Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    het is idd erg bijzonder hoe we hier met elkaar omgaan zonder elkaar ooit gezien te hebben. Ben ook nog steeds erg onder de indruk van het nieuws van Bob. Denk vaak aan haar en haar man... Vind het zo erg:(!! Dikke knuffel voor Bob!!

Ff weer heel iets anders; ik ben begonnen met spuiten gisteren. Heb gister zelf gedaan, maar durf niet meer. Vandaag heeft collega gedaan en vanaf morgen doet man het. Krijg nu beetje pijntjes onderin m'n buik... Is dit normaal?

Groepsknuffel dan maar!!! Omdat we zo lief voor elkaar zijn...:)

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sweet wat voor pijntjes precies?

Ik kreeg wel blauwe plekken en daar idd pijn van , anders ff na of voorkoelen.

Lieve meiden het is idd zo speciaal dat we zo met elkaar meevoelen en dat je zo aan de meiden hier denkt ook al ken je elkaar niet echt.
    Dat heb je met mensen wat kortbij je staan meestal nog niet zo dat begrip voor elkaar.

Bob en Bobman nogmaals een hele dikke knuffel het is zo afschuwelijk wat gebeurd is.
    Heel veel sterkte.
    xxxx

3. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    steekjes en drukkend gevoel in onderbuik. Niet van het prikken, zit echt meer in de buurt van m'n eierstokken volgens mij. Zal wel tussen m'n oren zitten... Ga nu maar slapen en morgen gezond weer op.

Knuf!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Normaal is dat idd nog erg vroeg meid:)
    Maar het is allemaal zo spannend dus je gaat vanalles voelen.
    Straks zul je er wel meer last van kunnen krijgen.

Annaatje ik zie je hier beneden hoe is het met jou meid?

5. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Sweet komt dat niet gewoon doordat je eierstokken gaan werken, alhoewel volgens mij kun je pas na 6 dagen wat gaan voelen...en anders gewoon ff DD bellen!!!denk vaak aan je! Zet em op!!!! Bob en bobman denk heeelll veel aan jullie...zo erg!! Hou je taai!!!! Rest allemaal dikke zoen!

6. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dames, hier is poging 9 ook mislukt.
    Ben er klaar mee!

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ben net ongesteld geworden ook.....:x.

Panter, hele dikke knuffel voor jou!!!

Sweet Lily, spannende tijden voor je.....tevens ook weer leuke tijden, want wie weet ben je al snel zwanger!! Ik had heeeeeeeel erg last van de Puregon, gebied eierstokken ook. Ik had dat al snel en vooral de 1e behandeling met Puregon had ik dat. Ik had dit gevoel tot aan de IUI :(.

Cat!!! Jeetje wat zit je ineens in een sneltrein!! Spannend ook zeg!!

Bob en Bob-man....ik denk aan jullie, ik vind het nog steeds zo verschrikkelijk wat er gebeurd is.....

Hier een pauze, iedere keer zak ik dieper weg na een mislukte IUI. Hormonen...echo's....stress....allemaal voor niks.....

8. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Bob, wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte!!!

Panter en Zonnestraal, ook voor jullie heel veel sterkte en een dikke knuffel!

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zonnestraal; shit lieverd.. :( dikke knuffel.. Hoe lang gaan jullie nog door met IUI en gaan jullie ev. verder met IVF? Ik weet niet hoeveel IUI pogingen worden vergoed. Ik meende zes toch?

Panter; ook al ongi? Gatver! Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent lieve schat!! Is IVF ook voor jullie een optie of dat niet? Dikke knuffel meid!

Sweet; ik kan me niet herinneren dat ik dat ook had, zou idd je eierstokken kunnen zijn, maar misschien ook wel iets anders wat je normaal ook hebt, maar omdat je je er nu op focused voelt het allemaal wat raar en maakt het je onzeker.

Bob en bobman; ik denk ook veel aan jullie..

10. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ons wondertje thanks voor vragen
    Met mij alles oke. Lekker relaxed
    Ik lees elke dag mee en voel ook de teleurstelling
    Van sommige die weer ongesteld zn geworden...

Tot gauw weer meiden

11. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Thanks meiden!!

We gaan nog 3x IUI doen....
    Dat is het protocol van onze kliniek. Onze 6 rietjes zijn op. We hebben zojuist 6 nieuwe rietjes besteld en we hebben een andere donor gevraagd. Dit vanwege dat we vaak op het minimale zitten qua hoeveelheid zaadjes, maar ook gewoon gevoelsmatig zeg maar...Dus vandaar ook de pauze.
    Hierna gaan we over op IVF. En zo ver zal het vast komen....
    Vertrouwen in IUI heb ik niet meer....

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zonnestraal, dikke knuffel meis!! Het word ook met elke mislukte poging erger dat verdriet.
    Moet wel zeggen dat ik er na 9 pogingen bijna aan ga wennen...erg ook eigenlijk!

Ik heb een afspraak gemaakt voor evalutatie. 19 oktober mag ik al komen. Ik ga vragen om hormonen...waar ik zo bang voor was...ben over de grens! Dan 3x met hormonen IUI doen en daarna over op ivf.

Bob...ik moet steeds zo aan jullie denken. Vind het werkelijk verschrikkelijk voor jullie.
    Zo lang bezig voor een wonder...iets onmogelijks gebeurt...je bent eindelijk zwanger.
    En dan...word het je keihard weer afgenomen. sh*tzooi! k*tzooi! ben gewoon boos!! Dit mag jullie niet overkomen!! En toch gebeurt het...:(

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Lieve, lieve meiden,

Wat een onwijze lieve berichtjes en woorden voor ons!! Doet ons erg goed alle support en steun!! Gedeelde tranen maken dit verdrietige nieuws dragelijk!

