Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    lastig als je cyclus onregelmatig is.. hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen meid!

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    sweet lily, ik zou toch voor de zekerheid een test doen als ik jou was. De wonderen zijn de wereld nog niet uit nml.
    Mss is het spanning wat ongi tegenhoud en kan de negatieve test ervoor zorgen dat je de knop omzet.
    Mss is er een wonder gebeurt en ben je toch stiekem zwanger geworden van dat ene zaadcelletje wat wel door de obstructie is gekomen?

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Met mij gaat het goed. Vandaag 50 km gefietst
    Nu zadelpijn hahaha
    maarruh wat betreft zwanger worden daar ben ik steeds
    Minder mee bezig en is wel fijn ff rust in mn koppie

Fijne werkweek weer meiden

4. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    katek ik moest utro tot 12 weken gebruiken was het zo zat op het laatst omdat ik door me nagels bruinverlies had dat ik ging afbouwen de laatste week ipv 3 keer daags. was blij dat ik er vanaf was.

da ja het is erg spannend voor morgen :) ben heel benieuwd!!!
    hoe is het met jou??

heb ff gisteren niets meer gereageerd want verjaardag van me mannetje al gevierd!!! en krijg je er ook nog een goeie verkoudheid bij. nou lekker met dit weer zeg.

vandaag ff van de laatste mamma mazzeldagen bij prenatal wat spulletjes gekocht!! en vandaag hele woonkamer omgegooid ivm een nieuw tv meubel :) hihi. manlief was werken dus me vader was aan het slepen hihi!!!

hoe is het verder met iedereen?? lekker van het weer genieten??

ow ik zal ook ff stemmen zo!!!

annaatje hoe is het met jou??

talitha ben benieuwd wat de uroloog zegt inderdaad!!!

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hi meiden,

Ik reageer morgen even op iedereen, zitten middenin een verbouwing!!
    De aannemer begint hier morgen met opbouwen en afwerken...
    Hebben een oude jaren 30 woning gekocht een jaar geleden en alles gestript en weer opgebouwd na 5 maanden klussen hoeven nu alleen nog de puntjes op de i gezet te worden maar we waren redelijk klusmoe:D
    Dus we hebben 6 maanden niets gedaan! Nu met een klein beebje onderweg willen we het graag helemaal af hebben en goed afgewerkt dus nu nog breken en weer opbouwen en afwerken zodat de kleine Bob dadelijk in gespreid bedje terecht komt :D

Staan ook een paar fotootjes op :D

Liefs

6. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ Talitha, succes bij de uroloog de 19e!

@ ons wonder, ik heb gestemd op je zoontje, wat een prachtig kindje! overslaan geeft meer rust hè, rust maar lekker uit!

@ sweet lilly, beterschap voor je man, hoop dat het snel genezen is. Hoop voor jou op een wonder!

@ bob, leuke foto's!

@ liev, kan me iets voorstellen bij je angst, maar het komt helemaal goed zolang je geen bloedverlies krijgt!

@ all, we hebben afgelopen zaterdag een dagje voor ons tweetjes ingelast, veel gepraat.. Manlief wil toch doorgaan met zelfinseminatie, hebben ook uitgesproken hoe we daar allebei in staan en besloten om er toch per maand gewoon voor te gaan, en dan ook bij te houden hoe lang cycli zijn, zodat we over een paar maanden ook wat terug te koppelen hebben naar de gynaecoloog als dat nodig mocht zijn..
    hebben jullie ook zo genoten van het prachtige weer dit weekend? nu begint werkweek helaas weer :(

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen lieve meiden,

@girl, dus de beurs was leuk?? :D Gaaf!! En al weer lekker geshopt zie ik...you go girl :p:D

@monatoetje thanks meid!! babykamer staat nog niet bij ons...is van mn zus geweest en deze mogen wij nu hebben...een vriend van ons gaat hem verder helemaal aanpassen aan onze wensen maar dan moeten we eerst even weten wat het wordt :D

@liev...ik herken zoveel al mezelf...ik ben ook ineens de labielheid zelve en maak me om alles ongerust...voel ik niets denk ik gaat het nog goed en voel ik van alles vraag me ook af gaat het wel goed :D:D Het hoort erbij en hoe lastig ook probeer te genieten en de nare gedachtes van je af te zetten...
    Wanneer mag je voor een eerste echo?

@sweet wat een naar nieuws...ik hoop echt dat de wond snel geneest en alles er weer wat rooskleurig uit gaat zien.

@OW ik heb gestemd wat een mooi mannetje!!! Wat een paar ogen...WOW:$ te mooi!!

@thalitha succes!!

@DA nog lekker aan de sport meid?? Alles verder goed?

@ zijn er hier nog testers??? En zo, ja wanneer?? Panter? Sweet? Annaatje?

