Monatoetje wat balen zeg( zacht uitgedrukt) Ik hoop dat je cyclus snel op orde zal zijn. Dikke knuffel!! Cat morgen naar Jette Laat je wat weten hoe het was. Zo spannend
Hoihoi, Ik heb eerder nog niet met jullie meegelezen of geschreven, maar nu wil ik toch even mijn verhaal hier plaatsen. Ik probeer al een tijdje (bijna twee jaar nu) zwanger te worden van een 2e kindje, maar omdat dat niet wilde lukken, zijn we bezig gegaan met onderzoeken. Bij mij was tot nu toe alles goed, maar uit het zaadonderzoek van mijn man kwam vandaag de uitslag dat er geen enkele zaadcel is gevonden! Ik begrijp dat jullie partners deze uitslag wellicht ook weleens hebben gekregen, maar ik vraag me wel af of jullie ondanks dat weleens eerder zwanger zijn geweest??? Ik begrijp er echt niets van: in 2007/2008 ben ik drie keer zwanger geraakt (2 miskramen) en nu zou er geen enkele zaadcel te vinden zijn Is er iemand die hetzelfde heeft meegemaakt? Ben benieuwd naar jullie reacties! Groetjes, Talitha
hee lieve meiden! hier weer even een berichtje..ben qua schrijven wat minder actief maar volg jullie op de voet hoor!! Monatoetjes..wat klote dat jullie even gaan 'rusten'...hoe ben je eronder? shit dat je cyclus zo raar doet zeg.. nana..bijna de tese,,wooww trek je het nog?? ik duim keihard voor julie hoor! Bob...ga zo lekker spieken bij je fotootjes.. sweetlilly..zal je zo pb-en!! katek..al bijna 12 weken?? woow wat heerlijk...wou dat ik al zo ver was ik ook al bolle buik terwijl het nog zo pril is..komt echt door al die hormonen volgens mij..valse start vind je ookniet? annaatje..begrijpelijk dat je minder schrijft...denk aan je cat..morgen afspraak...ben benieuwd OW..trek jij het nog een beetje?binnenkort weer nieuwe poging? Pantertje..hoest op het wachtbankje?hcg hcg hcg Zonnestraal.welke wachtdag zit je? afzien he..pfff..duim duim duim..hcg hcg hcg girl..wat ben jij al ver zeg!! prachtige foto's...wordt het al zwaar of dat nog niet? euhm..ff denken..DA hoe gaat het? lukt het allemaal wat??? iedereen gehad nu?doe het uit mn hoofd..bailey..hoe gaat het met jou??? hier verder alles goed..spannend...vanochtend weer ff getest en weer dikke vette roze streep gelukkig!!echt spannend dit hoor!! hoop zooooooooo op een kloppend hartje...het voelt voor mij echt al als een heel klein kindje en ben er al helemaal verliefd op!! zo mooi! liefs slaap lekker alvast!!
talitha!!wat een verdrietig nieuws..wij weten allemaal hoe het voelt! zaadproductie bij mannen kan wel ineens snel afnemen naarmate ze ouder worden als er al iets mis is..maar wel gek idd...maar dan is er dus zaad geweest..dus dat biedt prespectief..dan kunnen ze vast met mesa/pesa of tese wel iets vinden en zijn er mogelijkheden!! ook kan de productie soms naar 0 zijn als een man koorts heeft gehad, na 3 maanden zou de productie dan weer herstelt moeten zijn... hebben jullie al een tweede zaadonderzoek gepland? en wat stellen de artsen nu voor? Heeeeeeeeeel veel sterkte in ieder geval!! ook nog voor jou kirsten..vergat ik zonet...toi toi toi liefs liev
@Liev: ik kan zo geen enkele oorzaak bedenken. Manlief is al maanden niet ziek geweest en daarbij lukt het al bijna twee jaar niet om zwanger te worden, dus dan is het probleem er wrs al langer Er is nog geen 2e zaadonderzoek gepland. Man moet nu eerst een afspraak maken bij de uroloog. Wat is mesa/pesa/tese? Ben eigenlijk nog nergens van op de hoogte
Thalita jeetje wat heftig zeg!!! Uhm ik heb in 2006 3 keer een positest gehad ( in dezelfde week) de test werd steeds lichter daarna negatief en de bloedtest negatief. Of het wat geweest is weet ik niet. Nu maakt het voor ons ook niet meer uit . Maar wel heftig bij jullie zeg! Ik ben benieuwd wat uit een 2e zaadtest komt? Liev wat geweldig dat je nog mooie posi testen hebt. Ik heb ze nog steeds niet gezien heh Waar blijven ze?? Hier slaan we ff over deze maand en November ook hoogstwaarschijnlijk. xxx
@liev; oke, zie hem wel tegemoet Wat goed datje testen zo posi zijn! Heerlijk hoor. Lekker verliefd zijn op jullie beebje... @Talitha; heel bijzonder... nog nooit eerder gehoord, maar nu zitten wij ook nog niet zo lang in de mmm. Kan er niet een fout gemaakt zijn ofzo..?? Zou zeker nog een tweede keer laten testen! Ben benieuwd wat eruit komt dan... Pesa, mesa en tese zijn alle 3 ingrepen om zaad direct uit de bal te halen. Pesa en mesa gebeuren vaak bij een obstructie. Tese bij azoospermie zonder obstructie. Heel veel sterkte in ieder geval!! @OW; he bah zeg, hoe voelt dat voor jou dan? Vind je het wel fijn om een tijdje te stoppen..? Knuf! @monatoetje; wat vreselijk irritant dat je cyclus zo raar doet ineens! Ik hoop voor je dat je cyclus snel op orde is en jullie vlug verder kunnen... Dikke knuffel! @all; hier vandaag de medicatie allemaal binnen gekregen. Word nu spannend!!! Heb er ook wel zin in...
