hey meiden.. katek: oh is dat bijna hetzelfde als bodypump dan? ik heb nog steeds mega spierpijn haha... vooral mijn armen.. auwie! onswondertje: balen van nega test, maar ik duim nog even voor je. uhm...... ff denken.... liev: oh balen dat je al bruinverlies hebt... maar ook voor jou duim ik nog even door... rest van de dames.. ben echt een zeef op t moment.. ook een lange dag gewerkt...gelukkig nu weekend! hier al bruinverlies... zit op dag 24 vandaag.......zucht hoop dat ongi gauw komt en weer gauw weg is... oh ja... wil er nou nog iemand zwangerschapstesten hebben? kruidvat testen.....heb nog 2 dichte doosjes!!!!! gratis!!! alleen de verzendkosten zijn voor jezelf
DA; BC is met trappen en stoten zeg maar in de lucht zoals bootcamp. Beetje zelfverdediging idee.. ik vind/vond het super lekker.. zo verslavend. Mijn armen werden er mooi gevormd van en ik kreeg echt een super conditie. Je hebt dan 8 nummers; varierend van rustig tot pittig zoals in het filmpje. Als ik dan weer eens pump deed vond ik dat zo saai! Heeft de sportschool waar jij traint geen combat? Echt, je weet niet wat je overkomt, je wordt gesloopt maar als je vecht wordt je zo sterk! (en je valt af, de mensen die echt kwamen om af te vallen vielen echt in een paar maanden een paar kleding maten af)
DA, ik heb nog 5 dozen liggen van kruivat en een doos clear bleu digital én 3 sensitest zwangerschapstesten. Ben dus al ruim voorzien Hier een eeeeiiiiiheeeeeiiii
@All, bedankt meiden voor de knuffel dat doet goed @Kipjes, ik zou ook voor 2 TP gaan. Wat zegt Gent hierover? Gelukkig ben je snel aan de beurt. Hoe is het met je schouder? @OW, hopelijk heb je te vroeg getest! Hoe was het weekje weg? @Zonnestraal, succes op het wachtbankje duimpjes draaien. @Panter JIPPIE EITJE! Morgen IUI? @All, sorry heb niet alles terug gelezen, knuffel voor iedereen
OW!!nog niet ongi????hope so...welke wachtdag zit je nu?? Mijn duimen draaien door voor jou hoor!!! Pantertje en zonnestraal ook vet veel hcg naar jullie!!!!!is nu echt wel eens jullie beurt hoor...en oom alvast voor kipjes en annaatje!! Ook bijna toch??? Hoest met de rest??? Mooie buikfoto's en echo katek!!!!girl, Bob en da hoest met jullie??da medelijden dat jij zooooo lang moet wachten woow! Bayleys ook al bijna weer gesprek toch..hopelijk gast het goed met je! Sweetlilly en Nana hoe gaat het??? Iedereen gehad???? Zojuist met manliev testen gekocht..de onzekerheid en angst stijgt met de minuut...morgen testen nog steeds wc papiertjes spierwit...afzien dit!! Xxx
Hallo lieve meiden, Wat een lieve woorden allemaal dank je wel! Vandaag is mijn nod , bruin komt door en weer negatieve test. Ik ga komende maand dus ook geen poging doen. Gisteren ook weer stress thuis dus dat werkt ook niet echt mee. Ik lees wel mee maar ff van een afstandje Zonnestraal en panter dit moet hem worden heh meiden! xxx
OW!!!!wat een teleurstelling zeg!!!echt zo kut dat je niet zwanger bent!!!!!denk aan je!!hopelijk thuis snel weer gezellig en fijn!!dikke knuffel
OW, wat rot zeg!! Dikke knuffel meis! Rustig aan, en neem de tijd te herstellen geestelijk. Liev, jij gaat morgen gewoon positief testen hoor, ik wil niks anders horen!!!!! Bailey, nog ffies en dan mogen jullie op gesprek komen voor jullie 2de wonder. Spannend hoor! DA, hoe voel jij je? Iluna? Hier de IUI achter de rug. Een ware marteling dit keer. Mijn baarmoedermond had er geen zin in en die schoot steeds weg. Uiteindelijk met assistente erbij die op mijn buik drukte als een bezetene en de arts die met een tang mijn baarmoedermond vastgreep is het toch gelukt. Nu buikpijn en bloedverlies van het rukken met die tang. maar de zaadjes zitten er in!! En nu moet het lukken en blijven zitten!! liefs
wondertje bah alweer niet gelukt. hele dikke knuffel meid!!! doe lekker rustig aan ff aan jezelf denken aankomende maand. panter eindelijk je ei!!! en je iui ook al gehad super!!! wel balen dat het zo moeilijk ging en dat je bloedverliest en last van je buik hebt. lekker op de bank met een kruikje!!! bailey jullie bijna alweer een gesprek voor een brusje!! spannend!! liev ga e morgen testen?? die moet posi zijn hoor!!!
