Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door one of kind, 30 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    @ bob, veel sterkte en dikke knuffel!

@ sweet lilly, wat balen zeg! duim voor je voor goed nieuws morgen!

@ annaatje, ik ga er vanuit dat het bruin bij jou van de innesteling is, duim voor een positieve test voor je!

@ katek, hoe is het nu, nog pijn gehad?

@ all, na goede gesprekken toch afgesproken om geen pauze in te lassen maar om door te gaan.. dit hele traject is emotioneel een uitputtingsslag voor ons allebei, nadeel is dat ik een prater ben en mijn man helemaal niet.. dingen toch kunnen uitspreken en besloten om deze maand met goede moed verder te gaan, gaan wel dinsdag naar huisarts voor extra begeleiding en steuntje in de rug.. uit voorgevoel gisteren alvast gestart met ovulatietesten, met berekenen van startdatum kwam ik uit met 32 dagen op de 16e en met 35 dagen op de 18e.. ik wist van vorig jaar nog dat ik na een langere cyclus vaker een kortere had.. gisteren nog een negatieve test en vandaag ineens onverwacht een positieve.. meteen maar gebeld met onze donor, voelde ons een beetje opgelaten, ging echt zo van "ja sorry, heb slecht nieuws, maar ik heb in een keer een positieve ovulatietest.." gelukkig reageerde hij en zijn partner heel lief, dus vanavond 3e zi gedaan.. nu weer afwachten en kijken wat mijn cyclus deze maand voor kunstjes uithaald.. hebben verder ook afgesproken dat we dit traject met zi een jaar doen, dus tot juli 2012, en als het dan niets is, dan stoppen we er helemaal mee.. we zijn ook gelukkig met elkaar zonder kind...
    welterusten iedereen en werk niet te hard de komende week!

2. dievine

dievine Actief lid

17 okt 2011
    191
    0
    0
    noord brabant
    Hallo

Ik zag de titel staan en dacht: hier kan ik wel ff spieken.
    We hebben vorige week te horen gekregen dat een spontane zwangerschap er niet in zit, alsin 1,5%.....das niet veel....
    dokter vertelde ook maar gelijk dat het voor ons via ivf of nog iets anders zal gebeuren. Volgen nog onderzoeken voor zowel mij als mijn vriend....maar het is gewoon.....shit.....
    weet niet waar ik met gevoel heen moet.
    ben een beetje op zoek naar herkenningsverhalen, iemand die me kan vertellen hoe zij het ervaren heeft en hoe ze ermee is omgegaan...

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dievine helaas hebben de meiden hier toch weer heel wat anders als probleem.
    Ik hoop wel dat het jullie via ivf zal gaan lukken!

4. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ Bob, denk aan je en wil je een dikke knuffel geven..

@liev, hoe is het met jou meid ? voel je je goed ?

@ katek, jij gaat hardddddd :D, alles goed ??

@OW , wanneer gaan jullie weer starten?

@ annaatje, ik duim voor je dat het innestelingsbloed is !

@ Girl, jij ook alweer 27 weken, pff wat gaat het snel.. Je zal wel een aardige toeter hebben inmiddels ? :D

@Dievine
    Welkom hier meis.
    Wat bedoel je precies met die 1,5 % ? Welke onderzoeken zijn er al gedaan?

Ons verhaal in het kort: in 2006 gestopt met de pil. Bij de eerste en tweede zaadtest zijn er geen zaadcellen gevonden bij mijn man. Tese gedaan in Nijmegen, uitslag negatief.Wij zijn voor KID gegaan in het UZ-Gent in Belgie. Inmiddels hebben wij 8 IUI-D pogingen achter de rug en een IVF -D poging, we zijn nog niet zwanger.

Voel je vrij om hier je vragen te stellen en mee te kletsen :D

@all,

Sorry als ik iemand ben vergeten, ik lees wel mee maar heb soms even niets te melden ;)
    Inmiddels zijn we weer gestart met de volgende poging. Onze eerste cryo tp. Afgelopen donderdag een follikelmeting laten doen op dag 12 van mijn cyclus. Follikel was 15 mm. Zaterdag op dag 14 ook 15 mm en vandaag op dag 16 ook 15 mm. Baarmoederslijmvlies is wel dikker geworden, die is 8 mm. Dus lijkt erop dat mijn follikel niet meer verder wil groeien. En de reden ???????? geen idee... vind het maar vreemd allemaal..

