Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussion in 'MMM clubs' started by DarkAngel25, Feb 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Iluna wat goed dat hij aan het draaien is en wat leuk dat je het hebt kunnen filmen! Wij hebben ook een camera gekocht om dat soort dingen vast te kunnen leggen!

Hier alles goed en rustig. Wel veel witte adfscheiding.. ??

2. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    katek, spannend!!

Iluna, wat leuk dat je het moment supréme vast hebt kunnen leggen. het gaat hard he? Alweer 4 maanden...waar blijft de tijd!!

OOK, hoe gaat het met jou meid?

Girl, hoe gaat het daar?

Alle zwangeren, geniet er van! Gaat alles goed?

alle pogingondernemers: never loose hope! hoop doet leven!!!! In de breedste zin van het woord.

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Panter heeft haar spirit weer gevonden? :D

@Kate: heb je nu nog een dag waar je naartoe leeft?
    Of leef je echt met de dag?
    Of van afspraak tot afspraak ofso?
    Ik ben maar tot de 37 weken gekomen, dus weet niet hoe het is om overtijd te gaan.
    Trek je het nog een beetje?
    Gok dat je wel gek wordt van al die vragen of valt het mee?

@Iluna: jaaa draaien :D
    Super zeg!
    Zo leuk om dat straks terug te zien als hij wat ouder is.

@Monatoetje: alles goed met jullie?

4. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    The spirit heeft mij denk ik weer gevonden ;)

hihihihi...maar voelt wel lekker!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Heerlijk meis, geniet ervan!

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    zonnestraal gefeliciteerd met de mooie echo!! en nu genieten he!!!

bob eindelijk heb je een vooruitzicht met wat er gaat gebeuren!!! maar ik duim voor je dat het niet zo ver komt. duim heel hard voor je!!! helaas geen idee wat die procenten van de zaadkwaliteit zijn omdat bij ons er helemaal niks was..

dreamer heb je slim aangepakt!!! heb je toch nog ff een echootje geregeld!!! weet je gelijk hoe ver je eitje is... duim voor je meid!!!!

iluna ze is weer helemaal opgeknapt!!! morgen komt fisio hier in huis... voor haar voorkeursligging moet het toch gebeuren... da maar gelijk nu... hoe gaat het met jullie mannetje??wat mooi dat hij gaat draaien :) leuk he die nieuwe dingen!!!

panter hier gaat het goed!!! ze is nu 3 maand oud vandaag!!! hoe is het met jou??

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Zijn thuis.
    12eicellen.
    Eerste instantie geen zaad, konden om 3uur bellen wat blijkt toch bewegendzaad gevonden voor icsi.
    Morgenvroeg worden we gebeld.

X Juffie

8. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

Jul 6, 2011
    538
    0
    0
    Juffie, wat fijn 12 eicellen. Hoop dat jullie allebei snel opknappen! Ben heel benieuwd wat ze morgenvroeg zeggen! Duim voor jullie!

Dreamer, hier gaat alles prima!

Panter, fijn dat je spirit er weer is :)

Zonnestraal, mooie echo!

Iluna, super dat je dat hebt kunnen vastleggen!

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Zo en jij maakte je druk om je eicellen...12 stuks wat een top oogst:$:D
    En wat fijn toch bewegend zaad!!! Helemaal fijn!!

Hoe is het met juffie man?? Heeft hij veel pijn?

Nou lekker bij elkaar op de bank kruipen en goed voor elkaar zorgen!!

Sterkte meid!!

10. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    yooo juffie! wat goed zeg, 12 eicellen en toch ook zaadjes gevonden!! whieehoeeeeee :D :D!

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Go panter Go *doet een cheerleader dansje erbij*
    We hebben P een A een N een T een E en R....Gooooooooo Panter:D

Doe ook even mee in die spirit:D:)

12. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Wat ben je ook een skattie!!!

Bob, ik zie dat je een dag overtijd bent volgens je banner....pies eens over zo'n stok morgen wil je?!

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Pijn valt mee bij juffie-man.
    Ik heb wat buikpijn is nog wel te hebben opzich.
    Nu hopen op een goed resultaat morgen en geen overstimulatie. Dokter s heeft daar verder niks over gezegd.

