Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    girl geniet want het gaat veeeeeeeel te snel.

Mogen we de foto's zien van de 3d?

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @girl wow wat gaaf meid!! Oh dat lijkt me zooo geweldig om je kleine beebje te zien :D
    Lekker genieten!!
    En ik denk dat zodra die 12 weken voorbij zijn dat de tijd vliegt :D

@OW hahaha...heerlijk groeien van trots en groot gelijk het is een prachtig ventje met een paar ogen om van te smelten!!

@All hier 1 grote stofbende maar ik probeer het positief in te blijven zien...het komt goed dat weet ik wel maar al die troep weer...bah, bah!

Liefs

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bob die rotzooi heh!!
    Ik weet het hebben ook een huis gerenoveerd en bezig met de aanbouw pfff.
    Ik erger me ook rot mooi gedweild , de vloer glanst en dan komt een van de hondjes of man binnen en het stof waait zo weer binnen pfff:(

Ja dat is het heerlijkste gevoel als mama heh zooooo groeien van trots.
    En ik had altijd zoiets wat is dat gevoel van verliefdheid op je kind nou jullie zullen het merken:D

4. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @OW; ja meid, je hebt een prachtig ventje!! Daar mag je echt trots op zijn!!

@bob; och jee, ja leuk he verbouwen. Wij zitten er nu ondertussen al 4 maand in. We wonen in de slaapkamer...:( Baal er soms ook wel van, maar ik weet ook waar ik het voor doe. En jij doet het voor baby-bob!! Ff doorbikkelen meid, 't wordt er alleen maar mooier van!

@Girl; wauw, super zeg. Dus jullie mooie meisje gezien. Je gaat ook supersnel hoor! Mogen we foto zien van de 4d? Leukkk!! :D

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    OW: ja hij is echt een charmeur kan ik me zo voorstellen. Even een paar keer knipperen met zijn lange wimpers en iedereen smelt.. :) heeft hij dat van jou of je mannetje?

Girl; lijkt me ook zo bijzonder 4d! Gaat echt snel meid..

Bob; succes met de stof en rommel! Woon je er nu al in? Of gaan jullie er straks in wonen?

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Hij heeft dat van zijn vader niet van mij iig:)

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    meiden heb foto's geplaatst in me album!!!!

8. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    wauw girl! Wat prachtig om zo te zien...Hoelang duurt zo'n echo? En heb je echt bewegende beelden meegekregen op dvd? Echt super!!

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @girl...jeetje wat mooi zeg!!! En die gaap foto wat geweldig!! Echt ik kreeg er kippenvel van toen ik er naar keek, echt fantastisch....nu weet ik zeker dat wij ook een pretecho gaan laten maken...wat een mooie fotootjes!!

@katek en ons wondertje; ja we wonen er sinds nov 2010 en alles was gebruiksklaar en de woonkamer, keuken, bijkeuken, toilet zijn al helemaal af. Maar de gang/ trapgat naar de bovenverdieping, badkamer, zolder, babykamer en onze slaapkamer moeten nog verder afgewerkt worden. Dus de puntjes op de i...wat klein breekwerk en verder afwerken en opbouwen...maar doordat het in de gang naar de bovenverdieping gebeurd het breek en sloopwerk dan loop je de troep door heel je huis...dus alles is afgedekt en overal ligt stucloop en stof...zucht! Maar het is voor 2 weken en het wordt heel mooi dus het is even door de zure appel heen bijten en een soort van kamperen in ons eigen huis :D
    Ik zal weleens even kijken of ik wat fotootjes van de bende in mn fotoalbum kan plaatsen...kunnen jullie mee lachen hahahaha...

Ik ga snel weer aan de slag alleen morgen nog werken en dan 6 dagen klusvrij...draag ik ook nog mijn steentje bij ;):D

Liefs en een dikke knuffel for y'all!!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Girl; wat een super foto's! Die gaap foto vond ik ook super schattig!

OW; :)

Bob; jeetje wat een werk lijkt me nog! Maargoed het is voor een goed doel!!! Voel je je fit genoeg om mee te klussen? Enne.. verven mag je niet he? Tenzij op waterbasis.. ;)

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Deze foto is zondag gemaakt:D
    Ik heb hem voor de eerste keer zijn haartjes geknipt.
    Moeilijke stap hihihih maar ja;)

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ahhh zijn prachtige krullen eraf geknipt? Maar ziet er mooi uit hoor! Wow wat een prachtig kind!

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja ze hingen hem in zijn ogen iedere morgen.
    EN kregen zo vaak te horen wat een mooi meisje hahaha.
    Maar je ziet nog echt dat hij krullend haar heeft:D
    Dank je wel voor je compliment:D

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    En katek sorry mag ik natuurlijk niet vergeten:

Van harte gefeliciteerd met je 12 weken grens!!!!!
    :D

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Girl, mooi hoor!!

OW, een prachtkereltje!!!!

Hier geen nieuws...ben in de laatste wachtweek en denk niet dat het is gelukt.

liefs

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    OW: :D Dank je meid!!! Ging achteraf toch nog wel redelijk snel!
    Sinds vandaag totaal medicatieloos.. ben benieuwd of ik me de komende dagen ook anders ga voelen.

Panter; vervelend he die laatste week.. hoezo denk je dat het niet gelukt is dan meis?

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    panter pffff ik duim dat het toch gelukt is hoor!!!
    Katek zonder utro nu spannend hoor!

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Katek, spannend zonder de utrogestan! maar je placenta gaat nu het werk doen. Je bent op dit moment niet meer afhankelijk van progesteron.
    Van harte met de 12 weken!

Tja...waarom denk ik dat het niet gelukt is? Niet misselijk, geen zere boobs ( wel wat een beurs gevoel in mn tepels maar niet echt pijn), geen sterkere reukzin wat ik toen ik zwanger was wel had. En natuurlijk vanaf vannacht menstruatiekrampen in mijn rug & buik.

Einde oefening volgens mij.

19. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Even zwaaien!

*zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai*

Ik ben jullie niet vergeten hoor!! Dikke knuffel

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Panter; afwachten dus meid.. toch blijf ik nog even voor je doorduimen! Ik heb al 12 weken geen sterkere reukzin hoor.. volgens mij hoeft dat ook niet per se.. ik geef de hoop nog niet op iig! Knuffel lieverd!

OW; sja hopen dat mijn lichaam wel even meewerkt.. maar zal vast wel goedkomen. Anderen stoppen met 8 weken al, dus 12 weken moet zeker goed zitten.

Zit even te kijken naar een babykamertje wat we graag willen hebben (ik twijfel nog tussen 2), heb netr gevraagd of we het ook kunnen reserveren zodat we wachten tot de 20wk echo. En dat kan! Vanavond maar even met manlief kijken welke het gaat worden.. spannund!

Deel Deze Pagina