Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @Kiyeko; wat geweldig dat je er weer bent meid! En nog gefeliciteerd! Lekker genoten dus... Wel heel shit zeg dat je niet zwanger bent...Balen! Nou, op naar de volgende poging en hoop voor je dat het snel raak is!

@Liev; meid, heb je al getest vandaag?? Ik kijk steeds of er al iets op staat, maar nog helemaal niks... hoop zo dat het raak is!!

@Zonnestraal; ik begreep een tijdje geleden van de meiden hier dat de iui's waar ze geen goed gevoel bij hadden, juist de rake is geweest. Ik hoop dat dit voor jou ook opgaat meid!

@Panter; hoe staat het er bij jou voor? iui al gehad? Hoop dat het nu dan raak is en het mag blijven plakken... duimduimduim!!

@Kipjes; hoe is het met je meid? En met je schouder? Al minder pijn?

@de rest die ik vergeten ben; sorry!! Op een of ander manier lees ik alles maar kan niet alles opslaan en reageren. Vaag....
    Ik heb weer even iets heel vreemds, man en ik denken allebei dat ik zomaar ineens zwanger zou kunnen zijn. Dat er toch een blokkade was ofzo en door de tese opgelost is. Heel stom! Ik weet het! En geloof er ook eigenlijk niet in, maar toch hopen we dit stiekem ofzo haha.. A.s. woensdag weer naar dd voor prikinstructie en echo. Zie er best tegenop om met ivf te starten, maar heb er ook wel weer zin in... Kan iemand vertellen hoe het is, met name de punctie??

Knuf voor jullie!

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Liev????? Ik vind het zo spannend! Ben 10x online om te kijken of er al nieuws is. Hopelijk is geen nieuws goed nieuws....please?!

Kiyeko, van harte getrouwde vrouw!! :D (toevallig fotootje in je album, ben gek op trouwjurken!). Niet leuk ongesteld worden :x. Maar trouwdag daarna maakt veel goed denk ik....;). Gelukkig heeft het je trouwdag niet beinvloedt.

Sweet Lily, nou hoop doet leven meis!! Mijn man en ik hebben de meest rare gedachtes gehad :p. Zelfs na uitslag azoospermie hadden we gewoon hoop op zwangerschap....dus hoop op een onmogelijk wonder. Nu hebben we dat niet meer hoor. Nu is die hoop op spontane zwangerschap 100% weg.

Gisteren waren mijn man en ik ook weer lekker bezig :D.... We hebben altijd omo-witte tests gehad :(. En nu een zw.testje gedaan met Pregnyl in m'n lijf. Een prachtige test!! Binnen 10 sec een knaltest, hahahahahahaha!!

Het is officieel, m'n man en ik sporen niet :D.

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hahahaah zonnestraal sorry maar lag echt dubbel hihihi.

4. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Meiden!!! Gisteravond 2 keer positief getest en vandaag 3 keer!!!wooo wat een geschenk wij zijn nog steeds beduusd en heel heel heel erg blij!hopen dat dit kindje bij ons mag blijven en we binnenkort een kloppend hartje zullen zien!! Ik hoop zo dat de meiden die nog niet zwanger zijn dat ook snel mogen zijn!!!!ik voel me haast wat bezwaard tegenover jullie want weet zo goed hoe diep jullie verlangen is en hoe zwaar deze weg is!!! Mijn duimen draaien keihard door voor jullie!! Later meer..hele dikke zoen

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    JAAAAAAAAAAA!!!! GEFELICITEEEEERRRRDD!!

wauw wat een goed nieuws!!! foto testjes??? Ben gek op positieve testjes :D !!!!

Nu lekker genieten meis, baby-liev is een plakbeeb!! I know it!!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wauw liev wat geweldig zeg!!!!
    Een juni beebje op komst:D

Ja en ik wil ook foto's zien:D

Proficiat:D

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    :) yes Liev! Wat super! Gefeliciteerd meid! Yaaaayyy..

8. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Helemaal blij van jullie!!! Zal zo testjes proberen te uploaden!!al 5 gedaan v drie verschillende merken hihi!!!ik gun jullie ook zo enorm een plakbeeb!!!!zoen

9. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ Kiyeko: gefeliciteerd met je huwelijk! Geniet van je leven als getrouwde vrouw! jammer dat het deze keer niet gelukt is, maar op naar de volgende ronde, duim voor je dat het snel raak is!

@ liev: wat een super nieuws! gefeliciteerd!

@ ons wonder: wat shit zeg, heel veel sterkte! knuffel!

@ panter en zonnestraal: duim heel hard voor jullie!

@ sweet lilly: succes woensdag, laat je alles maar goed uitleggen, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar weet zeker dat het je gaat lukken! jullie gevoelens van hoop zijn zo herkenbaar, hebben we hier ook nog een hele tijd mee rondgelopen, maar inmiddels weten we dat het spontaan echt niet kan helaas...

@ all: ik heb ontdekt dat ik ondanks afstand nemen jullie toch bijna dagelijks bleef volgen, vind het zo spannend voor jullie allemaal! leef mee met jullie verdriet, maar ook met jullie vreugde!
    knuffel voor jullie en bedankt voor jullie begrip dat ik even tijd voor mezelf nodig heb/had.. hier is verder alles rustig, cyclus is alleen zo van slag dat ik inmiddels al op dag 39 zit, ga er vanuit dat er niks is, ovulatie bepalen verliep zo rommelig deze maand, maar als er morgen nog niets is toch maar weer eens testen (was wo en vr negatief). fijne avond voor iedereen en werk niet te hard de komende week!

