Juffie zielig is dat he.. ik had een hele stapel tijdschriften gehaald toen. Super leuk een wii! Juna rustig aan met je oog meid, pijnlijk is dat he? Doei Bob, doeiiiiiiiiiiiiii hele fijne vakantie!! Als je terugkomt dan is dat zeker met goed nieuws ivm de alcoloze vakantie en dan is katebeeb er vast ook wel. Tot dan meissie, vanaf morgen lekker genieten!! Mona jij een fijne avond! Hier alles rustig.. zucht.. vanavond ook maar met een dekentje op de bank..
@mona met z'n drietjes @juffie wat leuk een Wii...en super lief!!! Ben blij om te horen dat jij alweer helemaal op de been bent!! Duim voor 3 toppers dinsdag!!! Zal dinsdag avond even gluren als er wifi is in het hotel @all het is niet zo dat ik veel afscheiding heb hoor meiden maar had 1 gele slijmsliert, ik heb nog nooit gele afscheiding gehad vandaar dat ik me een hoedje schrok Tja niet meer testen zal een opgave worden...wou morgenochtend nog een testje doen maar Bob man vind dat niet zoon goed idee Ik heb wel al de hele dag brandend maagzuur en ben nog steeds niet ongi...goed teken morgen nod...spannend!! Streep van vanochtend was vanmiddag toen we thuis kwamen best donker dus stress om niets hoop ik...durf m'n banner ook nog niet aan te passen dat doe ik na 3 mei na de 1e echo....blijf voorzichtig @katek jullie meisje komt echt hoor meid mar ik kan me het goed voorstellen dat je haar wil zien en vasthouden...jullie dametje doet gewoon lekker rustig aan...ik hoop op een mooie rozebeschuit met muisjes als ik 1 mei terug ben @DA al een ei, ei, ei gezien?? Kom eitje kom maar gauw!!! *Doet een ei dansje voor DA* Ei, ei, ei en we zijn blij want DAtje gaat haar eitje vinden ei, ei, ei!!! @Meiden bedankt voor al jullie lieve en goede adviezen!!! En ik zal de zon op 30 april bij zonsondergang in m'n koffertje stoppen en hier weer oplaten...heb m'n ovenwanten al ingepakt!! Mijn pukkelhoofd kan ook wel wat zon gebruiken...pffff...de film outbreak maar dan op m'n hoofd...zo heb je nooit pukkels en zo heb je een hoofd vol hahaha... @alle zwangeren heel veel succes met alle echootjes, bevallingen, kinderkamertjes en nog veel meer...ik lees alles als ik terug ben!!! @alle bijna zwangeren, of zwanger word willers...you go girls!!! Op zoek naar eitjes om te bevruchten, goede behandelingen en nog meer roze hier!! Succes lieve dames!! @alle wachtbankers sterkte!!!! Ook op naar roze!!! @iedereen die ik vergeten ben sorry maar ook jullie zal ik missen!!! @all lieve meiden ik ga jullie 9 dagen missen...ben zo addict en zal 9 dagen moeten afkicken hahaha...mis jullie nu al allemaal stuk voor stuk Voor jullie allemaal een dikke Bob knuffel!!!!! Liefs
@kiyeko welkom terug meid alvast ik hoop dat je een heerlijke vakantie hebt gehad!!!wellicht een beetje vroeg maar jij bent volgens mij eerder terug als ik Hopelijk voel je je nog steeds topfit meid!!! Liefs
Bob wat ben je toch een lieverd! En paniek om niks lekkere donkere streep maar snap jou helemaal hoor! Zal je grappige berichtjes of ja hoe noem je het? Je zet alles zo lekker luchtig neer kan ik lekker om lachen! Nou in iedergeval dat zal ik 9 dagen missen! Maar geniet er van en pas goed op je eten he! Heel veel plezier xxxx
Kate ja pijnlijk is het niet maar wel gruwelijk irritant! Nou lig hier ook onder me dekentje voetbal te kijken pfffff!! Katebeeb komt denk ik op 30 april feestdaggie
lees morgen alles terug.. moe van een hele dag werken.. daar moet ik nog ff aan wennen.. maar bob een hele fijne vakantie!! en ga genieten daar!! dus test maar ff niet meer. je moet met plezier op vakantie gaan!!! maar snap ook dat het moeilijk is hoor!! duim voor je!! elina heeft veel gelachen bij oma dus ze vond het wel leuk!!! fijn weekend meiden!!
Bob hele fijne vakantie, lekker genieten heerlijk! Beetje last van mijn buik nu, misschien iets te enthousiast geweest vandaag, tillen, poetsen, nu lekker op de bank! Lfs juffie
Ook ff snel een berichtje voor Bob, HEULLLLLLL VEULLLLL plezier!!! (waar ga je eigenlijk heen?? ). Geniet van de zon, . (geloof dat je wel naar de zon gaat). Ennuh test is gewoon donkerder, hahahahahaha...gek wijf!! *wil deze test wel zien....nu!* 0,2% goed zaad.....pfffffffffff, ik lig in een deuk!!! Vruchtbaar stel! . Pas goed op jezelf, en ik ga je missen hier .
@Bob: bij mn dochter heb ik felgeel slijm verloren 1x. Schrok me dood! Maar resultaat ligt boven te slapen, dus geel = goed. Have fun op vakantie! @Katek: ik ben de dag dat ik het zh in ging de hele stad nog doorgewaggeld. Savonds nog een drukke verjaardag gehad. Heb nog nooit gehoord dat je het zo uitstelt. Wel dat ontspanning en rust tijdens de weeën de ontsluiting bevorderen en stress de boel tegenhoudt, zullen ze dat niet bedoelen? @DA: hoe was de ovu test? @Girl: fijn dat je meisje het naar dr zin heeft gehad! Last van je schouder denk?
Zal het briefje een x inscannen met het percentage van het semenonderzoek...0,2%....echt onvoorstelbaar...Thanks voor je lieve berichtje zonnestraaltje!! Fotootjes van testen zitten al in de tas...staan nog op de camera...wordt na de holiday, sorry!! Gaan naar Turkije (marmaris) is daar naar nu 26gr ong. Heeeerlijk Thanks lieve meiden ga aan jullie denken!!! X
dreamer: ja weet ik heb al een heel ochtend ritueel.. 6 uur wekker/opstaan/plassen/slapen...7.45 wekker/opstaan/plassen/test/slapen hahaha
dreamer ja ze heeft zich vermaakt!!! dus ben blij iedereen ff een dikke knuffel!!! morgen klets ik meer..
Hè balen DA! Ik ga duimen voor een hele snelle posi ovu test!! Hahaha...zoon ochtendritueel komt me bekend voor En ik deed nog s avond een testje...meestal zelfde ritueel na het eten wat drinken en dan om half 7, 2 uurtjes erbij rekenen en dan tussen half 9 en 9u testen.... Ik duim voor je meis!! Girl dikke knuffel terug!!
Uhm meiden heb ff zo op dit tijdstip een vreemde vraag maar kwam ineens in me op. Met de tp ( als die er komt dinsdag?) moet ik met een volle blass komen, mag je na de tp dan meteen gaan plassen? Want dan moet je natuurlijk eg nodig. Kan het embryo er dan niet uitvallen als je meteen gaat plassen daarna? Da: hoop snel op een posi test! Girl: wat fijn dat jullie meisjes zoveel plezier heeft gehad vandaag! Werken zal wel wennen zijn, je moet het ritme weer even oppikken. Lfs.