En DA, je moet een vettig potloodje gebruiken. Liefst zo eentje die je uit kan draaien....weet je welke ik bedoel???
Oogpotlodentest...hahaha ik had weer hele andere gedachten... De potlodentest ken ik alleen om te zien of je hangboobs hebt ja of de nee Maar oefening baart echt kunst...dita von teese lijntje...ik draag heel veel vintage kleding of nieuwe kleding die op de jaren 50 is gebaseerd...en ik heb van die make up boeken om je make up en haar ook zo te doen...you tube kun je ook veel vinden...ik trek m'n bovenooglid iets opzij en teek dan met vloeibare eyeliner een mooi lijntje...mocht ik niet helemaal een stabiele handlichting hebben dan gebruik ik een wattenstaafje met wat babyolie erop...trek je zo weer je lijntje recht Succes DA!! Ps ik hoop dat je je eitje snel vind!! Oh en Mona succes morgen met gluren
Bob, wij bedoelen het kleuren van de waterlijn...het stukje tussen wimpers en oog. Smeer jij daar vloeibare eyeliner op dan? auw auw auw! neem aan dat je het boven je wimpers doet? ik heb wat overhangend vel dus bij mij is eyeliner boven de wimpers niet mooi...als ik dan mijn oog open doe is de lijn vervormd...
hangboobstest die ken ik ook met potloden... Al vind ik echte hangboobs toch van die zakjes met tepels die ergens onderaan hangen en naar beneden wijzen...gruwel!
katek ik ben met 41 en 1 dag bevallen... was met 41 weken ingeleid.. bob je kunt nog wel goed zien dat ze voorkeurskant heeft.. wordt wel iets minder omdat we haar oefenen door andere kant op te laten kijken.. maar ze moet op haar buik haar hoofd omhoog houden en daar heeft ze wat meer moeite mee en volgens mij heeft het te maken met haar voorkeurshouding... ze ligt elke dag in een zijliggingskussen omdat ze het meest op die kant ligt. en als je haar op schoot hebt dan kijkt ze eigenlijk altijd 1 kant op... kipjes wel fijn dat je minder misselijk bent... en die duizeligheid is echt vervelend.. heb het ook veel gehad.. gewoon gelijk vragen over hoe dat zit met je blaas... hopelijk is alles wel goed!!! zonnestraal er komt fisio langs voor elina... iets hierboven staat waarom.. mona dus jij dinsdag weer echo?? wat leuk weer!!! hoe is het met jou?? liev wat leuk weer een echo lees ik!!! lekker weer naar jullie wondertjes kijken.. sorry als ik mensen ben vergeten...
Meiden ga maar eens naar bed. Flink last van mijn buik, onderin in mijn buik niet aan de eierstokken vreemd genoeg?!? Buik is ook wat strak en opgezet,maar zal er wel bijhoren neem ik aan. Truste xxx
Oogpotlood: ik ben er niet heel handig in.. Kom vaak niet verder dan lijntje boven de bovenste wimpers.. Maar inderdaad, oefening baart kunst.. Bob, ik heb dinsdag pas weer controle.. Jammer genoeg krijg je officieel alleen echo met 12 weken en 20 weken.. Maar je hebt gelijk, wij gaan wel gluren, hebben dinsdag vooraf aan controle nog een pretecho in 3d, ben heel benieuwd naar ons kleintje.. Meiden, werk niet te hard vandaag (als je geen vrij hebt)!
Nope nog geen ei, net test gedaan.. heb wel rijnstate gebeld dat er een kansje is dat ei in t weekend valt
Zojuist bij afvegen best wel wat bloedverlies, lijk wel ongesteld, is dit normaal een dag na de punctie?
OogPotlood onder je oog? Ik doe het, als ik dat doe onder de wimper ipv er boven dan lijken je ogen groter. Plus je kunt het lijntje wat minder hard maken met een watten staafje . Ik heb wel dagelijks eyeliner op. Ik ben fan van water proof make up van etos.
Was eigenlijk alleen net na het plassen ( sorry voor details) Daarna niet meer, loopt er niet uit of zo.... Zal wel restje zijn geweest denk ik? Gisteren helemaal geen bloedverlies gehad. X