Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Lieve juffie met de hormonen kan ik je niet helpen, wel wil ik je een dikke knuffel geven. Ik voel jouw spanningen door het beeldscherm heen geloof ik. Hoe is het met je man? Is voor hem de TESE morgen of donderdag?

2. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dikke knuffel juffie ben geen arts maar volgens mij kunnen ze niet eerder springen ben natuurlijk geen arts maar toch toen ik de punctie onderging moest ik om 8 uur me eigen melden en de punctie zelf werd pas 3/4 uur later uitgevoerd.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je lieverds!
    Mijn man blijft verbazingwekkend rustig, ook wel fijn moet ik zeggen, zou willen dat ik dat kon?!?!
    De tese is ook donderdag, super spannend!

Hoop dat ze allemaal blijven zitten!
    Heb er genoeg voor moeten doorstaan dit kunnen die eitjes me niet aandoen haha!

4. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juna, fijn dat echo goed was!

Katek, jouw meisje is er nog niet? Je houdt het spannend! Heel veel succes nog! Kaartje hebben we nu via kaartje2go. Gisteren proefdruk gekregen, zo bijzonder!

Juffie, gelukt met ovitrelle spuiten? Gaat helemaal goedkomen morgen! Heel veel succes!

Bob, knuffel en duim voor positieve uitkomst sollicitatie!

Hier gisteren eerste keer zwangerschapsgym gehad, leuke groep, wel fijn om nog een beetje te bewegen en met elkaar te kletsen over hoe zwangerschap tot nu toe loopt enz.. Verder gaat alles zijn gangetje!

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ovitrelle zit erin, geen leuke prik!
    Was doodsbang dat ik daar weer opnieuw misselijk van zou worden. Gelukkig tot nu toe nog niet....
    Hadden jullie bijwerkingen van ovitrelle/pregnyl?

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    *zwaait even naar alle lieve meiden hier*

over en uit:D

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Juna mooie echo meid!! Mag je trots op zijn! Hoop dat je de onzekerheid nu wat los kunt laten.. ik had het ook hoor, was ik bij de vk geweest was alles goed, maar een week voor ik dan weer heen moest dan werd ik ineens weer onzeker. Hoort er gewoon bij denk ik dan maar..

Bailey spannend vrijdag!! Ben benieuwd of je gevoel gelijk heeft!

Juffie ik ken otrivelle niet.. pregnyl wel. Als het goed is springen de eitjes dan ongeveer 36 uur later dus doen ze de punctie iets daarvoor.. succes ook met de tese.. ik duim echt keihard!
    Veel sterkte voor je mannetje!

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    juffie, succes en sterkte!!!!

9. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Mona nee ze is er nog niet.. raar hoor om over je uitgerekende datum heen te gaan.. moet je weer iets loslaten en niet wetende wanneer het dan wel gaat komen.. ben ook zo bang dat het misgaat ineens.. misschien omdat ik nu over die datum heen ben ofzo.. maargoed moet posi blijven en denken dat ons meisje schijnbaar nog genoeg voeding en ruimte heeft daarbinnen..Wij hebben ook proefkaartjes besteld bij kaartje2go maar zijn uiteindelijk voor een andere gegaan..

Zwaait even terug naar Bob!

Ego hier dus nog niks.. werd vanmorgen verdrietig wakker om half zes ofzo. Moest denken aan twee kindjes die dood zijn geboren ivm navelstreng complicaties. Ben daar ook zo bang voor.. kan de hele tijd wel huilen. Bij de een zat er een knik in de navelstreng en de ander liet geen voeding meer door. Beide van die dingen waar je niks aan kan doen weet je wel. Ik had nzo gehoopt dat ze er inmiddels zou zijn, veilig bij ons.. maar nu wordt het voor mijn gevoel onveiliger nu ze er langer zit.. Ik schuif dit nu maar af op mijn controle die ik graag houd, en nu dus los moet laten (al meer dan 9 mnd). Er is geen reden om te denken dat het ons gaat overkomen, maar als je zo dichtbij staat zelf dan denk je aan die mensen bij wie het niet is goed gegaan en kun je je voorstellen hoe verschrikkelijk dat moet zijn..

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dikke knuffel Kate hoop echt dat ze zich snel meld!

Zwaait terug na Bob!

Succes Juffie xxx

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: spreek je zorgen uit naar de vk, ga daar een potje flink janken, waarschijnlijk dat dat helpt om stappen te ondernemen?

all: hier net rijnstate aan de lijn gehad, mag geen utrogestan gebruiken.. vind ik zelf wel jammer, want naar mijn idee helpt t mij..... maar goed..

12. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    da ja ga ik ook wel doen denk ik.. maar heb vandaag even een rot dag. Straks maar even lekker lang douchen ofzo.. zo raar om nu te moeten wachten tot die ene dag.. bleg.. als je maar wist welke dag weet je wel, maar zelfs dat weet je niet..
    balen dat je geen utro mag gebruiken.. zou ik ook wel prettig vinden als ondersteuning.

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    katek: waarom maak je niet gebruik van zo'n dag en bel je de vk.. als je je de hele tijd zo'n zorgen maakt lijkt me ook niet fijn.. toch? ja ik baal ook dat ik t niet gebruiken mag.. maar goed.. we zien t wel..

ik ben weer werken zo... tot 18.30...

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA, je kan utrogestan ook online kopen/bestellen. Maar dan moet je ff een andere reden opgeven zoals bijv prémenstrueel syndroom...ff gebruiksaanwijzing lezen en kijken waarvoor het nog meer voorgeschreven word. Ik ken iemand die het op die manier heeft gebruikt.

15. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: ja ik weet dat je t online kan bestellen, had daar ook al over na zitten denken, maar dan gaat t weer zo tegen mijn gevoel in omdat t ziekenhuis dat liever niet heeft zeg maar.. zal der nog eens over nadenken..

16. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    da je hebt wel gelijk alleen ben ik zoals je weet niet iemand die gauw aan de bel trekt, plus het telef spreekuur is voorbij.. en daarnaast is het gewoon onzekerheid want baby voel ik erg goed. Als daar wat aan veranderd dan bel ik wel. Ben gewoon emotioneel wat instabiel geloof ik.. ik moet vertrouwen hebben in ons meissie en in mijzelf.. dat is het eerder.

17. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    helaas waar iedereen mee bezig is hier
    goede morgen

Gisteren naar dd geweest ,gesprek gehad over het donor gebeuren.binnen nu en 3 weken verwachten ze een match te vinden.
    We moeten iets op papier laten zetten door de notaris,zodat we de donor niet kunnen aanklagen mocht er later iets goed fout zijn.
    Ik hoef tot dus ver niet aan de hormonen,daat is geen reden voor.We gaan het eerts proberen via iui.
    als ik een eisprong heb moet ik bellen,dat wordt niet de eerst komende maar de volgende keer ,ff snel rekenen....eind mei verwacht ik. bellen,komen,terug plaatsen,afwachten.

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Hey smurf, welkom terug..
    best vlot 3 weken! En in mei dan waarschijnlijk al de eerste IUI/D! Nou dat is zo maar! Goed nieuws dus. Hoe staan jullie er nu verder in? Alles een beetje een plekje kunnen geven?

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Smurf wat een goed nieuws!!! Eind mei is het zo :D
    Heerlijk positief nieuws!!

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Kate k hoe gaat het vandaag

Smurf wat fijn dat jullie zicht hebben op een begin termijn..

Deel Deze Pagina