Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Iluna; doe idd maar even rustig aan.. nog maar een paar weekjes te gaan en dan is het al zover! Alles verder helemaal klaar?

Bob; haha jej dan mag je ook je foto in het buiken forum zetten hoor! Bij welke winkel ben je geweest? Ik heb geshopt bij Pre.natal en een broek, jurkje en shirtje gekocht en gister op we.hk.am.p site nog een shirtje en buikband (hebben daar 4 daagse korting ofzo). Ben zelf niet zo weg want de positie kleding over het algemeen. Denk dat ik de kleuren van de herfst-winter collectie gwoon niet zo mooi vindt. Gelukkig ben ik nog niet zoooo dik en kan ik mijn eigen jurkjes nog wel een tijdje aan.
    Ik herken je spanningen wel hoor als je weer moet wachten voor een echo. Hopen dat alls dan nog goed is. De verhalen van mensen die ineens horen dat hun beebje het niet meer doet enzo zonder dat ze het merken.. brrr. Ik vind het ook spannend. Over 3 weken pas hartje luisteren.. en pas met 20 weken ons beebje weer bewonderen.. pff. duurt me ook veels te lang. Denk dat ik er voor en erna (20wk) nog een pretecho tegenaan gooi om de tijd door te komen.. :)

Panter; blij dat het weer wat beter met je gaat. Werk ze meid! En tot gauw!

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Nou geen zwangerschapsmode hoor...gewoon jutkjes met rek erin...vind de zwangerschapsmode niet echt heel erg leuk...maar nu ineens bolletje zien en hebben is wel erg grappig...al leek het gister in het restaurant alsof ik alle borden in mn eentje had leeg gegeten :D

Gelukkig dat je je weer goed voelt!! Meid werk ze en ik duim voor goed en positief nieuws!!
    Tot gauw weer!!

Liefs

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @katek...ik heb gewoon wat jurkjes gekocht met rek erin...vind de zwangerschapsmode toch nog niet helemaal mijn ding...Dus nu gewoon wat jurkjes waarin kan groeien gekocht...heb wel een zwangerschapslegging besteld via de H&M zodat tie over mijn buik heen kan....met panty's merk ik echt dat die na een hele dag dragen zeer gaan doen...
    Ik draag veel jaren 50 jurkjes en rokjes en dat zit vrij strak en hoog bij de taille etc dus dat krijg ik nu allemaal bijna niet meer dicht hahahaha. Dus nu wat wikkel jurkjes gekocht met 70 jaren printjes en zwart doet het altijd goed:D Is ook handig voor klantbezoeken etc.
    Leuk toch pretechootjes :D Ja wij doen het ook...ik vind het heerlijk om nog tussen de standaard echootjes door naar ons beebje te gluren...leuk meid geniet ervan!!

Ja de nare gedachten komen nog weleens opzetten maar ja het hoort er bij de onzekerheid denk ik dan maar...gelukkig is het aftellen begonnen want 3 weken wachten op de termijn echo vind ik nu ineens heeeeel lang hahahaha...

Liefs

4. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ panter: fijn dat je je weer goed voelt. Was het wel gezellig met je schoonmoeder?

@ Iluna: Krijg je ook genoeg rust? (ben je nog aan het werk?) Ben benieuwd hoe geduldig of ongeduldig jullie bandietje is. :)

@ Liev: Van harte meid!!!! En natuurlijk ook voor Liev-man!

@ Kiyeko: welkom terug. Op honeymoon naar zonnige bestemmig geweest?

@ Kipjes: ik zou idd ook gaan voor tp van 2. Weten jullie al wat je gaat doen?

@ Kirsten: bloeduitslagen al binnen?

@ zwangerschapsmode: zag laatst een wel heel mooi jurkje voor hele dikke buik. Mocht het nog niet kopen van manlief :D

@ all: map met alle onderzoeksuitslagen ligt klaar voor ons gesprek a.s. vrijdag in Brussel! Hoop stiekem op tweede TESE.

5. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @cat
    Bloeduitslag vanmiddag gehoord, was allemaal in orde. Gynaecoloog vond het wel vreemd dat we nu al doorgestuurd waren door uroloog, ze begon nl al over donorzaad terwijl we voor de rest geen onderzoeken hebben gehad, behalve lichamelijk! Nu mag vriendlief morgen weer een potje inleveren alleen dit keer in het ziekenhuis zelf produceren en daarna een potje urine om te kijken of het zaad niet de blaas in gaat. Woensdag daar de uitslag van en dan 7 okt weer terug naar gynaecoloog en horen dan de evt vervolgstappen. Waarschijnlijk dan verwijzing voor mesa/pesa. Even afwachten dus maar. Even op de zaak vooruit lopend weet iemand toevallig
    Hoelang wachttijd is voor evt mesa/pesa? Tot nu toe kunnen we redelijk snel terecht allemaal!

Hoe is het met jou? En met de rest???

