Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zonnestraal zijn dat eigenlijk Duitse donoren als ik vragen mag of uit Denemarken ( als je dat weet natuurlijk:))

Ja idd dan zou je het snel moeten merken natuurlijk.

Ik merk het bij het inbrengen van de utrogestan na zo'n 9 dagen na de iui als het niet krapper word jammer dan mislukt.
    En heb ook al 2 keer gelijk gehad.

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ja zijn duitse donoren.....er zijn in duitsland geen wachtlijsten. En we waren daar in behandeling ivm de Tese (en ICSI wat dus geen ICSI werd) en mochten daarom bij hun rietjes kopen en verder de IUI's in Nederland laten doen.....want reistijd naar DD was 2.5u heen en 2.5u terug....nu 3 kwartier heen en terug :D.

3. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    panter bah wat balen weer zeg!! dat het weer niet is gelukt. hopelijk lukt het met hormonen en anders lukt het wel met ivf hoor. bij mij lukte het met iui ook niet. dikke knuffel!!!

lieve bob jeetje wat verschrikkelijk zeg dat je ook nog zo'n pijn hebt nu met die pillen bah. ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor maandag!!!! denk echt aan jullie!!!

meiden het zit allemaal niet mee bij de meiden waar het nog niet gelukt is met de iui's hopelijk kunnen jullie ff genieten van de rust en er dan allemaal met volle moed weer tegenaan!!!

iedereen ff een dikke knuffel!!!!!

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zonnestraal wat fijn dat jullie wel zaadstaaltjes daar konden bestellen!
    Hier is het ook 1.5 uur op en dan 1.5 uur terug.

5. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @Bob&Bobman, heel veel sterkte maandag ik denk aan jullie!!

@Panter en Zonnestraal, dikke knuffel voor jullie allebei!

@All, afgelopen donderdag zijn we in Gent geweest. We mogen in januari weer starten voor een 2e kindje, dat wordt weer spannend!

Sorry dat ik amper hier te vinden ben, maar ik kan het en niet meer volgen en voel me een beetje overbodig op het moment :(

Knuffel voor allemaal!

6. mama 2 girls

18 aug 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,
    Hopelijk mag ik me hier toevoegen?
    Ik zal me even voorstellen:)
    Ik ben mama 2 girls en 27 jaar.
    wij hebben mijn man en ik 2 prachtmeiden gekregen via KID!
    Onze dochters zijn van maart 2007 en mei 2009 en nu als het ons weer gegund is willen we dolgraag voor derde kindje gaan.
    Bij mij is alles in orde dus hoef geen medicatie.
    Ik wordt behandeld in KID centrum amsterdam (werkt samen met AMC)
    Deze maand over hopelijk enkele dagen wordt ik geinsemineerd,dus weer heel erg spannend!!!
    Ik ga even inlezen hoe jullie er allemaal voor staan en hopelijk mag ik met jullie mee schrijven/praten.

Liefs Mama 2 Girls.

7. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @mama 2 girls, welkom :D Wat leuk dat jullie voor een 3e kindje willen gaan!
    Hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling!
    Wat is de rede dat jullie voor KID gaan als ik vragen mag?

Wij gaan januari 2012 weer starten met IUI-D met de hoop op een 2e kindje, mijn vriend heeft het sertolli cell only syndroom en maakt hierdoor geen zaadcellen aan.

@All, met overbodig bedoel ik dat ik weinig nieuws te vertellen heb als het over de behandelingen gaat. En ik heb te weinig tijd om iedereen te blijven volgen en dat vind ik jammer want jullie waren er ook voor mij....

8. mama 2 girls

18 aug 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bailey,Dank je wel !
    Dat is al snel in januari beginnen leuk:D!
    Ja natuurlijk mag je dat vragen,mijn man is onvruchtbaar waardoor weten we precies niet maar het zit in de famillie ''verminderd vruchtbaar'''.
    Mijn man is enigs kind.
    En heb net een positieve ovu test !!!!
    Dus morgen gaan we voor het echie!! echt spannend weer!:)
    Ben je snel zwanger geworden na hoeveel pogingen?.
    Bij ons was het na 3xraak van 1e kind en 2e kind na 4x raak.
    benieuwd wat dat nu gaat doen.

9. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kiyeko dat zeggen ze wel dus hopen dat het klopt bij jullie!!! succes met de wachtweken meid!!! dit moet hem worden nu.

zonnestraal ze zijn wel makkelijk met donor wissel in dd he. heb ik ook toen gedaan want wij hadden ook geen vertrouwen meer.

welkom mama 2 girls!!! wat leuk dat jullie voor een derde kindje gaan. spannend dus weer voor jullie vanaf morgen al!!!! succes alvast met de wachtweekjes!!!

bailey zow dat is al mooi snel zeg in januari beginnen!!! het wordt dan weer erg spannend voor jullie. nu nog ff genieten van alle feestdagen straks en dan met volle moed er weer tegenaan!!!

10. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Panter & zonnestraal: dikke knuffel voor jullie!

