Meiden, Temp wel heel hoog 37,2 maar testje met ochtend urine veel onduidelijker dan gister...geen goed teken...morgen nod en nog een testje wagen maar de twijfel is hard toegeslagen
BOB: hoop toch echt op een mooie test morgen, en op een plakbobbeeb. Zit er in die vitamines geen foliumzuur? Zo nee, dan zou ik die standaard ernaast slikken.
Van Bob man mag ik niet meer testen...als we de test opbreken zien we duidelijke streep en hij wil niet dat testen me nog meer van slag maakt...dus pas na de vakantie mag ik nog een testje wagen....maar ik ben weer helemaal van de leg...pffff die onzekerheid en angst...en ik wil wel positief denken maar de angst stem overheerst...bummer!! Ja er zit foliumzuur in de multivitamines...100% adh...voor de zekerheid nog een pilletje erbij doen of kan teveel foliumzuur ook kwaad? Nou meiden fijne dag vandaag!! Wij gaan een drukke dag tegemoet dus goede afleiding Kom morgen nog even gedag zeggen... Dikke knuffel
Als er al foliumzuur inzit zou ik dat niet doen.... Enne pas na de vakantie weer testen!.. pfff das wel lang hoor.
Panter, wat leuk die nieuwe bijbaan! Ook, wat super dat je ventje dat al kan, maar dan wordt hij inderdaad al snel groot, lijkt me moeilijk voor jou, je sluit toch weer een fase af waarin zijn wereldje nog wat kleiner was omdat hij hem nog niet makkelijk zelf kon verkennen.. Knuffel! Dreamer, knuffel! Gecondoleerd. DA, zeker zijn we nog vriendjes, ik vind het een hele goede om ze in je album te plaatsen, zijn ze ook voor iedereen makkelijker terug te vinden.. Bailey, super dat jullie de naam al weten! Wij hadden toen we net wisten dat het een meisje werd ook meteen een naam, maar zijn toch teruggekomen op de naam die we al jaren in ons hoofd hadden (is een naam die voor allebei kan).. Hebben nu zelfs de doopnamen erop aangepast, kindje gaat vernoemd worden naar alle 4 haar grootouders, ben eens benieuwd wat mijn ouders en schoonmoeder zeggen als ze dat ontdekken in juli.. Bob, ga genieten van je vakantie! Snap je man wel dat hij wil dat je geniet en niet te veel in stress zit om testen, maar kan me ook voorstellen dat je het eerder wilt weten dan na vakantie.. Foliumzuur is 200-300ug als 100% aanbevolen ADH, voor zwangerschap wordt 400-500 ug aangehouden.. Het los erbij nemen kan, dat is meestal al 400 ug en dan krijg je meer binnen wat je nodig hebt, maar heb even de bovengrens opgezocht en die ligt op 1000 ug. In principe zou je het zonder schade extra erbij kunnen nemen..
Bob, fijne vakantie meid! Niet teveel zorge maken, in het begin schommelt je hcg nog erg....is niet erg als testje iets lichter is....als het elke 2 á 3 dagen maar verdubbeld.
Bob wat spannend meid, kan me voorstellen dat je er vanaf bent..maar zoals panter zegt kan het schommelen. Ik had de hele zwangerschap die vitaminen voor zwangere vrouwen van de kv. 5 euro per potje geloof ik en daar zit 400 folium zuur in. Dat is genoeg. Verder zul je uit voedsel zoals brood ook folium zuur binnenkrijgen, dus ik zou zelf niet extra bijnemen. Fijne vakantie morgen meid, het komt vast goed!
Bob wat spannend meid en na de vakantie pas weer testen, hou je het vol?! Ik blijf duimen voor jullie. Gelukkig drukke dag dat is fijn voor de afleiding. Katek: zit ze nog lekker in je buik? Iedere morgen denk ik weer snel Kijken!! Bailey: al een naam, wat leuk! Als het goef voelt is het goed, leuk zeg! Pantet: wat leuk die nieuwe baan! Lijkt me ook tof! Hoe kom je eraan? Wanneer begin je? Anaatje: hoe is het met jou meid? Lang niks meer gehoord van je? Ook: hoe is het met jou en je mannetje? Zijn jullie al een beetje gewend in jullie nieuwe stulpje? Zwangere: hoe is het met jullie? Kwaaltjes? Hoop dat jullie allemaal kunnen genieten!!! Zonnetraal van de bollen af? Voel je, je beter? Da: goed idee meis, snap ook je gevoel! Sorry, sorry, sorry voor degene die ik vergeten ben dikke knuf voor jullie! Liefs
Stress...nou ga ik net naar de wc en na het plassen een gele dikke slijm sliert verder niets...pfffff....Mien stresskip is an the loose hahaha Gaan zo even de vitaminpillen halen bij de kv... Heb lichte ook lichte krampjes aan de zijkant van m'n buik voelt wel anders dan ongikramp dus daar maak ik me niet zo druk om maar man wat een zenuwslopend gedoe...Bob man wordt gek van me die vraagt of ik toevallig ook drugs heb geslikt hahaha Thanks meiden voor jullie reacties!! Zal blij zijn als ik 1e echo heb gehad en wat meer kan ontspannen...nu ben ik gewoon hysterisch....pffff Sorry voor mijn gekakel vanaf morgen zijn jullie daar 9 dagen vanaf...wat zal het hier rustig zijn hahaha X
Iemand hier ook aan het begin van de zwangerschap een gele slijmsliert gehad?? En was dit positief of negatief?