Sweet wat spannend zeg hihihi. Nu gaat het bijna echt beginnen Ik heb zelf die beslissing genomen. Mag natuurlijk ook niet zeuren maar het is wel heel vreemd gevoelsmatig als je eerst direct zwanger raakt en nu ineens 2 keer niet. Dan ga je wel twijfelen en dat is niet leuk voor de aandacht wat dan niet naar S gaat
cat ja dat moeten volgens mij bewegende beelden zijn!!! erg leuk!! katek fijn dat de echo goed was!!!! en ja als je bm groeid dan voel je dat erg laag in je buik ja. dat je he nog voor je hebt kunnen houden. knap hoor!!! ik heb gelijk gezegt. ik kon niks voor me houden, maar iedereen wist precies wanneer ik mocht testen enzo. monatoetje wat shit zeg. hopelijk is alles snel op regel dat je weer kunt beginnen. liev fijn dat alles goed gaat met je!!! je krijgt binnenkort een super mooie echo!!! ja hier gaat het goed!!! als ik 2 of 3 daagjes achter elkaar werk, dan ben ik die laatste dag wel kapot aan het eind van de dag, verder is lang stilstaan wat niet zo lang meer gaat. en ligt ook wel hoeveel ik die dag al gedaan heb. maar buiten dat doe ik lekker rustig aan als ik vrij ben en is er weinig aan de hand. het is gelukkig nog niet echt super zwaar ofzo. (werk in een winkel en kan bij de kassa nu zitten dus hou ik het goed vol)
sweetlilly wat wordt het nu spannend voor jullie!!! kiyeko fijn dat jij ook weer snel begint. hopelijk gaat het hem nu worden! ow je gaat natuurlijk wel twijfelen als het nu minder snel gaat. logisch toch!! hopelijk kun je lekker ff uitrusten en dan er weer volop tegenaan. thalita altijd vervelend nieuws!!! ik weet niet hoe het allemaal zit. die vraag heb ik mezelf ook wel is vaak gesteld eigenlijk, want voordat we dit wisten heb ik een keer behoorlijk overtijd gelopen test gaf niet zwanger aan. dus kan helaas niet helpen daarmee.
@talitha wat balen meis! Wees helaas welkom hier zou ik zeggen...het kan ook weleens omslaan...bij ons 1e zaadtest niets, tweede heel weing levend en goed zaad en nu ineens spontaan zwanger...dus houd hoop meid. De uroloog kan jullie wellicht binnenkort meer vertellen. @Kiyeko pfff...dat zal wel weer even tegen vallen om te moeten werken En pik het gewoon weer op vanaf hier...dan loop je vanzelf weer mee @sweet spannend!!! Ben zo benieuwd!! @OW wat sterk om een pauze in te lassen....gewoon lekker je gevoel volgen meid....komt vast goed bij jullie dat voel ik gewoon... @liev heerlijk meid!!! Wij hebben er ook de eerste 2 weken wat testjes tegenaan gegooid daarna ben ik ermee gestopt omdat ik mezelf niet gek wou maken...weet je al wanneer jullie voor het eerst een echootje hebben? En jullie krijgen straks een super prachtig plakbeeje te zien!! Is jullie familie al op de hoogte van het goede nieuws of moeten zij nog even wachten? Echt geweldig meid, lekker genieten!! @monatoetje jeetje het zit ook niet mee...ik duim voor snel weer een goede cyclus.. @panter weer uit de nachtdienst?? En dan vandaag lekker genieten van het mooie weer? Wanneer mag je testen? @zonnestraal en wanneer mag jij testen?? Ben zooo benieuwd, lijkt me zooo erg leuk!! @girl..rustig aan doen jij Gaat echt heel hard meid...jeetje time flies!! Ik kijk nu alleen maar uit naar de echo van 6 okt en de 12 weken grens...daarna hoop ik dat de weken omvliegen @katek rustig aan doen ook mede zwangere En ik heb vooral 's avonds krampen en steken al is het deze week echt een heel stuk minder...ben alleen nog steeds moe maar verder weer wat meer energie en weinig klachtjes...voel me eigenlijk super goed. Den k en hoop dat mijn lijf gewoon snel gewend is aan het HCG.... @All...thanks