bob heb je ff toegevoegd als vriendje. wil graag echo foto zien!!! sweet lilly het is logisch dat je het ecng vind als je voor het eerst ivf doet en je punctie krijgt enzo. ik vond de narcose echt fijn( omdat je niks merkt) het is wel heel raar je bent maar 15 a 20 minuutjes weg eigenlijk en het lijkt heel lang. ik wist ff niet helemaal meer hoe ik op het andere kamertje in het bed ben gekomen hihi. je mag pas weg als je je goed voelt en ze controleren ook steeds of het goed gaat. ik moest 1,5 uur rijden en ik heb het niet allemaal super meegekregen maar dat komt omdat je nog wel slaperig bent. meid het komt allemaal goed. kipjes wat moeilijke keuze heb je zo eigenlijk he als ze per 2 in de vriezer zitten. succes in iedergeval. wondertje fijn dat je weer wat rustiger bent nu. lekker ff een maandje rust is erg lekker. ff je eigen dingen weer allemaal doen!! heb je nog veel speciale dingen te doen dat je ff met je gedachten bij de andere dingen bent?? hier gaat alles goed!!! maandag hebben we alweer de 4d echo!!! ben zo benieuwd hoe dat zal zijn!!! nu erg druk met kaartjes uitzoeken. zo leuk!! ik gun iedereen dat hier!! monatoetje hoe staat het bij jullie ervoor?? wanneer weer een iui??
@ girl we zijn bezig met zelfinseminatie, IUI wordt pas weer besproken als er na een jaar op deze manier proberen geen zwangerschap ontstaan is.. is dus even tot juli 2012 geen ziekenhuis, geeft ook wel rust, maar in zo'n onzekere maand als deze ook meer stress... @ all, aangezien we morgen op dag 42 zitten gooien we er nog maar een testje tegenaan, is 5 dagen na de vorige, zal wel niks zijn, maar toch.. slaap lekker iedereen!
@ all en weer een negatieve test, zitten nu op dag 42, langste cyclus sinds stoppen met implanon en de afgelopen maanden steeds tussen 32 en 35 dagen.. ik weet het ook even niet meer..
Goedemorgen lieve dames, Leuk allemaal vriendinnetjes erbij Hier geen nieuws, morgen vrij en lekker genieten en mn rust pakken...ben best wel moe door de drukte op het werk. Ik heb geprobeerd bij te lezen maar de info daalt nog niet echt in vanochtend hahaha...ik denk dat de bovenkamer nog uit staat... Ik ga zo eerst een bakkie thee halen Werk ze meiden die moeten werken en geniet ze dames die vrij zijn en mogen genieten van het heerlijke weer!! Liefs
Gisterenavond toch ongi geworden, blijkbaar een iets langere cyclus deze maand. Blijft toch altijd een beetje spoken, maar ja dan gaan we vrijdag iig niet voor niets naar Prof T @ monatoetje: Z-test/wachten op ongi of op zoek naar ei? @ Girl: geweldig leuk, kaartje uitzoeken! En spannend maandag, jullie zien dan voor het eerst hoe je kindje eruit ziet, toch? @ DA: let je ook nog op wat je eet? Dieetiste zegt dat zo'n plateau-gewicht af en toe voor komt maar als je vol blijft houden je op een gegeven moment wel weer af valt (en dan vaak ook gelijk vrij veel) @ sample: bij cat-man was het de 1e en derde keer ook helemaal doorzichtig, wel voldoende volume maar in 3 van de 4 testen geen enkele zaadcel. @ Kirsten: ze willen nu eerst je mannetje onderzoeken, daarna kun jij nog aan de beurt komen maar dat zal afhangen van wat ze bij je manntje vinden. @ Nana: voor jullie gaat het ook snel nu. Trek je het nog een beetje? (hebben jullie ook d'H als urologe?) @ OW: even rust? @ sweet lilly: Heel veel succes vandaag! @ Kipjes: maar het gaat gelukkig ook heel vaak goed met tweelingen, maar ik begrijp je zorgen wel. Heb je enig idee waarom ze per twee ingevroren zijn? @ Bob: heb vriendschapsverzoek gestuurd, ben benieuwd naar je foto's.