Heb bloed laten prikken voor de hormoonwaarden maar die zijn niet op tijd binnen vanwege drukte dus moet nog even afwachten. Ben benieuwd wat het UZ-Gent hiervan gaat zeggen vanmiddag.
    In principe als ik pregnyl zou prikken, zou het follikel alsnog rijpen en zal het eitje springen toch??

5. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Liev; bij jou gaat het ook alweer vlot! Spannend meid de echo woensdag! Is de eerste keer toch?

Mona; nee geen pijn meer gehad gelukkig. Moet alleen geen gekke beweginge maken. Spannend dat jullie weer een zi hebben gehad. Ik ga snoeihard duimen meid!!

Dievine; lastig he als je in zo'n situatie zit en niet weet in welk forum je op je plek bent. Hier hebben de mannen van de meiden echt nul komma nul zaadcellen. Ik kan uit je verhaal horen dat je in aanmerking komt voor IVF dus dan zal het bij jullie niet zo zijn. Misschien dat je je meer thuis voelt in een forum wat heet: beginnen met IVF ofzo.. je mag hier altijd meelezen enzo, geen probleem hoor, maar ik wil je alleen maar meer aansluiting geven.

Kipjes; ja gaat heel hard! Alles gaat goed hier. Alleen brandendmaagzuur. Veel succes met je cryo poging meid! Hoop dat die voor jullie net zo succesvol is! Je BMS is al wel dik genoeg voor een tp.. Nu je follikel nog even laten groeien!

All; vanmorgen hartje geluisterd :D Net een hardcore feestje in mijn buik.. hahah. Bloed uitslagen waren allemaal goed! Heb dikke darmen buik.. beebje ligt nu 3 vingers boven schaambeen zei ze. :) zo blij!

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Liev, wat fijn dat het allemaal goed met je gaat. Ben benieuwd naar je echo ;). Zal een mooie Beeb zijn ;). En daarna een mooie banner als echo goed is??? :D

Mona, wat spannend!! Alweer op het wachtbankje...2 vreselijke weken, ik duim voor je!!

KateK, wat super dat je hartje geluisterd hebt, lijkt me geweldig!!! Lekker genieten meis :).

Annaatje, wat leuk dat je er weer bent. Nu hopen dat het een innestelingsbloeding is geweest. Ik duim voor je!!

Kipjes, jeetje jij ook alweer een nieuwe poging! Heel spannend!! Ik duim voor je!! Eerst ff folikkel door laten groeien....

Sweet Lily, wat een klote-zooi :( !! Op naar de volgende ronde....dat er maar veel mooie follikkels mogen groeien!!!

Bob en Bob-man, ik denk veel aan jullie. Hele dikke knuffel voor jullie!!

@ all, nou 1,5 week na m'n mislukte IUI 6, sjesus wat heb ik me klote gevoeld zeg! Voel me nu weer goed, mezelf uit een diep gat opgeraapt en weer verder.....
    We hebben nieuwe rietjes aangevraagd in DD, hopelijk is er snel een donor dan kunnen we verder.
    Nu even niet bezig zijn met zwanger worden, wilde liever gelijk door.....maar nu het zo is geniet ik hier ook wel even van ;).

7. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kiyeko, jij ook op de wachtbank!! Wanneer is je NOD?? Ik duim voor je meid!!!

8. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Kiyeko: ik ben (nog) geen ervaringsdeskundige maar als je het niet bekend wil laten worden zou ik het niet tegen de verloskundige vertellen. Dan weet je zeker dat ze nooit haar mond voorbij kan praten.

@ KateK: fijn dat alles goed is!

@ Kipjes: rond welke dag van de cyclus doen ze de tp. Ga zo voor je duimen meid!

@ Dievine: wat was de diagnose bij jullie?

@ monatoetje: Ik duim voor je!

