Panter, wat goed dat je toch aan de hormonen wilt gaan. Ik heb dat ook nooit gewild, maar nu zie ik toch veel voordelen. Inderdaad de planning van de IUI (pregnyl).....uit onderzoeken blijkt toch dat IUI valt of staat met planning. En een kortere cyclus, bij mij duurde het ook heel lang voordat ik eindelijk 's een eisprong kreeg. In mijn geval met de Puregon verliep dit lekker vlot. Bijwerkingen zijn er wel, dat is te overzien....duurt een week. Grote nadeel vind ik als je dan ongesteld wordt.....alles voor niks qua gevoel. Maarre, bij jou hormonen en dan zwanger!!! Kipjes, wat spannend!! Ben ook benieuwd naar waarom je een eisprong moet hebben voor een TP? Ikke niet snappe..... Cat, wat een moeilijke beslissing.....heel heel moeilijk. Destijds toen ze bij m'n man een Tese gingen doen was er sprake van tegelijk een ICSI (dit was in DD). Ik had ervoor gekozen. Maar tis wel een hele moeilijke beslissing..... Nou donorzaad is dus al binnen in DD ! Fucking snel, had bij wijze van spreken deze maand nog een behandeling kunnen doen . Maargoed, we moeten dus een reis plannen om ons superzaad op te halen. 2 Nov. een evaluatie-gesprek bij onze arts, doen ze altijd na 6 mislukte IUI's. Iemand een idee waarom zo'n evaluatie moet??? Annaatje, hoe is het meis?? Bob, denk nog altijd aan jou en Bob-man!!
Zonnestraal, wij kregen een evaluatie na 6 pogingen om even te kletsen hoe wij erin stonden en hoe de artsen het zagen. Veelal doen ze na 6 pogingen een HSG onderzoek. Is alles daarbij goed dan kan je nog 6 pogingen doen. Tenminste zo werkt het in rijnstate. Ik heb geen HSG gehad, omdat ik zwanger ben geweest. liefs
meiden, nog ff een vraagje. Ik heb sinds 3 dagen steeds pijn rechts onderin mn buik. Uitstralend naar lies en been. Iemand een idee wat dit kan zijn..? Vind t een beetje eng...
@ all, Thanx meiden !! @zonnestraal, Je moet een eisprong krijgen om de dag van de tp te kunnen bepalen. Na je eisprong gaat je lichaam zich voorbereiden op een innesteling. Op het moment dat je lichaam ''klaar'' is voor de innesteling , plaatsen ze het cryootje terug. Dit is natuurlijk weer anders als je hormonen gebruikt. Dan kunnen ze het plannen. Nu dus op de 5e dag na positieve ovutest de tp.
Oh ok, ik snap het nu Kipjes . Panter, ik heb al een HSG gehad....zag er keurig uit, ahum....alleen nu 6 maanden later nog niet zwanger . Sweet Lily, das je eisprong....voel ik ook altijd. En door de hormonen voel je het nog veel meer.
@ kipjes, wat spannend! Duim voor je!!! @ sweet lilly, het klinkt inderdaad als je eisprong.. beterschap!
Sweet; wat super dat jullie dan alweer door mogen YES! We zijn al flink aan het genieten van dit kleine feest beestje! Girl; mooie buik meid!! Panter; goed dat jullie dat gaan aangeven. Wel spannend! Hoop dat jullie snel kunnen beginnen en het dan ook eens eindelijk raak is voor jullie!
Kipjes; ik duim voor een lekkere plakkert a.s. zaterdag! Lekker rustig aan doen het weekend! Zonnestraal; jee dat is snel! Lekker man! Succes met de evaluatie. Geen idee wat ze daar willen bespreken. Sweet; misschien een eisprong?
thnx sweetlilly!!! denk inderdaad je eisprong, daar kun je goed last van hebben. ik liep dan krom van de pijn. kipjes wat super!!! eindelijk de tp. zonnestraal dat is mooi snel!!! nu nog ff een gesprek en kun je weer snel starten. thnx katek!!! jij alweer 14 weekjes!!! je gaat hard zeg!!! panter fijn dat je er helemaal uitbent met wat je wil gebruiken. ze zullen het er toch wel mee eens zijn.