Panter...dat klinkt pijnlijk..bah zeg!!! Maar deze keer is het wel gewoon dik vet RAAK!!!!!!!!hoop het zoo voor je!!! Slopende wachtweken weer .....zou vandaag op dag 12 na tp testen ook al betrouwbaar zijn? Kan me haast niet meer inhouden.... Xx
Liev ik zou ff wachten nog met testen. Gewoon wachten tot je NOD meis. Want nu testen geeft mss een negatieve uitslag en daardoor verdriet, etrwijl de test 2 dagen later wel positief kan aangeven. Ik teste 2 dagen voor NOD negatief en 5 dagen daarna positief. Sommige dames testen voor nod positief maar worden dan toch ongesteld. liefs
Thanks meiden voor alle steun en medeleven!! OW, jeetje wat een K*Tzooi!! Ik denk aan je!! Hele dikke knuffel meis. Panter, IUI voorbij....we zitten samen op de wachtbank . Nu lekker kruikje op je buikje.... ik ga 2 weken duimen voor je!! Liev, lief klein minilievje....blijf aub 8-9 maanden in buik van Liev!! Ik duim hoor!! Goed teken nog niet ongesteld toch??? En geen gevoel van aankomende menstruatie? Vind het ook zo spannend voor je!! Ik probeer hier de IUI te verbannen, zo weinig mogelijk aan te denken. Heb er een slecht gevoel over .....maar heb ook erge last van de Pregnyl. Ben prikkelbaar en heb een kort lontje. Kan emo reageren om niks.....ben ook negatief over die hele IUI. Ik ken mezelf zo niet. Ben altijd vrolijk en positief. Maar kan hier bij jullie mezelf zijn. Op m'n werk merken m'n collega's niets!! Zet altijd m'n masker van vrolijkheid op. Grappen en grollen en humor!! Vermoeiend ook wel.....
kiyeko wat fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad en ook een fijne vakantie erachteraan!!! wel jammer dat het niet gelukt is. hopelijk gaat het de aankomende ronde lukken. duim voor je!!!
OW: shit meid.. dikke knuffel voor jou.. echt balen weer! Panter; jeetje dat klinkt echt heel pijnlijk bleh.... doe je lekker rustig aan?? Liev; hoe oud was je emmy/cryo bij tp? Bij de cryo to mocht ik 14 dagen na tp testen maar ik testte bij 10 dagen na tp al posi met een 5 cellige cryo.
@Zonnestraal; ik duim voor je meid, ik had de laatste keer ook echt een rot gevoel overgehouden aan de tp.. zegt helemaal niks. Veel sterkte en succes op het verrekte wachtbankje meid.. @Panter; voor jou natuurlijk ook he.. dit moet hem worden hoor voor jullie meiden! @Kiyekp; welkom terug meid en gefeliciteerd met je huwelijk! Jammer dat het zwanger worden toen niet is gelukt, maar ook voor jullie moet het straks wel een keertje raak zijn! Hier alles goed! Gister allemaal mooie spulletjes gekregen die mensen overhadden van hun zwangerschappen.. ook positie kleding gekocht.. kan mijn eigen broeken niet meer aan (moest een elastiekje tussen en de riem op de grootste stand ->zag er niet meer uit!) maar ben gister goed geslaagd!