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Whaaaa liev!!! Ik wist het!!! Van harte meissie!!!!

liefs

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Monaoetje, wanneer is je NOD? Wanneer was je ei?
    Wel apart dat je cyclus dan ineens zo raar doet...

liefs

12. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    hey Panter,

ik heb mijn ei waarschijnlijk deze cyclus gemist met testen, of er is geen ei geweest... uitgaande van een cyclus van 32 dagen was de NOD 18 september en uitgaande van een cyclys van 35 dagen was de NOD 21 september.. ik heb het afgelopen jaar ook meerdere cycli gehad van 40 dagen (dat was ook de reden om naar de gyn te gaan) maar daarna werden ze regelmatig en aangezien mijn hormoonhuishouding bij 1 keer bloedprikken goed was is daar niet meer naar gekeken.. ik ga er eigenlijk vanuit dat het een cyclus zonder ei van 40 dagen is, waarbij ik morgen zou moeten menstrueren.. dan is de teleurstelling minder groot als het inderdaad zo is..

13. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Het uploaden lukt niet...ik geef het op voor vandaag!!!zoen voor allen

14. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    ff kort, want ik ga zo weer horizontaal op de bank.

wow Liev, wat een geweldig nieuws! Van harte gefeliciteerd... jipieh! En dan gelijk bij de eerste keer raak!
    Nu heel veel geluk en een goede zwangerschap, op dat het kleintje zich goed vasthoud en lekker gaat groeien.

En een dikke troostknuffel voor ons wondertje en doordraiende duimen voor panter & zonnestraal!

Met mij gaat het weer goed, als ik maar genoeg rust en regelmatig ga liggen. Geen ontsluiting, bmm is gewoon al wat verstreken maar nog pottdicht en dat verstrijken komt waarschijnlijk daardoor dat de kleine al ingedaald ligt.
    Ons bandientje ligt al erg laag - als dat geen ongeduldje is... :D
    Volgens de vk hoeft dit niets te betekenen en kan ik zo nog tot 40 weken doorlopen. Het geeft sneller spanning/harde buiken.

zo, ik kom morgen weer langs, ga nu echt naar de bank. Ieder een fijne avond & lg :)

15. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    iluna, doe maar lekker rustig aan!

16. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    liev VAN HARTE GEFELICITEERD meid!!! zei het toch dat je moest afwachten!!!! super van genieten en nu op naar de goeie echo!!!!

iluna rustig aan doen he!!!! jullie beebje moet nog wel een aantal weekjes blijven zitten. wel fijn dat het weer goed gaat met je.
    ook alweer 30 weekjes zeg!! wat gaat het hard.

monatoetje hopelijk heb je snel duidelijkheid.

17. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Superrrrrnieuws
    Gefeliciteerd

Hier alles oke. Fijne week meiden

18. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    wooooooooooooow Liev!!! GEFELICITEERD!!!! Ben echt zo blij voor je!! Een plakbeebje voor liev....wauw, super hoor!! Geniet ervan..

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    :$:$:$:$:$ ik kijk een weekend niet echt mee en er is zoveel gebeurd...

@liev, meid wat een geweldig super nieuws!!! Echt ontzettend gefeleiciteerd ook voor liev-man!! Oh geweldig, 5 weekjes geleden stond ik in jouw schoenen totaal verbaasd en overdonderd....ga er lekker van genieten en zorg goed voor jezelf!! GEFELICITEERD!!!

@iluna, zorg goed voor jezelf en neem echt je rust. Lekker voetjes omhoog en lekker niets doen. Jij en je beebje zijn het allerbelangrijkste!!

@panter, jeetje wat een pijnlijk verhaal....ik kon het gewoon voelen toen ik het las :( Ik hoop wel dat deze IUI dan heel veel goeds mag opleveren!! Want dit gun je niemand op zo'n manier...heb je er nog veel last van gehad?

@OW wat balen, ik had zo gehoopt dat je voorgevoel er naast zou zitten!! Dikke knuffel!!!

@kiyeko...gefeliciteerd getrouwde dame!! Hebben jullie een mooie dag gehad? Voelt het anders het getrouwd zijn? Hopelijk ook snel een plakbeebje voor jullie!!

@monatoetje..ik hoop snel op een goed ovu test en goed cyclus voor je. Gezellig dat je er weer een beetje bij bent meid!!

@zonnestraal en annaatje en hoe gaat het met jullie??

@all hier nemen de klachtjes langzaam aan af...heb ietsje meer energie...het lichtje gaat nu om half 9 ipv half 8 uit hihihi maar ik voel me super. Heb wel van het weekend 2 meegroei jurkjes gekocht, mijn buikje gaat ineens groeien...zo had ik niets en nu zetten mn darmen de hele dag op...ook begin ik nu een ahrde rand te voelen net boven mn schaambotje:D Dus ben helemaal blij.
    Nog zo lang wachten tot we de 12 weken echo krijgen...pfff...af en toe nemen mijn gedachten toch echt een loopje met me...en al die verhalen af en toe over dat mensen nergens last van hadden en zich zwanger voelde en toch bleek het niet goed te zijn...oh man dat geeft af en toe zoveel zorgen:(:)
    Maar ja we blijven positief en het is vast zo 6 oktober...

Liefs

20. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hallo meisjes!

Iluna, pas je wel goed op jezelf? Rustig aan hoor!!

Liev wat een fijn nieuws, ik ben er nog steeds helemaal happy van!

Bob, wat leuk dat je buikje al zo gaat groeien meis! Leuk lijkt me dat, shoppen voor positiekleding!

Hier alles goed, voel me weer kiplekker en ga vannacht de nachtdienst in t/m donderdag. Ben dus ff weer uit de lucht.

liefs

Deel Deze Pagina