Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zonnestraal: zucht meid! lekker even verdrietig zijn.. dat mag! knuffel voor jou!

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Kipjes; super dat je nog 2 doosjes hebt kunnen regelen, anders hadden we misschien even moeten PM'en ;) Shit man dat je ook nog eens je baan kwijt raakt. Echt vette shit.

@Panter; jou mannetje ook al? Bah.. waar moet het heeen?
    Ik mag mijn handen dichtknijpen dat ik 3 jaar geleden al een vast contact heb gekregen..

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Girl; dank je meid :D

@Wendyenrichard; hey meid, hoe is het nu met je? Gaat snel he die tijd na het stoppen met de pil. Hebben jullie al weer onderzoeken/behandelingen in het vooruitzicht of is het echt even een time-out.. Knuffel!

@DA; Freya is die organisatie voor mensen met vruchtbaarheidsproblemen. Ik ben daar ook lid van. Die organiseren ieder jaar een paar keer een meeting in omg Utrecht enzo.

Balen he dat alles ineens zo duur wordt.. Ik ga mijn abbo ook stop zetten hoor, gebuik het al maanden niet meer. Moet helaas nog zoveel maanden doorbetalen aangezien het een jaarabbo is. Naja. Lekker met de hond wandelen is ook fijn. Lekker even uitwaaien, kletsen met je manlief.. Dikke knuffel voor jou meis!!!

@Zonnestraal; ohnee meid :( bah bah bah! Waarom verdorie toch niet!! Lekker even uithuilen lieverd.. en over een paar weekjes heb je weer moed en durf je weer verder te gaan. Niet opgeven he?? Dikke knuffel schat!

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    hey meiden,

ik heb de onderzoeken verzet naar 2012/2012.. klinkt nog wel heel ver weg moet ik zeggen hoor :(

De pauze opzich is wel erg lekker, alleen mis ik wel iets in mijn leven ( merk ik aan alles)

trouwen is pas in mei 2013... dus laat nog even op zich wachte..

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Die pauze is denk ik wel nodig na alles wat je hebt doorgemaakt het afgelopen jaar. Wel knap hoor dat je die pauze ook neemt! Dan kun je straks weer met volle moed er tegen aan, en sta je er misschien ook weer sterker in. Je moet de moed niet opgeven meid, er is zo veel mogelijk, ook zeker voor jullie. Daar heb ik vertrouwen in! Natuurlijk mis je nu wel dingen, als alles anders was gelopen was je nu al moeder geweest. Dat ben je ook van binnen.. dat is het rare.. alleen het kindje ontbreekt nog in het geheel. Lieverd, ik gun het jullie zo. Dat 2012/2013 jullie gaat brengen waar jullie van dromen!

6. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ zonnestraal: dikke knuffel!

@ DA: fijn he, even tijd voor jezelf. Dat van dat masker klinkt bekend. Hoop dat je je snel wat vaker goed voelt.

@ Kipjes: nou jij hebt je portie ongeluk al weer gehad. Vervelend zeg! Is de arbeidsmarkt voor hetgeen jij doet een beetje goed?

@ Panter: en jou mannetje ook al werkloos. Mijn mannetje is na meer dan een jaar WW vorige week in een nieuwe baan begonnen (eindelijk!). Hoop dat jouw mannetje sneller iets anders vindt.

@ KateK; ik vind beide kamertjes mooi

@ loutjelou: *zwaai*

@ Panter: hoop voor je dat je toch niet ongi wordt en het deze keer toch gelukt is (zwangerschapkenmerken kunnen toch per kindje verschillen?)

@ OW: wat hebben jullie toch een prachtig mannetje zeg!

@ Bob: aan het klussen vandaag?

@ Girl: wat een prachtige foto's!

@ Wendy: knap van jullie hoor!

@ all: dikke knufeel voor iedereen!

7. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    We zijn afgelopen vrijdag naar Brussel geweest. Leuk gesprek met aardige arts. We hebben nu alleen meer vragen dan antwoorden. We kunnen tweede tese doen maar in BE zijn ze wat minder streng met de zaadcellen en gebruiken ze ook minder goed gevormde zaadcellen. Maar wat zijn daarvan de gevolgen voor het kindje?

Bij mij willen ze gelijk de punctie doen zodat ze verse zaadcellen en eicellen hebben. Ik kon over 2 weken al starten :$, de punctie en tese zou dan half november zijn. Dat was wel beetje schrikken. We hebben het nu een maand opgeschoven en voorlopig staan we voor half december op de planning (manlief heeft net een weekje nieuwe baan na meer dan een jaar WW en hij kan dan in de kerstvakantie herstellen). Heb de naalden al meegekregen evenals medicijnlijst etc. We moeten ook nog even kijken wat we doen met de eicellen als er geen zaad wordt gevonden, willen ze dan wrs laten invriezen maar moeten dat denk ik zelf betalen.

Maar we willen eerst nog weten wat het voor een kindje betekent als ze een minder goed gevormde zaadcel gebruiken. Ook willen we nog toestemming voor de behandeling krijgen van de zorgverzekereing en de echo's en bloedprikken voor mij bij de gyn in NL regelen.

Werk aan de winkel dus...

8. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ zonnestraal, even een knuffel jouw kant op! duim voor je dat het toch goed zit!

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    da verkoudheid had goed doorgezet. het nu gelukkig al weer wat de goeie kant op gelukkig!!
    balen dat het ff niet zo lekker gaat allemaal.

zonnestraal hoop dat je gewoon te vroeg bent met testen.
    dikke knuffel!!!

cat dank je!!! zow dat gaat ineens heel snel als ik het zo lees ofniet?? nu nog ff een maandje de tijd om alles uit te zoeken over de zaadcellen enzo en dan beginnen. succes

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Cat geen zorgen ze gebruiken niet zomaar minder goed gevormde.
    Daardoor was onze 2e tese negatief.
    Ze gebruiken enkel zaadcellen in een nog vroeger stadium:)
    Ongelooflijk dat dat nu allemaal zo snel gaat.
    En wat vond je van Dr T?

