DA, ik gebruik op dit soort dagen de CB digital erbij. dan is het duidelijk. Zodra streepjes erg op elkaar gaan lijken pak ik de CB en slinger die door dezelfde plas. Scheelt bakken geld dan alleen de CB gebruiken..heb er nu 2 stuks nodig vaak per poging. maar ik duim dat je ei zich snel aandiend, dan krijg je ook IUi toch?
panter: nee nog geen iui, normaal gesproken gebruik ik cb er ook naast als ik twijfel, maar omdat we nog geen iui krijgen vind ik dat zonde.. dat doe ik wel weer als we gaan starten hoor. ik heb al mijn testjes nog vanaf t begin van de iui's en daarvoor zelfs nog, dus ik heb heel veel vergelijkkingsmateriaal, dat scheelt.
7 maart is er weer een vergadering, dus ik hoop volgende cyclus mee te kunnen doen weer. vind het allemaal zo spannend, dus denk ook wel dat het daaraan ligt hoor, dat het een beetje anders loopt dan anders nu. oh mijn zusje is gestopt met roken.... dit betekend dat ze ook bijna gaat stoppen met de pil.. pff weet niet of ik daar al aan toe ben, maar goed zij kan haar leven natuurlijk niet stop zetten, omdat ik er moeite mee heb..
hier even pauze van t opruimen, woonkamer is opgeruimt en de keuken ook, was staat aan.. moet nog wel stofzuigen.. maar heb de energie niet...
Panter, wat een klote testjes zeg. Bah!!! DA, volgende ronde iui. Zal vast wel. En wat je zusje betreft. Dat is ook moeilijk en confronterend. Weet er helaas alles van. Maar we gaan gewoon positief erin staan: jij wordt met de 1e iui zwanger!! Punt uit!! Mona, een meisje . Zei ik toch . Zo leuk!! Dreamer ook bijna beginnen. Spannend!! Liev, wat fijn dat je er even was. Maakte me zorgen. Hoest met de 2 beebjes??? Bob, moet zo lachen om je. Zo herkenbaar ook met diertjes . Maar meis, gecondoleerd met blubje. Annaatje, even een knuf voor jou! Kipjes, dit klinkt allemaal als z.wanger. Ik denk dat jij zometeen 2 roze streepjes kunt laten zien. Wanneer mag je testen? Mummy, hou je het nog vol? Wanneer mag jij testen? Heb jij al klachten?? Juffie, wat fijn even lekker er helemaal uit. Das echt ff belangrijk. Ja de mmm is gewoon heel zwaar. Jammer dat je zo hard met je neus op de feiten werd gedrukt. Hopelijk ben je snel jezelf weer en ga je weer met volle moed verder met de icsi. En wij zullen je steunen hier! Knuffel!
Als alles goed gaat dan maandag de TP. Ik vind het zooooooo spannend!! Maar toch, van de 9 eitjes 5 bevruchtingen. Dus 4 niet gelukt. Das best veel. Voor mij een bevestiging dat iui voor ons niet werkte. Dit was zelfs icsi, geen IVF. Moeilijk uit te leggen, maar ik heb echt alleen maar omo-witte testen gehad. Ik had met de iui's het gevoel dat de bevruchting zelf niet lukte: soms meerdere follikels, nieuw en veel donorzaad, pregnyl om te timen en een witte test. Me nooit zwanger gevoeld. Wist altijd van te voren dat ik ongesteld ging worden.... Daarom was ik zo nerveus of we wel embryo's konden krijgen .
Zonnestraal, volgens mij is het normaal dat 50-75% bevrucht raakt. niet alle eitjes die gevonden zijn zullen goed rijp geweest zijn? Hebben ze daar niks over gezegt? Ik vind het een prima score iig, op naar een zwangerschap!!! Whiehoeeeee!
Ja klopt panter, las het net ook op een ander topic . Ben ook heeeeeeeeeeeel blij met deze 5 bevruchtingen hoor!!!!
@Zonnestraal: superscore meis! Nu op naar een mooie test die eens wat anders aangeeft dan omo wit! @Bob: ahh arm visje en arme jij. @Panter: niet getest vandaag? @DA: gelukkig toch een posi test deze ronde! @All: ik heb zo'n zin in de vakantie en zo'n zin om te beginnen! Heerlijk! Nog 1,5e week en dan lekker even luxe ontspannen en dan als we terugkomen nog iets van 1,5-2 weken tot mn ongi en dus de start voor beeb 2 Tijdens de vakantie nog ff lekker klungelen met de ovu testen, even proberen het vertrouwen erin te krijgen. En dan vol goede moed ertegenaan Eindelijk!
