panter ja ze durft nu vast niet meer los te laten, ze weet natuurlijk niet wat er aan de andere kant te halen valt.. hihi.. ik ben ook zooo benieuwd!
@juna succes vandaag meis!! Ik hoop dat het de rust brengt die je zo nodig hebt!! @dreamer nog testje er tegenaan gegooid? @Panter wat gaat dat snel ineens...ik vind het wel super om te lezen dat je zelf weer enthousiast bent en met zoon instelling als jij hebt dan moet het gewoon helemaal goed komen Het is jullie zo gegund!! Oh en ook ik zag 2 hele lichte streepjes hihihihi tijd voor een nieuwe laptop mischien @Mona heerlijk uitgewaaid...klinkt goed!! En het aftellen naar je verlof is echt begonnen!! Nog heel eventjes volhouden meid!! @girl ben blij dat het meeviel je eerste halve dagje! @Ook hoe gaat het met jou meid? @juffie voel jij je al wat beter?? @katek al navelstreng nieuws van jullie dochter?? @all goedemorgen lieve dames, een heerlijke dag toegewenst!!! Ik heb vanmiddag 2e sollicitatiegesprek bij een enorm leuk bedrijf dus ik hoop op nog meer goed nieuws voor de vakantie ben normaal niet zo veeleisend hoor hahahaha Dikke knuf voor iedereen hier!
Bob nee nog geen nieuws helaas.. Vannacht wel wat buikpijn gehad maar nu weer rustig. Ik laat het maar los geloof ik. Komende week paar verjaardagen van vrienden en familie en had graag niet zo dicht daarop willen bevallen, maar goed ik kan er zelf toch niks aan doen. Moet maar denken: dan is het maar zo, ze vieren het toch vaak in het weekend enzo.. Succes met je gesprek vanmiddag!
bob: succes met je gesprek!! katek: oh nee nog steeds gevuld! nouja t kan nu niet heel lang meer duren hoor! all: zucht!
Bob, succes met je gesprek meid! Hopelijk goed nieuws! Katek, ik stop met dansen...wie weet helpt dát! Je meisje komt wanneer ze daar klaar voor is, nog even geduld. maar oh wat zal dat moeilijk zijn zeg!!!
oh ik ga dalijk een ovutest doen.. heb t idee dat er aankomend ei is !!?? ik heb altijd rond mijn ei van dat (sorry) slijmverlies enzo.. en dat heb ik nu dus ook??!! erg vaag......
Hoi meiden......ik dacht neem eens een kijkje aangezien ik geen mailtjes meer binnen kreeg dacht ik dat het zo rustig was vaag:S Lieve bob heel veel succes met je gesprek!!! *duimduim* hoe voel je je verder?? KateK aaawwhhhh beebje heeft het nog goed binnen!!! @ all vanmiddag dus echo ben zo zenuwachtig en blij te gelijk, heb met mezelf afgesproken dat dit de laatste is die ik zelf ga doen! (ofjahhh heb nog een afspraak staan voor de geslachtsbepaling) ik MOET gaan genieten!!!! bedankt lieverds voor jullie lieve woorden
DA je lichaam is wel erg met je aan het spelen of niet???? eigelijk zou het een laat ei worden en nu komt die nu al.........maar wel fijn als ie nu komt toch??????
deze van vandaag moet ik alleen betalen en die geslachts.....wantuhh is verrassing voor mijn moeder die is jarig en zijn we op vakantie en wil dan een mooie taart maken voor dr met in de binnenkant rose of blauw hihih
ja als die nu komt is ook prima... alleen mag/kan/wil/niet op zaterdag inseminatie.. kost me geld dan!! hebben een teamuitje, en ik heb aangeven dat ik niet zeker weet of ik mee kan.. nu belde ze me gister dat ze moesten weten of ik mee ging ja of nee.. dus ben een beetje aan t tellen gegaan.. en heb gezegd dat ik mee ga... als ik nu niet meer mee ga kost t me ong. 45 euro....