Hier is het zwaar...met misoprostol geprobeerd de miskraam op te wekken...gisterochtend 1e set pillen (4stuks) vaginaal ingebracht alleen maar stevige en pijnlijke krampen en buikpijnen maar helaas niets wat doorzet daarna s' avonds nogmaals 2e set pillen ingebracht en wederom weer niets...heb heel veel pijn en ben super misselijk en ontzettend aan de diarree (sorry meiden) lichamelijk valt het vies tegen en is het zwaar en laat ik nog maar niet beginnen met het emotionele gedeelte...we kunnen nu nog niet gaan verwerken omdat ons dode baby bobje nog steeds in m'n buik drijft...
    Heb veel pijn en probeer te slapen en het te ondergaan maar het is zo zwaar voor ons beide...
    Ik ben blij dat ik maandag een curettage onderga dan is de lichamelijke pijn weg en kan het verwerken beginnen...
    Ben heel labiel op dit moment en we zijn ontzettend verdrietig...
    Hebben alles weg gezet op zolder aan babyspullen omdat ik het emotioneel niet aan kon om steeds die spulletjes te zien...
    Zitten ook hier in de chaos omdat de verbouwing aan ons huis ook gewoon door gaat....
    Maar ja het bovenstaande is geen klaagzang het is verschrikkelijk maar samen komen we er wel door heen!!

Uit de grond van mijn hart wil ik jullie bedanken voor alle mooie, lieve en warme woorden voor mij en bob man!! Hebben ze beide gelezen en er een traan bij gelaten dat zelfs "wildvreemde" ons verdriet delen en het zo dragelijk maken!! Echt wat een mooi warm bad hier!! Zowel van mij als van Bob man moest ik jullie een dikke knuffel geven voor al het support!!! Onwijs bedankt lieve meiden!!!

Ik hou jullie op de hoogte!! Maandag as is de curettage om half 11...

Dikke kus en knuf Bob en Bob man xx

14. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Lieve bob & man, dikke knuffel voor jullie. Enorm veel sterkte voor de komende tijd.. Ik zal aan jullie denken maandag.. ik heb nog steeds de woorden niet eigenlijk. Ben er nog stil van..

dikke knuf en kus!

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Pfffffff Bob lieverd wat heftig allemaal.
    EN dat je dan zoveel buikpijn ( weeën want dat zijn het dan gewoon) krijgt en het komt dan niet.
    Lijkt me wel heel confronterend als jullie wondertje wel zo af zal komen:(
    Heel veel sterkte a.s maandag:( voor jullie allebei.

Zonnestraal en Panter pffffff potverdorie meiden ik vind dit zoooo enorm kl*te!
    Jullie verdienen het zo en dan komt het maar niet.

Zonnestraal kan me voorstellen dat jullie voor een andere donor hebben gevraagd logisch!

Panter pfff met hormonen en daarna ivf hopelijk hoeft het niet zover te komen!:(

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bob: denk aan je meis!

en meiden hier allemaal een dikke knuffel....

17. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36

Meis wij kennen elkaar niet maar ik wilde je even laten weten dat ik dit verschrikkelijk voor jullie vind.

Wat een verdriet.

Heel veel sterkte voor jullie samen.

18. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Bob, ik lees jouw stukje en krijg weer tranen in m'n ogen...spulletjes weer op zolder want te confronterend. Ik vind het zo verschrikkelijk ONEERLIJK!! Waarom toch??? Ik ben wel heel blij dat jullie elkaar er zo goed doorheen helpen jij en Bob-man....das namelijk in deze K*T-periode heel erg belangrijk. Ik denk aan je...en aan Bob-man....

Panter, ik ben ook over de grens namelijk dat ik al hormonen gebruik. En hierna nog een grens namelijk IVF.
    Over die hormonen, ik heb 1e keer Puregon gebruikt en kreeg daar een opgeblazen gevoel van maar verder geen klachten.
    De 2e x met Puregon en noodgedwongen Pregnyl erbij...weinig klachten behalve heel moe en opgeblazen gevoel.
    De 3e x Puregon en Pregnyl, deze laatste keer wel erg labiel geweest van de Pregnyl (dit duurde een week). Dat kwam ook vanwege dat ik de 5e IUI amper verwerkt had en al bezig was met de 6e...want door de hormonen een veel kortere cyclus :D (das wel heel fijn).

Dusssssss mijn conclusie: Ik vind die kortere cyclussen wel heerlijk hoor!! Ik had namelijk een lange cyclus EN onregelmatig en daar werd ik gek van!! En daarbij, de timing is ook prettig. Pregnyl en 36 uur later je eisprong en dus de IUI.

Kloterig is wel dat wanneer het mislukt......:x.

Maar lieve Panter, bij jou gaat het lukken!!!! ;):D

OW, hoe lang neem jij pauze??? Ik heb ook ff pauze nu....

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zonnestraal dan zul je ook vast last krijgen als het eindelijk zover is van zwangerschapskwaaltjes als je van pregnyl last had.
    Ik hoop dat het echt snel raak zal zijn voor jullie!

Over de pauze misschien December weer de volgende ronde.
    Mijn man is einde van deze maand voor 10 dat op familiebezoek in Turkije dus dan ga ik niet alleen daarvoor.

20. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    OW, ja daarom wist ik al ver voor m'n NOD niet zwanger te zijn. Had geen kwaaltjes, behalve pijnlijke boobs, maar dat heb ik altijd tussen ei en menstruatie.

In Dec dus....ik ook waarschijnlijk ;). Misschien November, maar das vrij snel... (wachten is op nieuwe rietjes vanuit DD).

Deel Deze Pagina