Ben nog een leek zelfs na de 5e keer pregnyl. Ben Woensdag naar de fertiliteits arts geweest stond er een eitje van 19 18 14 op cd 13. Normaal moest ik dan dezelfde dag pregnyl (5000) spuiten en de avond klussen. Nu adviseerde ze de pregnyl gisterochtend pas te zetten en dan gisteravond te klussen. Nu had ik al steekjes en pijntjes links dus ik had het vermoeden dat er al iets aan zat te komen. Om 9 uur pregnyl gezet en voor de zekerheid maar eerder geklust. Gisteravond 20 uur heb ik mijn eisprong gevoeld. Dus dat is dan niet van de pregnyl dat is nog te vroeg. Maar kan dat nu dan geen kwaad ofzo?? Misschien is het een hele domme vraag hoor, dan sorry De pregnyl was puur ter ondersteuning maar blijkbaar heb ik dus zonder pregnyl nu toch een eisprong (lijkt me echt sterk dat de pregnyl na 11 uur al werking heeft ipv 36-40 uur).
Hai heb je ook getempt dan weer je zeker dat het je eisprong was. kunnen natuurlijk ook andere steekjes zijn geweest, zeker als je je zorgen maakt. Ik zou gewoon even met de ferti assistente bellen anders. Succes!
Nee heb geen temp bijgehouden maar heb het duidelijk gevoeld. Maak me niet zozeer zorgen hoor t'is meer zo van ojee, wat nu?
Het kan zijn dat je lichaam zelf de eisprong al in gang had gezet. Dus in wezen heb je de Pregnyl te laat gezet en was dit zelfs niet nodig geweest. Dat kan verder helemaal geen kwaad. Jullie hebben zelf op tijd geklust, toch? Succes! ps Wat ben je trouwens veel afgevallen!!!
Ja wel op tijd geklust, had al een voorgevoel.Maar wou indd denk ik even horen dat het geen kwaad kan Thanks! Wel met hulp afgevallen hoor (maagverkleining).
Hai! Heel herkenbaar!! Ik kreeg het advies om op een zaterdagochtend de pregnyl te zetten, maar voor de zekerheid zijn we op die vrijdag ervoor al begonnen met klussen. Zaterdag de pregnyl gezet en 4 uur later voelde ik de eisprong. Voor de zekerheid nog een keer geklust op zondag. En het was raak. Precies 38 weken later op een zaterdag was ik uitgerekend Dus geen probleem hoor!! Hopelijk hebben jullie ook meteen succes!!
In het ziekenhuis hebben ze tegen mij gezegd dat je geen natuurlijke eisprong meer hebt zodra je de pregnyl hebt gezet. Maar goed, ik zou het anders gewoon even zelf bij je arts navragen.
Als je lichaam het proces van de eisprong al in gang had gezet voordat de Pregnyl gespoten is, dan heb je ondanks dat wel een eigen eisprong. Is het nog niet in gang gezet, dan zorgt de Pregnyl daarvoor.
Tuurlijk moet je je vragen stellen, daar zijn de artsen voor! Een arts is er voor jou en niet andersom, hoor!
Ze heeft het gesprek met mijn partner gevoerd en ben het helemaal vergeten. Dag 13 vd volgende cyclus (als die er komt..) moeten we terug. Hoezo dom, oops.