Neeeeeeeeeeeeee Bob zeg aub dat het niet waar is!!! Lieve meid toch wat afschuwelijk Heeeeeeeel veel sterkte met dit te verwerken pfff. Weet niet goed wat ik moet zeggen zo verslagen ben ik door het nieuws Neem natuurlijk jullie tijd om dit te verwerken Pffffff lieve meid toch
Thanks lieverd!! Tja wat kun je nog zeggen...ik weet het zelf niet eens... Het is zo verschrikkelijk en keihard... We zagen alles op de echo..kleine handjes, teentjes en armpjes en beentjes...alleen et hartje klopte niet..het dreef zo vredig in het vruchtwater...het was onwerkelijk..beide zijn ingestort in de echo kamer in het zh....wel hebben we een laatste fotootje mee gekregen, het was een prachtig beebje...we gaan dinsdag lekker met zn tweetjes een ballon oplaten in het park...en samen nemen we afscheid van ons zo lang gekoesterde verassingsbeebje... Een klein afscheid voor ons mini mensje... Liefs
Pffffff zit hier echt te huilen ik vind dit zooooo erg en zo oneerlijk!!! Zo compleet wondertje en dan stopt het hartje dat is toch niet te bevatten. Lieverd toch vind het zo afschuwelijk. Logisch dat jullie ingestord zijn nu verwacht je toch weer lekker gezellig naar jullie wondertje te gaan kijken maar niet om dit nieuws te krijgen Hele dikke knuffel meid ik vind het zo erg
@ Bob , Ik heb gewoon een brok in mijn keel , wat een verschrikkelijk nieuws. Ik weet niet wat ik moet zeggen, ik denk aan je en ik wens jou en bob-man heel veel sterkte toe met het verwerken van dit nare nieuws. Dikke knuffel !!!
Thanks meis ja zo ben je spontaan in verwachting en zo ineens is wereld ineens anders... Heb zojuist toch besloten in samenspraak met de gyn het eerst met medicatie te proberen en lukt dat niet dit weekend dan alsnog maandag curettage...bob-man vind dat toch een beter idee omdat mijn lijf het dan zelf doet en eerst de "natuurlijke" manier proberen en dan het zh...en nu we er zo over lezen op het forum en het hebben laten bezinken hebben we wellicht toch te snel een keuze gemaakt voor het zh... Liefs
Oh lieve schat toch Ik schrik me rot! Wat erg!!! Ik zit hier met de tranen in mijn ogen.. Ik weet niet wat ik moet zeggen.. ik wil je een hele dikke knuffel geven meid.. jeetje.. wat erg.. Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte toe..
Ik zit hier met tranen in m'n ogen en een brok in m'n keel een huilbui op te houden.....wat vind ik dit erg voor je Bob!!! En Bob-man.... Ik heb er geen woorden voor, voel al zoveel verdriet....laat staan hoe verscheurd jullie je voelen. Wat is dit oneerlijk zeg.....hele dikke knuffel. Heb zin om die in het echt aan je te geven.....
@katek..ja meis thanks voor je lieve reactie...ons nestje was net niet warm genoeg...jouw nestje is super warm lieverd en ik geniet gewoon lekker mee van jouw zwangerschap...dus geniet er heerlijk van lieverd!!! En ik heb een hele lieve bob-man die me door alles heen trekt en gelukkig zijn we beide positief ook wat de toekomst betreft en er komt een beebje dat weten we zeker... Liefs
wat ben je ook een schat.. heb net even bij kateman uitgehuild toen hij thuiskwam.. tis toch wel je ergste nachtmerrie als je zwanger bent. Ik vind het zo verdrietig voor jullie.. Lekker met je mannetje knuffen meid. Heeeeeel veel sterkte. Ik zal vanavond een kaarsje voor jullie en jullie beebje branden.. Ik zal veel aan jullie denken de komende dagen.
Oooooo lieve Bob en bobman...wat verschrikkelijk..ik lees het net en krijg het er helemaal koud van!ook hier zijn jullie het gespreksonderwerp...wat afschuwelijk zeg dat dit kleine prachtige verrassingsbeebje jullie weer wordt afgenomen...oo voel zo met jullie mee!kan het niet in woorden uitdrukken! Ik denk aan jullie hele dikke knuffel liev
lieve bob, jeetje wat een nieuws, hoe kan dit nou zo ineens gebeuren... vind het echt heel erg verdrietig voor jullie...jullie lieve kleine wonder............wat zal jullie wonder een mooi stralend sterretje worden. een dikke knuffel voor meid!
ooooh bob, wat vind ik dit erg voor jullie!! Dit had ik echt niet verwacht... Jullie kadootje wordt zomaar weer afgenomen! Oh ik ben er echt van geschrokken! Ik denk aan jullie... Dikke knuffel!
lieve bob wat een verschrikkelijk nieuws!!! weet niets te zeggen. heel veel sterkte meid!!! een hele dikke knuffel en ik denk aan jullie!!!!
Lieve bob en bobman Pfff wat een heftig nieuws. Heb er kippenvel van gekregen.. Sterkte samen en zoals je zelf al zegt: er komt een bobbeebje! Een hele dikke knuffel voor jullie
Lieve Bob en Bobman, Jeetje wat een nieuws Jullie kleine Bobje, zomaar weg.... Bobbaby is een sterretje dat altijd voor jullie zal blijven stralen, mee gaat vechten voor een brusje en zal waken over jullie gezin. Lieverd hele dikke knuffel!
Lieve Bob Wat verschrikkelijk! Ik leef met jullie mee, ik vind het zo erg voor jullie Dikke knuffel voor jullie allebei
Lieve Bob en Bob-man, wat afschuwelijk nieuws is dit.... woorden schieten idd te kort hiervoor. Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd.
Klopt, denk heel vaak aan Bob en Bob-man. Bijzonder is het wel, dat we elkaar niet kennen, maar toch zo meeleven met elkaar....