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    onswondertje: oh nee een nega test... das niet leuk:(...en goed dat je even een maandje rust neemt..

panter: hoe ik me voel... mmm ff over nadenken.. voel me beetje vreemd eigenlijk.. is per dag ook anders... de ene dag ben ik super vrolijk en kan ik alles aan. en de volgende dag is depri en ben ik verdrietig en voel ik me heel alleen;)... gelukkig heb ik de laatste tijd wat meer betere dagen ertussen dus dat is wel super fijn:). Klinkt heel pijnlijk je baarmoeder vastgepakt met een tang.. jeetje!:$

zonnestraal: balen dat je zo last hebt van de pregnyl. hoop dat t niks voor niks is!!:) enneeeeeeee:D pakketje ligt bij t postkantoor!!:D

kiyeko: hey getrouwde vrouw! lekker joh even 2.5 week weg!! HEERLIJK! fijn dat je een leuke dag gehad hebt ondanks ongi..:)

katek: haha je kan je eigen broeken niet meer aan kei leuk!!!:) lekker shoppen!!!!:) en buikje pronken!!!:)

sweetlilly: ik lees ook met een post-it op mijn buro blad, die houd ik naast deze pagina erbij haha daar typ ik alles in. anders onthoud ik ook niks hoor.:) en dat tegen ivf opzien, en er tegelijkertijd ook zin in hebben herken ik wel.. t is gewoon super eng allemaal, maar wel een kans op je wens in vervulling te laten gaan....

zonnestraal: hahaha jij lekker testen met pregnyl in je lichaam.. gekkerd!!:p ik wou dat ook een keer doen, maar durfde niet... ben ook onderhand panische geworden voor zwangerschapstesten.....:)

liev::$:$:D:$:$

monatoetje: balen dat je cyclus zo van slag is, hopelijk test je positief.. zo niet dan maar snel ongi zodat je door kan.....oh lees je dat je je ei waarschijnlijk gemist hebt..:(

iluna: zo schiet al op zeg gewoon al 31 weken zwanger. en al helemaal ingedaald.. zo die is er klaar voor! maar goed je rust pakken tussendoor dan! minibeeb moet nog even wachten hoor.:)

bob: fijn dat je klachten afnemen, en probeer je niet te veel zorgen te maken jou minibobje blijft lekker warm zitten bij jou!:)

all: hier druk met werken.. zijn veel zieken steeds dus ik neem veel over.. maar goed weer lekker extra uurtjes erbij zo..

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    liev gefeliciteerd !!!!!!!! kei leuk dat je zwanger bent !!!!!!!!!!

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bob; oh wat klinkt jouw stijl leuk! Draag je ook King L? of niet? Heb daar een paar dingetjes van :)

Kirsten; wij moesten wel een paar maanden op de pesa/mesa ingreep wachten. Vaak plannen ze een paar mannen achterelkaar in, dus moeten ze een paar stellen "verzamelen". Dan krijg je een een brief thuis en kan je over 1 of 2 maanden terecht. Spannend meid, hoop voor jullie dat dat gewoon kan!

all; knuffel!

Morgen alweer 11 weken.. BIJNA 12 weken. Is toch wel een mijlpaal. MOCHT het daarna misgaan kunnen we bij ICSI 1 beginnen.. maar daar gaan we niet vanuit en ons diepvries cryootje wordt gewoon een brusje!

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    DA, lief mens....morgen krijg ik dan pakketje :D. Spannend!!! :D
    En wijffie dat 'vreemde' gevoel ken ik wel helaas. Gelukkig heb je meer betere dagen. Knuffel voor jou!!

Mona, je ei gemist :$? Wat klote meis....niet leuk!! :x

Bob, fijn dat je je steeds beter voelt ;). Ben nog steeds nieuwsgierig naar je echo!!
    Hoe het met mij gaat? Tsja, ik ben gewoon nog steeds een beetje neerslachtig :). Mijn man vindt me stiller. Ikzelf merk dat ook. Hoop dat dat nog steeds de Pregnyl is en dat dat spul snel uit m'n lichaam is. Al hoop ik van harte dat de pregnyl z'n werk gedaan heeft, dat maakt alles goed!!

Kate ook lekker genieten van kleertjes kopen en lekker je mooie buikje pronken!!

Cat, een 2e Tese? Mag dat zomaar? Ik hoorde toen bij de Tese van mijn man dat een Tese slecht is voor de hormoonhuishouding van de man. En er is dus wel kans dat ze wel zaadjes vinden??? Is de 1e Tese niet helemaal goed gegaan?? (heb een deel gemist denk ik).

