Geen enkele zaadcel gevonden deel 4!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door DarkAngel25, 18 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    '

hahahahahaha...*ligt in een deuk op de bank* wahahahaha...ja dat doe ik gewoon viezerik is my middle name :D;)

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Lieve bob ik hoop met je mee!!!!

Ik heb ook wat met datums.
    Als we een tp krijgen dinsdag mag ik een test doen op mijn vriend zijn verjaardag! Dus of een leuke dag of niet!
    Hoop zooooo dat we er nog over hebben!

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hier ook wat met datums 3 november 2011 eerste gesprek in Gent gehad. Nu 3 november uitgerekend

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @dreamer zat nu even rustig terug te lezen....wat klote meid...ik ben ook net een olifant in een porselijnkast...:)
    Oh wat erg balen....ik dacht al wat vreemd een posi test...jeetje wat klote...had het wel leuk gevonden samen op de zwangerenbank te zitten nu...(al geloof ik er echt nu nog niets van)
    Dikke knuffel meid en thanks voor je lieve woorden!!

@juffie ja ik ben ook altijd aan het goochelen met cijfertjes...maar dit zou wel echt heel erg mooi zijn....op je uitgerekende datum weer een posi test vast mogen hebben...ik blijf huilen hahahaha...ik lijk wel lek :D
    En ik ga duimen meid op een posi test op je mannetjes b-day...te gek!!! Beter kado kan hij vast niet wensen

@All En toch getest alleen maar omdat ik aan de champoepel wou hahaha....triest eigenlijk :D
    Ben dan wel alweer verschrikkelijk aan het trippen wat als het daar mis gaat dan zitten we in Turkije....of is vliegen nu niet heel slecht....pffff...miep drama komt weer om de hoek kijken... :D:)
    Ga als het allemaal goed blijft gaan genieten...en als ik terug kom van vakantie verander ik mijn banner...

Ga nu nog even naar de apotheek voor testen want ik heb er nog maar 1tje...

Liefs

5. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Dreamer lieverd wat kl*te :( Ik had zo gehoopt dat je streepjes duidelijker zouden worden.. Dikke knuffel voor jullie.

Juffie wat een goed nieuws, van harte met jullie 3 bevruchtingen. Hoe gaat het met jullie?

Bobje, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh je bent zwanger hoor!!!! Duidelijke streep wauwieeeee! Kan me voorstellen dat je voorzichtig bent, ik duim me rot voor jullie :D

Zonnestraal, van harte met de goede echo nu genieten :D

Potloden onder borsten en borsten gluren hahaha lig helemaal dubbel gekke meiden :D

Ennnnnnnnn wij verwachten een.............

JONGEN

Alles zag er prima uit, mooi op schema en heeeel duidelijk een jongen :D

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    BAILEY WAT LEUK EEN JONGEN!!! :D :D :D

Hier gaat het verder wel ok.
    Ik heb nog beetje last van buikpijn en wat (oud)bloedverlies, vriendlief heeft er wel wat last van, maar is nog wel te doen.
    verder dan de wc komt die niet want lopen gaat bijna niet, arm ding.

Verder inderdaad 3 bevruchtingen, nu ook maar hopen dat we daar nog wat van over gaan houden dinsdag na 5 dagen embryoscope.....
    Hoop het wel, al zijn het er "maar" 2 als er maar iets blijft.
    En dan hopelijk ook blijft plakken....

7. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Juffie, doe maar lekker rustig aan samen. Wat spannend nu afwachten tot dinsdag. Ik duim voor jullie en pas goed op elkaar.

Mijn gevoel zat weer goed, helemaal op de blauwe wolk nu :D

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Yes een jongen!!! Wat gaaf Bailey!!!
    En heeeel duidelijk een jongen hahaha...
    Wat fijn en wat goed!!
    En je voorgevoel was helemaal goed meid!!

Gefeliciteerd met jullie super nieuws!!

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dreamer, hele dikke knuffel meis!!!

10. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    BOB!!!!!!!!!!! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
    Das GEEN tuurstreep maar een streep!!! WHOEHAAAAAAA!!!
    U bent zwanger, u krijgt een mini-Bobje!!! GEFELICITEERD!!!

Juffie en juffie-man, WAUW wat een goed nieuws!!! 3 bevruchtingen!!! Voila! En nog 's 10 rietjes goed zaad!! Voila!!!
    Blij voor jullie!!

11. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    En jongetje Bailey!!! Wat geweldig!!! Van harte!!! :D

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je zonnestraal :D
    Maar zoals ik geschreven heb hier al heeel vaak ik weet het :)
    ben gewoon zooo bang dat we dinsdag niets meer hebben bij de tp....Hoop zo erg dat ze het alle drie redden en anders 2.

Hoe is het met jou?
    Nu je van die bollen af bent?
    Heb er vandaag 3 gehad merk (nog) niets. Hopelijk blijft dat zo.

X

13. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Juffie, ja dat had ik ook die angst!! Dat blijft helaas totdat je zekerheid hebt. Na 7 mislukte IUI's was het voor mij ook heeeeeeeeeeeel spannend of ik bevruchtingen zou hebben en of ze door zouden gaan delen. Maarrrrr, toch wel.....en wel 5 blasto's!!
    Kijk, met jouw eitjes zijn niks aan de hand. Die zijn goed. En met goed zaad van je man kan het eigenlijk niet misgaan.....maar blijft spannend!!! En ze liggen lekker in de embryoscope. Ik denk dat het goedkomt!! ;)

Die bollen, nou ik had ze vanmorgen nog gebruikt. Dus heb er nog een beetje last van. Maar ik gebruikte al de helft ;). Dus 1 bol ipv 2. Ik ben sowieso minder moe, wel nog maagzuur....maar minder!!
    Een week voor NOD was ik al exreem moe, dat was echt niet van een zwangerschap....dat waren die bollen.