Zonnestraal wat shit zeg:(
    weet niet goed wat ik moet zeggen nu moesten jullie toch eens geluk hebben heh:(

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Cat, wat een nieuws zeg! kan je niet afspreken de eicellen te bevruchten met donorsperma mocht er geen zaad gevonden worden bij TESE?
    Spannend meis!!

Nu zal ik ff verder terug lezen!

12. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Zonnestraaltje dikke dikke dikke knuffel!!!wat ontzettend kut!!!had het zo gehoopt!!!ik denk aan je!!!!zoen

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dat is mogelijk is bij mij toen ook gebeurd maar moet ze idd wel zelf ff aangeven.

14. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ OW: ik vond het gesprek met dr. T erg fijn, hele aardige man! Idd een prettig idee dat ze niet zomaar alles gebruiken. Bij jouw man is dus wel zaad gevonden maar dat is niet gebruikt? Hebben ze toen IVF gedaan met het donorzaad? Is jullie prinsje daar het resultaat van of zijn de tp's niet gelukt en hebben jullie IUI-D gedaan?

@ Panter: we hebben het daar idd ook even over gehad maar we willen graag een NL donor omdat die niet anoniem zijn. Vandaar dat ik de eicellen ook zou willen laten invriezen als er bij de tese geen bruikbaar zaad gevonden wordt. Ik hoop dat het dan mogelijk is om de eicellen naar NL te laten komen of het donorzaad naar BE, eventueel na een aantal IUI-D pogingen (hoezo vooruit plannen ;)).

@ Girl: het gaat idd allemaal ineens heel erg snel, we schrokken daar een beetje van. Mijn collega zei gisteren al: als alles mee zit, zou je in december of januari zwanger kunnen zijn. Gek idee, maar ik ga er niet van uit dat we zoveel geluk hebben.

15. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Whaaa wat is er met me aan de hand? Progesteron is iig goed deze cyclus!
    Heb al 6 dagen een temp van 36.9..platte lijn. Thermometer is niet stuk want 's avonds heb ik 37.6 haha
    Word nu wel héél spannend hier!

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Cat; dat kan dan ineens snel gaan he? Jeetje. Goed dat je even gaat uitzoeken wat de gevolgen/risico's kunnen zijn. Wij doen zowiezo mee aan een onderzoek tot ons kind een jaar of 8-10 is. En dan hebben ze bij ons de rijpe zaadcellen gebruikt. Succes met uitzoeken meid!

@Girl; hoop dat je snel weer de oude bent!!

@Panter! :D he dat klinkt goed!!!! Wanneer is je nod??

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Oh nog even hoe het hier gaat: vannacht drukke onrustige nacht gehad, veel gedroomd (babykamers). Hebben gister toch besloten die minder robuuste te doen, dus die met de 2 deuren in de kast. Heb hem vanmorgen maar snel besteld en gereserveerd zodat ze hem rond de 20 wk bezorgen. Moet er niet aan denken dat hij ineens niet meer te krijgen is voor die prijs! Ik heb hem nu besteld en hoop dat ik er nu wat rustiger van wordt (werd wakker met koppijn en heb dat nu nog steeds).
    Verder gaat het hier wel goed. Sta iedere week op de weegschaal: wk 9 71,9kg, wk 10 73,0kg, wk 11 73,4kg, wk 12 73,9kg. Op zich wel netjes dacht ik zo. De eerste weken een sprong gemaakt omdat ik wat meer at omdat ik wat weeig op de maag was, nu eet ik normaal zeg maar. 0,4 en 0,5 per week is niet slecht volgens mij, beebje groeit nu zo'n 10 gram per week en vanaf deze week komt er steeds 30 gram per week bij..

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Panter oooooooooh wat spannend ik duim verder hihihi

Cat ja er waren zaadcellen maar niet voldoende volgroeid of niet goed van vorm zijn dus niet gebruikt.
    Aangezien ik ernstige overstimulatie heb gehad had ik geen tp.
    Januari 2010 tp van 2 cryo's daarna miskraam ook van een 2ling.
    De volgende cryo tp mislukt en S is het resultaat van de 1e iui-d.:)
    Ik vind hem ook heel aardig heel normaal en in voor een grapje.

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Katek ik was met 20 weken 4 kg bijgekomen maar toen begon het hahahahah.
    Uiteindelijk 18 kg bijgekomen ( veel vocht)

Wat leuk dat jullie een keuze hebben gemaakt!
    Ik vind die ook heel mooi!

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hi meiden,

Hier slecht nieuws....
    Ons beebje is gestopt met groeien...vandaag tijdens de echo konden we een volledig beebje zin alleen is het hartje gestopt met 11 weken..:(:x
    Maandag krijg ik een curettage in het zh...
    Ik neem dus even afstand en de tijd om dit nieuws te verwerken...
    We zijn er beide kapot van!!!

Het idee is verschrikkelijk om nog ene heel weekend met een dood beebje rond te lopen...ik zie er zwanger uit en voel me zwanger alleen leeft ons kindje helaas niet meer...
    Het onverwachtse kadootje heeft helaas het gevecht verloren om groter te groeien en helaas heeft de natuur er voor gekozen om een andere weg te kiezen...

We zijn intens verdrietig en volledig uit het lood geslagen...

Liefs

Deel Deze Pagina