@katek...heerlijk zeg om te vertellen!! Ohw wat gaaf....als alles goed is donderdag a.s. dan gaan wij het ook aan iedereen vertellen...kijk er best naar uit...moet nu al zolang mn mond houden hahaha
    Thanks voor je lieve reacties!! Ja het gaat hard ineens...heerlijk!!
    Ben wel behoorlijk zenuwachtig voor de echo a.s. donderdag maar ja dat ben ik altijd dus probeer me niet teveel zorgen te maken maar zal weer blij zijn als alles goed is en we hebben ons lieve baby bobje weer gezien...

@all lekker weekend gehad en van het weer genoten?? Hier helass niet zoveel zon gezien vanwege de verbouwing maar ja over 2 weken is wel ons huis helemaal tip top in orde en kan deze blije mama in spe gaan beginnen aan de babykamer...en ik mag me gek shoppen met beide omaatjes :D
    Dus dat maakt een hoop goed hahaha
    Ook als iemand vergeten ben sorry...ik reageer dan wat later hahaha

Werk ze en/ of geniet ze!!

Liefs en een dikke knuf

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    DA; Is het niet beter om juist iedere 2 uur iets te eten als je wilt afvallen? wanneer je minder eet dan houd je lichaam juist alles vast. Als je iedere twee uur iets eet (een broodje, yoghurt, appel, ontbijtkoek etc.) dan veranderd op den duur je spijsvertering ook.. Dus beter alles verdeeld over de dag dan 3 keer op een dag veel.

@Annatje; jeetje 50km fietsen?? Pfff.. Knap hoor! Goed dat je je zinnen een beetje kunt verzetten.. op momenten draait alles in het leven er om he.

@Girl; nog gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje!!
    Jij hebt dus geen rare dingen gehad na het afbouwen? Vind het zo spannend! Gister laatste progesteron gehad, vandaag laatste progynova erin...

@Bob; lekker klussen meid!! lekker jullie huisje klaarmaken voor mini-bobje!

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Monatoetje; wat goed dat jullie er samen even voor zijn gaan zitten! Jullie werkten ook met ovu testjes toch?

@Bob; mooi kamertje hoor!!! :) Leuk he om er ein-de-lijk zo mee bezig te zijn.. whaaahaaa! Die echo donderdag gaat helemaal goed komen meid!! :D ik herken die zenuwen wel. Vind het alleen wel jammer dat we nu nog 7 weken moeten wachten tot de volgende fotoshoot van ons beebje. Maar over 2 weken hartje luisteren.. ook bijzonder! :D

Hier gaat verder alles goed! Alleen wat hongerig in de ochtend als ik wakker wordt en 's avonds rond negen uur val ik in slaap op de bank. Maargoed, heb dan ook een drukke week achter de rug. Heb tot nu toe de perfecte zwangerschap! (op die hematoom na, maar die is bijna weg en al weken geen bloed/bruin verlies gehad). Ben nu aan het afbouwen met de progesteron (ik had lutinus tabletten) en vandaag de laatste Prgynova pilletjes. Dan eindelijk weer nep-hormonen-loos.. Ben benieuwd.. als het beebje maar blijft zitten. Wel gek dat je dan ineens onzeker wordt om zonder medicijnen te functioneren!
    Zou mijn lichaam wel weten hoe het moet??

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    bob ja de beurs was erg leuk!!! :) dus jij kunt lekker gaan shoppen met de oma's!!! is zo leuk he.
    ook heerlijk als je huisje lekker af is. geen troep meer.

katek dank je!!! ik was blij dat ik er vanaf was. geen gesmeer meer van die bollen haha. jullie beebje blijft zeker wel goed zitten hoor!!! het is een eng idee jah als je geen hormonen meer gebruikt. maar alles komt goed.

11. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kate, jouw buikje en lichaam kan dat hoor zonder hormonen!!! ;)

OW, ik heb gestemd.....wat een prachtig ventje heb jij zeg!!! Dat wordt later vele vriendinnetjes, hihihihi....:D.

Bob, wat fijn je huis mini-bobje klaarmaken en dan zometeen kamertje van mini-bobje....leuk zeg!!! :D

Kirsten, tijdje niet gezien hier....hoe is het nou met je meis???

Panter!! Hoe is het?? Heb je al kwaaltjes? Welke??? ;)

Liev, die onzekerheid en angst maak je ook nog 's mee door de MMM. Wanneer is je eerste echo??? Je krijgt neem ik aan een vroege echo?? Mogen wij die zien hier??? :D Want tis vast goed met mini-liev...;).

Monatoetje, tis zo belangrijk af en toe een dagje voor z'n 2-en te hebben en te praten met elkaar! Dat verstekt de band nog meer....en geeft meer rust. Het gaat gewoon lukken met zelf-inseminatie!!! punt uit!!

Annaatje???? Minder bezig met ZP?? Ik ook hoor, ben er wel....maar veel minder dan vorige maand. Waar zit je in je behandeling?? (ben beetje nieuwsgierig ;)).

DA, hoe is het wijffie?? Ik ben erg gehecht aan de Jade-steen. Lijkt alsof ik er rustiger van wordt.....

