Mijn ritueel ging de hele dag door. Plassen, 3 uur niet drinken en plassen en dan testen. Snel even wat drinken en weer 3 uur niet plassen/drinken. Om gék van te worden!
Hahaha echt zo grappig al die rituelen...klinkt zo bekend...ik kon op m'n werk niet testen dus vandaar de ochtend en avondrituelen... Het is jammer dat we ze nodig hebben al ben ik heel blij dat ze er zijn! Deze dame gaat haar bedje opzoeken...weltrusten lieve meiden!!
hallo allemaal, ik hoop dat ik me bij jullie mag aansluiten... ben hier terecht gekomen via dreamer. helaas hebben ook wij te horen gekregen dat er geen zaad meer te vinden is... ik zal een aantal pagina`s terug lezen en hoop dat ik dan mee kan praten met jullie. groetjes ikkuh
Juffie ivm gekantelde bm moest ik met lege blaas de tp. Misschien laten ze je wel even liggen. Ik vond het ook eng om daarna te staan. Ze zeggen dat je alles mag en kan maar ik deed rustig aan. Zoals ik al zei, in de auto de benen omhoog! Komt goed meid!
Goed dat je je hier aanmeld Ikkuh! Voor alle dames, Ikkuh loopt bij dezelfde kliniek als mij. Ze hebben helaas afgelopen week te horen gekregen dat er weer geen zaadjes gevonden zijn. TESE willen ze niet en ze gaan nu voor KID. Dus heb gezegd dat ze hier mee kan komen praten, want iedereen hier weet waar ze doorheen gaat momenteel. Hoe voel je je nu meis? En hoe is manlief eronder?
hoi ikkuh welkom hier helaas.. Ik ben kate, 32 en nu zwanger dmv pesa icsi. je kunt hier alles vragen en alles delen.
Ikkuh welkom hier. Ik ben juffie wij hebben donderdag de tese en punctie gehad, we zijn in behandeling in Dusseldorf. Gelukkig goede uitslag en is er zaad gevonden. We wachten nu op een tp dinsdag. Hier kun je alles delen, vragen wat je wilt. Heftig meid we weten allemaal hoe het voelt, helaas. Kunnen jullie er samen goed mee omgaan? Doen jullie kid in Nederland? Er zijn hier op het forum verschillende meiden die via kid zwanger zijn. Lieve meiden slaap lekker ga mijn heerlijke bedje in duiken! Dromen over het mooie weer wat eind volgende week komt, ennn dan heb ik lekker weekje vrij, onderwijs he Truste x
@rituelen: ik sluit me ook aan bij de club, heb ook zo mijn vaste ritueeltjes. Volgens mij hebben veel vrouwen dat?!? Heb ook zo'n 'tik' dat als we naar bed gaan ik alle kussens op de bank en stoelen op ga kloppen en goed ga leggen haha Och ja een mens moet wat he. Nu ga ik echt slapen. Tot morgen!
welkom ikkuh, ik ben zwanger geworden door ivf-d. kom maar met vragen... wij hebben nu een kleine van 3 maanden oud!! hee;l veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Helaas welkom ikke Juna 25 jaar zwanger na tese/icsi in gent Misschien een hele brutale vraag maar waarom willen jullie geen tese? Sterkte xxx je kunt hier alles kwijt!
goeiemorgen! katek: hoe is het? wanneer moet je weer naar de vk? ikke: welkom hier! all: nog steeds nega.... EITJE!!!!WAAR BEN JE!!!
Da, ik moet morgen weer naar de vk. Dacht gisteren dat er wat stond te gebeuren maar helaas.. Hopelijk komende week spontane bevalling, en ik vrees van een klein reusje.. Wat vervelend dat je je ei nog niet hebt gevonden.
Bob, fijne vakantie!!! ikkuh, welkom meid! Wat een slecht bericht hebben jullie gehad...wat zal de wereld zijn ingestort. Hier een negatieve tese, en wij zijn voor KID gegaan. 12 pogingen gehad, 2x zwanger maar helaas MK. Nu starten we met ICSI-D liefs
Ik weet het niet.. Ze wachten normaal gesproken tot 42 wk, en strippen kan wel maar dan moet ik het zelf aangeven. Moet er nog even over na denken..
katek, hopelijk snel je bevalling...eigenwijs meisje heb je hoor...kom nu katekbeeb! het is zo mooi buiten je mama's buik! Kan je eindelijk ook bij papa zijn, en knuffelen met mama en papa!!!!
katek als jij met 41 weken wilt worden ingeleid moeten ze dat doen hoor...je hoeft niet door te lopen tot 42 weken.
ikkuh, welkom hier! wij zijn nu 29 weken zwanger na kid dmv zelfinseminatie (hebben een bekende donor).. Schrijf je vragen maar neer! Darkangel, hoop dat je je ei snel vindt! Katek, ben heel benieuwd wanneer jouw kleintje zich meldt! Succes in elk geval! Juffie, hoe is het nu met je mannetje en met jou? Nog veel last? Girl, fijn dat je meisje het naar haar zin gehad heeft!