@ Liev: al aan het shoppen voor zwangerschapskleding? En woensdag de echo, spannend!

@ Sweet: sh*t zeg!

@ anaatje: hoe is het met je? Duim nog steeds voor je dat het goed gaat!

@ Zonnestraal: Goed van je dat je de rust kunt nemen.

@ Bob: hoe gaat het met je?

9. Cat123

Cat123 Actief lid

31 mei 2011
    130
    0
    0
    Noord-Brabant
    De afgelopen 2 weken heel veel bezig geweest met dingen uitzoeken naar aanleiding van het second opinion gesprek in Brussel. Vorige week van gyn gehoord dat als we Tese en ICSI kunnen doen, de kans op miskramen wel wat hoger is dan normaal (omdat ze wrs de ICSI doen met minder goed gevormde zaadcellen). Verder kijkt manlief ook niet echt uit naar 2e operatie. We weten het nog niet, het is zo moeilijk!

Wel een vraagje aan jullie: Wie heeft er Tese en daarna ICSI met eigen zaad gedaan en is niet zwanger geraakt en nu bezig of zwanger (geweest) met KID?

Ik ben zo bang dat de Tese wel succesvol zou zijn, net als de ICSI maar dat het daarna niet lukt of eindigt in MK en dat we daarna alsnog het KID traject in moeten gaan. Enne...ik ben (al) 33.

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kipjes ben al bijna weer 28 weekjes gaat hard he. ik zal ff straks een nieuwe foto van me buik in me album plaatsen, maar vind persoonlijk dat ik nog niet zo extreem dik ben hihi.

fijn dat jullie weer begonnen zijn met een cryo tp alleen moet nu ff je ei lekker doorgroeien en dan snel een tp. die hebben ook goeie slagingskansen hoor kijk naar mij.

dievine ik denk inderdaad dat je meer naar een topic kunt gaan waar ze net met ivf beginnen. hier hebben we allemaal andere achtergronden.

11. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    he meiden, even kort berichtje met mijn telefoon. Doe morgen langer, maar wilde ff laten weten dat we gewoon in november door mogen!! :D Ben er erg blij mee! 2 november uitgangsecho en dan weer op derde cyclusdag beginnen. Jippie! (nooit gedacht ooit blij te kunnen worden van ivf hah..) Tot morgen!

12. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @cat,
    Ik kan je daar helaas niet bij helpen.

@girl,
    Ben benieuwd naar je buikfoto's !!

Ik wil ook graag mijn follikel nog laten doorgroeien maar het lijkt erop dat dit niet meer gaat gebeuren aangezien deze vanaf donderdag al gelijk is gebleven. Ik weet echt niet wat we moeten doen nu en Gent heeft ons niet gebeld, dus zal morgenochtend meteen moeten bellen.

Ik hoop zo dat we niet over hoeven te slaan deze cyclus, ik zou het zo fijn vinden om geen ziekenhuizen hoeven te bezoeken als ik wellicht in januari een nieuwe baan heb.. Zucht...

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    #1953 Girl86, 17 okt 2011
    Laatst bewerkt: 17 okt 2011
    kipjes ze staan in me album!!!

zie je wel sweetlilly vaak mag je gewoon door als alles gewoon goed is met de uitgangsecho. super meid!!! hopelijk gaat het nu lukken

cat ik kan je daar ook geen antwoord opgeven!!!

monatoetje en kiyeko?? succes met de wachtweken!!

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi dames!

Kiyeko, een VK heeft beroepsgeheim. En mocht je donor al ouder zijn dan 45, dan heb je recht op vergoeding van de combinatietest e.d. Wij vertellen het wel aan de VK, omdat een VK beroepsgeheim heeft mag ze dit soort dingen niet delen met anderen.
    Toch vertellen we het ook wel aan het kindje en onze omgeving weet waarmee we bezig zijn. Gewoon ook omdat ik slecht ben in het bewaren van geheimen.

Mona, ik duim!

Sweet lily, wat fijn dat jullie door mogen!!

