Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussion in 'MMM clubs' started by DarkAngel25, Feb 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    ricmar zie vorige bldz..
    verder af en toe wat krampen enzo.. maar niet veel verschil met gisteren.

2. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

Jul 6, 2011
    538
    0
    0
    Smurf, wat fijn dat jullie binnenkort kunnen starten! Duim voor een mooi resultaat!

Katek, knuffel! Kan me die onzekerheid zo voorstellen, ben ook heel blij als ik ons kleintje elke dag voel, blijft toch heel spannend he! Sterkte!

Darkangel, online bestellen, via huisarts vragen, kan allebei!

Knuffel voor iedereen!

3. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Vlinder, wat goed!!! En wat snel!!! En geen hormonen, lekker hoor.
    Hier geen succes verhaal qua IUI's, maar genoeg dames hier met wel succesverhalen :D.

Monatoetje, was dus fijn zwangerschapsgym??? Wil ik ook gaan doen ergens rond de 25 wk ofzo.

Juna, MOOIE echo!! Nu niet meer onzeker zijn hoor!! Anders geniet je veeeeeeeeeeel te weinig van je zwangerschap.

Dreamer, hoe is het meis??? Begreep ik nou dat testje lichter werd?? :(. Dikke knuffel!

Kate, nou nou....beeb-kate zit goed!! Ik snap jouw bezorgdheid wel hoor. Bij een goede vriendin van mij beide kindjes die gewoon niet wilde komen. Beide keren ingeleid. Wel kerngezonde zoontjes ;):).

Ricmar, haai :). Ben even vergeten waar jij nu staat qua behandelingen??? :). So tell me please!

Bob, zwaai zwaai terug!!

@ hier, morgen naar de acupuncturist....zij gaat me hopelijk van m'n extreme vermoeidheid afhelpen en van m'n maagzuur.
    Tevens morgen ook een 2e echo....ikke = zenuwachtig!!

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Zonnestraal we weten niet of we deze ronde al gaan benutten, maar we gaan tempen deze maand en misschien daarna starten eea is even afhankelijk van de medicatie wisseling

5. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Jee zonnestraaltje weer beebje gluren :D Weer mooie pasfotootjes van jullie aller kleinste zonnestraaltje...heeeeerlijk genieten meid!!

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    da waarom mag je geen utro gebruiken?? het kan zeker geen kwaad. ik vond het ook fijn om ze erbij te gebruiken...

katek is ze er nog niet... duurt nu hopelijk niet meer te lang!!!

smurf spannend zeg!! nu gaat het hard dat je snel begint!!!

bob en heb jij al goed nieuws??wanneer mag je testen??

zonnestraal succes morgen!! en veel plezier bij de echo!!!

juffie heel veel succes en sterkte morgen!!!

juna mooie echo!!! nu lekker genieten!!!

bailey spannend vrijdag de echo al!! ben benieuwd of je gevoel klopt!!!

vlinder wat heerlijk geen hormonen!! en al lekker snel. super hoor!!
    hier ook geen succes verhaal met iui's maargoed ook genoeg wel inderdaad wat zonnestraal zegt..

ook hoe bevalt je huisje en hoe vindt s het??

nou hier vandaag eindelijk de rekening van dd gekregen van de donor dat die voor ons is gereserveerd... dus het is gelukkig voor elkaar!!

nou heb nu weer 2 dagen gewerkt deze week.. wat is het wennen maar het is ook wel fijn een beetje onder de mensen te zijn... zaterdag gaat ze voor het eerst een hele dag naar schoonmoeder dat zal nog wel ff een lang dagje worden. een half dagje valt nog mee en dan ben ik al blij om haar weer te zien dus dat zal zaterdag nog wel erger zijn denk ik.

nou gisteren heeft elina haar 2de prikjes gehad.. wat zielig weer!!! een kleine verhoging gehad en beetje huilerig en veel slapen.. gelukkig gaat het al weer wat beter met haar... ze weegt nu 6140 gram en is 59 cm groot!!! :) wat groeid ze weer goed!!!

nou iedereen ff een dikke knuffel!!!

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    @DA: je LF is lang genoeg, dus Utro is niet nodig hoor.
    Zou me niet in alle bochten wringen om het te krijgen.
    Probeer het een paar rondes zonder.
    Lukt dat niet, dan kan je altijd verder kijken.

@Katek: het is ook eng allemaal.
    Ik hoop dat ze zich snel aandient.

@Juffie: heel veel succes morgen!
    Hoop op een positief bericht.

@Bob: jij ook succes morgen!
    Wanneer ga je testen?

@Zonnestraal: have fun morgen!

