Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    juffie: succes!!

bob: en toch! blijf ik even duimen! so!

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Juffie en juffie-man, ik denk aan jullie hoor!! Heeeeeeel veel succes, en dat ze maar veel buisjes zaad vinden!!!!

Bob, uhhhh temp omhoog = een goed teken!!! Pfff je houdt ons wel in spanning!!! Ik duim nog even door! Wel ons laten weten hè voordat je in het vliegtuig stapt!!! :D

Kate, heb jij je al gemeld????

Dreamer, wat een K*Tzooi!!! Hele dikke knuffel meis!!!

Vanmorgen voor een echo geweest, doodzenuwachtig!!! Ben verliefd!!! Alles was goed. Navelstreng goed aangelegd!!! Hartje gehoord zelfs!!! We hebben besloten nu te genieten :D.
    Echo in m'n album.

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zonnestraal, wat een supernieuws! Hoppa, op die roze wolk jij!! Al denk ik dat het een blauwe wolk is ;)

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Haha Panter!!! Dat denk ik dus ook.....en aaaaaaaaaltijd gedacht een meisje te mogen krijgen en nu denk ik ook een jongetje :D.

Jij gaat snel volgen meis!!!

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    I hope so...

6. smurf80

smurf80 Lid

5 jul 2011
    62
    0
    0
    helaas waar iedereen mee bezig is hier
    too all

het is idd zeer spannend,nu het gevoel dat het ook echt gaat beginnen.maar gezien al jullie verhalen kan het nog lang gaan duren voordat er een zwangerschap in zit .......Een iui in 1 keer raak is uniek.....
    Ik zie het nog niet zomaar gebeuren,vriend lief denkt dat het zo raak is. HMMM ik heb zo mijn bedenkingen
    jullie horen nog van mij

7. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hi meiden,

Even via de iPhone ladies...ik krijg een hsg...pffff...zie er nu al tegenop hahaha...
    Manlief heeft antiobiotica kuurtje gekregen en een bal/prostaat onderzoek gehad bij de uroloog...geen vreemde zaken gevonden alleen ontstekingcellen en daar is het kuurtje voor..het is wel gebleken dat het genetisch is deze afwijking en dat als we een jongetje krijgen kunnen we dit doorgeven....door het stoppen met roken was z'n zaad wel iets meer wakker...het kleine percentage wat leeft ziet er iets beweeglijker uit...
    Zaten nu aan de 0,2% levende zaadcellen op een hele zaadlozing dus dat is wel wat maar heel weinig...

Omdat we op vakantie gaan hsg pas over een maand tenzij ongi uitblijft natuurlijk...(zal dalijk mijn temp kaartje er even proberen op te gooien) had een goede eisprong met genoeg progesteron dus dat is allemaal positief...nu eerst hsg en daarna eindelijk verder dus er zit schot in...ben benieuwd hoe dit allemaal gaat...kijk er tegenop maar zie er ook naar uit...

We gaan eindelijk doorzetten heb door steeds die maanden ertussen het idee dat we stil staan...
    Oh en mocht ik 21 april nog niet ongi zijn dan doe ik de 22ste een test...zit nu ook pas 10dpo nog erg vroeg...heb wel enorm veel afscheiding denk steeds dat ik ongi ben zo nat is het :):)

Nou ik ga even via de pc kijken of ik kaartje erop krijg...

Zonnestraal gefeliciteerd met je echootje meis!!

Iemand al wat gehoord van Katek??

Dikke knuffel xxx

8. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Smurf, spannend meid! Het kan maar zo de eerste keer raak zijn hoor, hier schrijven ook 1 of 2 van die mensen die dat geluk mochten ervaren.

Bob, 0.2%? En dan laten ze jullie nog aanmodderen? Je komt met die aantallen in aanmerking voor icsi...

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bob: haha muts, jij bent gewoon hartstikke zwanger!
    Niks geen hsg, HCG!!
    Hier was het ook dweilen met de kraan open tijdens mn zwangerschap.
    Temp omhoog en ongi krampjes = goed.
    Gij gaat een alcoholloze vakantie tegemoet!

@Zonnestraal: jeeeeej zonnestraaltje gehoord!
    En ik denk ook blauw bij jullie :D

@Juffie: duim duim duim!

@Panter: even een dikke knuff voor jou.

@Kipjes: hoe gaat het met jou?

@Buikjes en echo's: ik kan er nog even niet naar kijken, sorry.

@All: ik heb me van de domme gehouden en de kliniek gebeld.
    Op mn startbrief staat namelijk aangekruist dat ik op dag 11 een echo moet.
    Dus ik heb gevraagd of dat dan ook moest voor ronde 2.
    Ja zei de assistente.
    Dus ik heb ook deze ronde op dag 11 een FM weten te ontfutselen :D
    Is er maar 1, maar dan weten we iig weer wanneer we ongeveer de IUI kunnen verwachten.
    Beter 1 dan 0 toch!

10. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Smurf: Bailey is zelfs 2x!!! zwanger geraakt van de 1e IUI-D.
    Ik ben van mn dochter ook de 1e IUI-D zwanger geraakt.
    OOK is ook van de 1e IUI-D zwanger geraakt.
    Kan dus prima!
    Je hebt de 1e x evenveel kans als de 2e/3e enz.

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Tja volgens voorburg willen ze eerst het gehele stappenplan aflopen zodat alles bekend is en daarna gaan ze een behandelplan opzetten....dus eerst nog hsg en daarna eindelijk verder....ze moeten ook weten of alles goed is bij mij denk ik....ik ben allang blij dat we weer vooruit gaan....

oh en temp kaartje staat erop....jij bent nogal een temp wonder en ik heb echt geen idee...

@dreamer heb deze week een hoop spanningen dus dan kan ik ook huilen om een scheet die dwars zit hahahaha
    Heb verder niets nope geen klachten...dus ik ga af op mijn gevoel en dat zegt nee...maar door jullie ga ik twijfelen hahahaha
    22 april doen we testje mocht mijn ongi weg blijven...
    Heerlijk trouwens jouw ontfutselpraktijken:D:D:D

thanks meiden! xx

12. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Kaartje...lijkt op mijn kaartje toen ik zwanger was...ook zo'n onstabiele temp na ei.
    je lijkt op dag 30 wel een mooie dip te hebben, innestelingsdip? Maar je temp gaat mooi omhoog, en als je ongi word gaat ie naar beneden ;)
    Lijkt goed! Maar kan nog alle kanten op.

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    kan alle kanten op net zo als mijn gevoel :D;):$

Thanks meid!!

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    hihih wil je geen valse hoop geven...dat snap je vast. maar vind de stijging naar 37 graden wel hoopvol :D

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Bob: wat een rommelige kaart heb je zeg.
    Ik doe aan de hand van je kaart geen uitspraken iig, want daar valt nog weinig aan af te lezen.
    Als je morgen weer 37,1 of hoger tempt is het positief.
    Maar je kwaaltjes klinken wel goed!

16. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Dreamer, wat balen zeg! Duim weer heel hard voor je de komende ronde!!!

Juffie en man, heel veel succes vandaag, duim voor jullie!

Girl, wat fijn dat werken weer went! Fijn dat je meisje het zo goed doet en weinig last heeft van prikjes!

Katek, al nieuws?

Zonnestraal, fijn dat echo goed was! Geniet maar lekker! Denk eraan je op tijd aan te melden voor gym, hier zitten groepen vrij vlug vol naar mijn idee...

Bob, ik blijf ook voor je duimen! Hoop voor je op HCG ipv hsg!

Smurf, heel veel succes in elk geval! Duim ook voor jullie!

17. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Bob, fijne vakantie alvast. Ik denk ook dat het een alcohoolvrije vakantie wordt als ik je kaartje zie. *duim* :D

Knuffel voor Dreamer, ik had echt gedacht je doet het Bailey na. Wat goed dat je nog een echo voor elkaar gekregen hebt! :cool: Succes voor de volgende ronde.

@ girl, gek he weer aan het werk te gaan?! Leuk dat jullie kleine meid zo goed groeit en snel bijkomt van de prikjes.

@ liev, tijd vliegt! Geweldig dat de kleintjes nog lekker zitten en geen haast hebben. Lijkt me wel zwaar, ik vond de laatste lootjes met een kindje al behoorlijk pittig.

@ zonnestraal, voelt goed zo'n mooie echo.

oeps, hier wordt iemand wakker en wil aandacht. Ons bandietje heeft vandaag twee keer van rug naar buik gedraait, een keer kon ik het zelfs filmen. Zo gaaf.. :)
    Liefs voor iedereen die ik vergeten ben. Kom later terug.

18. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Oh Dreamer wat jammer meid... Knuf..

Liev ik zwaai even naar je! Ben zo beniewd naar jullie beebjes!

Juffie ik duim! Ik ga gauw lezen of er al nieuws is..

Bob.. ik hoop het toch niet he...ik blijf nog even koppig doorduimen!

Zonnestraal, nee helaas, nog niks.. ik zal zo je echo bewonderen! Nu idd gaan genieten!!

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    iluna wat stoer dat jullie mannetje aan het draaien is!! Heerlijk!!! Gaaf ook dat je het hebt vastgelegd :D Lekker genieten meid!!

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Smurf positief blijven he.. al duurt het 2 of 3 keer.. het gaat vast en zeker een keer goedkomen! Probeer die gedachte wel vast te houden!

Bob oeh een hsg.. kan me voorstellen dat je dat spannend vind. Ik denk er hetzelfde over als Panter, jullie komen voor icsi in aanmerking!

Dreamer heb je goed gedaan meid!

Deel Deze Pagina