Hier morgen evaluatie. ik ga vragen om hormonen...nooit gedacht dat ik dat ooit zou willen :D

liefs

15. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    nou meiden, hier dan ff een langer bericht van mij ;)

@OW; we mogen gelukkig toch in november door, maar dan kunnen ook de voorspellingen uitkomen. Als het deze ronde dan raak zou zijn, zou ik een posi test pas in december hebben. Maar goed, we zien het wel :D
    Wanneer gaan jullie door voor de volgende iui?

@Katek; joehoe! 14 weken vandaag!! Dat maar vieren met het kleine hardcorefeestje in je buik haha :D Fijn dat alles goed was meid! Lekker genieten!

@liev; hoe is het met je? Morgen heb je de echo al toch? Spannend hoor! Ik duim voor je dat alles goed is!!

@Girl; wauw, mooie buik hoor! Wat zul je trots zijn!! :D Lekker showen en van genieten!!

@monatoetje; och meid, wat een vreselijke moeilijke beslissing is dat! Ik hoop met heel mijn hart dat je binnen dat jaar zwanger zult zijn!! En liefst natuurlijk deze ronde al.. :) Ik duim!!

@Kipjes; oh nee toch, weer een domper voor jullie? Dat kan toch niet? Weet je al meer? Ik hoop zo dat je wel een tp kan krijgen... Waarom moet er eigenlijk een ei groeien voor een tp? :) Knuffel!

@kiyeko; volgens mij hoef je dat niet te vertellen hoor, zolang alles goed gaat is dat niet nodig dacht ik. Verloskundige heeft idd wel een beroepsgeheim, dus het zou geen kwaad kunnen denk ik.

@zonnestraal; fijn dat je weer uit je dal bent meid! Kan me voorstellen dat je hier ook wel even van geniet. Eventjes niet geleefd worden door behandelingen, maar gewoon even jezelf zijn. Geniet ervan. En ik hoop met je mee dat er snel donor gevonden is en je snel verder kunt! :D;)

@Cat; ja combinatie tese en icsi is mij inderdaad ook bekend dat de kans op miskraam groter is. Dat komt doordat de kwaliteit van het zaad toch echt slechter is. Het is niet volledig ontwikkeld. Het is ook een vreselijke moeilijke keus die je moet maken nu. Maar ben je niet bang dat als jullie geen tese meer doen, dat je daar later toch spijt van krijgt? Dat je gaat denken; goh, misschien hadden we toch een kindje van onszelf kunnen hebben? Je kunt het dan niet meer over doen. Moeilijk hoor... Sterkte met het nemen van de beslissing!! Volg je hart en gevoel, dat is altijd het beste.

@Panter; yes meid, dus toch hormonen! :D Ben benieuwd wat ze ervan zeggen en wat ze je gaan geven. Het zal ook vast geen enorme ramp met je worden toch? Ach, en anders maakt het ook niet uit toch? Als mensen om je heen weten dat je hormonen gebruikt houden ze ook wel rekening met je. Komt goed!:D Hoop voor je dat je dan snel zwanger mag zijn en blijven!!

@bob; hoe is het met jou? Knuf!!

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Sweet lily, zou mooi zijn als december uitkomt!!

Ik ga vragen om clomid in combinatie met pregnyl. Clomid omdat ik zo'n late eisprong heb..soms pas op dag 23...en clomid stimuleert de eirijping.
    Pregnyl om de eisprong te plannen, kan met de positieve ovutest de pregnyl spuiten en dan 36 uur later de IUI plannen.

Ben benieuwd of ze het ermee eens zijn haha.

17. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @all,

Even snel. Vanmorgen even met Gent gebeld. Ze zouden me vanmiddag terugbellen, maar in de tussentijd een posi ovutest. Dus gelijk zelf weer gebeld. Hoef nu geen pregnyl te prikken en zaterdag hebben we de TP !! Spannendddddd :D

18. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Whoooo Kipjes!!! :D You go girl!! Top!!!

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kipjes wauw wat spannend alvast heeeeeeel veel succes!

20. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    oh wauw kipjes!! Wat goed zeg!! Heeeeeeel veel succes!! En ik duim..

@panter; nou, je hebt het al goed uitgedacht hihi. Hopen dat ze het ermee eens zijn! Komt vast goed!

Deel Deze Pagina