Bob??? Haal anders 2v5 euro bij de kruitvat. Die zijn goedddddddd....en wil je ons nog 1 plezier doen??? Nog 1 testje laten zien :D:D:D.

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zonnestraal heerlijk he dat je mag stoppen haha!!!

bob testen!!!! lees ik verder en zie ik een mooi testje voorbij komen!!! gefeliciteerd meid!!!! hopelijk gaat het allemaal goed!!!! duim voor je!!!

dreamer he bah wat klote meid. hele dikke knuffel!! en sterkte meid!! ronde 2 wordt het gewoon!!!

bailey gefeliciteerd!! wat leuk een jongen!!!! nu lekker shoppen :D

juffie toch nog goed nieuws zo te lezen aan je handtekening!!! hopelijk heb je een goeie tp dinsdag!!! duim voor je!! juffie positief blijven... er komt dinsdag gewoon een tp!!!

nou fisio is geweest en gelukkig heeft ze niks met haar nek of wervels. ze heeft gewoon de spieren in haar nek aan de ene kant sterker waardoor ze dus de andere kant op kijkt. nu moeten we haar anders oppakken en vaker oefenen op de buik met rol onder de buik dat ze omhoog gaat kijken. en ze mag nog meer in het zijlig kussen liggen om de bolle kant weer platter te krijgen en de andere kant weer gaat bollen. dus ben heel blij dat er niks verder aan de hand is :)

15. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Zo ben nu lekker thuis dus kan even rustig reageren

Juffie: snap je onzekerheid heel goed, had zelf toen ook niet gedacht dat ze misschien niet gingen delen helemaal niet bij stil gestaan dat dat kon!!! maar je hebt 3 emmy's :D en dinsdag word er een mooi terug geplaatst. lekker rustig aan doen dit weekendje met juffieman! hoe vond je het om de utrobollen in te brengen? ik durfde de volgende morgen echt niet, veel te bang dat het pijn deed haha maar viel helemaal mee!

Bob: ja kruidvat testjes aub:D en lekker een alcohol loze vakantie:D cocktailtje zonder alcohol is ook heerlijk hihi...wat zegt bobman er van? ik blijf duimen dat ie mooi blijft plakken bob beeb!

Girl: wat fijn dat alles goed is met Elina! hoe bevalt het werken weer?

Panter: hoe is het met jou? bijna beginnen eh? spannend xxx

Bailey: it's a boyyyyy
    :D:D je gevoel laat je niet in de steek leukkkkk een meisje en een jongen!!!!!
    Foto please?:D

Zonnestraal: Yessss een goede echo:D:D heb je fototje? Of staat die er al in? En stoppen met de utro, beetje eng vond ik dat.....hoe voel je je verder??

Dreamer: dikke dikke knuffel meis!

DA: Ei ei ei??? Hopelijk komt ie snel

Uhmmmm.....ja verder weet ik het ff niet meer?
    Ben nog steeds benieuwd hoe het met Annaatje en Sweet lilly is??? En lievvvv is het nog te doen met jou grote buikkie?:D
    xxxxx

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Whaaaaaa BOB!!! :D zwanger!

Dreamer, wat rot meid :(

Juffie, kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit in deze. 3 embryo's zijn vast van uitstekende kwaliteit en delen vast goed door!

Ik ben de draad was kwijt...ben flabbergasted door BOB! Dikke neus naar de ferti arts die bobman's zaadjes 0.2% noemde....ze hebben het wel geflikt die supersoldaten, al zijn het er weinig...ze waren flink sterk!!!

17. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ah bailey vergeten...wat leuk een jongen!! nu hebben jullie strals een koningskoppel :D

18. iluna

iluna Actief lid

20 jul 2010
    448
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel voor je Dreamer. Gaat het al wat beter met de rugpijn?

Ook raar in hetzelfde berichtje maar toch: Bob, ik duim dat de tests iedere 2 dagen duidelijker worden, tot ze van het scherm knallen. Het moet gewoon goed gaan nu. En ik geloof echt dat je zwanger bent, ik had net zo'n testje 1 dag voor NOD. Helaas geen drankjes met paraplutjes tijdens de vakantie.:D

@ juffie, gefeliciteerd! Wat goed, gelijk 3!

@ zonnestraal, mooie echo! :) En wat een opluchting die bollen kwijt te zijn, dat gedoe stond me zo tegen dat ik een week eerder gestopt ben dan eigenlijk de bedoeling was.

@ bailey, gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie meisje een broertje krijgt. Je kunt orakel worden... :D

@ girl, onze kleine man had ook een flinke voorkeurshouding. Wij zijn in totaal 3 keer bij een osteopaat geweest (die ook fysio is), hebben wat tips en oefeningen meegekregen en na een paar weken was het al veel beter. Succes met het oefenen.

Hier een extreem vermoeiende nacht gehad, mannetje vind drinken overdag niet meer zo interessant en wil het vervolgens 's nachts inhalen. Vanavond probeer ik hem te slim af te zijn...
    Fijn weekend allemaal.

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bob gefeliciteerd en fijne vakantie

Bailey hoera een jongen!

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik zal zo "rustig" mogelijk afwachten tot dinsdag.
    Hopelijk blijven ze alle drie goed delen.

Ik vond het inbrengen van de bollen ook beetje eng, bang voor pijn bang voor misselijk te worden....maar dat was allemaal niet.
    Deed geen pijn en ben ook niet misselijk ervan.
    Viel me alles mee, ging heel makkelijk! gelukkig.

Liefs

Deel Deze Pagina