Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @sweet...jeetje dat is best heel heftig!! Ik hoop dat het snel geneest!!!
    Beterschap!!

Liefs

2. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Lieve meiden ben zo ongerust....nu 5 weekjes zwanger maar sinds 2 dagen hoef ik niet meer te kokhalzen bij tandenpoetsen en eerder voelde ik me soms heel klein beetje misselijk en dat heb ik nu ook niet meer ...ben zoooo bang dat het mis is! Voel eigenlijk niks nu..hoe was dat bij jullie in eerste 2 weken...ben nu zo onzeker DDT genieten moeilijk is .... Sweet Lilly wat eng zeg een gaatje dat is echt raar al met DD gebeld? Heeft ie veel last? Xxx

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Sweet lily, een gat in de zak..iieeeuww! Eng hoor!

Liev, geen zorgen maken meis. Je went w.s aan de hcg wat in je lijf is, waardoor je minder last hebt van de kwaaltjes. Misschien gaat het zich volgende week weer heel snel opbouwen en word je weer kotsberoerd.
    Zolang je geen krampen hebt en rood bloedverlies met stolsels is er niks aan de hand.

liefs

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    liev niet ongerust zijn dat gaat weg en komt terug. heb ik ook vaak gedacht ik voel niks als het maar goed is. dat had ik zelfs toen ik haar begon te voelen en ineens 2 dagen niet meer. net voor de echo dus was bang dat het mis was maar ze is gewoon best rustig in me buik. af en toe hel beweeglijk.

sweetlilly jeetje daar baal je zeker van zeg. ff met dd bellen hoor, wat ze zeggen. hopelijk geneest het snel.

hier gisteren naar de beurs geweest!! was erg leuk. heb nog ff een leuk jurkje gekocht :) zo schattig he!!!!

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Talitha; helaas welkom hier. Vreemd dat je man ineens geen zaadcellen heeft. Hoop dat een tweede onderzoek anders voor jullie gaat uitpakken.. wij hebben pesa/mesa gedaan. Dat is vaak met een ruggeprik verdoofd en halen ze met een naald de zaadjes uit de bal. Dit zijn dan ver ontwikkelde zaadjes. Bij tese zijn het jongere zaadjes. Dan halen ze een biopt uit de bijbal (geloof ik)..

Annaatje; knuffel voor jou meid

Monatoetje: Jeetje meid.. dikke knuf voor jou.. hoop dat je cyclus snel weer wat regelmatiger is.

Liev; ja zou kunnen door de hormonen :) ben zelf ook nog niet zonder geweest. Nog steeds aan de utro-achtige capsules. Moet jij die ook door blijven gebruiken tot week 12?

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Kiyeko; veel succes in DD vandaag!

Girl; dank voor je geruststelling! Moest jij utro lang gebruiken? Moet de komende dagen afbouwen, ben echt bang om ineens zonder medic. te functioneren ofzo.. raar

OW; ik heb er ook vertrouwen in hoor dat het bij jullie goed gaat komen!

Bob; staan die foto's op je prfiel? Ik zal zo ff kijken :D

Sweet; jeetje dat is wel lang 3 weken.. goed dat jullie naar de HA zijn geweest. Heeft manlief er nog veel last van? Een wonder.. :) dat zou wat zijn!

Bob; geen zwangerschapsdementie; eerder verkeerd knopje indrukken en alle tekst kwijt zijn en geen zin om alles opnieuw te typen :D Vandaar nu kleine stukjes tegelijk ipv hele lap tekst!

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Liev; ik ben ook niet constant misselijk geweest, meer met vlagen. Gelukkig duurde dat ook niet lang. Ik snap je onzekerheid maar probeer niet te veel te stressen.. Zolang je geen hevige buikpijnen en bloedingen krijgt valt het allemaal wel mee. Heb je al een datum voor een echo?

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    girl: leuk dat je maandag 4d echo hebt, lijkt me bijzonder om te zien. krijg je toch een wat duidelijker beeld van hoe je kindje eruit komt te zien.:)

monatoetje: balen dat je cyclus zo lang is, als je toch een nega test hebt.. dan laat die ongi maar komen zodat je verder kunt he.. oh lees dat je even gaat aankijken wat je cyclus doet.. als die zo lang blijft steeds, zou ik er maar even achteraan gaan..

cat: ik let een beetje op wat ik eet maar niet super;). ik pak wel lekker op een feestje een stukje taart.. of een keertje lekker friet eten.. verder eet ik niet zoveel dus daar kan ik niks aan veranderen.. anders moet ik niks eten....;)

kirsten: weer niks aangetroffen.. sterkte :(

sweetlilly: fijn dat je wat gerustgesteld bent in Dusseldorf. en ik wist niet dat ze daar ook met roesje deden..

katek: vind al knap dat je t zolang voor je hebt kunnen houden dat je zwanger bent haha. wanneer ga je t vertellen aan iedereen.? :)

talitha: welkom hier, oh dat lijkt me raar als je al een kindje hebt, en dan nog eens 2x zwanger raakt.. maar je man geen zaad heeft..:(

liev: hier gaat t wel goed..(denk ik).....:)
    fijn dat je een dikke vette roze streep hebt, dat horen we graag! :)

onswonderje: waarom sla je 1 of 2 maanden over? of heb je dat al verteld en heb ik erover heen gelezen? oh ik lees t al, even wat rust en geen getouwtrek aan je lijf is af en toe ook wel fijn!:)

kiyeko: spannend jullie ook weer beginnen.:) !