Pantertje, wat heeeeeeerlijk dat je je kiplekker voelt!! Lekker van genieten!! Deze IUI is het raak voor jou!!!! ;)

Vandaag gewerkt (op de ambu). Kom ik bij een vrouw van 40jr (haar man was er ook), ligt ze met opgetrokken knieen op de grond van de pijn. Ondragelijke pijn in haar buik. In de streek van haar baarmoeder vertelde ze....dus ik heel voorzichtig vragen: zou je zwanger kunnen zijn??? Ja beaamde ze.....dus met pijnstilling en veel moeite in de ambu gekregen, zoveel pijn....verteld ze dat ze hoopt zwanger te zijn. Want ze waren al 4 jaar bezig. Dus ik hoopte met haar mee zei ik. (maar inwendig dacht ik...mocht ze zwanger zijn....dan is ZOVEEL pijn niet goed :(). Ik dacht dus een BBZ. Bleek later (ik had even geinformeerd naar haar) inderdaad een BBZ :x. Haar man in tranen, vertelde de vpk van de eerste hulp. Zo zielig en zo oneerlijk!! Bah!! Kon wel meehuilen met hun!!!

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zonnenstraal: jeetje wat erg van die vrouw zeg! :(.. ik stuur je even pb'tje

11. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Okee :D. Ik wacht ;).

12. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Oh @ Kirsten....ik hoop eigenlijk voor je dat de zaadjes in z'n blaas terecht komen. Dan geen Tese en weet je zeker dat jullie nog een kindje kunnen krijgen van jullie zelf. Dus ik duim voor je.... (of nog beter, gewoon een staal met wel zaadjes, dat de vorige keer een moment-opname was....).

13. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Ik hoop het stiekem ook.. Durf niet teveel te hopen want anders is het straks weer zo'n klap in het gezicht!
    Wat zijn en blijven het spannende dagen zo allemaal! Concentratie op werk is echt 0 maar ja dat hoort er allemaal bij!

14. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @zonnestraal
    Mooi werk wat jullie altijd op ambulance verrichten maar ook een hoop verdriet zoals vandaag! Kan je dat zelf beetje relativeren hoe
    Moeilijk dat ook is als het soms erg dichtbij komt!

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Och Kristen, ik weet helaas hoe je je voelt!! :(
    Maar, er is nog niets definitief!! Misschien heeft je vriend/man wel erge koorts gehad of wat dan ook....
    Ben heel benieuwd morgen!! Ik duim hoor!!

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zonnestraal lees net op tracktrace.nl dat de zending is opgehaald en in het sorteerproces zit haha :D oh en als je t bijgevoegt kadootje niet snapt.. dan hoor ik t wel he..:D

17. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Zijn wel gelukstestjes hè :D. (heb verzendkosten al gestort).
    Ja ben heeeeeeeeel nieuwsgierig :D:D:D;).

18. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @kirsten: wat rot he, al dat wachten... Daar bestaat een groot deel van de MMM uit.. Hoop dat het allemaal meevalt voor je! Wat is de reden dat je aan mesa/pesa denkt en niet tese? Heel veel sterkte meid!

@juf: hoe is het met jou? Weet niet of je nog meeleest maar ben wel benieuwd...

@OW: shit zeg van die nega test! Knuf...

@panter:klint eng en pijnlijk hoor! Hoop dat dit wel raak is zeg, anders heb je t ook nog voor niks moeten doorstaan... Wel fijn dat je goed in je vel zit nu!

@Zonnestraal: die stomme hormonen ook he.. blegh! Maar wel lollig om er een posi test mee te krijgen hahaha...moest zo hard lachen om je! En daarna nog zo'n zielig verhaal van de ambu. Bah.. lukt het je wel om daar mee te dealen nu?

@positiekleding: oooehh.. ik vind heel veel dingen wel mooi!! LEkker buikje showen...zo mooi!! Is er ook niets leuks bij h&m ofzo?

@monatoetje: hoe gaat het nu verder na je gemiste ei dan? Moet je nu wachten op ongi en dan nieuwe ronde, nieuwe kansen? Balen hoor! Knuf!

@de zwangeren onder ons (hihi, klinkt zo leuk..) ik kan alleen maar zeggen: meiden, geniet!! Hoop dat ik snel met jullie mee mag genieten hoor...

@Kate: meid wat ga je snel... 11 weken al.. je zit bijna in de veilige zone! Maar de kans dat het nu nog misgaat is ook minimaal toch?

Knuf voor jullie allemaal!

19. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @sweet lily
    Geen idee waarom ik daar aan denk, mijn gevoel, en omdat ze het daar in het ziekenhuis vanmiddag over hadden. Ik denk ook omdat mijn vriend had gezien dat zijn ph 5 was en hij had weinig vocht geproduceerd zeg maar dit is dan een symptoom van verstopping van zaadleiders dus houd me daar een beetje aan vast. Heb nu wel medelijde met me mannetje hij heeft nu nachtdienst en moet dan morgen als hij wakker word gelijk naar zh omdat ze het voor 3 uur moeten hebben, ook moet hij het daar produceren dus hoop dat hij de druk aan kan.

20. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @kirsten; ik hoop het vreselijk voor je! Alleen wordt het ook dan icsi toch? Ja lastig is dat voor hem he, mijn mannetje mocht het beide keren gewoon thuis doen. Dat legt toch minder druk... Heel veel succes met wachten op de uitslag! Ik duim voor jullie..

Deel Deze Pagina