@All: vanmorgen niet getest, was er klaar mee.
    Vanmiddag 1 dag te vroeg ongi geworden, dus game over.
    Op naar ronde 2.
    Hopelijk met een beter resultaat!

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    katek: ja zo ben ik ook hoor, ik bel ook niet gauw een huisarts o.i.d.

smurf: spannend joh.

monatoetje: okeej weet nog niet wat ik die met die utrogestan...

zonnestraal: oh leuk weer een echo morgen!! spannend ook!

girl: omdat ze zeiden dat ze dat alleen doen als er hormonen bij gebruikt worden, anders niet. oh een hele dag wegbrengen, kan me voorstellen dat het moeilijk is ja. oh en ook nog prikjes, fijn dat ze zich alweer beter voelt!!

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    1,784
    0
    36
    :( wat jammer dreamer dikke knuffel meis! :(

10. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Dreamer....:( :(

11. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    dreamer: ja manlief zei ook al waarom niet eerst 2 rondes zonder proberen... dus dat doen we dan maar..

12. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    da ja inderdaad eerst is zonder proberen en dan alsnog regelen dat je het wel krijgt... hopelijk zijn er geen hormonen nodig..

dreamer he bah dat is klote!! dikke knuffel!!!

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    @dreamer wat een Klote nieuws met een hoofdletter K:(
    Dikke knuffel meid!! Wat een domper....*zucht*

Ik ga niet testen meiden...morgen naar het zh en wie weet wat ze daar zeggen...moet de 22 april ongi worden maar dan vliegen we ook...neem dan wel een test mee op vakantie maar ik blijf erbij meiden dat ik gewoon voor die tijd ongi wordt....:D we zullen zien hahaha

Ik ga m'n bedje opzoeken des te eerder is het morgen tijd om naar Voorburg te rijden hopelijk met nog meer positief nieuws...een nieuw behandelplan....beetje de zenuwen hahaha

Fijne avond lieve meiden en alvast weltrusten lieverds!!!

Liefs

14. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Dreamer heeeeeeeeeele dikke knuffel meid:(
    Het is toch zo'n tegenvaller heh.

15. liev

liev Actief lid

Nov 5, 2010
    471
    0
    0
    Juffie!!!! Denk nu al en morgen de hele dag aan jullie!!!!!! Zonnestraal echo..ook weer spannend!!! Bob ook weer voor gesprek!!! Belangrijke dag morgen voor Ons forumclubbie!! Dreamer... Balen!!! Katek ze komt vast snel!!! Ken je angsten!!! Panter... Jij heel snel zwanger hoop ik!!! Juna echo's bewonder ik morgen!!! Smurf fijn zo snel beginnen.... Wie vergeten ??? Sorry sorry!!! Ik duik m'n bedje in, doodmoe!! Kus voor allen

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Lieverds wij gaan proberen te slapen.
    Zit bomvol zenuwen pfff morgen weten we eindelijk na een jaar hoe het zit, wel of geen zaad?!?!
    Eindelijk weten we het dan, klinkt allemaal onwerkelijk omdat dit is waar we naar toe leven....

Ga nu proberen wat te kunnen slapen.
    Hele dag weinig gegeten van de spanning. Nu honger maar mag niet meer eten voor narcose.

Truste lieffies

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Juffie en juffie man heeeeel veeeeel sterkte en succes vandaag!!! Ik denk aan jullie beide vandaag!!! De duimen draaien lieverds!!!

@zonnestraal succes vandaag meis met de echo!!
    Geniet ervan :D gluur straks wel bij de nieuwe pasfotootjes hihihi

@all temp is net keihard omhoog geschoten van 36,8 naar 37,1 dus ik denk ook door de ongi krampen dat het over en uit is...maar daar had ik al zelf rekening mee gehouden....

Lieverds we keep in tutchssss;)

18. juna86

juna86 Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    1,784
    0
    36
    :( bobbbbb hopelijk niet meis dikke knuffel! En juffie en juffieman heel veel succes vandaag denk aan jullie knuffel! Xxx

19. liev

liev Actief lid

Nov 5, 2010
    471
    0
    0
    Fuckzooi hele bericht weg... Gebeurt echt vaak met mobiel!!!! Juffie en man heeeeellll veellll sterkte!!! Ik Reken op ZAAD!!!! Bob ik duim gewoon door!!! Iedereen succes vandaag!!! Katek ook!!!! Herken zo je angsten! Ik beetje vocht in handen, denk dan direct dat ik zwangerschapsverhiftiging heb, terwijl ik me verder prima voel, dus slaat nergens op.. Morgen controle gelukkig!! Kus

20. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Bob omhoog schietende temp is juist positief..

Juffie & man, veel sterkte!!! Ik denk aan jullie!

Share This Page