@cat morgen ben ik vrij en dan zal ik wat meer fotootjes erop zetten...gister heeft vriend lief eindelijk het buikje vastgelegd en we hebben een nieuw kabeltje voor de camera Dus meer fotootjes komen eraan en 6 okt weer een nieuwe echo en als daarbij alles goed is dan zal ik die er ook bij zetten... Gezellig!! Liefs
Monatoetje, ik denk dat je geen ei hebt gehad. Geen ei= geen ongi. Mss even naar de huisarts gaan, krijg je kuurtje primolut om je ongi op te wekken. Vaak reset het lichaam zichzelf dan weer en krijg je weer een cyclus. Gebeurt dit vaker dan moet je ff naar de gyn, want het kan betekenen dat je vruchtbaarheidsproblemen hebt zoals bijvoorbeeld PCO liefs
bob wat een mooie echo foto!!!! monatoetje ja eigenlijk bedoelde ik dat ook maar ben erg vergeetachtig dus onthoud het allemaal niet meer zo goed hihi. maar dat is zeker een lange cyclus zeg. kun je niet iets ervoor krijgen dat je cyclu verkort wordt?? ik moest toen een keer voor een tp progynova gebruiken maar toen zat er een cyste en moest ik daar mee stoppen en heb toen nog wel een tp kunnen krijgen alleen duurde cyclus dus langer. cat toch altijd van balen he dat je ongi wordt. je hoopt altijd nog op een groot wonder. bij die echo zie je al super veel he dus je weet dan ongeveer hoe ze eruit komt te zien. en komt ook op dvd!!! wat een heerlijk weer vandaag zeg. en ook toevallig lekker vrij!!! heerlijk een dagje weinig doen hihi. hoef alleen morgenmiddag nog te werken en dan 4 dagen weekend meiden fijne dag allemaal!!!
je bedoelt een nieuw zaadonderzoek?? Ach lieverd, heftig weer he.....ik weet zo goed hoe je je voelt.........sterkte!
@Cat123: ja, ik trek het redelijk. Met ups en downs hoor........maar ehm, leuk dat je me noemt. Ik ben niet zo'n actieve ''schrijver'' op dit topic hoewel ik wel vaak meelees.......Ja, wij hebben d'H als urologe; nog maar 1x gezien/gesproken hoor.....ken jij haar goed/langer???
he meiden! @kirsten; toch weer shit he, als je dat te horen krijgt.. Sterkte meid! Het is niet niks allemaal... @Nana; we denken wel aan je! Het begint voor jullie nu ook wel spannend te worden he... Succes met wachten nog de komende dagen en ik duim alvast voor je dat er iets gevonden gaat worden!! Knuf @all; vanmiddag naar dd geweest. Echo gehad (voor t eerst met mn benen wijd voor doc, maar deed me niet zoveel eigenlijk hihi), dat zag er allemaal goed uit. Eierstok links is iets kleiner dan rechts, maar heb genoeg voorraad eitjes. Word dus een lichte stimulatie. Alles beetje doorgesproken, we gaan echo's bij ons in 't ziekenhuis doen en dan doorgeven aan dd. Iemand hier ervaring mee? Sprak vanmiddag iemand die er geen goede ervaring mee had... Zij moest dan toch iedere keer nog naar dd toe omdat de uitslag onduidelijk was.. Morgen worden de meds al bezorgd, want ik ben bang dat ik snel ongi ga worden. Heb al paar dagen zere borsten en dat is bij mij vaak wel graadmeter. Maar goed, je lichaam kan rare spelletjes spelen dus ik wacht maar af... Heb er nu wel weer zin in. Ben best gerust gesteld vanmiddag. Ben vooral bang geworden voor de punctie onder narcose omdat ik heb gezien hoe m'n mannetje eraan toe was na de tese en dat was een verschrikking. Moet er niet aan denken er ook zo bij te liggen(miss niet vergelijkbaar, maar zo voelt het voor mij) Vanmiddag gehoord dat roesje oid ook kan. Prima dus! Ik ben weer blij We zijn vanmiddag ook naar de prenatal geweest en hebben een superschattig eerste pakje gekocht... Shame on me, kon het echt niet laten...
sweet lilly fijn dat je gerust gesteld bent ook omdat je een roesje kunt krijgen als jij dat fijner vind. ze beginnen inderdaad als de eicelreserve goed is en je leeftijd zit mee dat ze dus met weinig stimulatie beginnen. heb ik ook gehad ivm met leeftijd en geen gekke dingen ofzo bij mij gevonden. het went als je vaak in die stoel moet. heb helaas geen ervaring met echo's in nl en dan doorbellen want mijn zorgverzekeraar wou dan minder betalen dus had gekozen alles in dd. maar ik mocht van zkh nl en van zkh dd in combi doen met de echo's hier dus. had het graag gewild, maar helaas. als je dan namelijk 1000 euro minder vergoed krijgt is de beslissing voor mij snel gemaakt om alles in dd te doen.
@ Cat/panter: morgen bloedprikken voor hcg, zal wel negatief zijn, dan kijken we weer verder.. er was bij twee echo's het vermoeden van pco bij mij maar omdat hormoonstatus in bloed goed was en daarna de cycli regelmatig hebben ze dat naast zich neergelegd.. denk dat ik er dan toch maar weer meer werk van ga maken want zo heeft zelfinseminatie ook geen zin..