Bob, ik denk dat dat gewoon komt van je progesteronopbouw door innesteling van het vruchtje. Slijmslierten zijn niet erg, krampen en helder rood bloed wel.
Lieve Bob ik begrijp je heeeeel goed, ben wel hetzelfde als jou ook een enorme stress-kip dus ik ben "bang" dat ik dadelijk hetzelfde ben als jou! Zet maar alles neer wat je kwijt wilt bob! wij kunnen het hebben! Knuf voor jou! X
Bob wat spannend allemaal. Ik heb mijn ons meisje en ook nu meer afscheiding die wat geel van kleur is, dit is normaal. Houd je dat vol om pas na de vakantie te testen? Naam, haha na nu is er mogelijk nog een naam die kans maakt... Gisteren dachten we DE naam te hebben haha komt goed we hebben nog even.
Bailey gewoon alles op een briefje schrijven kunnen jullie straks een goede keuze maken je komt misschien nog wel meer namen tegen dat je denkt "mmmm die is ook wel leuk". Ik heb dat stieken ook wel een beetje al, namen die ik leuk vind, heerl gevaarlijk om te doen, maar wel heel leuk beetje dromen. Liefs Juffie
Naam wij hadden (of ik dan) had onze naam al vrij snel toen we wisten dat ik zwanger was, manlief had de jongens naam bedacht. We hebben nog wat andere namen opgeschreven maar uiteindelijk ook veel weggestreept. Ons meisje krijgt 2 namen en in beide namen wordt iemand vermoemd, dat gaf ons ook wel een goed gevoel. Maar de namen zijn zo aangepast dat het wel echt een eigen naam heeft, snap je het nog? hier nog steeds niks.. pfff.. soms wat ongi achtige krampen maar verder niks bijzonders. Ik hoorde laatst dat iemand zei dat je als je tegen het eind loopt je echt rust moet nemen anders stel je de bevalling uit'? Nou ik stofzuig enzo nog gewoon en ga nog gewoon naar de winkel voor een klein boodschapje.. Dat kan toch geen kwaad, of is het toch mijn eigen schuld dat ik nog niet ben bevallen?
Katek, als je lijf er klaar voor is dan beval je heus wel hoor! Of je nu wel/niet stofzuigt. Hoe zouden de dames in ontwikkelingslanden het dan doen? Die werken en krijgen tijdens het werk hun baby...werken daarna nog door ook...dan zou daar toch geen kind meer geboren worden als je het door bezig blijven uit zou stellen?
Dames even ego sorry Vond mijn vriendje zo zielig vanmiddag op de bank, hij is een echte doener, zat nu zichzelf in de weg en vond dat zooo zielig voor hem. Ben naar de stad gegaan en heb een wii voor hem gekocht, wilde die allang hebben, dus bij thuiskomst met de wii een heel blij gezicht. Enne stiekem vind ik het ook wel erg leuk hihi. Fijne avond meiden
Bob! Bij mij heeft het ook gewisseld zo vroeg in de zwangerschap dikke knuffel meis. Ik wil jou en bobman alvast een heeeeeleeeee fijne vakantie wensen! Neem wat zon mee terug a u b!!! Da: heb je je ei al gevonden?? Panter: super leuke baan lijkt me!! Hoe kom je erbij hihih Kate: waar blijftttttt ze nou!!!! Hier eindelijk weekend lig met een zwaar onstoken oog op de bank!!! ( Hopelijk heb ik mijn klanten vandaag niet verknipt ahaaha )
Juffie, wat fijn dat je je man blij hebt kunnen maken met die wii, is inderdaad heel leuk, wij hebben er ook een.. Katek, je kleintje komt wanneer het haar tijd is.. Kun je zelf heel weinig aan doen.. Bob, afscheiding was hier ook veel meer aan begin zwangerschap, zo lang je geen bloed verliest is het inderdaad goed. Geniet maar lekker van je welverdiende vakantie! Juna, ontstoken oog, balen, hoop dat je er snel vanaf bent.. Hier een rustig avondje op de bank, lekker film kijken met ons tweetjes.. fijne avond iedereen! Knuffel!