Juffie, dinsdag terugplaatsing! Duim ook op 2 emmy's voor in vriezer en 10 buisjes zaad, super!! Bob, ik zie t streepje ook! Top! Geniet lekker van je vakantie! Dreamer, wat erg! Zo balen voor je! Knuffel! Bailey, wat leuk een jongetje! Geniet lekker van je zwangerschap! Girl, wat fijn dat de fysio zoveel goede tips had! Gaat helemaal goed komen met je meisje!
Lieverds thanks voor alle positiviteit...de gyn had ik net aan de lijn en die schoot echt keihard in de lach...die zei hoe groot is deze kans dat je met zulk slecht zaad gewoon 2x raak schiet...in haar carrière van 17 jaar had ze dit nog nooit meegemaakt...nou ja eens moet de eerste x zijn denk ik dan maar... Hebben nu als alles goed blijft gaan 3 mei 1e echo....hartkloppingen krijg ik er nu al van....zorgeloos zal het nooit meer zijn. Al heb ik een super goed gevoel bij deze keer...ik heb gewoon al 1,5 week geleden tegen Bob man gezegd ik ben zwanger...echt raar...en daarna maar ontkennen...daarom durfde ik ook niet te testen...niet omdat ik bang was voor een teleurstelling (wel een beetje) maar ik dacht meer als het positief is wat dan...trek ik dat wel weer... Bob man belde ik op z'n werk en hij nam een beetje geirriteerd de telefoon op omdat hij het op vrijdag super druk heeft en omdat ik een gave heb om op onmogelijke momenten te bellen hahaha...dus nu kreeg hij mij huilend aan de tel en hij schrok zich kapot hahaha...dus ik riep gelijk ik zie twee streepjes en volgens mij zijn we weer zwanger...nou werd er 1 helemaal gek aan de telefoon...dus ik zit nu op hete kolen te wachten tot dat m'n mannetje thuis komt om de testjes te laten zien... Vraagje 1 streepje van 1 test is al bijna niet meer te zien (nog heel lichtjes) klopt dit wel?? De ander is een stuk donkerder... Nou ja heb net de apotheek leeg gekocht 4 testen van de apotheek en 1 predictor voor de fun!! Ook maar gelijk mama pillen gekocht waar alles in zit.... Echt ongelofelijk...ik kan niet geloven dat wij 2x zo gelukkig mogen zijn...en zeker met m'n nod op m'n uitgerekende datum...hoe bizar en mooi kan het leven zijn!! Thanks lieve meiden voor al jullie reacties!!!! De 22ste gooi ik er nog een testje tegenaan... Liefs
Hoe is het mogelijk zeg!!!! Wat een wonder!!! Wat ontzettend mooi!!!!!!!!!!! Wooww ik ook flabbergasted hier.... Hopelijk is je mannetje er al!!!!! Wat bijzonder!!!!
Juffie!!!!!! Echt top nieuws zeg!!!!!!! Komt helemaal goed als het er 3 zijn!!! Bij ons was er maar 1 en zijn nu 2!!!!! Komt goed!!! Geweldig zeg en heel fijn ook nog zoveel zaad!!! Dat moet gewoon goedkomen!!!! Zielig voor manlief, veel coldpacks doen hè??!!! Xx
Dreamer bah waarom jij geen leuk nieuws hè?! Een miskraam, heftig hoor, das veel erger dan helemaal niet raak! Gaat het een beetje??? Hoop het!! Denk aan jou!!!
Liev: Als ik nu zo wat rustiger ben, ben ik eigenlijk heel blij dat het er 3 zijn, al blijft er maar 1 over als we maar een tp krijgen en die staat al gepland voor dinsdag 12.45uur spannend....!! Ik ren de hele dag af en aan met coldpacks in en uit de vriezer, gaat redelijk met hem, vind 'm wel heel sneu. Hopelijk kan die na het weekend weer beetje gewoon lopen. Ga nu lekker samen met mannetje frietjes eten die mams net gebracht heeft, lekker! Liefs
Heerlijk genieten v d frietjes!!! Lieve mams heb jij! En nu ook genieten dat jullie weten dat er nu echt heel heel heel veel kans is op een kindje van jullie samen.. Beter nieuws hadden jullie gister en vandaag niet kunnen krijgen!!! Echt zo bijzonder!!! Met mijn man ging het elke dag stukje beter... Hij moet wel mee naar tp hoor, das ook bijzonder momentje!!!echt heel blij voor jullie!!!! Lfs
Juffie geniet van frietjes! Bob, hoop dat je mannetje zo thuis is! Is ook heel bijzonder! Maar ook zo gegund (voor iedereen hier hoor!)!
Liev: Bedankt voor je lieve berichtje! Heb er een big smile van! Hopen op een mooie een van de drie! X
bob: whahaha viezerik jij!!   bailey: jeej een jongen! kei leuk!   girl: fijn dat er niks aan de hand is met je meisje. !   iluna: balen dat je mannetje t ritme aan t omdraaien is! hopelijk snel weer goed!