Dreamer, ja we hadden vanmiddag ineens een naam Haha heel gek, Baileyman zegt wat vind je van ...... Ik zeg ja dat is DE naam. Katek, dat is een goeie. Er zijn meer meiden dat weet ik wel. Hoe voel je je?
Dreamer je treft het niet deze week meid... dikke knuffel voor jou en je mannetje.. Jee wat hebben jullie veel geschreven! Kan het bijna niet bijhouden. Hoop dat ik niemand vergeten ben.. Voel me net als alle andere dagen dus zoals het nu lijkt zit er nog niks aan te komen, maargoed, het kan altijd ineens komen.. Heb er wel zin in hoor, zijn er wel aan toe. Misschien inderdaad volgende week wel als het weer wat beter is.. we shall see.. vinden het allebei mega spannend!! Stuiteren soms door het huis van de spanning, maar wel leuke spanning zeg maar
meiden ik wil eigenlijk even iets zeggen, en bij voorbaat is het niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen ofzo, jullie zijn allemaal lief! maar misschien kunnen we afspreken om foto's te laten zien in je eigen fotoalbum in plaats van zo op t topic, dan kunnen de meiden die willen kijken er zelf voor kiezen om te kijken, en de meiden die liever even geen echo foto's, testen,zwanger,buik en babyfoto's zien er voor kiezen om niet te kijken.. persoonlijk voor mijzelf heb ik geen moeite met een positieve zwangerschapstest, maar kan me voorstellen dat andere dat wel hebben. zelf vind ik het erg moeilijk om naar echo's en zwangere buiken te kijken, en heb er daarom ook voor gekozen om de echo's en buikfoto's van de zwangere niet te bekijken, dat wil niet zeggen dat ik t niet vet tof vind dat jullie zwanger zijn, en dit natuurlijk willen showen.. maar zo hebben de andere wel een keuze.. zijn we nog viendjes?
Ik snap jou helemaal DA!!! Goed dat je het aangeeft . Ik heb destijds m'n testje laten zien, maar echo's en buiken doe ik al niet, en met reden doe ik dat niet.....ik weet namelijk nog heeeeeeeeeel goed hoe het is om aan de andere kant te staan dan waar ik nu sta. Ik hou van jouw eerlijkheid!! Dikke knuf!! Wij zijn nog vriendjes .
Dreamer, wat een zware week heb jij zegt.....zucht!! Ik denk aan je, dit is een K*T week...op naar betere tijden....die komen weer, echt!!!
@Panter: superjob! Lijkt me echt leuk. @Girl: hier ook voorkeurshouding gehad. Ook 3x osteopaat. Kwam hier door een heeeeeel diep achterhoofd, daar kon ze niet overheen rollen. Toen dat bijtrok was de voorkeurshouding ook meteen weg. @DA: ik snap je en ook ik kan de buikjes en echo's nog niet zien. @Bailey: super dat jullie dé naam hebben! Nu lekker volop genieten. @Zonnestraal: tuurlijk komen er weer betere tijden! Nu even sippen en dan weer door.
DA wij zijn uiteraard ook nog vriendjes, ik wil niemand kwetsen goed dat je het zegt. Osteopaat, zijn wij ook geweest met ons meisje en ik ga er zelf trouwens ook naar toe. Heeeeeeerlijk mag volgende week weer, helpt erg goed tegen mijn rugpijn.
@DA sorry meis en Thanks voor je eerlijkheid!!! Heb daar helemaal niet over nagedacht en het spijt mij als ik tegen zere schenen heb getrapt dat is en was absoluut niet mijn bedoeling. Ben super blij dat je dit aangeeft!! En natuuuurlijk zijn we nog vriendjes...DA rocks!!! @katek wat jammer nog steeds geen bub @dreamer jeetje wat heftig!! Ook nog een sterfgeval...pfff gecondoleerd meid!! @all Bob man was super blij!!! Alleen net zoals ik angstig al noemt hij het zelf realistisch Houden het deze zwangerschap waarschijnlijk zo lang mogelijk voor ons zelf...dat wil Bob man graag terwijl ik nu het juist van de daken af wil schreeuwen...vorige zwangerschap was het andersom...eerst maar de echo afwachten 3 mei en daarna zien we wel... Fijne avond lieve meiden!!! Liefs
Goedemorgen ladies, Pfffff....nu al klaarwakker Hebben druk dagje voor de boeg vandaag, katten naar het hotel brengen vind ik vreselijk zijn mijn harige kindjes..bah, bah! Ze worden daar bijna beter verzorgd dan thuis en ze zullen het echt wel 9 dagen heerlijk hebben maar toch... Mijn autootje is stuk dus die zetten we tijdens onze vakantie bij de garage neer en na de vakantie is mijn tuutje weer heel, heerlijk!! Even de (schoon) en (lease) ouders gedag zeggen en dan laatste dingetjes shoppen en alvast een beetje geldwisselen en daarna thuis koffertjes inpakken voor het grootste deel en dan saampjes bankhangen en genieten dat we zondagochtend vertrekken naar 25 a 26 graden...heerlijk!!! Oh en ik heb nog een vraagje ik slik al multivitamines moet ik daar nu nog extra foliumzuur bij slikken?? Meiden adios en vanmiddag check ik weer in Liefs