@ zonnestraal, Wat goed !!! Prima aantal hoor !! Hoe voel je je ? Nog erg buikpijn ? @ mona, Een meisje !!!!! Whiiiihoeeeee @da, Ik gebruikte altijd de cb, kan niet tegen streepjes gluren hoor !! Krijg er de zenuwen van haha En zelfs die smiley moest ik wel ff een minuut bekijken voor de zekerheid , haha @ panter, Nog getest? @ dreamer, Lekker hoor vakantie !! En daarna weer beginnen spannendddd @ ego, Vandaag de echo gehad. Was niet goed. Mijn eierstokken zitten nog steeds vol met vocht. Vrije buikholte vol met vocht en ook bij de lever was vocht te zien. Vandaar dat ik me nog zo slecht voel. Mijn baarmoeder 'zwemt' in het vocht zei ze .. Net de bloedwaarden doorgemaild naar Gent. Dan wordt ik vanmiddag teruggebeld. Pfff wat een klap ! Hoopte zo dat het beter zou gaan.. En ik heb gewoon striae op mijn buik !! Heb echt een buik van 4 maanden zwanger of meer.. *zucht*
Woo kipjes wat eng allemaal zeg!! Laat je weten wat gent zegt? Moet je niet in het ziekenhuis blijven? Respect voor jou..hoop dat het snel beter wordt!! Denk aan jou! Zonnestraal wat super zeg 5 bevruchtingen!!!! Wauw!!! Hoop zo dat de eerste direct raak is!!! Rust maar lekker uit!!! Bob..zielig v vis!!!!!! Je hebt wel alles voor hem gedaan volgens mij!! Later meer...net wakker v middag dutje voel me wappy... En het stinkt hier in huis.. Toch geen kattepis hoop ik!!! Xxxxxxxxxxxx
@zonnestraal wat goed!!! Spannend maandag tp!! Te gek zeg!! Helemaal happy voor je @kipjes wat rot meis!! En wat gaan ze nu doen? Is zoveel vocht rond je organen niet gevaarlijk? Echt zo sneu meis!! Een hele dikke beterschapsknuffel!! @op de wachtbank nog kwaaltjes?? @Panter wat raar nog geen ongi en jij voelt het wel altijd aankomen toch? Ik hoop gewoon op een late innesteling en posi test!!! @liev fijn dat je er bent meis en dat het goed gaat!!! En ik hoop geen kattenpis :-D @DA ook weer lekker aan het schoonmaken hier nog eentje! Al je eitje gevonden... @dreamer heerlijk Viva vacance!!! @goudvis...ja ik ben een muts hoor met beestjes hahaha...vriend lief verklaarde me voor gek dat ik ging waken...ach ja mutsen moeten er ook zijn Thanks voor de condeleances hahaha Ben wel weer helemaal heppie hoor!!! En weer uit m'n goudvissentrip hihihi Ik ga weer even boven schoonmaken... Dikke knuffels lieve meiden!! Liefs
kipjes: oh geen wonder dat je er nog zo last van had, ben benieuwd wat ze willen gaan doen.. bob: ja mijn testje van vanmiddag was een knaller.. dus ei is terecht! moest ook wel lachen hoor vanmorgen, dat je hebt lopen waken bij je visje.. en dan t tijdstip ook erbij.. hihi..
Dreamer, wat heerlijk zeg luxe op vakantie . Waar gaan jullie heen? Kipjes, pffffffffffff.....het gaat bij jou ook niet van een leien dakje hè . Doe maar rustig aan (je kan ook niet anders), lief zijn voor je lichaam. Veel drinken. En dat goedje van OW misschien gebruiken?? Das tegen overstimulatie, bevat veel eiwitten geloof ik.... Hier nog wel een beetje buikpijn, steekjes en een beurs gevoel. En naar de toilet gaan (de grote hoop ) doet fucking veel zeer :x, dus misschien m'n darmen??? Nou ik ga naar de prikster (acupunctuur).....oh schiet me ineens de vraag van Kiyeko te binnen --> ja ik gebruik chinese kruiden zeg maar. Denk dat je hetzelfde bedoeld thee of de kruiden.... Big hug voor jullie dames!!
@ all, Wat een lieve reacties ! Bedankt ! *grouphuggggg* @zonnestraal, Ja die protifar gebruik ik elke dag, drink veel, rust veel maar het schiet niet echt op. Helaas heeft gent niet gebeld dus weet ik nog niks. Morgenochtend maar meteen bellen dan ! Pijn bij de grote boodschap is heel herkenbaar. Darmen drukken tegen je eierstokken, die geven zoveel pijn. Moet na een paar daagjes wel afnemen hoor !
Lieve Dames, Hier gaat het wel weer redelijk goed....nog niet helemaal rustig aan. Net een brief van de M. zorgverzekering op de mat liggen dat ze gaan vergoeden JEEEEJ Staat alleen geen bedrag bij? dus of ze nu alles gaan vergoeden? Geen idee daar zal ik dan nog wel eens voor bellen... @Zonnestraal: PROFICIAT! super blij voor jullie! Ik begin alvast kei hard met duimen voor jullie tweetjes! Ik hoop dat wij snel mogen volgen.... @Mummy: Hoe is het met jou? voel je al wat? Hoop het zo voor jullie! @De rest: ik reageeer vanvond of morgen op de rest. Fijne avond meiden! Liefs Juffie