zo van niet....je kan toch ook later hcg aanmaken...een nega test zegt toch niet zoveel? Ik hoop zo nog op positief nieuws...echt wel een klein beetje balen...was je korte vakantie wel lekker?? @all denk nog aan de beurs kaartjes...ik wil iemand blij maken Liefs
Bob, je maakt me zonder je kaartjes al blij met je positiviteit en vrolijkheid . Geen worteltjes meer voor jou. Even denken, wat lijkt nog meer op een wortel...?!?! Tsja, augurk is zuur, wortel zoet. Dan toch maar komkommer ja....moeilijk moeilijk allemaal. Valt niet mee om zwanger te zijn, hahahahaha!!! Panter, och wijffie....hoop op een IUI in het weekend voor jou!!! OW, niet leuk..... Ik blijf toch nog een beetje hoop houden. Maar ik weet als geen ander als je gevoel al zegt dat je ongesteld gaat worden . Hele dikke knuffel!! Deze IUI ging inderdaad heeeeeeeel anders als de vorige IUI. Veel minder stress en met veel humor. Komt denk ik dat ik om de 1 of andere reden heel erg goede hoop had de 5e IUI. (eerst helemaal niet en toen ineens HEEL ERG wel....en toen ongesteld, sjesus, dat kwam hard aan!). Nu op de 1 of andere manier ben ik rustiger....ik leg me misschien langzamerhand erbij neer dat het met de IUI niet gaat lukken. Soort voorgevoel....soms het gevoel dat het nooit gaat lukken. Zelfbescherming, dat sowieso.....
Kirsten; ik denk dat tese eventueel iets voor jullie kan zijn. En misschien pesa of mesa. Wellicht komt het zaad ergens anders terecht zoals in de blaas ofzo.. Ik hoop voor jullie op goede uitslagen maandag! Succes! DA; BodyPump is idd lekker om spierpijn te kweken. Ik had het altijd in mijn billen bij de lunches op de step etc. Pffff.. kon dan bijna niet eens de trap af.. haha. Heb de laatste jaren eigenlijk BodyCombat gedaan. Daar val je pas echt vanaf vind ik! Ik was toen ook 8 kilo aangekomen nadat ik was gestopt met roken en met BP verloor ik eigenlijk weinig qua vocht etc. En met BC verloor ik veel vocht (zweten) en toen raakte ik wel 3 of 4 kilo kwijt. Kipjes; dank je wel meid.. was even wat gestressed.. Maar gaat nu wel weer goed
Kipjes; ik zou in jullie geval ook 2 doen. Ben je meteen klaar Tenminste dat idee had ik altijd. Maargoed. Het moet financieel ook kunnen he.. alles dubbel.. Ik vond het ook lastig maar onze cryo's zaten apart ingevroren dus voor ons was het makkelijker. Bob; die armband is ook niet mijn ding haha. Maargoed. Wel leuk. Super dat je mee doet! Als ik de plas in de fles gooi denk ik aan de mensen die het moeten verwerken in de fabriek. Zouden ze alle urine op 1 bult gooien? Ik vraag me dan echt even af hoe ze dat doen.. niet te vergeten die geur van alle urine.. hahaha. Moest even lachen om je boos-in-de-auto verhaal.. haha valt me nog mee dat ik mijn tas niet al heb ingpakt om weg te gaan.. hihi. Draken zijn we! Girl; leuk man zo'n echo op de verjaardag!
Zonnestraal; dit MOET hem worden hoor! En hoe bijzonder dat je man het heeft ingespoten!!! Panter; jammer van je ei.. dus met je schoonmoeder dus als die komt? Bob; moet even lachen om je eet en drink gewoontes! hahahah. Ik ben ook overdreven gezond hoor! Bruinbrood, kaas met tomaat op brood, yoghurt, melk, 2-3 appels per dag, thee.. eigenlijk geen last van gekke dingen! OW; hmmmm.. hoeveel dagen tot je nod nog.. Zou vreselijk zijn als het weer niet is gelukt..
Als mijn ei komt ga ik idd met schoonmoeder heen Vind ik gezelliger dan met mijn man...erg he? schoonmoeder rijdt wat rustiger en kletst gezellig onderweg. Mijn man rijdt als een dolle en zegt bijna geen woord onderweg, als ie wel wat zegt dan scheld ie op bumperklevers en andere weg gebruikers.. liefs
haha.. sja mannen in het verkeer soms.. tssss. hihi Hoop dat je ei zich snel laat zien meid! Wordt nu ook tijd dat het voor jullie eens echt raak is hoor! *strooit alvast wat hcg-tjes die kant op*
lieve lieve meiden snelle reactie, zo verjaardag van mijn papa!! sorry steeds ego berichten..ben zo druk in mn hoofd..lees alles wel maar op de een of andere manier geen puf voor reactie, ook omdat ik het vaak vanaf mn iphone lees en dat is zo kut met die kleine lettertjes.. OW..wat mega shit zeg...hoest nu met je? welke wachtdag is het?? niet nog klein kansje..hoop het zo voor je.. Annaatje al bijna weer nieuwe IUI..dat gaat snel!!of voor jouw gevoel niet? zonnestraal wat geweldig nu alweer IUI en dat manlief het heeft ingespoten..hopelijk kan je ontspannen blijven zoals je nu bent..ik duim weer volop voor je!! kipje..ook bijna weer..ik zou ook voor 2 gaan..begrijp je twijfel goed, dat is ook de reden waarom ik altijd twijfel. Nu komen de complicaties wel meer voor bij eeneiige tweelingen want bij tweeeiig hebben ze elk een eigen vruchtzakje enzo..misschien helpt dat nog bij beslissen..en anders met arts je bedenkingen bespreken..wie weet kan hij je verder helpen! spannend zeg..wanneer ongeveer? bob en katek..super dat het bij jullie zo goed gaat!!!joehoe...!!! DA dikke knuffel..pantertje..jij ook alweer bijna IUI..oooooooo ook deze keer voor jou raak hoor!!! hmm..wie vergeet ik nu??? sorry niet persoonlijk bedoeld.. Hier wachtdag 11..al dagen menstratie krampen in vlagen (wel vrije lichte pijn) wat doorstraalt naar benen..maar geen enkle drupje bloed of bruin....steeds weer verbaasd bij ws....verder krijg ik de bollen er ineens veel moeilijker in, is krapper geworden lijkt het..dat had jij toch OW toen het raak was? en verder trekkerig gevoel in buik, alsof allesop spanning staat...ook 1 keer misselijk geweest 15 min en dat ging over door te eten...verder erg moe en ook in de avonden snipverkouden en overdag is dat over....mmmmmmmmm....tsja kan alle kanten op...heb zooooooooooveel hoop...teveel denk ik, stiekum denk ik dat ik zwanger ben maar durf dat niet te hopen...zondag test doen...wil echt niet eerder..zo bang voor die teleurstelling.... kus!!!