@ Panter: fijn dat je de 19e al mag komen, hopen dat het met hormonen wel lukt

@ Mama 2 girls: welkom hier! Spannend morgen

@ Kiyeko: succes op het wachtbankje, hopen dat dit 'm wordt!

@ Bailey: januari, da's ook al snel. Hebben jullie dezelfde donor?

@ Bob: heel veel succes morgen. Ik denk veel aan jullie, zo oneerlijk

11. mama 2 girls

18 aug 2011
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bob,jeetje wat heftig! wens je heel veel sterkte en veel kracht toe!

Natuurlijk ook voor panter en zonnestraal ook sterkte!

Kiyeko,spannend zeg!!! jij mag eerder testen,ik de 24e.
    Ja de kindjes komen allemaal van de zelfde donor.

Gaan jullie allemaal voor 1e kindje of hebben jullie al kindjes via Kid?

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kiyeko weer spannend dus:D

Bailey wooeeehh wat spannend nog ff tot januari en dan starten weer:D

Mama 2 girls wat leuk dat jullie voor een 3e kindje willen gaan:)
    Hier was ik eigenlijk van de eerste iui zwanger van ons ventje nu zijn er al 2 pogingen mislukt.
    Gek genoeg ( dom natuurlijk) verwacht je als het zo snel gelukt is dat het deze keer ook zo zou zijn.
    Maar iedere keer is anders natuurlijk:)

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kiyeko jeetje wat heftig meid:(
    Ik hoop dat alles goed zal gaan.
    Natuurlijk veel te vroeg:(
    Maar gelukkig zijn ze heel kundig tegenwoordig.
    Probeer je zusje( zul je vast en zeker doen) goed te steunen als je dat emotioneel aankan tijdens de couveuse periode.
    Alhoewel ons ventje er 10 dagen oplag vond ik dit een afschuwelijke periode en heeft dit ook gezorgd voor een gedeelte voor mijn pnd.

Ik hoop dat het raak is deze keer voor je!
    xxx

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kiyeko jeetje zeg!!! hopelijk maken ze het goed. hoop dat alles goed gaat straks.

mama 2 girl ik ben nu zwanger van ons eerste kindje via ivf met donor. bij mij waren de iui's niet aangeslagen, maar gelukkig wel met ivf.

15. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    @All, ja dat wordt weer spannend :D We hebben dezelfde donor als bij ons meisje, omdat het toen de 1e keer gelukt is hebben we nu nog 5 rietjes over. De Gyn zag nu nog geen noodzaak om meer bij te bestellen.

De tijd zal wel snel voorbij gaan, als het goed is begint mijn cyclus van de IUI in december dus dat is al snel.

@Kiyeko, jeetje meid wat heftig! Een tweelig begrijp ik?, hopelijk zijn de meisjes sterk!

En ik duim voor een positieve test voor jullie!

@mama 2 girls, bij ons meisje was het de 1e keer raak totaal niet verwacht.
    Spannend morgen, en dan de wachtweken. Ik duim voor jullie!

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bailey ik lees uit je reactie precies zoals ik dacht:)
    Van de 1e keer bij ons daarom ook heel verbaasd dat het nu niet zo was.
    Hopelijk is het bij jullie nu weer de 2e keer raak.

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hi meiden,

Hier is het vloeien iets begonnen maar helaas zet het nog niet door...zal blij zijn als ik morgen weer thuis ben en deze nachtmerrie voorbij is en dat ik het kan afsluiten...wat zijn dit lange dagen geweest vol met tranen, boosheid en frustraties...maar het is ook fijn geweest ons vuurtje voor een kindje is nog harder aangewakkerd dan ooit tevoren :D
    We hebben al samen besloten dat we over 6 weken met de gyn weer verder gaan om onze droom te verwezenlijken...Na 1x een vmk met 7 weken en nu een ma met 11,4 weken moet de derde keer toch echt lukken..
    Nou genoeg kommer kwel...

Thanks meiden voor de lieve woorden en ik lees van een afstandje gewoon mee :D

@All In gedachten zijn jullie allemaal hier en voel ik alle lieve knuffels!! Morgen nog 1 moeilijke dag en dan kan het helen beginnen!! Ik zal daarna me ook weer in jullie verhalen storten want ik zag dat er allemaal mooie en minder nieuwtjes waren...kiyeko veel sterkte voor je zus en panter wat een klote nieuws!!!
    Op de rest probeer ik de volgende dagen te reageren...

Een hele dikke knuffel xx

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @bobje en kiyeko dikke knuffel voor jullie
    En ook voor de rest

@all hier nog steeds oke. Heb zo nog mn dipdagen,zoals vandaag
    Maar blijf positief

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    bob dikke knuffel meid .
    Het moet zeker lukken!
    Jullie verdienen het zo.
    Bah dat verdriet:(

Annaatje heb je deze cyclus ook inseminatie?

Liev lieve meid hoe voel jij je?

20. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ Bob heel veel succes en sterkte morgen!

@ Kiyeko duim voor de meisjes van je zus, maar natuurlijk ook voor jou voor een positieve test!

Deel Deze Pagina