Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liev

liev Actief lid

5 nov 2010
    471
    0
    0
    Pantertje en zonnestraal wat klote dat het weer niet gelukt is..weer die teleurstelling...echt,mijn duimen blijven draaien...succes met opladen voor weer de volgende poging!!ik strooi heel veel geluk jullie kant op... Bobje zo verdrietig denk paar Kerr per dag aan jullie.....kiyeko..wat spannend bij je zus,zal bidden dat ze gezond en sterk genoeg geboren mogen worden...en voor jou dikke mij dit keer! Wondertje..hou je de ruststand vol?lief dat je naar me vraagt...vandaag 6 weken en 2 dagen,weinig klachten...blijheid en angst door elkaar heen...hoop zo dat dit kindje door mag groeien en bij ons mag blijven..tegelijk word ik ook bang van zoveel verhalen van
    Miskramen, echt zo erg lijkt me dat! Heb af en toe wat buikpijn, ben wat moe en m'n borsten 2 cup aten gegroeid...verder voel ik weinig...spannend 19 okt echo. Rest denk ook aan jullie...nu ff gezellig doen met manliev.....en nogmaals heeel veel kusjes voor bobje!!!! En kipjes en da hoe gaat het met jullie? Zoen

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Bailey; leuk dat je af en toe toch even hoi komt zeggen! Je bent niet overbodig hoor! Wat fijn dat jullie voor een 2e gaan! Is het voor je gevoel net zo spannend als bij de eerste?

mama2girls; welkom meid! Spannend dat jullie voor een brusje gaan! Ik wens jullie heel veel succes!

Kiyeko; spannend meid! Ik hoop op 3 x scheepsrecht. Was bij ons ook de 3e tp! Ik duim!

3. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Kiyeko; jeetje spannend meid! Da's idd wel heel vroeg! Je hebt vast al gepost of ze zijn geboren dus ik ga even verder lezen..

Bob; heel veel sterkte op dit moment, je zit nu in het ziekenhuis.. :(

4. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    @Liev; 6 weken alweer? Gaat snel. Fijn dat je je goed voelt!

5. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @Bob;ik denk aan je meid... Heel veel sterkte!!! Knuf..

@Kate; hoe is het met jou dan? Alles goed?

@mama2girls; welkom hier. Wat leuk dat jullie voor een derde kindje gaan! Spannend weer zeker... Over mij; mijn man heeft een tese gehad waarbij zaad is gevonden. We zitten nu dus midden in de eerste ivf/icsi poging.

@Liev; fijn dat het goed gaat. Je angst is heel begrijpelijk toch? Blijft spannend tot je de 12 weken grens over bent.. Ik pb je zo even.

@Panter en monatoetje; Shit!!!! Ikhoop zo dat het voor jullie ook snel raak mag zijn...

6. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Sweet; ja hier is het wel goed.. op zich wel wat gespannen voor de 17e wanneer we naar het hartje gaan luisteren.. hoop zo dat ons beebje het nog doet..

7. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @kate; ja spannend.. Nu helemaal na het nare nieuws van Bob zeker.. Dat zal je extra onzeker maken denk ik. Maar 12 wk echo was goed toch? Het moet gewoon goed gaan... Knuf!

8. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Sweet; ik had een echo met 10 weken, dus dan 4 weken geleden.. het nieuws van Bobje, maar ook mk en ma bij anderen maken je idd onzeker.. denk dat je dat in ons geval ook wel voor langere tijd houd. Zal pas ook echt naar buiten brengen dat ik zwanger ben na volgende week maandag als alles goed is.. erg is dat he?

9. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @kate; meid, hoe hou je het vol? Dan ben je bijna 14 weken!! Pfoe..ik zou het van de daken schreeuwen geloof ik.. haha. Kan me voorstellen dat het je onzeker maakt. Zou ik denk ik ook hebben hoor... We gaan maar van 't beste uit toch? Knuf!

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    op het werk en beide families weten het wel zeg maar. Tis meer dat ik het nog niet op Hyves ofzo zet. Dus eigenlijk nog maar een paar mensen/oud bekenden etc. Weet je wat me zo onzeker maakt; dat ik de afgelopen week het idee had dat ik het beebje heel zachtjes voelde in mijn onderbuik, dus rond schaambeen zeg maar. Alsof ik voelde dat hij tegen de vruchtzak aandreef ofzo. Nu heb ik dat sinds gister eind van de middag niet meer, Ik ben in de auto zo geschrokken omdat we bijna een auto aanreden.. en nu is dat gevoel sindsdien weg. Verder voel ik alles nog wel (borsten enzo). Mijn buik is alleen niet dikker dan vorige week wat me ook zorgen baart.. misschien verbeelde ik mij dat wel hoor van ons beebje, maar het feit dat ik dat gevoel nu niet kan vinden maakt me onzeker.. Misschien komt het nog terug en anders bel ik de vk verder deze week..

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Katek ooooh ik herinner / herken je onzekerheid zo!
    Maar lieve meid rond deze tijd voel je de kleine ook nog niet elke dag.
    Ik had dat ook heel erg als ik S niet meer voelde dat ik me erg zorgen maakte.
    En als je de kleine hebt gevoelt is dat ook heel erg vroeg vooral voor de eerste.
    Dus maak je aub geen zorgen.

12. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @kate; ik heb ook nog niet veel verstand van zwangerschappen enzo, maar idd, nu al voelen is erg vroeg. Al zou het wel kunnen volgens mij. Maar niet iedere dag voelen is zeker normaal. Ook groeien van je buik gaat met sprongetjes, dus hoeft niks te zeggen nu. Snap je onzekerheid wel. Als je te onzeker bent kun je idd de vk bellen. Die kan je vast geruststellen. Knuf!

13. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    ow&sweet; bedankt voor jullie geruststellende woorden meiden..
    ik zal proberen me nog niet teveel zorgen te maken. Maar dat is nog niet makkelijk.. Over zorgen gesproken..

Hoe zou het met Bobje & man zijn de arme schatten???

14. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    Ik denk aan bob... :(

15. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    me too..... :(

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Me too:(

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hoe gaat het nu met bob?? denk aan je!!!

katek je voelt het kindje zeker niet elke dag hoor. vond ik soms ook erg moeilijk als ik niks voelde. ben je gelijk een beetje onzeker erover. ik voel haar nu wel elke dag maar ook niet super veel ofzo. is erg rustig de hele dag, dus ze slaapt veel. komt allemaal goed hoor!!

18. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ik denk ook aan Bob....

19. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    bailey: wat spannend dat jullie in januari weer mogen starten!

mama2girls: welkom hier. wat keuk dat je al 2 kindjes via KID hebt gekregen.

kiyeko: oh spannend jij weer op de wachtbankje!! oh spannend van je zusje, wel erg vroeg nog, maar een tweeling is vaak vroeger. hoop dat alles goed is gegaan.

katek: ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken wat betreft t voelen van je minikatek... de meeste zwangere vrouwen beginnen pas t kindje te voelen tussen de 16 en 20 weken.. en soms zelfs nog later.. komt goed!!

bob: hoe is t meid....

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Denk aan jullie bob & bobman..<3

Deel Deze Pagina