kipjes: raar dat gent niet meer gebeld heeft, idd morgen zelf maar even bellen. juffie: fijn dat je vergoedingen krijgt! zo ik moest eigenlijk morgen werken, maar mijn werk belde dat ik alsnog vrij ben, maar wel oproepbaar ben..
Hoii dames........ Daar ben ikkuh weer! Eventjes wat veranderd......werd herkent hier!!!! maaruhmm.......heb 2 dagen dus ''ongi-pijnen'' gehad, niet zo heftig als ik dat normaal heb.....dat is sinds gisteren over.....verder heb ik last van maagzuur en pijnlijke borsten alleen s'nachts :S:S......en erge opvliegers ook s'nachts, dus slaap errrug slecht!!!! maar genoeg geklaagd.......hoe gaat het met jullie??? @ kipjes: klinkt eng hoor brr.....ben benieuwd wat gent zegt......sterkte!!!! dikke knuffel.... @ panter: nouuwwww wat raar geen ongi.......nog een testje gedaan? we blijven duimen..... @ zonnestraal: heeleeemaal top 5 bevruchtingen!!!!! maandag tp???op na een plakbabeeee....... @ bobje: gecondoleerd met bob-visje!!!!!! @ juffie: hoeissie met jouw?????? sorry voor degene die ik vergeten ben......xxxxxx
Kipjes wat stom dat gent niet heeft gebeld zeg! Jette zegt trouwens zo weinig mogelijk te drinken ik mocht max 1 liter! Dat werd heel erg strikt bijgehouden. Doe het rustig aan heh!
Kipjes ik Moest juist wel heel veel drinken en rusten. Bij mij zeiden ze juist dat extra eiwitten onzin was...Pfff al die tegenstrijdige adviezen...wel Gent morgen bellen hoor! Xx
Juna dank je wel voor het vragen. Mmmmmm niet echt goed, mijn hoofd zit natuurlijk bomvol. Maar volgens hem, ben ik het probleem. En hij ocharme heeft zoveel verdriet , en ik heb nergens last van volgens hem. Kreeg vandaag te horen dat ik niet normaal was en associaal omdat ik na allemaal verwijten het gesprek abrupt stopte.
@ ow ; verschrikkelijk zo'n situatie..........natuurlijk zit je hoofd bomvol komt hy ook nog eens aan dat het allemaal aan jouw ligt......schiet lekker op zow.....i p v realitsch na te denken.......je zult er toch samen op een of andere manier uit moeten komen.....helemaal voor S!!!!!!! maar denk goed aan jezelf xxxxXxxX
onswondertje: erg vervelend dat jij de schuld krijgt zeg, hij moet echt een goed gaan nadenken wat hij ermee wilt bereiken? wil hij nog wel werken aan de relatie? want als ik t zo lees, lijkt t wel alsof hij alles zo aan t opstoken is dat jij dalijk idd zegt en nu is het genoeg, en kan hij het slachtoffer gaan spelen. all: ik verveel me te pletter!
@Kipjes, als je het niet vertrouwd wel aan de bel trekken hoor. Heb echt medelijde met je, het zit jullie echt niet mee. Kan je zelf iets uit de bloeduitslagen ontdekken ivm vooruit of achteruit met de waardes? @Bobje, wat zielig dat je vis toch is overleden Heeft de andere niets? @Panter, nog geen ongi op NOD? Ga je nog een testje wagen morgen? @DA, Nog geen eitje? @Juffie, dat is een hele geruststellig dat jullie alles vergoed krijgen. @Dreamer, heerlijk op vakantie en daarna bijna beginnen @OW, jeetje meid wat oneerlijk dat je man nu zo doet. Zit je nog bij je ouders? Hoe is S eronder de spanningen? @All, dikke knuffel voor iedereen!!
Bailey , S is behoorlijk overstuur door de ruzies ook. Als de honden blaffen raakt hij ineens volledig overstuur.
ow jeetje wat verschrikkelijk dit zeg!!! lijkt inderdaad net of hij niks meer er aan wil doen. wat verschrikkelijk erg dat s eronder lijden moet. doe rustig aan meid!!! veel sterkte en een dikke knuffel!!!
bailey: ja jewel! wel eitje.. onswondertje: ja s maakt t natuurlijk allemaal mee.. is altijd sneu voor die kleintjes.. all: ben online gaan ''window'' shoppen haha kom uit op zo'n 500 euro aan kleding bij de h&m en wehkamp voor mannetje en mij samen.. haha.. mmm is toch misschie ietsjes teveel..
@OW, wat zielig dat S zo van slag is. Meid hele hele dikke knuffel en denk aan S en jezelf. @DA sorry dan heb ik over je eitje heen gelezen Haha online widow shoppen, leuk toch doe ik ook weleens.
@all net bij afvegen beetje bloed gespot. zal nu snel doorzetten. Wel netjes,24 jan curretage gehad. Alleen minder,morgenavond uit eten vrienden en zat.d Huishoudbeurs. Word dus veeeeel maandverband meenemen en mn oma onderbroeken Truste
Goedemorgen Meiden ik heb ff vraag. Mn gesprek in ned na curretage is 14 maart Maar als ik nu mn menstruatie krijg dan is iui in gent waarschijnlijk Voor 14 maart. Wat zouden jullie doen. Maand weer wachten met iui Of gelijk nu.in gent zei prof u kunt gewoon beginnen wanneer u wilt maar mij lijkt wel dat alles dan toch goed moet zijn na curretage... Ik vraag me namelijk af als ik iui heb gehad of ze daarna wel mogen Kijken of alles goed is. Is dat niet gevaarlijk voor de zaadjes of kan dat geen kwaad?? Werkse vandaag
Ik mocht ook gelijk weer beginnen na de curettage maar ik bleef pijn houden en er bleek nog restweefsel te zitten etc. Uiteindelijk is de laatste operatie 9 nov geweest door omstandigheden. Ik zelf vond de maanden er tussen wel fijn was net 3 maanden zwanger geweest... Maar als bij jou alles goed voelt en je hebt geen pijn mag je gewoon direct verder hoor... Je lijf wordt toch pas weer zwanger als het daar aan toe is... Als het goed voelt er gewoon voor gaan Liefs