bob: iedereen op t strand?? nee hoor ik was gewoon hard werken haha moet af en toe ook gebeuren he haha.:p;)

onswondertje: gips voor je man... volgens mij lees ik maar half, wat heeft die gedaan dan?:$

sweetlilly: jeetje dat klinkt vies:$ ennnn eng:$... en ieuw:$... en auw:$! komt dat door die tese.. mese.. pesa dinges... weet niet welke.. mag dat wel gebeuren? jeetje! wat zegt t ziekenhuis ervan?

liev: kan me voorstellen dat je ongerust bent, maar (is makkelijk gezegd) probeer dat niet te doen. zoalng je geen bloedverlies hebt of mega buikpijn is er niks aan de hand. *schuift een glaasje roosvice naar liev, en zegt komt goed schatje*:)

9. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Als ik jullie niet had.....thanks lieve meiden...ik probeer weer te vertrouwen!!!wie weet komt er straks weer een dagje mrt weg vage klachten!!x x x

10. Talitha

Talitha Lid

9 mei 2007
    78
    0
    0
    Bedankt voor al jullie lieve berichtjes... Er zijn dus blijkbaar niet veel mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en ik vind het zelf ook een heel raar verhaal:( M'n man vroeg zich al af van wie ik dan toch zwanger ben geraakt die 3 x ;) en ik heb hem gevraagd of hij zich toch niet stiekum heeft laten steriliseren:). Kortom: we worden al langzaam gek hier:D.
    Nou ja, hoe dan ook: Manlief heeft 19 okt. een afspraak bij de uroloog en dan hopen we meer te horen. Zoals we er nu instaan, zijn we trouwens niet van plan om intensieve behandelingen te gaan doen. We hebben al een prachtige dochter en hoewel we dolgraag een brusje voor haar zouden willen, zien we het niet zitten om een behandeltraject in te gaan. We wachten het allemaal eerst maar eens af.

Het valt me trouwens niet mee om in dit topic er helemaal in te komen en te weten wie wie is enz. Ik ga proberen mee te lezen en zo een beetje op de hoogte te raken.

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hallo meiden,
    Allemaal aan het genieten van het lekkere weer??

Ons prinsje doet weer mee aan baby van de maand:)
    Als iemand toevallig zou willen stemmen:)

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ons wondertje.. ik heb gestemd :)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank je wel DA:D

14. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @all geniet allemaal van deze mooie zonnige dag meiden
    Knuff

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @DA; hoe houd je het vol vraag je? Nou gewoon doen alsof je gek bent.. hahah. We vertellen het steeds meer mensen gelijdelijk aan, collega's, familie, vrienden.. wanneer we ze zien of spreken gaan we het vertellen.. :)

@Talitha; ben benieuwd wat de conclusie van de uroloog zal zijn.. nog een paar weekjes afwachten dus..

@OW; ik ga ook ff stemmen op jullie prinsje!

@Annaatje; jij ook meissie!

16. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Jij ook Annaatje!! Hoe is het met je???

Iedereen een fijne dag gewenst!! :D

Ik ga ook ff stemmen ;).

17. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @annaatje; ja heerlijk he, dat zonnetje! Genieten! :D @Kate; alles goed met je? Lijkt me geweldig hoor, om het aan iedereen te gaan vertellen. Veel leuke reacties zeker. Waren er bij jullie niet veel mensen die van de behandelingen wisten? @gat in zak (hihi); ja hij heeft er wel wat pijn aan, komt nu ook etter uit. Hoop dat 't snel beter wordt... Vind dit ook zielig voor m'n mannetje... DD niet gebeld, na de operatie werd er gezegd door de arts, dat als er iets niet goed ging, we gewoon naar eigen huisarts konden gaan. Dit heeft manlief dan ook maar gedaan. En verder...nog steeds niet ongi :( We wachten nog steeds af...

18. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    de site doet een beetje maf bij mij... zet alle tekst achter elkaar. Vreemd...

19. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Sweet; ja heel leuke reacties.. ook van: Is het gewenst? (van mensen die het dus niet weten..) haha.. man ik ben 31! Tuurlijk is het gewenst! Alleen onze ouders en broers en zussen wisten van de MMM. Andere mensen in onze omgeving dus niet en ik merk dat dat ook wel fijn is. Knuffel voor je mannetje.. lijkt me zo pijnlijk!! Hoop dat de gat in z'n zak snel weer heelt! Wanneer is je nod meid?

20. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @kate; weet niet wanneer m'n nod is, cyclus is onregelmatig. Zit morgen op dag 28, maar heb al een week zere borsten. Normaal heb ik een aantal dagen zere borsten en dan ongi. Heb ook beetje menstruatiepijn en steekjes, dus denk steeds dat het dan vandaag wel zal komen. Maar iedere keer niks...:(

Deel Deze Pagina