Dreamer wat gek die testen, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Juna veel plezier met de echo, krijg je ook nog een termijn echo met 12 weken? Juffie lijkt mij ook van de hormonen, bellen voor de zekerheid kan nooit geen kwaad. Katek vandaag de uitgerekende datum, jullie meisje maakt het spannend. Wij zijn te nieuwsgierig naar het geslacht, vrijdag hebben we een geslachtsecho ben zo benieuwd. Hopelijk laat de kleine zich goed zien.
Bailey...spannend meid!! Wat vermoed je zelf wat het wordt? Ik denk een klein knulletje Leuk hoor geslachtsbepaling...genieten geblazen!!
Wij denken ook een jongen, weet niet waarom maar dat zegt ons gevoel. We wachten nog even af... Ik laat het zo snel mogelijk weten.
Dokter S. gebeld. Hij had het over een kruisreactie, waarmee weet ik niet? Volgens hem kwam het zelden tot een ovulatie bij cetrotide gebruik, laten we dat dan maar hopen....LH kan wel wat verhogen omdat je dicht tegen de eisprong aan zit maar zou eigenlijk niet kunnen gebeuren vertelde hij, ik hoop dat hij gelijk heeft! Vannacht om 1.00uur de ovitrelle spuiten, is het dan zeker dan de follikels pas na 36uur gaan springen? Kiyeko: meid lekker op vakantie en wat fijn dat je niet meer misselijk bent, heerlijk he! Hier gaat het ook goed wat betreft misselijkheid. Heb daarvoor wel pilletje anders kotsmisselijk.... FIJNE VAKNTIE! Juna: Hoe was je echo? gerustgesteld? Bailey: een jongen? spannend ben benieuwd! Bob: nieuwe baan zou super zijn, spannend hoor! Jij ook een hele fijne vakantie lekker naar de zon, heerlijk!
Dag dames! Bob yeaaaahhhhhhhh maybe een nieuwe baan!!!! super meisss tis je gegund *blijf duimen* wanneer ga jij op vakantie volgende week toch???? Kiyeko morgen al heerlijk op vakantie ben jaloers hoor!!! lekker genieten laatste vakantie saampjes!!!! en wat fijn dat je misselijkheid weg is Juffie het lijkt mij ook niet dat de eitje eerder kunnen springen hoor....op na de punctie en tese!!!! doen ze de punctie in DD wel met verdoving???? in Gent wel ideaal!!!!! Kate: nog alles rustig aan die kant?? Bailey ja ja vrijdag geslachtsecho spannendddd ben benieuwd als je gevoel klopt hihih.... Jaja meiden heb dus een super mooie echo gehad ik zit weer op mijn rose/blauwe wolk ben ervan plan voorlopig niet meer af te donderen......lig precies op schema......het is een flink druktemakertje hihih zo bijzonder omdat te zien en het hartje klopte ook goed!!!!! *zwijmel* sorry......ben gewoon heel errug blij me moeder heeft telkens gezegt je krijgt een jongen ze was bij de echo aanwezig en zegt ja je krijgt toch een meisje ben benieuwdddd....xxxxx
@juna gelukkig ben je weer gerust gesteld! En hebben jullie juna beebje weer mogen bewonderen...hahaha stresskippie hihihi...lekker op die roze wolk gaan zitten en er niet meer vanaf komen hahaha @kiyeko veel plezier met z'n drietjes op de heerlijke vakantie!!! @vakantie deze zondag stappen we in het vliegtuig, vliegen om half 3 vanaf Schiphol...kan niet wachten Net een mega huilbui omdat de vliegtijden waren veranderd en omdat onze 2 poesjes apart van elkaar naar logeeraderessen gaan en het wachten op de uitslag van de baan en wachten op testen..pffff...trok het even niet meer ofzo...hahaha moest er zelf om lachen...die wachtweken met hormonen die alle kanten opvliegen maken je helemaal gek...muts Bob in de bocht hahaha Fijne avond meiden xxx
Aaaah bobje! * dikke knuffel * het is ook niet niks allemaal.......en je wacht al zolang!!!!!! maar die hormonen willen ook weer wat zeggen aaah en bobkatjes gescheiden.....alles tegelijk meis!!!! duim voor jullie xxxx
DA heb je nog getest? Ben benieuwd Dreamer hoop niet dat je ongi gaat worden!!!!!!! blijf duimen voor jullie Kipjes hoe gaat het met jou? En Zonnestraal en ben ook erg benieuwd na Annaatje & Sweet lilly al verlof meissieee
bob: ben benieuwd of je t word voor de nieuwe baan! ga voor je duimen.   juffie: misschien een tip... geen ovulatietesten doen.. enne adem innnnnnnnnn...... en weer uitttttttttttttt..... relax..   bailey; oeh spannend vrijdag geslachtsbepaling! ben benieuwd.   kiyeko: veel plezier!   juna: ben benieuwd of je moeder gelijk gaat krijgen!   bobje: knuffeltje voor jou!!!! zo net terug van t werk.. weer erg veel informatie gekregen.. heb ook net een test gedaan.. zal eens kijken
Juna, super dat de echo goed was! Nu lekker genieten, mijn gevoel zegt dat jullie een meisje verwachten. DA, wanneer verwacht je je eitje?? Kiyeko, fijne vakantie geniet ervan! Bobje, jullie ook bijna op vakantie toch? Annaa hoe het met jou meid? Kipjes, lukt het allemaal met de voorbereidingen? All, ja echt spannend vrijdag de echo. Bij ons meisje zat mijn gevoel goed, dus ben benieuwd
Ik hoop dat jou gevoel goed is bij mij Bailey hahaha.......nee mag niks zeggen een jongen is ook leuk!!!! maar als jullie me zouden kennen dan ben ik echt een meisjes moeder ahahah......zolang het maar gezond is!!!! maaruh bailey een meisje en een jongen ook errug leuk!!!!!
Juna, meisjes zijn ook heeeel erg leuk Nog een meisje lijkt me geweldig, maar stiekem hoop ik ook wel een beetje op een jongen We zijn dankbaar dat we voor de 2e keer ouders mogen worden, dromen mag altijd toch. DA, haha dat is erg wisselend dus. Dat maakt het nog spannender allemaal
Ben redelijk rustig hier. Vertrouw dd maar? Dadelijk 1.00uur de ovitrelle zetten, dan kan er toch niks meer misgaan? En komt de eisprong 36uur later pas toch? X