Liggen lekker op de bank.
    Mijn moeder komt dadelijk wat voor ons koken.
    Worden goed verzorgd.

Liefs juffie

14. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Dreamer nee niet echt een dag, veel mensen denken dit weekend dus we zullen zien.. hihi. De leuke vk werkt dit weekend dus ik hoop het wel. Voel me energiek enzo dus ik weet niet.. lijk wel zwangerschaps adhd te hebben, bestaat dat? haha.

Juffie wat super zoveel eicellen en ook nog zaadjes voor ICSI!! Top meid! Ben benieuwd naar het resultaat morgen. Lekker voor elkaar zorgen en jullie lekker laten vertroetelen door je moeder! Lief dat ze dat komt doen! Mijn mannetje had best last van de pesa toen, opgezette bal enzo en een lekkende wond.. duurde wel even voor het weer normaal was.

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female

:):):):) lief!!

Maar mijn banner klopt niet volgens ff begint mijn ongi pas 22 april...dus ik zit morgen 11dpo en wil eigenlijk nog even wachten met stokpiesen....nog even geduld...en ik heb nog maar 2 piesstokken in huis en mocht ik nog geen ongi zijn 22 april dan wil ik er ook 1 meenemen...:D
    Zaterdag testdag....

@juffie fijn dat het voor juffie man ook mee viel en heerlijk dat jullie beide door je mams in de watjes worden gelegd!! Veeel sterkte en we duimen voor mnorgen voor nog meeer goed nieuws!!

@All wordt ik net gebeld over de baan en is er nog iemand met wie ze een hele goede klik hebben en nu willen ze deze week gaan kijken of ze ons beide een baan aan kunnen bieden (ik hoop dat dat lukt zou wel erg leuk zijn om samen met iemaand daar te starten:D).....wel een klein beetje balen....want ik had zo gehoopt dat er uitsluitsel zou zijn voor mijn vakantie....nou ja nog maar eventjes dit eitje verder uitbroeden 1 of 2 mei hoor ik meer...
    heb ik hopelijk 2 eitjes om uit te broeden :p;)

xx

16. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Bob oeh wel spannend maar idd ook wel balen, was fijner geweest als je de enigste was geweest.,. maar hopelijk krijgen jullie allebei een baan! Welke sector werk je, of ga je werken?

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Katek hahahahaah zwangerschaps ADHD :D:D:D

Ik hoop dat baby katek dit weekend nog komt dan ben ik nog hier...daarna niet zoveel tijd om hier te gluren....
    Kom maar lief klein meisje...kom maar we zijn zo benieuwd naar je en je lieve papa en mama willen je zo graag ontmoeten...ik lijk wel een kinderlokker :D;):p:$

Anders flink potje sexen wie weet:p

18. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Mijn mams is de liefste!
    Had iemand bijwerkingen van de utro?
    Moet ik morgen mee beginnen geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen. Moet je die hoog inbrengen?

Lfs. Juffie

19. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    bob, op naar de baan!! Joepieee!!

katek, zwangerschaps-adhd :D
    Hopelijk komt jullie meisje snel!

Juffie die utro moet je idd hoog opsteken, net als een tampon tot je niet meer verder kunt.

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    Arbeidsbemiddeling...altijd al gedaan maar dan op een uitzendbureau en daarna als projectintercedent dus super commercieel en daarna heel lang vertegenwoordiger/ verkoper/ accountmanager .... maar deze baan is totaal anders meer gericht op langdurig werkelozen, langdurig zieken mensen met een geestelijke of lichamelijke beperking etc. En deze mensen hebben een coach en/ of begeleiding nodig en de werkgever waaqr deze persoon werkt ook dus meer de menselijke kant en adviserende rol...ben daar al een hele tijd mee bezig maar steeds liep het op niets uit en nu ben ik al zo ver en hoop ik gewoon dat we beide mogen starten...en natuurlijk had ik gehoopt dat ze alleen mij super geschikt en leuk hadden gevonden maar aan de andere kant ben ik wel zo positief dat ik denk het is geen definitieve nee...:D
    Het glas is nog steeds half vol :D

Share This Page