@ Annaatje, wat balen zeg! hoop nog steeds voor je dat het niet doorzet! Gun het jullie zo! @ Kiyeko duim ook voor jou!
oke, dan ga ik er ook maar vanuit dat het mijn eisprong is. Heeft nog nooit zoveel pijn gedaan, maar dat zal dan wel door de hormonen komen. @kiyeko: wat spannend meid! Ik hoop voor je dat het raak is!
Goh is er weer veel gebeurt... Jammer lilly dat de stimulatie niet voldoende was deze ronde. Hopelijk heb je met een aangepaste dosis de volgende cyclus veel meer eitjes. Kipjes wat goed dat jullie zaterdag al de cryo kunnen ophalen. Het moet nu gewoon een plakkertje zijn, ik duim van harte voor jullie. En duimen draaien op volle touren voor kyeko & anna - ben ik verders nog iemand vergeten die op dit moment duimen nodig heeft? langzaam wordt die dementie echt lastig. @ panter, ik denk dat het ook een goede zet is om (minimale) hormonale ondersteuning te vragen. Alleen al om de ovulatie beter te timen en met de bolletjes de innesteling te bevorderen. Ik was er ook als de dood voor, en had er behalve wat pijnlijke prikplekjes, 2 dagen wat opvliegers en een bolletjes aversie geen last van. Succes bij de besrpeking! @ zonnestraal, geweldig dat het nu zo snel gaat! @ girl, mooie fotos en een mooie buik heb je De mijne word nu echt enorm vind ik, maar goed dat ik eind volgende week met verlof mag. Voel jij je verder goed? Ik zal ook eens wat fototjes in het album zetten. Liev, veel plezier bij de echo. lol Katek, ik moest ook aan hardcore denken bij de eerste keer harttoontjes luisteren. Mijn man zei meteen 'oh oh het wordt een gabbertje'. En hoe is het met wondertje, bailey en dreamer? Ik moet morgen weer naar het zh, blutdruk controle. De vorige was goed (120/75) en ik heb het vermoede dat de metingen bij de VK struktureel te hoog zijn. Nou ja, we zullen zien. Een paar duimen kunnen zeker helpen. Als de tensie goed is mag ik nog steeds thuis bevallen (waar ik zo op hoop.....)
kiyeko spannend!!! moet nu toch een keer lukken!!! iluna dank je!!! ja voel me goed!!! en jij?? jij bent ook al ver zeg. zal zo ff kijken of je al foto's hebt geplaatst. hopelijk is je bloeddruk weer goed morgen!!! liev veel plezier bij de echo!! wanneer heb je hem??
@sweetlily, Die hormonen kunnen je lichaam flink van slag maken hoor !! Mijne is nog niet helemaal op de rit .. Wel fijn dat je alweer snel mag beginnen ! @katek, Leuk dat jullie het hartje hebben gehoord. Echt een lief geluid he ? Wanneer heb je je volgende echo ? @girl, Weet niet of ik het al gezegd had , maar wat een mooie buikfoto's ! Je straalt helemaal, prachtig om te zien @panter , Weer een stapje verder.. Ik wilde ook nooit hormonen en nu al met ivf bezig.. Je verlegd steeds je grenzen weer in de mmm. Duim voor je dat het snel gaat lukken meis ! Duurt veel te lang he ? Knuffel !! @kiyeko, De duimpjes draaien hier !! @annaatje , Ik heb nog hoop.. Zou echt balen zijn als het niet gelukt is.. Dit was de 2e iui toch ? @liev, Veel plezier bij de echo ! @iluna, Duim duim duim voor een goede bloeddruk @bailey, Hoe is het met jou ? Al aan het aftellen tot januari ? @dreamer, Hoe is het met jou en jullie kleine meisje ? @bob, Heb je al een tijdje niet voorbij zien komen, begrijpelijk natuurlijk. Hoop dat alles goed met je gaat en natuurlijk ook met bob-man. Knuffel @all, Thanx voor de reacties, Nu duimen dat de 2 cryo's goed ontdooien voor zaterdag. We hebben besloten dat als ze beide goed ontdooien we ze ook beide laten terugplaatsen. Spannendddd .. Ik ga lekker mijn bedje in meiden , drukke dag achter de rug en ben moe.. Truste allemaal !! -x-
thnx kipjes!!! ik duim heel hard voor je dat deze 2 of 1 goed blijven plakken!!! wordt ook wel een keer tijd he.