@ all, hier alles goed. We zijn afgelopen zaterdag naar zo'n freya meeting geweest.....en toch belangrijke dingen opgestoken over KID en wat goed is voor een KID-kindje later. We dachten, we gaan heen en zien wel of dat we dat wat vinden....en bleek dat zo'n dag echt goed is geweest. Je gaat namelijk stilstaan bij bepaalde dingen en samen erover praten. Was een fijne dag!! :)

12. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    he meiden, ff ego berichtje; heb nu bruinverlies, dus ongi zit er (eindelijk) aan te komen. Maar nu ben ik ook sinds vanochtend ziek... snotterig, keelpijn, verhoging. Kan ik nu wel gewoon starten met de hormonen enzo? En wat is nou echt je eerste cyclusdag? Want ik heb nu nog geen echt bloedverlies. Las dat als je dit voor 18 uur wel krijgt, je dit wel als eerste dag mag rekenen. Maar heb ook al eens gelezen dat je echt bloedverlies voor 12 uur 's middags moet hebben om het als 1e dag te rekenen. Volgen jullie me nog..? Kan iemand me helpen..??

Knuf

13. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ Katek, ik werk inderdaad met ovu-testjes, heb vandaag dan ook maar nieuwe besteld

@ zonnestraal, dankjewel!

@ sweet lilly, ik dacht dat als je na 17.00u pas bloedverlies had je dan de volgende dag als 1e dag van menstruatie telt (stond ook zo in folder van zh).. weet niet of je met griepklachten met medicatie mag beginnen.. beterschap in elk geval!

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Sweet; eerste dag is wanneer je rood verliest. Het maakt volgens mij niet uit of je nu dan vandaag of morgen zou beginnen. Ik ben volgens mij de dag erna begonnen. Maar als je twijfeld zou je het ziekenhuis kunnen bellen?? Als je vanavond rood verlies hebt zou ik morgen gaan beginnen. Wel spannend meid, welke hormonen ga je gebruiken?

Zonnestraal; wat fijn dat zo'n Freya bijeenkomst dan toch goed voelt. Wij wilden er nooit heen, misschien een taboe gevoel ofzo.. wel jammer want kan me voorstellen dat je er veel uit kunt halen. Dank voor je support trouwens :)

Girl; jij ook bedankt.. :)

Monatoetje; van welk merk gebruik jij ze?

wow morgen 12 weken.. yaaay..

15. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @monatoetje; oke dan denk ik dat het morgen wordt... Dank je!!

@Kate; denk dat het morgen wordt, heb nu alleen nog maar beetje bruinverlies. Het rode zal morgen pas komen denk ik. Ik hoef ook pas vanaf dag 3 te beginnen. Begin met gonal-f 112,5 eenheden. Na aantal dagen cetrotide erbij en laatste dag pregnyl. Dan punctie en na de punctie krijg ik utrogestan en suprefact. Vind het ook wel spannend worden nu... Kan nu beetje gaan rekenen wanneer punctie zal zijn en wanneer ik misschien zwanger ben hihi...:D

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Komt nu lekker dichtbij meid!!! :D
    Eindelijk ECHT aan de slag! Zo voelde ik het tenminste!

17. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    ja zo voelt het voor mij ook. Heb er ook wel zin in. Maf eigenlijk..:s

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @katek thanks meid voor je lieve reacties!!
    En je lijf kan het ook zonder hormomen hoor, komt helemaal goed...jullie beebje blijft lekker zitten waar het zit...katekmama heeft zoon lekker holletje, die zit daar heerlijk ;):D
    En morgen 12 weken:$:D YES!!!

@girl pffff...ja ons huis...nou het is een soort bende van ellende nu...maar ja het wordt wel echt super mooi en het gaat keihard en gelukkig kan ik gewoon werken want al dat stof en troep...maar ja het is maar 2 weken denk ik dan maar....hahahaha
    Ja balen dat wij een dubbele afspraak hadden staan en voor ons was het ook best ver, gelukkig kon ik iemand anders blij maken met de kaartjes...wel gaaf dat jullie zijn geweest en dat gezellig was!!

@sweet wat een super goed nieuws!! Spannend!!! Ben zo benieuwd!! De duimen draaien alweer op volle toeren :D

@zonnestraal wat een posi nieuws over de meeting. Dan is zoon dag toch super zinvol geweest, super voor je meid, heerlijk!!

@all...fijne avond!! Ik ga zo naar huis en kijken hoeveel stof er overal ligt en hoe ver ze vandaag zijn gekomen met verbouwen...:D

Liefs

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bedankt meiden voor de stemmen en de complimentjes.
    Als mama ( natuurlijk!!!) ben ik harstikke verliefd op hem.
    Maar kan ook zo genieten dat vreemden me in de winkel aanspreken dat hij zo mooi is:D
    Dan groeit mama helemaal:D

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    vanochtend 4d echo gehad!!! wat mooi om te zien zeg!!! je hebt nu al een beeld van hoe je kindje eruit ziet. echt super :)

kraamzorg belde ook voor afspraak die komen 21 oktober dacht ff vanmiddag wat gaat het eigenlijk hard nu.

Deel Deze Pagina