voor al de verzoekjes, lief en super leuk!! Moet wel zeggen dat ik gister met het mooie weer naar het strand ben geweest en helemaal niets op de pc heb gedaan...vanaaf fotootjes maken en erop zetten, beloofd!! Heb ook al wat leuke fotootjes van de babykamer die nu nog bij mijn zus staat... Ik kijk zo erg uit naar de echo van volgende week donderdag!!! Heb daarna ook gelijk een korte vakantie dus even rust en vrij van het werk...en dit weekend heerlijk genieten van het super weer, zaterdag gaat hier mooi nog een x de bbq aan Vandaag ben ik ook eerder vrij...geen gezeur en genieten hahaha... Nou lieve meiden een dikke knuffel voor jullie allemaal en geniet ze vandaag!! Liefs xx
Nee hoor ik ben net thuis Naar zh voor het gips van mijn man en ik moest op herkeuring maar de pnd was niet ernstig genoeg enz dus ik moet vanaf 17 oktober weer werk gaan zoeken van haar.
hahahaha...dan zijn we de enige 2 denk ik Het si zo ontzettend rustig hier..tja ik zit met te vervelen op het werk in de hoop dat het heeeeel snel 4uur is en ik de zon ik kan En hoe kunnen ze nou een weloverwogen beslissing nemen aangaande jouw pnd? Hoe sta je er zelf in dan? Ben je het ermee eens? Ik vind het ook al best wel snel...niet van we bouwen dat langzaam op maar hup gelijk weer het diepe in...bizar deze "zorgmaatschappij" !!! Liefs
Nu ik ben werkloos geworden toen ik zwanger was van S. Maar ik zei haar ook en als het dan niet lukt? Tja er zijn zoveel mensen wat dat allemaal meemaken en werken yeah right als je je kind bijna verliest. Maar we zullen zien. S naar de creche brengen zal wel heftig worden. Maar hij speelt graag met kindjes dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken. Het is een beetje dubbel van een kant denk ik misschien helpt het wel ff ergens anders ook te zijn ( hoe raar het ook klinkt) en de andere kant denk ik nee
Jeetje ja altijd lastig dit soort dingen...zij bekijken het vanuit "je kost ons geld" standpunt en jij bekijkt alles met je moederhart...dit zijn van die dilemma's die je liever niet hebt en ik vind het wel heel hard en grof...ja werken is wel erg fijn...ik heb leuke collegaatjes en een leuke baan (ook niet altijd hahaha) dus wie weet helpt het je ook weer om even gewoon OW te zijn ipv de hele dag mama...en als jullie kleine man zo makkelijk is dan is het voor jou ook gemakkelijker om hem op de creche achter te laten.. Maar pnd wordt vaak wel onderschat vind ik...heb het nu een paar x in mijn omgeving van dichtbij meegemaakt en het wordt afgescheept of als niet zo belangrijk afgedaan...echt heel erg belachelijk!! Ik hoop voor je dat het allemaal op 1 lijn komt, gevoel en verstand...sterkte meid!!
Hey lieve schatten, ben mijn hele verhaal ineens kwijt, dus ik reageer morgen wel even opnieuw.. pff. Net 4 dagen gewerkt en helemaal op. Gelukkig nu weekend.. Zo lekker voor GTST en TVOH!! Fijne avond!
@ow; he bah, wat shit zeg. Het is nooit fijn om zo gepusht te worden als je het gevoel hebt er nog niet aan toe te zijn. Dikke knuffel meid! @all; manlief heeft een gat in zijn zak... Nou ja... de wond is nog steeds niet dicht, na 3 weken... Er zit gewoon echt een gat in, je kijkt zo naar binnen. Heel apart om te zien... Vandaag dus maar ff naar de huisarts geweest. Heeft nu antibiotica en moet om de dag in bad weken en volgende week weer controle. Ik wacht nog op m'n ongi, mega zere borsten en voor mijn doen zijn ze ook heel groot!! En dan denk ik steeds; zou er dan toch een wonder gebeurd zijn..?? Maar ik durf er niet op te hopen en verwacht gewoon m'n ongi een dezer dagen..