Is dat zo? Heb zo n angst dat het alsnog mis gaat als ik zo lang moet wachten, dat ze niet voldoende voeding enzo meer heeft of iets anders raars waardoor het mis kan gaan.. Net even een potje gejankt.. Ben er wel klaar mee en wil nu wel eens een gezond kindje in mijn armen houden.. Vindt het zo n teleurstelling dat mijn lichaam niet doet wat het moet doen.. Heel raar misschien.
Gewoon gaan zitten janken bij je VK...mijn vriendin heeft erom gevraagd en die is ingeleid met 41 weken. Je hebt als patiënt zelfbeschikkingsrecht, en het is niet iets geks wat je vraagt als je al overtijd loopt en zoveel angst hebt. Toch zitten er wel meer risico's aan ingeleide bevallingen dan aan natuurlijke bevallingen...daarom zijn ze wat terughoudender.
katek: morgen ook gewoon je zorgen bij de vk neerleggen, misschien dat zij dan ook met een ideetje komt? misschien heb je al wel een beetje ontsluiting? kan ook nog!
ik bespreek het morgen wel even.. Wil op zich nog wel even wachten tot dinsdag, donderdag of zo maar daarna wil ik wel wat hulp. Zal eens opzoeken wat de risico s zijn van een ingeleide bevalling.
katek: misschien kun je dat beter niet google'en! en gewoon aan de vk vragen wat de voor- en na delen zijn, en eventuele risico's. vaak als je google'ed dan lees je de meest negatieve verhalen van mensen, en dat schrikt je dan af.
Mona: gisteren overdag totaal geen last gehad van mijn buik, gisteravond en vandaag weer opeens wel.... Beetje gevoelig weer. Met mannetje gaat het wel, is van de pijnstillers af. Alleen slapen vind die lastig kan niet liggen hoe hij wil.
*breekt in* Kate, meiske toch! Echt aangeven bij de vk! En als je al ontsluiting hebt dan zijn de risico's van inleiden er al bijna niet meer hoor! Kan me voorstellen dat ze nog niks doen als het nog potdicht zit, maar anders willen ze vaak wel helpen. Helemaal als jij jouw angsten uit! Succes lieverd! Liefs
Katek: meis morgen echt alles bij je vk neerleggen. Dit is ook niet leuk meer voor jou/jullie! Ik denk aan je! All: weet iemand of gevoelige buik kan horen bij utrogestan gebruik?
juffie: geen idee.. t is zo lang geleden dat ik utro gebruikt heb.. all: hier nog steeds op de bank in mijn huispak.. haha. moet zo toch echt even douchen en aankleden.. krijgen nog visite...
katek aangeven dat je toch echt wel een keer hulp wilt hebben!!! ziekenhuis zei toen tegen ons dat ze met 41 weken inleiden omdat als een kindje te lang zit het ook gevolgen kunnen hebben voor het kindje zelf. en ja je hoort ook dat inleiden niet altijd goed is. maar je kunt ook niet te lang blijven doorlopen... spontaan is altijd beter. succes alvast morgen!!! mona ja gelukkig ging het goed!! jij bent ook al ver zeg!!! hoe voel je je?? nog beetje vol te houden??
Ik ga morgen zeker overleggen, ik had ook gelezen dat het gevolgen kan hebben als het te lang zit. Ben benieuwd, hoop dat ze mijn situatie begrijpt. Nu wat buikpijn halverwege de buik. Lig even op bed te relaxen.. Weet soms niet waar ik het zoeken moet.. Bedankt voor jullie support meiden!
hallo meiden! bedankt allemaal! ik hoop dat ik uiteindelijk alles een beetje kan onthouden hoe het bij iedereen zit. als ik vragen heb zal ik ze stellen en als jullie niet willen andtwoorden is dan geen probleem dreamer--> gaat allemaal zijn gangetje. vooral zorgen dat ik allerlei leuke dingen heb om te doen me vriend voelt zich er best nog steeds k*t onder maar is het denk ik wel al echt aan het accepteren hij word er weer stiller over. katek--> spannend hoor allemaal zo te zien nog eventjes en dan is je kindje er... ben je er al helemaal klaar voor? begrijp ik het goed dat je het eng vind? ik hoop voor je dat het dan snel zal gebeuren en dan lekker erna je kindje kan vertroetelen. juffie26--> spannende dag dinsdag... ik hoop dat alles goed komt ja we gaan zowiezo kid in nl doen... het ermee omgaan gaat allemaal wel beter... het is gewoon zo en ook wij dus horen bij de groep waarbij het niet allemaal gaat zoals je zou willen. vraag me alleen alsmaar af waarom... waarom wij... maarja denk dat iedereen daar last van zal hebben/ hebben gehad die in dit schuitje zit/ gezeten heb girl--> mooi hoor een kindje in je armen kunnen sluiten echt super! juna86--> altijd fijn om te horen dat het gelukt is weten de mensen in de omgeving dat je nu zwanger bent? wij willen geen tese omdat we er niet in geloven en onze grens hiermee bereikt hebben... me vriend heeft een ringchromosoom21 afwijking wat vrij zeldzaam is en er is bij ons aangegeven dat er bij het chromosoomverdeling fout gaat en daardoor weinig(zwak) tot geen zaad is. panter--> heftige periode allemaal... ik hoop dat nu alles snel goed zal komen voor je. monatoetje--> wat super! wat houd zelfinseminatie in? en dan is dat een donor uit familie/vrienden?
Ikkuh welkom hier goed dat je hier je verhaal komt doen, we weten hoe het is om in deze situatie te zitten. Gaf mij veel rust. Ik ben bailey 26 jaar. Wij hebben een dochter van 1 en nu zwanger van een kleine jongen beide via iui-d. Dreamer hoe is het meid? DA is je eitje er al? Bob als je dit nog leest? Een hele fijne vakantie tot snel. Heb je nog getest? Katek goed dat je je zorgen uit gaat spreken morgen. Ik kan het me goed voorstellenik vond het stiekem best fijn om een datum te hebben waarop de kleine er zeker zou zijn met de KS.
Girl, schiet inderdaad al op. Merk wel dat buik tegen ribben begint te duwen, met name aan het einde van een werkdag en na het avondeten voelt dat vervelend.. Maar als dat alles is.. Katek, succes morgen bij VK! Spreek je zorgen maar uit! Knuffel! Ikkuh, wij hebben een donor uit onze vriendenkring, hierdoor ging het buiten het ziekenhuis om en hebben wij met ovulatietesten zelf beste moment in de maand gekozen en thuis zelf zaad van donor ingebracht. Al met al waren we na 3 maanden al zwanger, ging ineens heel erg vlug.