@ monatoetje: als je twijfelt het idd laten uitzoeken. Hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt. @ sweet lilly: fijn dat het gesprek en onderzoek goed is gegaan. Nu gaat het wel heel snel he? Maar hopen dat dat pakje over 10 maanden al nodig is @ Nana: dr. d'H heeft ook de operatie bij manlief gedaan. Wij moesten om 7:30 in het zkh zijn en om 8:30 moest manlief naar de OK. Om 9:30 kwam hij weer terug op de kamer en om 12:30 kwam d'H de uitslag vertellen (doen ze in aparte kamer) en om 13:30 konden we naar huis. Hoop voor jullie dat jullie een betere uitslag krijgen dan wij toen... @ Kirsten: Ach meid, zo vervelend. Wanneer hebben jullie de volgende afspraak in het zkh? @ girl: bewegende beelden op dvd ? @ Bob: ben benieuwd naar je foto's, hoop dat ik vandaag nog even kan kijken maar ben aan het rennen en vliegen want we moeten morgen echt vroeg weg naar Brussel en moet nog boodschappen doen, de was en de beestjes wegbrengen enz. Ik probeer het wel hoor.
Bob, mooie echo meis...mooi lief mini-bobje, dat zie ik meteen . Monatoetje, sterkte met bloedprikken. En hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!! Nana, ook voor jou ga ik enorm duimen!! Want de Tese komt erg dichtbij!! Nana-man al nerveus??? Kirsten, k*tzooi!!! Ik denk aan je....weet helaas hoe je je voelt :x. Annaatje??? Hoe gaat het met je?? Zit je weer dichtbij een IUI? OW, hoe ist met jou dan??? Beetje tot rust aan het komen?? Panter, wanneer mag jij testen?? We zitten geloof ik evenlang op het wachtbankje toch?? Kipjes, hoest met jou??? Hier weinig nieuws op het verrekte wachtbankje....
Kirsten; het cf gen zoeken ze in het bloed. Dat onderzoek heet het cromosomenonderzoek, het kan wel 6 maanden duren voor de uitslag bekend is. Maargoed dat doen ze vrijwel in het begin als ze daarvan uit gaan. Dus misschien horen jullie daar binnen kort ook iets over. Mannen die CF hebben hebben namelijk ook een obstructie van de zaadleiders. Daarom kijken ze of onze mannen ook iets dergelijks hebben. Dan hoef je niet ziek te zijn, maar zelfs in de wetenschap kunnen ze nog niet alles verklaren en kijken ze of de meestvoorkomende afwijking misschien in combinatie met een andere in dezelfde soort zorgt voor de obstructie zonder dat je de ziekte hebt (snap je 'm nog).. Maargoed. Ze kunnen misschien 13000 CF genen onderzoeken terwijl er misschien wel 20000 zijn. Dus de kans bestaat dat ze die andere niet eens vinden zoals bij ons. Dan blijft het een vermoeden. Dat er niks in de urine is gevonden is geen ramp. Het kan zijn dat de zaadjes vanzelf worden opgelost door het lichaam (dus als het in de ballen blijft dan lost het daar ook weer op. hadden wij tenminste). Sterkte!! Trekken jullie het nog een beetje? Weet nog dat wij echt dagen hebben lopen janken van ellende.. niet weten wat er gaat komen.. Girl; leuk kaartjes uitzoeken! enne.. leuk man die pretecho! Lekker weer naar jullie beebje kijken! Monatoetje; jeetje wat een lange cyclussen.. frustrerend hoor meid! Sterkte!! Cat; veel succes vrijdag!! Nana: de tese komt al dichterbij meid!! Spannend!! SweetLilly; veel succes meid, komt vast goed! Enne geen shame on you hoor dat je een pakje hebt gekocht.. ik deed dat steeds bij iedere start van een injectie, punctie en tp.. dus ik heb inmiddels al een aardige garderobe liggen Ego; hier alles goed, sinds gister wat lage buikpijn (groeiende BM?) maar verder voel ik me prima. Borsten doen nog steeds giga pijn.. Moet nog 2,5 week wachten op mijn volgende VK bezoek.. pfff.. wordt in de tussentijd zo onzeker! Hebben een 10 weken echo gepland in de 2e helft van november! Wordt tijd dat we het mensen gaan vertellen, want kan er bijna niet meer omheen. En voor mij balen dat het zo warm is want ik kan niet in de zon (kans op zwangerschapsmasker) en als ik luchtig gekleed ga zie je het gewoon.. naja.. w zijn toch bijna 12 weken, di paar dagen maken het verschil ook niet meer..
@zonnestraal met mij wel goed hoor. Ik schrijf hier ff een stuk minder,of eigenlijk bijna niet meer... Want was er heel dag mee bezig in mijn koppie maar ik denk aan jullie allemaal hoor lieve meiden! Heb t superdruk op werk en agenda heerlijk volgepland met Leuke dingen dus tijd vliegt Tot snel weer liefs anna
@ all, vanochtend gaan bloedprikken, niet meer gebeld voor uitslag want aan het einde van de ochtend zette de ongesteldheid onaangekondigd door.. normaal heb ik wel eens pijnlijke borsten en buikpijn, maar deze maand niets, gelukkig is de onzekerheid nu wel voorbij! we kiezen ervoor om de komende maanden even de zelfinseminatie over te slaan, eerst maar eens kijken wat mijn cycli gaan doen, of ze zich zo blijven misdragen...